Jump to content

Холандско масло North Sea Lubricants...мнения


Recommended Posts

Попаднах случайно на тази марка, разглеждайки други продукти. Маслото е холандско. Не съм го чувал, ментета няма да има на пазара мисля. Цените са много ниски, има одобрение на ВАГ нормите. Някой карал ли е с въпросното масло или да има впечатления от познати и приятели с такова?

 

http://www.pazaruvaj.com/motorni-masla-c3678/north-sea-lubricants/nsl-wave-power-sl-cf-10w40-4l-p206266945/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно да си купиш масло Kaufland....и кво ще спестиш? 10лв

Има достатъчно сигурни източници и в БГ никой официален вносител не пълни бутилки у гаража...

Всяка партида се следи от производителя има си начини. Вече ако купуваш от на бай Иван познатия нещата са други

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питането ми е съвсем добронамерено и целта ми е да науча нещо повече, а не да се заяждам. Колеги, нека спазим добрия тон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тануко,аз ти отговорих маслото е ниско качествено и посредствено,бил съм известно време в тази държава и съм го виждал да се продава в два техни хипермаркета и почти никой не му обръща внимание.Вземат го Българи и Сърби за евтина доливка тъй като качествените масла по бензиностанцийте въобще не са евтини.Това е за това масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже си падам по евтините масла,наричани от повечето колеги-боклуци,поразгледах сайта на коментираната марка.Останах учуден от факта,че в MSDS-а на 10W40 пише,че маслото съдържа до 3% полиолефини,а в съдържанието на 5W40 има до 1,5% естери.Останалото е 2-ра и 3-та група хидрогенирано минерално масло и добавки.Та си мисля,че колкото и да е евтино и ниско качествено маслото ще си върши работата не по-зле от сума ти именити марки.Естествено ако се спазва интервала за смяна предписан от производителя на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е въпрос на избор и до финанси колега.Всеки сам си определя какви пари за масло ще даде,но определено аз никога не бих си взел такова при положение,че с кякой лев отгоре има толкова по добри предложения на пазара.За въпросното масло,ако си струваше и има някаква пазарна ниша в този пазар на масла то повярвай ми досега щеше да има доста представители и вносители на марката за България,които щяха да къртят пари от него,но понеже е посредстве и масло от най ниския сегмент просто не си заслужсва,това за в Холандия е нещо като маслото Приста за България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно е само да споменем факта че за 20лв повече може да купиш 5L 10w40 tehnosynthese айде да не правя реклама с марка но е първото масло в света покрило MB 229.3 с този вискозитет! А синтетичните масла 5w40 с естерно съдържание повече от 1.5% са толкова много че може да ги изброяваме до утре!

Пример 300V серията на Motul която е двойно естерна, Red Line...и тн. Евтино и качествено за мен са несъвместими.

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е въпрос на избор и до финанси колегa.....щеше да има доста представители и вносители на марката за България,

Така е.Всеки според джоба си.И естествено според колата.Между другото има една българска фирма,която предлага това масло и бих казал,че е доста сериозна.Няма да пиша име,за да не правя реклама,но фирмата предлага и почти всички големи марки и то на доста сносни цени.Пазарувал съм от тях няколко пъти и мога да кажа,че са стабилни.

 

Пример 300V серията на Motul която е двойно естерна, Red Line...и тн.

Прав си.Не съм казал,че това масло е някакво супер-дупер.Разбира се,че има и по-добри,две от които си споменал,но цената на 300V и на Ред Лайн каква е?Както писах по-нагоре според мен това масло ще се държи нормално,като всяко друго подобно масло,до 6000-8000 км. и едва ли ще има драми с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е драми чак на дали ще има покрива ли спесификацията проблем не трябва да има еле пък до 8000км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от въпросната българска фирма есента си взех такова масло за душегуба - North Sea Wave Power LE 5W40, покрива (поне така пише :D ) 505.00 и 505.01. Сменям маслото на 7-8к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже си падам по евтините масла,наричани от повечето колеги-боклуци .... Та си мисля,че колкото и да е евтино и ниско качествено маслото ще си върши работата не по-зле от сума ти именити марки.Естествено ако се спазва интервала за смяна предписан от производителя на колата.

Пробвай HILBER. И по точно Hilber Energy 10W40. Ще си промениш мнението. Това "масло" на около 1200км. стана редичко като водица. Занесох го в нашата скромна ведомствена лаборатория. Казах на лаборантката да ми каже какво е това "масло". Тя след време ми се обажда и казва, че е по показатели най-много се доближавало до МХП -30. Като и казах, че е двигателно ... не можа да повярва ... Купувано е от AutoBOX. Не мога да ги упрекна. Сервизният работник ми каза за толкова пари .. и от варел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно....ми ето някакви такива неща исках да чуя. Благодаря ви за мненията. На пролет ще го сменям, ама дилемата ми е между 10-40 на Бардал или да пробвам 15-50 на Мотул

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bardahl - XTC C60 15W50 е синтетично масло с присадка полар плюс и фюлерин и определено има преднина пред Мотул в случая. Най-голямата разлика ще усетиш сутрин на студен старт това ти го гарантирам!

Synergy + абсолютно е също добър избор но зависи от нуждите все пак Бардала е по-скоро рейсинг вариант но комбинира качествата и на маслата с удължен пробег за разлика от естерите на Мотул 300V. Все още не е ясно за дизела специално как се отразява на удължен пробег и е факт че производителя не го препоръчва за PD примерно...

В случая теб не те бърка де но просто това е разликата между рейсинг маслата на Бардал и Мотул (двойно естерните)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай HILBER. 

Пробвал съм колега,не с Хилбер,а с Кауфланд 10в40,3 години.Само за пояснение ще кажа,че Хилбер и Куфланд са производство на една и съща фирма.Маслото Alpine също е произведено от тази фирма-Митан минералоил ГМБХ или каквото е там.Поне в началото-2010 г. Хилбер са бъркани и бутилирани в Германия.Хилбер е българска марка,собственост на Карио,бг и явно са си поръчвали Митан да им го прави.Сега вече какво слагат и кой го меша не знам и не ме интересува.Преди години,на сайта на Карио,имаха сертификат от Митан,че това което е в тубите и варелите е правено от Митан.Ама има ли нашенец замесен в играта нищо не е сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се замислям за 15-50 масло, не защото съм състезател, все пак карам 1.6. Ама колата е на 280 000 км. и имам едно тракане на повдигач между 1500-2000 об. при студен мотор. Лятото в жегите пък като е загрял мотора е леко шумен. Та пробвах с Мобил и Фукс 10-40, второто е по-добро, сега съм с Елф 5-40 пак е хубаво масло. С последното карам вече 12 000км. и съм долял 1л, но и цяло кенче на Бардал добавка за повдигачи, ефекта е супер минимален. Взех я от сервиза дето обикновено си обслужвам колата. Другата ми дилема е да заложа на 10-40 и да ми налее майстора пак на Бардал една добавка, дето е на грамаж, според литрите масло. Водила се някаква универсална за двигателни и трансмисионни масла.....но надали ще се навия щом от сегашната няма голям ефект

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sumolub иска да ти сложи което е 100% естерно концентрирано масло.

Ако и след това трака проблема е механичен според мен. Този мотор трябва да е тих и с хубаво масло просто но ако имаш тракане мисля Холандското е абсурдно да се коментира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега съм карал с хубави масла или поне като марка....за това холандското съм просто любопитен. А повдигача не е дразнещо тракащ, обажда се само в началото по малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има марката? Най-големите производители имат и най-широка гама масла.

Сложи си едно нормално масло 5в40 с хубав филтър, сменяй ги на 10к км и не се занимавай с глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...