timon_tg Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 Хора я ми разяснете нещо какво значи това : При оборотах 5700 Крутящий момент 210/1750 н*мМаксимален въртящ момент се получава при 5700 оборота и е 210 или при 1750 оборота ?10хкак да разбера при колко оборота се вклучва турбото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 Максимална мощност при 5700, максимален въртящ момент при 1750 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 (Редактирано) Максимална мощност при 5700, максимален въртящ момент при 1750Да бе да,Това да не е бавнооборотен дизел.На моя АДР в книжката му пише че макс въртящ момент е при около 4000 оборота. При тези с турбините не знам точно, но може би пак е някъде там.как да разбера при колко оборота се вклучва турбото ?Тимонееее, малко си чел, баце Турбото като се включи и предпазителя за главата те удря зад врата Май е над 3000 оборотаА иначе твоя въртящ момент е около 5000 оборота, май Редактирано 11 Април 2008 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 Какъв е двигателят колега? И това чудо на техниката - турбото не е нещо, което включва и изключва. То се върти.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
timon_tg Публикувано 11 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 (Редактирано) двигателя е 1.8Т AEB 150к. и гледам от тук : http://audi-b5.5go.ru/html/24.htm и се чудя от къде идва тази разлика ? Редактирано 11 Април 2008 от timon_tg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 Ми добре де, двигателят достига макс. въртящ момент от 173 Нм още при 1750 оборота, а мкс. мощност е 110 Кв при 5700 оборота. Каква разлика търсиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
timon_tg Публикувано 11 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 ами разлика с другите двигатели...1.8 е при 3950 оборота , а 2.6 при 3600 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 А на 1.9 ТДИ при 1900 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 Разликата е в турбото, брат'чед. Максималния въртящ момент се достига при 1750rpm и се запазва постоянен почти през целия работен диапазон, чак в края започва да намалява. При атмосферните котори характеристиката няма прав участък, а расте, достига пик и после спада. Ако някой успее да ти намери картинките на характеристиките за 1.8Т и 1.8 атмосфер ще разбереш най-добре. Аз се мъча от 10 мин, ама нещо не мога да ги открия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 Ами разликата е точно това турбо бре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Април 2008 Доклад Share Публикувано 12 Април 2008 двигателя е 1.8Т AEB 150к. и гледам от тук : http://audi-b5.5go.ru/html/24.htm и се чудя от къде идва тази разлика ?Tоя линк нещо е сбъркан. Въртящите моменти на по-малките двигатели не може да са толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 13 Април 2008 Доклад Share Публикувано 13 Април 2008 (Редактирано) Tоя линк нещо е сбъркан. Въртящите моменти на по-малките двигатели не може да са толкова.слагаш 250 не първи,а последен и готово140 173 210 225 2501.6 - 1401.8 - 1731.8Т - 2102.6 - 2252.8 - 250Въртящи момент на 1.8Т (150) е 210Нм от 1750 до 4600 об/мин Редактирано 13 Април 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 13 Април 2008 Доклад Share Публикувано 13 Април 2008 Да бе да,Това да не е бавнооборотен дизел.На моя АДР в книжката му пише че макс въртящ момент е при около 4000 оборота.Аз преведох това което колегата е написал. А ти какви си мислиш си е твоя работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 13 Април 2008 Доклад Share Публикувано 13 Април 2008 Да бе да,Това да не е бавнооборотен дизел.На моя АДР в книжката му пише че макс въртящ момент е при около 4000 оборота. При тези с турбините не знам точно, но може би пак е някъде там.Викаш това че не знаеш не ти пречи да имаш категорично становище по въпроса. Та по темата за атмосферен бенз. мотор е нормално да има макс. въртящ момент при 4000 об., но ако имаме турбо нещата са доста по-различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Април 2008 Доклад Share Публикувано 13 Април 2008 Може да е малко офтопик, но много ми е трудно за възприема, че на 1,8Т-то момента му започва от 1750.... Това реално ли е при положение, че на високи обороти дърпа в пъти повече? Ако ня някой му се я мяркала реално свалена графика ще ми е страшно интересно да хвърля едно око Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 13 Април 2008 Доклад Share Публикувано 13 Април 2008 Може да е малко офтопик, но много ми е трудно за възприема, че на 1,8Т-то момента му започва от 1750.... Това реално ли е при положение, че на високи обороти дърпа в пъти повече? Ако ня някой му се я мяркала реално свалена графика ще ми е страшно интересно да хвърля едно око ами с нарастване на оборотите набира конски силизависи и от предавателните числа на скоростите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 13 Април 2008 Доклад Share Публикувано 13 Април 2008 Може да е малко офтопик, но много ми е трудно за възприема, че на 1,8Т-то момента му започва от 1750.... Това реално ли е при положение, че на високи обороти дърпа в пъти повече? Ако ня някой му се я мяркала реално свалена графика ще ми е страшно интересно да хвърля едно око Eто ти на 2.0Т, на 1.8Т не е принципно различна. Опитай се да възприемеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 13 Април 2008 Доклад Share Публикувано 13 Април 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Април 2008 Доклад Share Публикувано 13 Април 2008 Брех, че то с тоя мотор трябва да се катерят баири като с дизел Като покарах няколко пъти такова обаче не ми стори да има толкова тяга около 2000-2500об...незнам.Мерси за снимковия материал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 13 Април 2008 Доклад Share Публикувано 13 Април 2008 Брех, че то с тоя мотор трябва да се катерят баири като с дизел Почти! Защото 200 коня дизел няма да е с 210NM а с 350+. За справка 210NM има мойта (90bhp), т.е. толкова колкото 150 коня турбо бензин. Но като цяло си прав.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване