VBI Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 А от капака на клапаните горе духа ли? Какво става ако развиеш капачката за наливане на масло - без да я махаш? Ако я махнеш спира ли да духа през щеката за маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 23 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Като я развия подскача, като я махна, от щеката спира да духа и да пръска.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 (Редактирано) Може би има някакво запушване - ти си откачал маркуча горе на капака на клапаните за проба, но доколкото знам под самия отвор на капака има цедка, която трябва да обира маслото и да преминават само маслените пари. Ако се е запушила тази цедка може да направи подобен проблем. По принцип дали ще отвориш капачката за маслото или ще извадиш маркуча на картерната вентилация горе на капака на клапаните е дно и същокато ефект - би трябвало да спре да духа от щеката за маркуча и в двата случая. Иначе е нормално да подскача капачката на маслото като я отвиеш - това означава, че картерната вентилация е наред в частта връзка към всмукателния колектор и клапаните. Аз бих премахнал временно картерната вентилация за проба за да видя дали ще спре да духа от щеката за маслото - има описано в няколко теми как се прави. Редактирано 24 Август 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 24 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Аз като сменях гарнитура на капака май не забелязах да има цедка..а като цяло не пречи да я разглобя и да видя. А имаш ли възможност да пратиш темата за вентилацията, ще съм благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 25 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 (Редактирано) минал съм околко 200 км. откакто долях масло, и не го е бутнала грам, преди ми изгори 1 л. за 350 км..Мисля си че го яде само във високите от сорта на 4000-5000 об..не разбирам защо. Ако беше запушена тая цедка под капака на клапаните, не би ли тряабвало да не духа изобщо от отвора които излиза от капака ? Иначе как се чисти тая цедка ? Редактирано 25 Август 2017 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 30 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2017 1100 км. като 200 от тях съм карал между 5000 и 6000 км умишлено да видя дали ще глътне малслото, уви не го е пипнало..кво се случва не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Май е добре след почистване на старото всичко трябва да е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 С какво масло я караш последно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 с мотул 10В40..мислех да го сменям ама исках да видя първо дали е от него.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Аз карам с 10в60,и тоя мотор е така след определени километри. Моя държи 2бара на 850об.и 90градуса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 3 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 кво ще рече така и след колко км ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Не караме нови коли,нали се сешташ.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 On 9/3/2017 at 1:25 PM, lubolalev said: Аз карам с 10в60,и тоя мотор е така след определени километри. Моя държи 2бара на 850об.и 90градуса! нЕкой скоро ще пра'й мотор ама ще го е срам да се "похвали" във форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Да,верига и обтегач,и минавам на 5в50. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 от 10 на 60 минаваш на 5 на 50 полека полека ще стигнеш до 5 на 30 както препоръчват ауди Пожелавам ти преминаването да е плавно и да не си счупил мотора до тогава с тая грес дето му наливаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Тогава цедката на маслената помпа ще е най-малкия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Проблема ти е в картерната вентилация основно,а това че го е изгорило за отрицателно време поради това че караш с 10в40 вместо 5в40 са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ и го заявявам най-отговорно.Дори и 15в40 да налееш и 20в50 не е нормално да го хвърля през щеката при изправна система за картерна вентилация.Та моя съвет е първо да я изчистиш и отремонтираш основно,да провериш луфта на турбината и дали има масло в интеркулера и след това да се премине към измерване на компресия и налягане на маслото.Това че майстора така преценил по духането от щеката,че не е нужен ремонт отново са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ.Може да не е нужен основен ремонт или смяна на сегменти,но ако се действа навреме с малко средства ще си спестиш много по-големи ядове.Картерната вентилация и турбината имат навика да изяждат маслото по много неочаквани начини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 Преди 21 часа, Ngoro написа: от 10 на 60 минаваш на 5 на 50 полека полека ще стигнеш до 5 на 30 както препоръчват ауди Пожелавам ти преминаването да е плавно и да не си счупил мотора до тогава с тая грес дето му наливаш Ми то от препоръките на Ауди с 5w30 и смяна по на 15000км. е на тоя х..й. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 ама ти орЕгенален 5 на 30 ли сипваш или какъв да е репсойл 5w30 от близката железария? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 (Редактирано) Те първите 8г.сигурно от железарията са наливали,а сега края на месеца ще е с 5w50.. Редактирано 8 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Мн гъсто масло колега слагаш .Не знам кой те е излъгал,че трябва да е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 22 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 карам си я така засега, доста км съм минал и почти не бута масло.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване