Jump to content

Водородна клетка + Газ на Б4 ADA ?


Recommended Posts

Мисля да инвестирам в тази глупост, на която изобщо нямам вяра.. Много познати сложиха на дизелови мотори и всички казват, че са много доволни(или наистина е така или ги е срам, че са се набутали). Някой има ли с такава клетка на газ или някаква информация дали е ефективно? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ефект и то голям . Може да видиш как се отразяват парите от електролита(основа) върху алуминиевите части.

post-473-034523900%201337934672_thumb.jpg

post-473-011815800%201337934925_thumb.jpg

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изкаш да кажеш че ебава мамата на метала и прави корозия ли? :gruebel:

Редактирано от grizzly
Ненужен цитат.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да инвестирам в тази глупост, на която изобщо нямам вяра.. Много познати сложиха на дизелови мотори и всички казват, че са много доволни(или наистина е така или ги е срам, че са се набутали). Някой има ли с такава клетка на газ или някаква информация дали е ефективно? :gruebel:/>

Ако добавиш няколко магнита и ръгнеш в запалката и един енергоспестител тя би трябвало да спре да харчи съвсем.

Нали има газова, ако е настроена коеректно колко повече надолу искаш да слезеш в разхода. Б4 е вагон който тежи 1.2-1.3 тона, нали не се очаква да се движи с 1/100 разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изкаш да кажеш че ебава мамата на метала и прави корозия ли? :gruebel:/>/>/>

Елементарна химия. Пробвай с друга основа и алуминий. Например сода каустик...

Я си покажи системата, да я видим.

Аз система нямам. Няма и никога да имам. Снимките са от един приятел, който се занимава с ремонти на коли. Това е третата с такъв проблем след година експлоатация. Икономията от 1л. после отива за ремонти...

Казват , че този проблем не се получавал ако ползваш магнити на горивопроводите и хапчета за пестене... :hilezh:

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така, имах някакви симпатии към водородната клетка....,но като видях това изведнъж ми минаха всички мераци, благодаря на колегата за хубавите снимки. :zustimm:/>

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм виждал снимки показващи точно обратното. Трябва да се отбележи, че основата наистина може да скапе алуминиевите части. Въпрос на конструкция.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но все пак ми е чудно, нали окси-водорода минава през бълбукатор, там не се ли прочиства и да се отделя основата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има значение обема му колко е, някои слагат и два плюс едно - дето събира конденза като на компресорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водородната клетка като цяло има много повече плюсове от колкото минуси, понеже този семестър изучавахме електрохимия и в частност доста сме говорили за водородни клетки. Може да се отчете само като малък недостатък факта, че електролита в клетката най-често е калиева основа, която води до корозия на алуминия, но тя изисква време. Работи се и по други варианти, които са експериментални. Но практически водородната клетка работи с вода, и ти печелиш допълнително гориво, чиято цена е доста ниска. Има доколкото аз знам камиони, които се движат с такива клетки и пестят гориво. В крайна сметка в това е бъдещото :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка като толкова ги учихте тия клетки една опитна постановка не можахте ли да сглобите да видите що за смехория ще получите накрая?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пита се в задачата икономията ще изпревари ли корозията, за да остане смисъл след всичко, като си купиш дроселова клапа или ремонтираш ако все още има възможност за това + стъпково моторче, понеже и то има вероятност да си отиде според конструкцията на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Но практически водородната клетка работи с вода, и ти печелиш допълнително гориво, чиято цена е доста ниска...

Практически колежке водородната клетка работи с ток който някак си не е отпадък в автомобила.

Темата за "набълбукаторите" е ТУК.

Тази ми идва в повече. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...