Creep Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 (Редактирано) Здравейте Колеги! Автомобилът е AUDI A6 4F 2.7 TDI Automatic Quattro, карам го от месец Юни тази година. Вчера на път за работа (може би след около 10 мин шофиране) се случи нещо странно. Отключиха ми се вратите в движение и на FIS-a се появи съобщение "ESP Fault. Check owner's manual", като съобщението се скри веднага след това. Реших, че нещо се е шашнала за момент. След няколко минутки както си седях на светофара, отново се появи съобщението, този път последва и съобщение за Electronic Parking Brake fault и остана да свети жълтата лампа на таблото, която се отнася до работата на адаптивното въздушно окачване. Трябваше да потеглям. Няколко минутки по-късно при първи удобен момент отбих, спрях и "рестартирах" колата. Всичко се оправи. На връщане нямаше подобни изпълнения. Днес, на път за работа - същата история от вчера се повтори... Някой имал ли е подобни проблеми? ЕДИТ: Това, което пропуснах да напиша по-горе е, че вчера докато се случваха странностите дори ми огасна таблото за момент (дори стрелката на оборотомера показваше 0, а колата си работеше). Редактирано 13 Ноември 2013 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Провери грешките, при мен имаше същият проблем с esp-то и се оказа дефектирал преден десен abs датчик. Смених го и вече 6-7 хиляди км не съм имал драми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 13 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 (Редактирано) При теб постоянно ли светеше ESP Fault? Мен ме притеснява че светват и гаснат лампи, появяват се грешки и изчезват. Освен това днес като извадих ключа и се заключи колоната, дневния километраж и часовника си останаха да светят на таблото... Трябваше да подам контакт и пак да изключа че да огаснат... Това което забравих да напиша в първия поуст е, че вчера по едно време дори ми огасна таблото за секунда (оборотомера дори). Редактирано 13 Ноември 2013 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Лош контакт или спойка. От студеното най-вероятно. Аз имам същи проблем с датчиците за парктроника. Зимата ми показват, че са развалени и като се стопли се оправят от самосебеси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 При теб постоянно ли светеше ESP Fault? Мен ме притеснява че светват и гаснат лампи, появяват се грешки и изчезват. Освен това днес като извадих ключа и се заключи колоната, дневния километраж и часовника си останаха да светят на таблото... Трябваше да подам контакт и пак да изключа че да огаснат... Това което забравих да напиша в първия поуст е, че вчера по едно време дори ми огасна таблото за секунда (оборотомера дори).При мен този проблем се появи само 3 или 4 пъти. Светва, стои на таблото около 15 минути и после се самоизтрива. Не съм я чакал много, директно смених проблемния датчик. Но както е написал Sky, ти май имаш друг проблем. Не е от ABS-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 И аз мисля, че някъде имаш лоша връзка към таблото. Щом мотора работи, а оборотомера е на нула и постоянно има аларми...Най-добре я закачи на компютър да видиш какво е записала, някоя от грешките може да те насочи (тя да е причината, а не следствие на угасването). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Аз пък мисля, че може би акумулатора е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 13 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 (Редактирано) Акумулаторът показва, че е на 100% (ако може да се вярва на графиката дето я дава MMI).Днес отново се прибрах без никакви грешки и проблеми, както вчера. През деня колата е в подземен гараж, вечер нощува на двора в къщи, ако това има значение. Пуснах диагностиката преди малко и... коледна елха: 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 000001-Engine -- Status: Malfunction 001002-Auto Trans -- Status: Malfunction 001003-ABS Brakes -- Status: Malfunction 001005-Acc/Start Auth. -- Status: Malfunction 101007-Control Head -- Status: Malfunction 001008-Auto HVAC -- Status: Malfunction 101009-Cent. Elect. -- Status: Sporadic communication error 10000E-Media Player 1 -- Status: Malfunction 001015-Airbags -- Status: OK 000016-Steering wheel -- Status: Malfunction 101017-Instruments -- Status: OK 000018-Aux. Heat -- Status: Malfunction 101019-CAN Gateway -- Status: Malfunction 001025-Immobilizer -- Status: Malfunction 101034-Level Control -- Status: Malfunction 001037-Navigation -- Status: Malfunction 001042-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 101046-Central Conv. -- Status: Malfunction 101047-Sound System -- Status: OK 00004F-Centr. Electr. II -- Status: Malfunction 101052-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 101053-Parking Brake -- Status: Malfunction 001055-Xenon Range -- Status: OK 000056-Radio -- Status: OK 000061-Battery Regul. -- Status: Malfunction 101062-Door, Rear Left -- Status: Malfunction 101072-Door, Rear Right -- Status: Malfunction 101076-Park Assist -- Status: Malfunction 101077-Telephone -- Status: Cannot be reached 1100 Прикачвам целия лог файл, защото ако го поустна директно като текст ще стане лудница... Редактирано 13 Ноември 2013 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 И на мен така ми показваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 13 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 shpeksi, какви бяха симптомите при теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Не ми е било такава коледна елха. Може би бъркам щом ти дава грешки за всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Днес на отиване - пак. Прави го точно, ама точно след 10 мин. шофиране. Днес дори ми "заби" мигача докато се престроявах, направо не знам какво да правя :( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Отиди до някой сервиз ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Днес на прибиране пак никакъв проблем?! Сутрин го прави точно на десетата минута, вечер - нищо подобно. Препоръка за сервиз? В AUDI предполагам ще започнат да сменяват компове наред, щото всичките дават грешки Редактирано 14 Ноември 2013 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Имаш проблем по шината. Виж повечето грешки са missing signal/ No data bus. Нещо е правено по колата и не е довършено. Отиди на сервиз да следят къде се губи сигнала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Днес на прибиране пак никакъв проблем?! Сутрин го прави точно на десетата минута, вечер - нищо подобно. Препоръка за сервиз? В AUDI предполагам ще започнат да сменяват компове наред, щото всичките дават грешки В ауди няма нищо да ти сменят ако ти не искаш. Може да отидеш само да ти кажат какъв е проблема. После вече кое къде ще сменяваш си е твоя работа и никой не може да те задължи с нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) sky, май си прав. Като изчистих всички грешки остана да се набива на око тази: 00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 8 Mileage: 141677 km Time Indication: 0 Date: 2013.11.14 Time: 18:24:21 Някой има ли представа? Редактирано 14 Ноември 2013 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 То си пише прекъсната е веригата някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nas.a Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Има една кутия под шофьорската чистачка,там е и компа на колата,до него има преходни букси,които се мокрят и окисляват,почистиги,също и от към купето,кората под волана и в дъното горе се виждат,като има окис губи връзка с модули,червената букса най вече.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 18 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Мерси, nas.a - ще ги проверя... Иначе за протокола - от петък сутринта, без да правя нещо кой-знае колко смислено, колата не е давала никакви проблеми?! Това което направих в четвъртък вечерта (не вярвам някое от нещата от долния списък да е повлияло): 1) Напълних резервоара за течността за чистачките, от много време ме дразнеше индикацията на таблото, а и викам да не би и от това да се шашкат комповете - надали от това да се е оправило де 2) Отварях/затварях задните врати 3) в петък сутринта карах на ръчен режим на ниска предавка с високи обороти4) в петък сутринта не беше толкова влажно както предните дни (от вторник до четвъртък) В събота и неделя се скъсах да карам колата и то градско - никакви проблеми?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Нещо ти прави лош контакт. Тия коли електриката и датчиците могат да ги ошашкат до дупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 21 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2013 (Редактирано) Мисля, че може би открих къде е проблемът. Попаднах на следния сервизен бюлетин: Transaction No.: 2012892/6ESP warning light sporadically onRelease date: 27-Apr-2010 Customer statement / workshop findings: ESP warning light sporadically on The following points are included in the diagnosis protocol:•The entry “53255 - control unit for battery monitoring, read memory” is logged in the engine control unit (address 01)•The entry “09783 - engine torque signal A (sporadic)” is logged in the automatic gearbox (address 02)•The entry “18265 - load signal complaint message from engine control unit (sporadic)” is logged in the ABS/ESP (address 03). Technical background:Missing or incorrect load signal from battery energy manager (BEM) because of :1. Software complaint in the BEM.2. Voltage regulator/alternator incorrect.3. Bit-synchronous interface between alternator and BEM incorrect.4. Communication complaint to the BEM through incorrect CAN transceiver.5. Current sensor in the BEM supplies incorrect values. Production change:1. Corrected software with software version from 04902. Optimised production process3. Optimised production process4. Improved CAN transceiver5. --- Measure:1. Check the software version of the BEM, update if necessary. Also observe TPI 2006741.A6: Software version at least 0490.A8: software version at least 0510. Note: Software versions to 0240 (A8: up to and including model year 2004) are not affected..Q7: not affected2. In the BEM (address 61) the message “ 2252 - alternator ” is logged. The following entries point to an alternator or wiring complaint: “ 2479 - consumer cut-off partly active ” or “ 992 - consumer cut-off active.”Perform an alternator test through guided fault finding, if necessary replace voltage regulator or alternator.3.In the BEM (address 61) the message “ 2254 - interface to the alternator: ” is logged:Check wiring-specific contacts between alternator and BEM, it may be advisable to route a provisional cable for the check. - Repair damaged cables or replace contacts.4. If there is no entry in the diagnosis protocol for the BEM, but there are communication complaints for the BEM in other control units:Reset terminal 30 on the BEM (disrupt the power supply at terminal 30). If this does not fix the complaint, replace the BEM. Please note that the complaint must be present for at least 10 minutes till the ESP warning light is switched on.Note: Communication complaints are also logged with flat battery (low voltage). Make sure that the battery was not flat at the time of the complaint.5. If there is no entry in the diagnosis protocol for the BEM and there are no communication complaints to the BEM in other control units:Reset terminal 30 on the BEM (disrupt the power supply at terminal 30). Replacing the BEM does not fix the problem. Please note that the complaint must be present for at least 10 minutes till the ESP warning light is switched on.____________________________________________ Така, проверих версията на софтуера, изглежда е по-нова от 0490, така че това отпада: Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A Component: J0644 BEM H12 0590 Revision: 00000000 Serial number: 00000000114437 Shop #: WSC 06348 116 65470 VCID: 23496C8FB2D5F81B3E1 Също така проверих акумулатора: Address 61: Battery Regul. (4F0 910 181 E) 20:13:22 14.30 V Generator Voltage (specified) 13.85 V Battery Voltage (actual) 41.9 % Dynamic-Field Signal 0.00 s Load Response Time 30.0°C Rail Temperature (actual) 16.5°C Battery Temp. (valuation) 100.0 % Battery Condition 4 ohms Internal Battery Resistance 0 Ah Qv (Battery Aging) 37.3 A Current Value from Battery 50.0 % Battery State of Charge (SOC) OK Generator Interface Май, май излиза, че наистина е от акумулатора... Редактирано 21 Ноември 2013 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 26 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2013 И аз мисля че е от акумулатора, моя вече май е за смяна, защото ако престои няколко дена на студа без да се кара ми дава слаб акумулатор, а скоро и на мене ми го направи тоя номер с ESP-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 26 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2013 Technical background:Missing or incorrect load signal from battery energy manager (BEM) because of : 2. Voltage regulator/alternator incorrect. Веднъж оправих една такава а6 със ревизия на алтернатора и смяна на релето.... Провери дали при зареждане няма големи пикове и падове на волтажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 26 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2013 (Редактирано) Извинявам се за глупавия въпрос, но какъв е най-простия начин да проверя за пикове/падове на напрежението при зареждане? Мултицет на клемите? Колко време да гледам? Редактирано 26 Ноември 2013 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване