Jump to content

Подгряване на двигател,220V


pirata71

Recommended Posts

Здравейте,най накрая успях да си купя а6 ,което ми бе мечта много време.Колата е внос от Швеция 2000г ,куатро,1.8 Т.Смених задни дискове и накладки в сервиз,но педала е мек и след 1 напомпване става твърд.Иначе си спира ,но е дразнещо.Предположиха помпа,но не са сигурни.Светва ми лампа и дава звуков сигнал на таблото все едно нямам накладки след 5-6км от запалването.Не можаха да кажат точно къде е проблема-трябвало да почват да сменят поред помпа,серво кво ли не по метода проба -грешка!Провериха датчиците на накладките,изолирваха нещо там ама никав ефект.Сякаш когато спра колата под някав голям наклон и после запаля не ми дава грешка ,но може и да бъркам.Не съм оставял запалена така по дълго време.Спирачна течност има нялята догоре.Смених 12 елемента по предницата всички носачи,биалетки,кормилни накрайници.330ЛВ С ДОСТАВКАТА НА АТЕК мисля някаква усилена версия.В сервиза за тези части ми поискаха 475лв-стори ми се много и 200лв за подмяна.В едно малко гаражче за 120 лв момчетата смениха всичко.Не бях виждал ауди да има ръжда по вратите,ама таквоз е.Казват там дето има ръжда няма оправия-вярно ли е?Взех колата защото нямах голям избор.4000-4500ЛВ бюджет ЗА А6 2000г КУАТРО с мотор 1.8Т.Исках чист бензин ,защото съм си патил от стари дизелови печки:)Малко по тромава,след 4000 оборота сякаш тръгва по сериозно да набира,но аз кушии не смятам да правя!

   Въпроса ми е дали да използвам зимата тази екстра,която я има при колите от Скандинавия-електрически подгрев 220 волта с кабел за топло запалване на двигателя.Има букса на бронята и се чудя от къде да взема кабел с подходящ накрайник?Не съм в час как работи тази система,има ли смисъл!!Все пак не съм на дизел или на газово,а на чист бензинец:)Живея в къща,но нямам гараж-5-6 метра кабел и я закачам за тока вечер ,когато стане под -10.-15градуса.

На огледалата им се е случило нещо-половината им повърхност е в кафеви петна,това на какво се дължи и да ги сменям ли?

post-68635-0-12811000-1448180864_thumb.j

post-68635-0-03427400-1448180882_thumb.j

post-68635-0-12189100-1448180903_thumb.j

post-68635-0-69172100-1448180920_thumb.j

post-68635-0-07299200-1448180944_thumb.j

post-68635-0-02555600-1448180967_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До седмица педала трябва да се нормализира и при мен беше така след смяна на задни дискове и накладки, немога да си го обясня  :nixweiss:

А относно подгрева, хубаво е да се направи пълна ревизия на системата (ако си решил да я използваш). Според мен това което трябва да се направи преди да се включи към мрежата е:

 - Да се види къде точно е монтиран подгряващия елемент, евентуално тип, мощност, захр. напрежение;

- Да се проследи има ли някакво управление към него, т.е. от термостат ли се изключва или по време. Просто да се разбере принципа на управление на нагревателя;

-  Проверка цялостта на веригата на нагревателя - Rом;

- Проверка на изолацията на контакта спрямо корпуса (купето на колата) Rизол., евентуална норма Kом/V;

- Прозвъняване на външната до вътрешната розетки, евентуално да се види дали имат ел. връзка.

Това с ръждата не е добре - няма спиране, щом я има на едно място значи ще има и на други. Много влага и сол е видяла тази кола. Направил си много сериозен компромис с това, аз лично не бих се премирил. 

Хубаво е да се направи една диагностика с VAG-COM поне да се види в какво състояние е колата, и къде да очакваш евентуални проблеми. Ако верно е 2000г. то трябва да си с по-ново поколение мотор 1,8Т (пак е 150 кс., но с 30...40Nm по-голям въртящ момент от предшествениците си). 

Дори и в стоково състояние колата трябва да тръгва доволно след 2500 об/мин до около 4800....5000об/мин. Предполагам и куатрото допълнително я товари, но мотора е доста еластичен и добре изтегля купето за кубиците си. 

 

PS. Тоя контакт вътре може да е предвиден за духалка (майтап  :hilezh: )

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ако верно е 2000г. то трябва да си с по-ново поколение мотор 1,8Т (пак е 150 кс., но с 30...40Nm по-голям въртящ момент от предшествениците си). ...

Няма такова нещо. Всички 1.8Т 150к.с. са 210НМ. Даже и тези монтирани на В6.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контакта в купето е част от цялата система на Дефа,в него се включва духалка.Цялата система се управлява от джаджа с дисплей монтирана в купето.Провери дали всички са на място или са я опоскали.

Ето един клип как действа тази благинка.

https://www.youtube.com/watch?v=ksHWxU9hcRY

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменявах предни дискове и накладки и като си взех колата от сервиза щях да се пребия - беше почти без спирачки и едвам спрях на светофара. Около 10-15 дни спирачките бяга трагични и избягвах да вдигам повече от 90-100 км/ч, а като трябваше да спирам, го правех отдалеч. Сега обаче улегнаха и спират така както никога до момента се спирали - просто перфектно и много по-силно от преди.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контакта в купето е част от цялата система на Дефа,в него се включва духалка.Цялата система се управлява от джаджа с дисплей монтирана в купето.Провери дали всички са на място или са я опоскали.

Ето един клип как действа тази благинка.

https://www.youtube.com/watch?v=ksHWxU9hcRY

Няма нито кабел ,нито дисплей.....Още не мога да регистрирам а метнах 800 лв по предница  и спирачки.Няма номера в КАТ?????Тази екстра някой добър електричар ще я разгледа и ще каже може ли да се възтанови и на каква цена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашите бангии имат ли електрическа помпа в системата? Къде се намира буксата в която трябва да подадеш 220волта? Моята е швейцарка и бих се радвал ако има същата екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата е отпред на предна броня до номера.Вътре в купето има контакт.Досега дотук.Не ми остава време да погледна вътре какво става.Сега дъждове почнаха нямам сух гараж и време да поровя.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...