vesii Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Здравейте колеги, от скоро карам А4 Б6 има фабричен ксенон проблема е че на единия фар крушката леко трепти и свети към лилаво демек си заминава на фара пише че е с крушки D1S питането ми е дали да сменя двете крушки с нови или да махна оригиналния ксенон и да си взема друг китайски от малко по скъпите но H7 55W предполагам че ще свети малко по силно защото оригиналния който си е на колата е 35w казаха ми че пък неможе да сложа друг ксенон тип китаиски защото фабрично си има този и фара не бил пригоден за крушки различни от D1S и ще ми дава и грешка като не е фабричния така ми го обесниха и така го казвам кажете какво да правя че нощно време в дъжд си е ужас нищо не се вижда знам че по принцип си не светят силно фаровете и на тези както и на Б5 но поне малко да са по силни че като се разминавам с другите коли имам чувство че съм си угасил фаровете колата има и автоматично регулиране ако има значение благодаря предварително колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 13 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 Добре дошъл в отбора . Аз лично не можах да разбера от какво идва трептенето. Две B6 ци, една B7 ца и един VW Phaeton ми минаха през ръцете и едно и също. С нови крушки не се оправи при мен, с почистване на буксите имаше минимално подобрение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 13 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 Първо рециклирай рефлекторите. Тези фарове страдат от към рефлектори (много бързо покритието нагаря и не отразява светлината както трябва). Може да се свържеш с колегата geraka - той отваря фарове, почиства ги, рециклира рефлекторите в Стрелча. Аз също съм с оригинален биксенон, фаровете трептяха (те и в момента трептят де) и не светеха въобще. Дадох ги на колегата да ги рециклира и да ги почисти отвътре, като ми ги върна направо се родих (въпреки че бях със старите крушки). Сега поръчах нови крушки D1S Philips от ebay, чакам ги да пристигнат и ще споделя мнение. Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesii Публикувано 13 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 мерси колега май ще рециклирам и аз ползвал съм услугите на герака за една Б5-ца фейса и фаровете светнаха само с почистване на рефл. без да ги рециклира а тези крушки D1S на каква цена си ги поръчал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 Тези фарове нямат ли една пластина под тях която ги подпира за да не треперят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 13 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 http://www.ebay.de/itm/2-Stuck-D1S-Xenon-Original-Philips-Brenner-4300-K-/191337438092?pt=DE_Autoteile&hash=item2c8c999b8cТова са крушките които поръчак, но ако искаш изчакай да ги сложа и да ти кажа как се държат, защото може и да са някой ментак Това ще се случи най-късно другата седмица, защото колата ми се боядисва в момента след градушката. Относно рефлекторите, може да прочетеш из чуждите ауди форуми за тези фарове (bi-xenon headlights, водят ги още b6 S4 headlights) - има и приложени снимки какви са рефлекторите - прегорели и отлепени отвсякъде, много зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 13 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 Тези рефлектори на фабричните ксенони при б6 са издънка от страна на valeo и дори перфектно хромирани, пак не светят толкова добре защото формата им е недомислена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 13 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 Понеже и аз се занимавам с рецшклиране на фарове мога да ви кажа, че ако са мн зле рефлекторите има разлика, но между нов фар и леко матирал рефлектор разлика няма осезаема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesii Публикувано 13 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 като са толкова зле тези фарове няма ли някакъв вариант да се премине на по як ксенон да речем 55в предполагам че по силни крушки ще светят малко по добре от 35 ватовите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 13 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 Ако ще и 100W да сложиш като няма какво да го разпръсква пред теб кво от това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinjiata Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 (Редактирано) колеги, ако може и аз да се включа в разговора, аз също съм с фабричен ксенон с крушки тип D1S, и при мен едната беше тръгнала да гори, смених ги с две нови китайчета, цена на крушката, между 33-39 лв. (6000К), почвам втора година с тях, нямам никакви проблеми, единственото което съм правил по тях, е да ги разглобя, махнах силикона който бяха сложили като изолация на платката, и презапоих всички връзки на ново, работа за около 15-20 мин. за двете крушки, сега само наливам и карам, но пък от известно време ми се върти една идея в главата, искам да ги направя bi-xenon, и се чудя какви лупи и рефлектори да сложа, моля давайте съвети.Светлината която излиза от чистите фарове, и тази от замърсените и изгорели понякога рефлектори, е коренно различна, всичко трябва да е добре почистено, и ЗАЛЕПЕНО, защото започва да се образува влага във фара, а именно тази влага еба*а майката на рефлекторите и всички останали отражателни повърхности. Редактирано 14 Октомври 2014 от benzinjiata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 http://audibg.com/forum/index.php?/topic/153080-a4-b6-bi-xenon-по-добро-осветлениеSent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 И аз съм с фабричен ксенон с D2S обачв. Незнам дали има значение това. Наскоро ми изгоря едната крушка и си взех от xenon.bg за 15 лв с монтажа. Хората тестваха няколко варианта докато уцелиме да свети еднакво с другата, която е Philips. В момента разлика между двете има минимална и светят перфектно. Според мене няма смисъл да се сменя заводския ксенон с китайски. Просто трябва да се уцели новата крушка да свети като другата, или пък направо две еднакви от по-евтините и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesii Публикувано 16 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 мерси колега аз съм с D1S гледам че са по скъпи от D2S незнам каква е разликата но ще сменям и двете да знам че са еднакви и тогава ще видя дали ще ги рециклирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 мерси колега аз съм с D1S гледам че са по скъпи от D2S незнам каква е разликата но ще сменям и двете да знам че са еднакви и тогава ще видя дали ще ги рециклирамD1S е би-ксенон,а D2S е ксенон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 Това винаги ли е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 Може би не,т.е. D2S са първите,D1S са вторите,има и D3S лампи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 Питам, защото моята е с ксенон(на късите), в сервиза уж ми ги проверяваха и казаха, че са D1S. Съответно си купих такива от Ибей и стоят в чекмеджето, чакайки си реда. Да не се окаже така, че са за продавалника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinjiata Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 (Редактирано) D1S е би-ксенон,а D2S е ксенон.колега Tonko, аз съм със крушки тип D1S, искаш да кажеш. че е bi-xenon? Ако е bi-xenon, не трябва ли една пластина вътре в рефлектора да се мести посредством електро магнитче? Аз имам отделна крушка за дългите светлини, и не съм сигурен на 101% че са bi-xenon, освен ако ти не си разглобявал лупите и рефлектора, и си го видял. За bi-xenon, знам че е на B7, който е с лупите и на B6 S4, тя и самата лупа е по-голяма и пръстена който я покрива е по-голям и тънък, понеже за B6 модела има два вида фарове, на B6 S4 баластите стоят отзад, а на другия модел баласта стои под фара, има гнездо за него. Редактирано 17 Октомври 2014 от benzinjiata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 В6 S4 не е с биксенон. Това е есктра, която се поръчва за всяка кола. Различават се сравнително лесно. Биксеноновия фар е с видемо по-голяма лупа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 zdraveite kolegi i az ot izvestno vreme karam audi a4 desniqt mi far nesveti ksenona koito e fabrichen kazahami che ot transformatora koito pali ksenona i trqbva da se smeni ako nqkoi znae kakvo da napravq molq pishete Ами това се нарича баласт, ако то ти е изгоряло. Намира се отдолу на фара, едно метално такова и не е никак евтино. Втора употреба върви по стотина лв, за ново не ми се мисли. Най добре свали фара и го отвори, почисти му вътре кабели тва онова, в случай, че се е пълнило с вода. На мене така ми спря единия фар и беше от баласта. Отворих го и отвътре изтече малко водичка. Изчаках го да изсъхне, сглобих го пак и не се оправи . На другия ден обаче за мое щастие светна и оттогава няма проблем. Пробвай така. Ако не се оправи вариантите са втора употреба или преправяне с китайски баласти, което за мене е тъпо решение, но всеки си знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 Разликата межди D1S и D2S е, че първите са с вграден баласт на самата крушка, а на вторите баласта е във фара. Затова вторите са значително по-евтини. На мен също ми изгоря едната (D1S) и си взех от тези ментета "Philips", свети доволно вече 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinjiata Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 (Редактирано) https://www.google.bg/search?q=ballast+for+audi&client=firefox-a&hs=zZk&rls=org.mozilla:bg:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=z9pAVIyuJbSQ7AbzuoCoAw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=891#facrc=_&imgdii=_&imgrc=a3XYSYRfzDf6VM%253A%3Bvh3w9UHHjwyBIM%3Bhttp%253A%252F%252Febay.genuinexenon.com%252Fimages%252F1373051049%252520-%252520IMG_5460.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.ebay.com%252Fitm%252F2x-OEM-2002-2003-Audi-A4-S4-Xenon-HID-Ballast-Control-Unit-Kit-Set-Bulb-B6-3-0-%252F331131334754%3B1620%3B1080 https://www.google.bg/search?q=ballast+for+audi&client=firefox-a&hs=zZk&rls=org.mozilla:bg:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=z9pAVIyuJbSQ7AbzuoCoAw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=891#facrc=_&imgdii=_&imgrc=CsBraAPUdKsX1M%253A%3B1wB5OyBzedn2kM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lltek.com%252FPRS_bin%252FPRS_69_ballasts%252FVal_A4S4_8E_ballast_powerpin_comp_Z.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lltek.com%252FPRS_bin%252FPRS_69_A48E_Ballasts_claire.htm%3B600%3B399 баласта си е отделно от крушката, D1S е със вградения траф Разликата межди D1S и D2S е, че първите са с вграден баласт на самата крушка, а на вторите баласта е във фара. Затова вторите са значително по-евтини. На мен също ми изгоря едната (D1S) и си взех от тези ментета "Philips", свети доволно вече 2 години. аз съм с D1S, и моя баласт се намира под фара Ами това се нарича баласт, ако то ти е изгоряло. Намира се отдолу на фара, едно метално такова и не е никак евтино. Втора употреба върви по стотина лв, за ново не ми се мисли. Най добре свали фара и го отвори, почисти му вътре кабели тва онова, в случай, че се е пълнило с вода. На мене така ми спря единия фар и беше от баласта. Отворих го и отвътре изтече малко водичка. Изчаках го да изсъхне, сглобих го пак и не се оправи . На другия ден обаче за мое щастие светна и оттогава няма проблем. Пробвай така. Ако не се оправи вариантите са втора употреба или преправяне с китайски баласти, което за мене е тъпо решение, но всеки си знае във ebay ги има тия баласти, не са толкова скъпи, колкото по родните магазини, така че споко Редактирано 17 Октомври 2014 от benzinjiata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 Аз имам неработещ баласт. Изгоря му едно съпротивление. Конкретното го намерих в Китах, но само на едро и не ми се купуват 100 бройки. Ако някой иска да си прави 2 в 1 да каже. На снимките се вижда какво е дало фира. То е окъсило и се е разтопила пластмасата. http://olx.bg/balast-za-originalen-ksenon-valeo-s-problem-i56350994 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 @benzinjiataПри мен D1S е лампата,фара би-ксенон,а на ФВ е и завиващ.Да съм казал,че съм прав-не съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване