Holz_8885 Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 (Редактирано) Говоря за двете решетки стария фейс.Отговорът ми беше за @sa60_89, човекът също попита, но за Single frame, старите решетки са вероятно по друг начин закрепени, опитай да разгледаш около тях, може сам да се досетиш как да ги свалиш, едва ли е сложно. Редактирано 4 Април 2013 от Holz_8885 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Напълно съм съгласен относно цените на колите в България, наистина са доста ниски, но не мога да повярвам, че все още има хора които купуват коли от Горубляне или Дупница. Преди седмица се върнах от Германия там няма хубаво ауди а3 спортбек за по-малко от 8000евро, тук са по 11 000лв на "реални" километри 170 000км. За съжаление не успях да стана член на вашия клуб, защото ми изпадна много хубав Голф 5 2.0тди DSG, но продължавам да чета темите Ви с интерес. :)/>точно така седят нещата... но има достатъчни твърдоглави (включително имам приятели, които живеят в Германия, но доброволно, съзнателно и въобще не абсурдно (ама никак... ) си купиха коли от БГ, щото били по-евтини. Никакви приказки за това от къде са дошли тия коли, на какво са приличали като са били купени и реално какво представляват не помогнаха... но всеки сам си знае и си носи последствията...! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hox Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 да, една колежка си купи малко преди мен Пасат 2008 2.0тди много запазен на външен вид за 16 000лв от Дупница, и ми казва ти си луд да ходиш от Германия за кола. В момента който закара колата на сервиз установиха, че колата е на 170 000км и до сега не е сменян ангренажен ремък, смени го в момента и свети лампа на двигателя и турбото не надува... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 при тръгване от 1ва скорост се получава леко притрисане, понякога трябва и малко газ. другото което ми прави впечатление, когато пресменям скорост, при натискане на съединителя в по високи обороти се чува шум като някакво фучене. смятам че виновника в цялата работа са съединителя и маховика. мога ли да си създам някакъв по сериозен проблем ако отложа малко във времето този ремонт? още нещо искам да питам. когато форсирам примерно на 4та скорост(предимно извънградско) се получава рязко качване на оборотите, след което стрелката пада и почва ускоряването. възможно ли е това също да е от съединителя, понеже имаше някъде тема във форума за този проблем но не я откривам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Притрисане със фучащия звук и вдигане на оборотите при форсиране от всякъде си говори, че всичко е заминало. Може да го забавиш докато и скоростите не започнат да ти влизат съвсем зле, защото така или иначе ще трябва да сменяш комплект съединител с маховик. Така, че карай докато можеш, няма какво друго да счупиш. Мисля, че цената на всичко около съединителя излизаше около 1500лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Дано да е така че не ми се сменя и скороста кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 (Редактирано) Имам едно питане просто информативно.Някои знае ли колко струва горе долу цялoто предно окачване (носачи ,тампони ,биалети и всичко друго без амортисьори и пружини).Не ми се е наложило още , но искам да съм подготвен психически като му дойде времето. :D/> :D/> Редактирано 6 Април 2013 от sa60_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 7 Април 2013 Доклад Share Публикувано 7 Април 2013 Привет на всички колеги!Имам следната питанка-за да извадя амортесьора от гнездото от долу какво трябва да разкача?Имам тропане когато минавам през тези малките легнали полицаи,сьмняват ме амортесьорите и искам да ги сменя.Колата е а3 2003 тди 1,9 п8. ако някои е правил вече това ,моля да сподели! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 Възможно ли е да нямам индикация за изгоряла крушка на таблото? А3 8п Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 С какво табло си? 8P има 2- дигитално (LED)- такова от снимката и другото, което само светва лампа зад таблото и се вижда иконката. Но ако си с първото, надали проблема при неработеща крушка и непоказването на дисплея е в таблото. Но смятам, че при всички случаи всички 8P с дигитално (LED) табло трябва да имат индикацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Коя крушка е изгоряла по-точно?В зависимост от поколението, диагностиката на крушки расте с времето, възможно е да нямаш, но по-вероятно може да имаш само на фарове и стопове, но не и на крушки в купето, осветление на задния номер и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Която и да изгори дали било фар или стоп, нямам индикация на таблото. С обикновеното табло без борд компютър съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Значи е напълно възможно да нямаш индикация щом си без борд комп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Или да имаш само ако изгорят и двете стоп светлини (какъвто е случая например при Голф 4). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Здравейте колеги, някой наясно ли е дали може да се сложи, ключ за светлини с авто функция(facelift модел 2009+), на А3-ка преди facelift без авто фукция? При новият ключ има някакво допълнително панелче, с 1 пин, но на старият го няма, а при старият има друг с повече пинове горе в дясно, това дали ще е проблем? Ето и снимки за сравнение:От ляво е новият ключ(2009+) а от дясно старият. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 (Редактирано) Авто-функцията е зависима от сензор за светлина! Ако нямаш такъв - няма да работи нищо "ауто"...Може би това ще ти бъде донякъде полезно: http://www.a3-freunde.de/forum/t131179/8P-Normalen-Lichtschalter-tauschen-durch-einen-mit-Aluschalter-und-Auto-Funktionhttp://www.motor-talk.de/forum/lichtschalter-facelift-chrom-fuer-meinen-sportback-mj07-t2727362.htmlhttp://www.motor-talk.de/forum/suche-pinbelegung-schaltplan-lichtschalter-t2183607.html Редактирано 11 Април 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 най-елементарно можеш да си направиш автоматични фарове, като си изключиш буксата от фабричния ключ. Така при подаване на контакт светят къси и габарити + табли и всичките копчорляци. При връщане на контакта всичко угасва, все едно си кодирал Скандинавска държава с ВАГ-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 А някой колега сменял ли е халогенни фарове с Xenon/Bi-xenon, и може ли да ми каже какво ми трябва за да го направя. До колкото знам ми трябва някакъв адаптер, това ли е всичко или има и други неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 От обикновенни към Хенон/Биксенон ти трябва само адаптер/преходници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 (Редактирано) OK, мерси,защото по чуждите форуми четох, че има контролни светлинни модулии, които трябва да сменят, ако не поддържат такава функция за прекодиране на Bi-xenon. Редактирано 11 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Може би леко те излъгах, защото на мойта когато ги сменях бях поръчал адаптери , но всъщност не ми трябваха.Оказа се че става и с буксите от старите ми фарове...Ти какви фарове си намерил и от къде си ги поръчал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Привет, днес сложих летните гуми на джанти 16". Купих си комплект джанти за зимните гуми като се изтъркат тия на 17- ките, а сега имам хубави летни 16" за изхабяване та за това съм с други джанти. Оказа се, че 17- ките са ми с ЕТ 56 а новите джанти са с ЕТ 35. Реших да оставя фланците отзад да вида как ще е, но май нещо не ми допада. Отпред е екстра с това ЕТ. Не се притеснявам от опиране в калниците отзад като се натовари, просто май стърчат прекалено много и съм почти сигурен, че утре ще махна фланците, но все пак и вие да кажете как го виждате... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Щом искаш мнение - според мен изглежда като изнасилена квачка така А и ще имаш проблеми отзад с опиране в болтовете със сигурност. Възможно дори и без фланци с това ЕТ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Днес махнах фланците и вече изглежда много добре. Опиране не може да има, направи сметка на ет- то на 17- ките + фланци и ет- то на сегашните без... май излиза същото, а със 17- ките не съм имал каквито и да е проблеми с опирания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 13 Април 2013 Доклад Share Публикувано 13 Април 2013 Здравейте,да попитам:идва лято и пробвах климатроника, но сега забелязах, че при тези нови аудита няма звездичка?Която да дава още по студено и не съм сигурен дали на лоу (low)духа така студено, както при старата 8р...има ли такава функция за още по студено или това е минимума на градуси.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts