Jump to content

audi a4 1.8T


timon_tg

Recommended Posts

Хора я ми разяснете нещо какво значи това :

При оборотах 5700

Крутящий момент 210/1750 н*м

Максимален въртящ момент се получава при 5700 оборота и е 210 или при 1750 оборота ?

10х

как да разбера при колко оборота се вклучва турбото ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Максимална мощност при 5700, максимален въртящ момент при 1750
Да бе да,Това да не е бавнооборотен дизел.На моя АДР в книжката му пише че макс въртящ момент е при около 4000 оборота. При тези с турбините не знам точно, но може би пак е някъде там.
как да разбера при колко оборота се вклучва турбото ?
Тимонееее, малко си чел, баце :grindev: Турбото като се включи и предпазителя за главата те удря зад врата :hilezh: Май е над 3000 оборотаА иначе твоя въртящ момент е около 5000 оборота, май Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двигателя е 1.8Т AEB 150к. и гледам от тук : http://audi-b5.5go.ru/html/24.htm и се чудя от къде идва тази разлика ?

Редактирано от timon_tg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми добре де, двигателят достига макс. въртящ момент от 173 Нм още при 1750 оборота, а мкс. мощност е 110 Кв при 5700 оборота. Каква разлика търсиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е в турбото, брат'чед. Максималния въртящ момент се достига при 1750rpm и се запазва постоянен почти през целия работен диапазон, чак в края започва да намалява. При атмосферните котори характеристиката няма прав участък, а расте, достига пик и после спада. Ако някой успее да ти намери картинките на характеристиките за 1.8Т и 1.8 атмосфер ще разбереш най-добре. Аз се мъча от 10 мин, ама нещо не мога да ги открия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двигателя е 1.8Т AEB 150к. и гледам от тук : http://audi-b5.5go.ru/html/24.htm и се чудя от къде идва тази разлика ?

Tоя линк нещо е сбъркан. Въртящите моменти на по-малките двигатели не може да са толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tоя линк нещо е сбъркан. Въртящите моменти на по-малките двигатели не може да са толкова.

слагаш 250 не първи,а последен и готово

140 173 210 225 250

1.6 - 140

1.8 - 173

1.8Т - 210

2.6 - 225

2.8 - 250

Въртящи момент на 1.8Т (150) е 210Нм от 1750 до 4600 об/мин

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да,Това да не е бавнооборотен дизел.На моя АДР в книжката му пише че макс въртящ момент е при около 4000 оборота.

Аз преведох това което колегата е написал. А ти какви си мислиш си е твоя работа :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да,Това да не е бавнооборотен дизел.На моя АДР в книжката му пише че макс въртящ момент е при около 4000 оборота. При тези с турбините не знам точно, но може би пак е някъде там.

Викаш това че не знаеш не ти пречи да имаш категорично становище по въпроса. :steinigung:

Та по темата за атмосферен бенз. мотор е нормално да има макс. въртящ момент при 4000 об., но ако имаме турбо нещата са доста по-различни. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е малко офтопик, но много ми е трудно за възприема, че на 1,8Т-то момента му започва от 1750.... <_<

Това реално ли е при положение, че на високи обороти дърпа в пъти повече? Ако ня някой му се я мяркала реално свалена графика ще ми е страшно интересно да хвърля едно око ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е малко офтопик, но много ми е трудно за възприема, че на 1,8Т-то момента му започва от 1750.... <_<

Това реално ли е при положение, че на високи обороти дърпа в пъти повече? Ако ня някой му се я мяркала реално свалена графика ще ми е страшно интересно да хвърля едно око ;)

ами с нарастване на оборотите набира конски сили

зависи и от предавателните числа на скоростите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е малко офтопик, но много ми е трудно за възприема, че на 1,8Т-то момента му започва от 1750.... <_<

Това реално ли е при положение, че на високи обороти дърпа в пъти повече? Ако ня някой му се я мяркала реално свалена графика ще ми е страшно интересно да хвърля едно око ;)

a4test_2tfsitorquecurve.jpg

Eто ти на 2.0Т, на 1.8Т не е принципно различна. Опитай се да възприемеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех, че то с тоя мотор трябва да се катерят баири като с дизел :) Като покарах няколко пъти такова обаче не ми стори да има толкова тяга около 2000-2500об...незнам.

Мерси за снимковия материал ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех, че то с тоя мотор трябва да се катерят баири като с дизел :)

Почти! Защото 200 коня дизел няма да е с 210NM а с 350+. За справка 210NM има мойта (90bhp), т.е. толкова колкото 150 коня турбо бензин. Но като цяло си прав.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...