Jump to content

Нужда от съвет за избор на ГИ - 1,8Т с чип


Recommended Posts

Здравейте колеги,

имам нужда от съвет за поставяне на ГИ в София. Като цяло не съм склонен на компромиси с качеството на уредбата. При мен обаче е по-особено положението, защото:

  • Към момента имам газова бутилка и тръба (мисля 6мм) до двигателя (останаха така след като колата се подпали).
  • Колектора ми вече е подготвен за поставяне на газовите клапани (пробит и поставени маркучета)

Кода на мотора е APU.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо мотор с чип наистина си иска качествени компоненти.Тази 6мм тръба едва ли ще можеш да ползваш?Колко кончета е след чипосването да не се окаже че и сондата няма да можеш да ползваш което е малко вероятно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ECU - KME NEVO

инжектори - hana, barracuda и др.

изпарител - романо макс, заволи зета с

 

с 6мм тръба храни без ядове 1.8т с някакъв си чип

 

Вече ако си много над заводските коне, 8мм тръба и походящ газов клапан, че повечето са с тесни отвори :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не е много надута, води се Safe chip. Сега трябва да е около 190-195 кончета (не е замервана) и към 270 Nm. Иначе някак си се получава, че почнах да се подигравам на коли от същия клас  :hilezh:  :hilezh:  А къде може да се говори за читав монтаж с тези компоненти?

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят газов кит на Ланди-Ренцо и не само но има и други колеги ме убедиха че трябва да храни колата до към 220-230к.с

Стига чипа да е кадърно направен от човек дето си разбира от работата.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не е много надута, води се Safe chip. Сега трябва да е около 190-195 кончета (не е замервана) и към 270 Nm. Иначе някак си се получава, че почнах да се подигравам на коли от същия клас  :hilezh:  :hilezh:  А къде може да се говори за читав монтаж с тези компоненти?

един акъл от мен . 

не плащай предварително ! 

и се разбери с тези , които се наемат да ти сложат ГИ-то ,

ако не могат да я настроят, да си я свалят и да си я вземат обратно . 

аз минах през това и ти го казвам от опит . 

 

моята я карам 3 години и никой не може да я направи като хората , 

върви ама като се гали педала , смачкам ли газта и става грозно . забива муцуна , 

или тръгва изведнъж и т.н. . 

 

и аз съм с 1.8 т.к с чип . 

 

 

чувал съм хубави приказки за фобоса . 

колко е истина не знам . 

не се навивай на 140 киловатов двоен изпарител , 

не може да ти храни конете . искай да ти сложат 2 малки . 

навсякъде 8 мм тръби ..

или две 6 мм

и искай да ти монтират най бързата рейка . 

само така имаш долу горе шанс нещо да се получи . 

 

иначе те чакат много неприятни моменти 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, интересува ме какъв разход получавате на газ?

Градско, извън и т.н. 

Как се отразява на разхода на газ чипосването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един акъл от мен . 

не плащай предварително ! 

и се разбери с тези , които се наемат да ти сложат ГИ-то ,

ако не могат да я настроят, да си я свалят и да си я вземат обратно . 

аз минах през това и ти го казвам от опит . 

 

моята я карам 3 години и никой не може да я направи като хората , 

върви ама като се гали педала , смачкам ли газта и става грозно . забива муцуна , 

или тръгва изведнъж и т.н. . 

 

и аз съм с 1.8 т.к с чип . 

 

 

чувал съм хубави приказки за фобоса . 

колко е истина не знам . 

не се навивай на 140 киловатов двоен изпарител , 

не може да ти храни конете . искай да ти сложат 2 малки . 

навсякъде 8 мм тръби ..

или две 6 мм

и искай да ти монтират най бързата рейка . 

само така имаш долу горе шанс нещо да се получи . 

 

иначе те чакат много неприятни моменти 

Колега,знаеш ли защо се получава така?Аз ще ти кажа.....защото чиповете дето слагате са аматьорски...като сгазиш колата времената отиват над 30 милисекунди..и рейката не може да поеме толкова гориво,капацитета на инжекторите е твърде малък,когато чипа е направен грамотно няма да има проблеми почти никои разбиращ газаджия,а това дето си мислиш че някой ще ти прави газовата на неграмотно направен чип безплатно и после ще я сваля много се лъжеш...според това дето пишеш мога да преценя какъв е чипа ти.....и колата ти никога няма да се настрой...бъди сигурен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При правилно подбрани компоненти няма грижа да се получи всичко както трябва.Аз съм газаджията който не се плаши от аматьорски чипове и мога да посоча дузина колеги които ще се справят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,знаеш ли защо се получава така?Аз ще ти кажа.....защото чиповете дето слагате са аматьорски...като сгазиш колата времената отиват над 30 милисекунди..и рейката не може да поеме толкова гориво,капацитета на инжекторите е твърде малък,когато чипа е направен грамотно няма да има проблеми почти никои разбиращ газаджия,а това дето си мислиш че някой ще ти прави газовата на неграмотно направен чип безплатно и после ще я сваля много се лъжеш...според това дето пишеш мога да преценя какъв е чипа ти.....и колата ти никога няма да се настрой...бъди сигурен...

не е изключено да си прав . 

но принципно аз като гледах времената на дюзите при смачкан педал до края ..

бяха от порядъка на 24 мили секунди .. рядко стигаха до 27 .. 

при 100 старта един или два пъти се успаха .. тоест забиха на 30 мили секунди и нит нагоре нит надолу ..

не съм убеден обаче, че няма начин времената да се манипулират и умишлено да се докарва такъв момент с 30 мили секунди . 

освен това колата при 30 мили секунди на бензин върви . 

аз не съм убеден, че няма газова рейка , която да може да копира и изпълни тези времена . 

освен това , времената на дюзите газовия комп като ги копира , може да ги умножава по коефициент ..

и съответно 27 мили секунди , като се умножи по 0,8 или 0,9 да даде 25 да кажем . 

освен това аз като тръгнах да слагам газ на моята казах , че имам агресивен чип, че нямам ограничител и т.н. 

въобще не се трогнаха момчетата , никой не каза, че при еди си какви обстоятелства има вероятност и да не се получат нещата . 

приказките им бяха , че са правили много чипнати 1,8 тета и проблеми до сега не са имали . 

после 3 седмици настройки и колата или няма нормални ниски обороти , а нагоре полита , 

или има ниски , но нагоре след 3500 - 4000 забива муцуната при малко по рязко натискане на педала газта . 

и това е много неприятно .

това къде викаш , че рейката не може да поеме толкова гориво не мисля , че е така , по скоро не стига налягане при мен . 

пуснаха една резба на газовите дюзи/тръбички да може малко да им се вдигне дебита, ама изпарителя като е 140 киловата .. 

ако ще и като кюнци на дървена печка да ги направят се тая . 

 

аз съм сигурен , че просто конете са много , и дори да сменя чипа .. пак няма да могат да я настроят . 

просто защото рейката е бавна и изпарителя слаб за 190 коня . сметката не излиза със 140 киловатов изпарител .. това е . 

той трябва и малко резерва да има тоя изпарител за моменти в които налягането е по ниско .

 

не бил хубав чипа , еми да върна заводските настройки направо тогава . 

идеята не беше да карам скопен кон , нали ... но бих рискувал ,

ако съм сигурен, че проблема е в това, че чипа не е направен като хората . 

мога да го сменя за с друг , ама ако може да е малко по агресивен и от тоя  :rolleyes:

ама и тогава подозирам, че пак чипа и времената на дюзите ще са криви . 

 

свикнал съм с мисълта , че колата никога няма да се настрои на газ .. 

варианта е или да е с заводските настройки или да подменя почти всичко по газовата уредба и да намеря хора ,

които разбират повече от това което правят .

Редактирано от NORTIKUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше тема в която колега беше с 275кончета след чипосването и никой не се нае да газифицира,Поехме риска и колегата си джитка без да ни е потърсил за нищо не влиза обаче и във форума да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,знаеш ли защо се получава така?Аз ще ти кажа.....защото чиповете дето слагате са аматьорски...като сгазиш колата времената отиват над 30 милисекунди..и рейката не може да поеме толкова гориво,

Много под 30мс. рейката е постоянно отворена, та къде точно е проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А6-цата ми 1.8ТК с хибридно турбо и инжектори 440сс извадихме 260к.с. на бензин на диното на Маднес на 1.4 бара пик на турбото. С Ланди Ренцо съм и след ремапа ходих за донастройване на ГИ-то.Смениха ми инжекторите с 2,6мм , но пак излизаше грешка за бедна смес и накрая я настроихме да довпръскват бензиновите инжектори за 2 милисекунди в тегавите режими.

След време пак ходих до Маднес и замерих и на газ  какво ще покаже на диното и резултатът беше 232к.с.

ГИ-то го настройвах в сервиза на Ланди на Ботевградско шосе.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредбите Ланди предлагат довпръскване на бензин и дори леко да ти умалее тръбата от 6мм може да се компенсира с малко бензин. Аз към това бих се насочил. Освен това се настроиват много лесно. На мойта кола съм пуснал едно просто ауто и тримовете ми са на около 3% и колата си върви чудесно. 1.8Т без чип и 6мм тръба. В твоя случай малко довпръскване на бензин и си ти. Предполагам, че ще бъде игра докато се настрои това довпръскване, но се прави веднъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При правилно подбрани елементи не се налага никакво до впръскване на бензин.Не може да се очаква добра работа от бюджетна система.С тези рейлове,валтеци и тем подобни какво да очакваш?

Редактирано от landir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...