Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

И аз си купих оригиналните (равни) и съм много доволен! Лепват прекрасно, дясната предна е оформена чудесно, че да покрива и надигнатата част, седят красиво и изчистено.

 

beifahrermatte-mit-trittschutz.JPG

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неоригиналните са около 70лв. Оригиналните Moonland ще каже. Аз си взех мокетни, по- стайлиш ми стоят пък и не съм имал проблеми с влагата по/ под тях зимно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Текстилните са си за лятото :)

 

Гумените/зимните - комплект предни и задни (продават се поотделно) мисля беше около 140лв (около 80 предните и 60 задните)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да подскажете как подяволите се дигат чистачките за да не замръзнат на прозореца ? Знам че е рано ,но вчера като ги сменях и осъзнах ,че няма видим начин за това хахаха 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В зависимост от моделгодината на колата:

  • Преди фейслифта - даваш на контакт, после изключваш от контакт и натискаш леко лостчето на чистачките като за еднократно избърсване. Би трябвало да останат в сервизен режим нагоре.
  • Фейслифт - от менюто във FIS, избираш сервизен режим на чистачките.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси , ще пробвам след малко ! :)
А къде мога да прочета за някакви е такива , ако мога да ги нарека " скрити функции" защото сигурно има доста работи който още не съм открил....

Редактирано от Sc00by
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си купих оригиналните (равни) и съм много доволен! Лепват прекрасно, дясната предна е оформена чудесно, че да покрива и надигнатата част, седят красиво и изчистено.

 

 

Ползвам същите зимата и споделям позитивното мнение! Взех ги миналата есен на прИмоция от Ауди, 4-те комплет около 100лв. май бяха! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1! И аз ги взех миналата зима, нещо от сорта на 130-140 бяха (без прИмоция). И съм много доволна. Скоро ще дойде време отново за тях :) Естествено текстилните стоят много по-елегантно ама не си е работа с тях зимно време, става свинщина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам къде го четеш това :) Според мен нещо се бъркаш (освен ако не говориш за афтърмаркет окачване (Gewindefahrwerk))

Ако искаш сканирай/снимай това, което четеш и ще разберем от къде идва недоразумението ;)

 

Извинявам се за забавянето, но се бях отплеснал нещо а гледам доста вода е изтекла от тогава (както казват елфите) 

 

Странно но съм се объркал какво пише за окачването. Ето какво пише всъщност

 

134 L51 L GKV Suspension range 51 installation control only, no requirement forecast. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и предположих ;)

Но не ме питай какво всъщност трябва да означава това. Само е сигурно, че не е това, което си мислише първоначално, тъй като такова не съществува заводско ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интернет намерих още хора дето търсят отговор на този въпрос, но конкретен отговор няма. L номера се променя, 58 , 66, 85 

 

По тази логика, ако стандартното е 66, моето е 51 излиза, че е Спортно Ambition (15 mm по-ниско от стандартното, спортно и твърдо):

 

 

За да наваксам по темата.  колата ми е 2004та има борд комп, топлото идва доста бързо и съм със голямата кора. Дори малко по назад от средата на купето има едни "спойлери" които са насочени надолу. Вероятно пазаят от боклуци задното окачване.    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тази логика, ако стандартното е 66, моето е 51 излиза, че е Спортно Ambition (15 mm по-ниско от стандартното, спортно и твърдо):

 

За да наваксам по темата.  колата ми е 2004та има борд комп, топлото идва доста бързо и съм със голямата кора. Дори малко по назад от средата на купето има едни "спойлери" които са насочени надолу. Вероятно пазаят от боклуци задното окачване.    

Това е интересна теория за окачването... възможно е, но нямам представа. При всички положения дали е Ambition трябва да излезе някъде от кодовете или лепенката като цяло...

 

А тези спойлери не са за да пазят, а за аеродинамика ;) Фейслифта е още по-оптимиран в това отношение отдолу ;)

 

 

Може ли да се деактивира пищялката за колан, и на кой канал е?

Sent from my LT26i using Tapatalk

 

VAG-COM / VCDS

Влизаш в STG 17 (Kombiinstrument)

След това Codierung (Coding) -> Функция 07

Ще видиш 7 цифри в този формат:

00xxx?x

На мястото на ? слагаш 0.

 

Не бих го изключил обаче... Намирам го за полезно напомняне, в крайно редките случай, в които забравя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа 20 при надценка 200 % нищо не са. Зимам си не оригинални, оригинал си имам за лятото. :)

Sent from my LT26i using Tapatalk

Да ти кажа от оригиналното до НЕоригиналното качеството на материалите, удобството и пасване е от земята до небето и изобщо не съжалявам че дадох 190 лв.(за някои е безумие, но докато не го пробваш няма как да си сигурен) за пълният комплект вкл. за багажника ;) Но всеки си преценява, все пак веднъж се копува :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,  как трябва да изглежда седалката от долната и част когато има датчик  за колана ? 

 

"Нормално" :) Но има допълнителен кабел, който отива към нея от разпределителната кутия. Не съм сигурен обаче кой е. Ако имаш отопление на седалките трябва да имаш 3 куплунга. Жълтият е за Airbag-а, а един от другите два е за датчика на колана и съответно третия за отоплението.

 

Тва е за голфа на брат ми който така или иначе не слага колан. Тва си е до навик.

Sent from my LT26i using Tapatalk

 

...До навик, който трябва да се създаде...!

Иначе информацията, която ти дадох е за A3  8P и не бих я пробвал на Голф!! Нещата са обикновено все пак различни!

Питай във VW форума все пак!

 

Да ти кажа от оригиналното до НЕоригиналното качеството на материалите, удобството и пасване е от земята до небето и изобщо не съжалявам че дадох 190 лв.(за някои е безумие, но докато не го пробваш няма как да си сигурен) за пълният комплект вкл. за багажника ;) Но всеки си преценява, все пак веднъж се кУпува  :P

 

О да, гумената стелка в багажника беше най-първото, което взех и още по-категорично не бих заменил за неоригинално, защото е оптимално. Има няколко варианта, не знам кой имаш ти, но аз съм с този, който при нужда може да се навие на роло, а едновременно с това е като корито. Мн. леко и с релефна повърхност. Не е точно гума.

Сега не се притеснявам, че нещо може да прокапе или да се разсипе, като събере някакви боклучета - вадя, обръщам и отново е като ново!

И е точно по формата и размер: 

 

20120315-095618-eMAsf.jpg

 

zld5y9.jpg

 

Има и друг вариант, който вече мисля си е гумен и е с по-висок кант отстрани, наистина като вана, но не видях много смосъл в това за "нормален" багаж.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям и тук изказаното по-горе мнение от колегите, че това е най-добрия и практичен вариант за багажното отделение!  :dance:

 

031807070-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...