Jump to content

Загуба на масло, пушек от щеката и капачката на маслото!


Чукчук

Recommended Posts

А от капака на клапаните горе духа ли? Какво става ако развиеш капачката за наливане на масло - без да я махаш? Ако я махнеш спира ли да духа през щеката за маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би има някакво запушване - ти си откачал маркуча горе на капака на клапаните за проба, но доколкото знам под самия отвор на капака има цедка, която трябва да обира маслото и да преминават само маслените пари. Ако се е запушила тази цедка може да направи подобен проблем. По принцип дали ще отвориш капачката за маслото или ще извадиш маркуча на картерната вентилация горе на капака на клапаните  е дно и същокато ефект - би трябвало да спре да духа от щеката за маркуча и в двата случая.

 

Иначе е нормално да подскача капачката на маслото като я отвиеш - това означава, че картерната вентилация е наред в частта връзка към всмукателния колектор и клапаните.

 

Аз бих премахнал временно картерната вентилация за проба за да видя дали ще спре да духа от щеката за маслото - има описано в няколко теми как се прави.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като сменях гарнитура на капака май не забелязах да има цедка..а като цяло не пречи да я разглобя и да видя. А имаш ли възможност да пратиш темата за вентилацията, ще съм благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

минал съм околко 200 км. откакто долях масло, и не го е бутнала грам, преди ми изгори 1 л. за 350 км..Мисля си че го яде само във високите от сорта на 4000-5000 об..не разбирам защо. Ако беше запушена тая цедка под капака на клапаните, не би ли тряабвало да не духа изобщо от отвора които излиза от капака ? Иначе как се чисти тая цедка ?

IMG_1532.JPG

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1100 км. като 200 от тях съм карал между 5000 и 6000 км умишлено да видя дали ще глътне малслото, уви не го е пипнало..кво се случва не знам 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 9/3/2017 at 1:25 PM, lubolalev said:

Аз карам с 10в60,и тоя мотор е така след определени километри. Моя държи 2бара на 850об.и 90градуса!

нЕкой скоро ще пра'й мотор

ама ще го е срам да се "похвали" във форума 

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 10 на 60 минаваш на 5 на 50
полека полека ще стигнеш до 5 на 30 както препоръчват ауди :)
Пожелавам ти преминаването да е плавно и да не си счупил мотора до тогава с тая грес дето му наливаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е в картерната вентилация основно,а това че го е изгорило за отрицателно време поради това че караш с 10в40 вместо 5в40 са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ и го заявявам най-отговорно.Дори и 15в40 да налееш и 20в50 не е нормално да го хвърля през щеката при изправна система за картерна вентилация.Та моя съвет е първо да я изчистиш и отремонтираш основно,да провериш луфта на турбината и дали има масло в интеркулера и след това да се премине към измерване на компресия и налягане на маслото.Това че майстора така преценил по духането от щеката,че не е нужен ремонт отново са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ.Може да не е нужен основен ремонт или смяна на сегменти,но ако се действа навреме с малко средства ще си спестиш много по-големи ядове.Картерната вентилация и турбината имат навика да изяждат маслото по много неочаквани начини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Ngoro написа:

от 10 на 60 минаваш на 5 на 50
полека полека ще стигнеш до 5 на 30 както препоръчват ауди :)
Пожелавам ти преминаването да е плавно и да не си счупил мотора до тогава с тая грес дето му наливаш

Ми то от препоръките на Ауди с 5w30 и смяна по на 15000км. е на тоя х..й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те първите 8г.сигурно от железарията са наливали,а сега края на месеца ще е с 5w50..

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...