ralenekov Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Cхема на бушоните за Audi A3Да си го имаме във форума за бързо търсене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HELLBOY Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Това е много доре, но имам едно питане.Има ли бушон за ограничител на скороста, които да изключва помпата,като достигнеш определена скорост или обороти, да взема да го изскубя ша му маата е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 13 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Доколкото знам това се прави само и единствено от ECU-то, и не е на скорост, а на обороти, но не съм сигурен. Демек rev limiter-a ти е вътре в ECU-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 въпроса може да ви се стори смешен , но бихте ли ми казали къде се намират тези бушони при А3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 (Редактирано) въпроса може да ви се стори смешен , но бихте ли ми казали къде се намират тези бушони при А3 отвори си шофьорската врата и погледни страничната страна на таблото-има едни капак, който е на щипки.Е, под него е истината Редактирано 22 Декември 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vodafon Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 Пичове некой знае ли бушон 29 с какво точно кореспондира - като дам на контакт и ми гори и нема палене .споменаха ми некво реле дето прави мазалото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 колега, а ти направи ли си труда да прочетеш цялата тема?Fuse 29(15A)-Engine Management .Това + google e наистина добра комбинация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vodafon Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 колега, а ти направи ли си труда да прочетеш цялата тема?Fuse 29(15A)-Engine Management .Това + google e наистина добра комбинация батка а ти +google като чукна кво ти се показа - ако ти се е случвало (щото гледам си със същия котор ) помогни ,ако не кажи нещо по умно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 (Редактирано) батка а ти +google като чукна кво ти се показа - ако ти се е случвало (щото гледам си със същия котор ) помогни ,ако не кажи нещо по умноНе ми се случвало, но хайде да почнем да уважаваме труда на хората постарали се да ни улеснят максимално с материалите, които постват (в случая ralenekov).Въпроса ти е: За какво е бушон N29 - е то го пише 2 реда по-нагоре А от кво може да е?Явно имаш проблем с нещо по токовете...а във форума едва ли някой може да ти ги замери...онлайн Редактирано 29 Декември 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vodafon Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 Не ми се случвало, но хайде да почнем да уважаваме труда на хората постарали се да ни улеснят максимално с материалите, които постват (в случая ralenekov).Въпроса ти е: За какво е бушон N29 - е то го пише 2 реда по-нагоре А от кво може да е?Явно имаш проблем с нещо по токовете...а във форума едва ли някой може да ти ги замери...онлайн а стига де, разбрах та - ма ти нема разбраколега, а ти направи ли си труда да прочетеш цялата тема?Fuse 29(15A)-Engine Management .Това + google e наистина добра комбинация исках да питам точно за 15 А буш ЕМ ( щото има и три 10А) )))-та някой да знае той кво пази Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 30 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 29 ти е за engine timing.Пише наляво надясно, че са сменяли въпросното J271(429) и в крайна сметка се оказала калпава бобина... но трябва да се изкаже някой който наистина е много по на "ти" с това.Друг случай пак от нета: при смяна на двигателя: "I accidentally swapped the fuel lines. I could not tell the difference since they are breaded, and not blue/black like stock"Дава ли ти грешки на vag-com-a? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vodafon Публикувано 14 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2009 29 ти е за engine timing.Пише наляво надясно, че са сменяли въпросното J271(429) и в крайна сметка се оказала калпава бобина... но трябва да се изкаже някой който наистина е много по на "ти" с това.Друг случай пак от нета: при смяна на двигателя: "I accidentally swapped the fuel lines. I could not tell the difference since they are breaded, and not blue/black like stock"Дава ли ти грешки на vag-com-a?много прав излезе - скапана бобина -а иначе не можеше да прочете ecu-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 14 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2009 Тия бушони между другото за коя А3ка са? До 99та или след 2000? Някой има ли идея къде са за Темпомата и ЕСП-то бушоните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 14 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2009 За всички А3 8L 1996-2003 важат тези. Ще пусна още схеми на релетата и на другите бушони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 18 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 Колеги кой е бушонът за запалката,ако има такъв ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 18 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 41 - 15A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 41 - 15A Мерси колега То го пишело ,ама кой да ги прочете до доло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 Подобна схема за А4 имате ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 19 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 Ще кача тези дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 22 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2009 Бушони за А3 1996-2003 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denislav Dimitrov Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Здравейте бихте ли ми казали кой бушон е за задната стъклочистачка ако вуобще има такъв... защото не ми бачка пръска но не се движи и се чудя дали е от някой бушон...Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko1982 Публикувано 20 Май 2010 Доклад Share Публикувано 20 Май 2010 Да колеги някой може ли да каже кой е бушона на задната чистачка на А3 8L Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 20 Май 2010 Доклад Share Публикувано 20 Май 2010 Номер 27 - задна чистачка 10А (използва се и 15А) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORCH Публикувано 20 Май 2010 Доклад Share Публикувано 20 Май 2010 аз го имам на бг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване