Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Говоря за двете решетки стария фейс.

Отговорът ми беше за @sa60_89, човекът също попита, но за Single frame, старите решетки са вероятно по друг начин закрепени, опитай да разгледаш около тях, може сам да се досетиш как да ги свалиш, едва ли е сложно.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен относно цените на колите в България, наистина са доста ниски, но не мога да повярвам, че все още има хора които купуват коли от Горубляне или Дупница. Преди седмица се върнах от Германия там няма хубаво ауди а3 спортбек за по-малко от 8000евро, тук са по 11 000лв на "реални" километри 170 000км. За съжаление не успях да стана член на вашия клуб, защото ми изпадна много хубав Голф 5 2.0тди DSG, но продължавам да чета темите Ви с интерес. :)/>

точно така седят нещата... но има достатъчни твърдоглави (включително имам приятели, които живеят в Германия, но доброволно, съзнателно и въобще не абсурдно (ама никак... :wall: ) си купиха коли от БГ, щото били по-евтини. Никакви приказки за това от къде са дошли тия коли, на какво са приличали като са били купени и реално какво представляват не помогнаха... но всеки сам си знае и си носи последствията...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, една колежка си купи малко преди мен Пасат 2008 2.0тди много запазен на външен вид за 16 000лв от Дупница, и ми казва ти си луд да ходиш от Германия за кола. В момента който закара колата на сервиз установиха, че колата е на 170 000км и до сега не е сменян ангренажен ремък, смени го в момента и свети лампа на двигателя и турбото не надува...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при тръгване от 1ва скорост се получава леко притрисане, понякога трябва и малко газ. другото което ми прави впечатление, когато пресменям скорост, при натискане на съединителя в по високи обороти се чува шум като някакво фучене. смятам че виновника в цялата работа са съединителя и маховика. мога ли да си създам някакъв по сериозен проблем ако отложа малко във времето този ремонт? още нещо искам да питам. когато форсирам примерно на 4та скорост(предимно извънградско) се получава рязко качване на оборотите, след което стрелката пада и почва ускоряването. възможно ли е това също да е от съединителя, понеже имаше някъде тема във форума за този проблем но не я откривам? gruebel.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притрисане със фучащия звук и вдигане на оборотите при форсиране от всякъде си говори, че всичко е заминало. Може да го забавиш докато и скоростите не започнат да ти влизат съвсем зле, защото така или иначе ще трябва да сменяш комплект съединител с маховик. Така, че карай докато можеш, няма какво друго да счупиш. Мисля, че цената на всичко около съединителя излизаше около 1500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане просто информативно.Някои знае ли колко струва горе долу цялoто предно окачване (носачи ,тампони ,биалети и всичко друго без амортисьори и пружини).Не ми се е наложило още , но искам да съм подготвен психически като му дойде времето. :D/> :D/>

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички колеги!Имам следната питанка-за да извадя амортесьора от гнездото от долу какво трябва да разкача?Имам тропане когато минавам през тези малките легнали полицаи,сьмняват ме амортесьорите и искам да ги сменя.Колата е а3 2003 тди 1,9 п8. ако някои е правил вече това ,моля да сподели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво табло си? 8P има 2- дигитално (LED)- такова от снимката и другото, което само светва лампа зад таблото и се вижда иконката. Но ако си с първото, надали проблема при неработеща крушка и непоказването на дисплея е в таблото. Но смятам, че при всички случаи всички 8P с дигитално (LED) табло трябва да имат индикацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя крушка е изгоряла по-точно?

В зависимост от поколението, диагностиката на крушки расте с времето, възможно е да нямаш, но по-вероятно може да имаш само на фарове и стопове, но не и на крушки в купето, осветление на задния номер и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой наясно ли е дали може да се сложи, ключ за светлини с авто функция(facelift модел 2009+), на А3-ка преди facelift без авто фукция?

При новият ключ има някакво допълнително панелче, с 1 пин, но на старият го няма, а при старият има друг с повече пинове горе в дясно, това дали ще е проблем?

Ето и снимки за сравнение:

imag0295f.jpg

От ляво е новият ключ(2009+) а от дясно старият.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авто-функцията е зависима от сензор за светлина! Ако нямаш такъв - няма да работи нищо "ауто"...

Може би това ще ти бъде донякъде полезно: http://www.a3-freunde.de/forum/t131179/8P-Normalen-Lichtschalter-tauschen-durch-einen-mit-Aluschalter-und-Auto-Funktion

http://www.motor-talk.de/forum/lichtschalter-facelift-chrom-fuer-meinen-sportback-mj07-t2727362.html

http://www.motor-talk.de/forum/suche-pinbelegung-schaltplan-lichtschalter-t2183607.html

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-елементарно можеш да си направиш автоматични фарове, като си изключиш буксата от фабричния ключ. Така при подаване на контакт светят къси и габарити + табли и всичките копчорляци. При връщане на контакта всичко угасва, все едно си кодирал Скандинавска държава с ВАГ-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой колега сменял ли е халогенни фарове с Xenon/Bi-xenon, и може ли да ми каже какво ми трябва за да го направя. До колкото знам ми трябва някакъв адаптер, това ли е всичко или има и други неща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK, мерси,

защото по чуждите форуми четох, че има контролни светлинни модулии, които трябва да сменят, ако не поддържат такава функция за прекодиране на Bi-xenon.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би леко те излъгах, защото на мойта когато ги сменях бях поръчал адаптери , но всъщност не ми трябваха.Оказа се че става и с буксите от старите ми фарове...

Ти какви фарове си намерил и от къде си ги поръчал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, днес сложих летните гуми на джанти 16". Купих си комплект джанти за зимните гуми като се изтъркат тия на 17- ките, а сега имам хубави летни 16" за изхабяване та за това съм с други джанти. Оказа се, че 17- ките са ми с ЕТ 56 а новите джанти са с ЕТ 35. Реших да оставя фланците отзад да вида как ще е, но май нещо не ми допада. Отпред е екстра с това ЕТ. Не се притеснявам от опиране в калниците отзад като се натовари, просто май стърчат прекалено много и съм почти сигурен, че утре ще махна фланците, но все пак и вие да кажете как го виждате...

post-79849-0-03444700-1365703395_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом искаш мнение - според мен изглежда като изнасилена квачка така :hilezh:

А и ще имаш проблеми отзад с опиране в болтовете със сигурност. Възможно дори и без фланци с това ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес махнах фланците и вече изглежда много добре. Опиране не може да има, направи сметка на ет- то на 17- ките + фланци и ет- то на сегашните без... май излиза същото, а със 17- ките не съм имал каквито и да е проблеми с опирания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,да попитам:идва лято и пробвах климатроника, но сега забелязах, че при тези нови аудита няма звездичка?Която да дава още по студено и не съм сигурен дали на лоу (low)духа така студено, както при старата 8р...има ли такава функция за още по студено или това е минимума на градуси..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...