kraskko Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 колеги,колата във високите придърпва,между 3000-3500об. все едно не и стига гориво.опитах да направя лог,но незнам какво да гледам и дали се прави така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 (Редактирано) и налягането на турбината и дебиномера показват спад точно при 3100-3500 оборота. Нека по-запознатите кажат от какво е това,. Аз лично си го представям че или турбото нещо изпуска в този момент или клапана за разтоварване остава по-дълто отворен и спада налягането.сега видях че и Н75 и той има намаляване, сякаш компа си го реже налягането в турбината, да неби да си отпуснал педала за момент. или нещо такова. Редактирано 26 Март 2013 от toshkov81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 (Редактирано) провери си вакумите и ЕГР-а,с кой дебитомер е колата ? Редактирано 26 Март 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 26 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 с пластмасовия дебитомер съм,лога го правих на 4та с газ до долу,не съм отпускал педала.егр клапана не е изолиран,мисля,че той прави магарията,вакумните маркучи не съм сменявал,само от н75 до уестгейта(беше се протрил от маркуча на въздушния филтър)ако откача буксата на егр-а ще остане затворен или отворен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 Ако откачиш вакуума към егра, би трябвало да не се отваря. Но не е ясно дали не е задръстил в полуотворено положение... Ако му откачаш само маркуча трябва да затапиш маркучето, че да не губиш вакуум (поне така съм чувал).Това с придърпването прави ли го с откачен VSS датчик (този на скоростната кутия)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 26 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 (Редактирано) като запаля колата и издърпам макуча на егр-а,се вижда как затваря но може да незатваря плътно и да има пропуски.(за това не се сетих :gruebel:/> )ще затапя егр-а,ще сменя вакумните маркучи и ще пробвам кво ще стане.за датчика на ск.кутия не съм се сещал да пробам въпреки,че съм изчел доста матереиял :hilezh:/> за този проблем,и доколкото разбрах се оправя с еку от А4 96-97г.лога го нправих заради дебитомера,след 3000об стойностите му падаха на 700 при искано 850.почистих го със спрей за дебитомери и направих проверка.до сега не съм карал във високия диапазон на оборотите(над 3200-3300)и за това не съм усетил придърпването.иначе до към 3000об колата си върви нормално.сменени са въздушния и горивния филтър и резервоара е почистен. Редактирано 26 Март 2013 от kraskko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manqk Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Има пренадуване на турбото между 2700-3100об. Н75 е на 92% което е много допустимите граници са от 3-80%. От там се вижда спад в подавания въздух от дебитомера! Според мен има заяждане на лоста на турото което е често срещан проблем напръскай лоста с спрей WD-40 ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Има пренадуване на турбото между 2700-3100об. Н75 е на 92% което е много допустимите граници са от 3-80%. От там се вижда спад в подавания въздух от дебитомера! Според мен има заяждане на лоста на турото което е често срещан проблем напръскай лоста с спрей WD-40 ! В този пост е истината, но не цялата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 (Редактирано) Колега и аз имам сащия проблем.моя лог е като твоя и вав високите обороти на колата нещто неи достига ,а то ще е или ваздух или гориво.Вазду6ен и горивен филтар са сменени,турбото работи нормално,поне така показва на лога.катализатора е премахнат ЕГР затапен.А защто вав високите обороти недостига ваздух?????? като изклиучвам горивото,от електрониката на помпата неразбирам.по патя на логиката нещто пречи да влезе нужното количество ваздух и какво направих вера.Отворих смукателните колектори ...ужас...изчистих една шепа налепи сажди и масло,наи много се беше сабрало в главата около клапаните,там голяма мака за чистене.За да падат стоиностите на дебитомера ,значи нешто пречи на ваздуха да влиза нормално в двигателя,а преди бях чел какви налепи прави ЕГРа.поне така мисля аз,че неможе да премине нужното количество ваздух,като турбото работи нормално.Днес ще сваля и кулера,там неби трябвало да има задрастване ,но за всеки случаи.Като я сабера ще пиша.log 22.xlsпп.Така,4е колега провери ко става в колекторите.аз неразбирам от ТДИта ,но карам 15 години ТД ,и от опит знам,че спаната ли е колата недостига ваздух или гориво Редактирано 1 Април 2013 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 1 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 така,имам вече нов проблем.според "майсотр" проблема ми е в ел.блока на гнп-то."МАЙСТОРА"отвори помпата за почистване и сега си търся ел блок.след почистването колата придърпва,задържа високи обороти,и педала на газта от време на време се ебава(не работи),след много спорове"майстора"си призна,че е счупил някакъв палец при разглобяването но го лепнал и не е в него проблема.за втори път ми чистат ел.блок и след почистването си търся нов. е това е счупил пича и го е залепил с капчица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Ееее колега,по малка снимка не можа ли да качиш,толкова е малка че аз поне не мога да разбера какво е счупил,оптитах се да я увелича...........не става или аз немога........вижда се потенциометър на снимката,ама мнооооооооооого ситно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 1 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Ееее колега,по малка снимка не можа ли да качиш,толкова е малка че аз поне не мога да разбера какво е счупил,оптитах се да я увелича...........не става или аз немога........вижда се потенциометър на снимката,ама мнооооооооооого ситно... :wacko:/>те-тава е по-големо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 Добре де, що аджеба изобщо пуска тема по въпроса?Тук някои колеги дадоха възможни причини за придърпването.Резултатите от лога също не показват нищо, свързано с ГНП.Ти отиваш при некъв дървар и му вярваш на мнението и му даваш да ти бърника по ГНП?!? К'ъв е смисъла....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 2 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 е това ми излиза при диагностика,ще трябва да сложа читав ел блок и тогава ще продължавам с проблема с придърпването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 При кой майстор ходи в Монтана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manqk Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 Ето малко инфо относно грешките които имаш; И на двете пише да се провери окабеляването до помпата и най вече до датчика който пуска горивото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 Този "майстор" много куц,бе колега,бахти на менгемето ли е разглобявал блока,чак да счупи потенциометъра.... няма да е зле да се проверят спойките,да не би и там да се е оцапал,ама пак трябва да се свали електронния блок.В Монтана си имате печен майстор,даже ти е писал ,ходи да ти оправи колицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 2 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 майстора е любител,поправяше ми бензинова кола(карах голф 3)до сега не съм имал ядове с него и за това му се доверих.днес си говорихме по-спокойно и ми обясни,че това е втората електроника която почиства а първата е на неговата кола(венто тди 90 кс),с неговата кола всичко е ок.утре ще му я оставя пак да се мъчи,държа да отбележа,че не ми е взел пари за ремонта,уговорката беше.-дай да ти почистя ел.блока и колата ще се оправи.викам му колко пари ще струва?-нищо.и нали гледам да не се пре...ем, си го на....х добре. п.пИ НЕКА МОЙТА ГЛУПОС,ДА ПОСЛУЖИ ЗА УРОК НА ДРУГИ"ТАРИКАТИ"КАТО МЕН И ДА СИ ДАВАТ КОЛИТЕ НА РАЗБИРАЩИ ХОРА.ЕФТИНОТО ИЗЛИЗА ПО-СКЪПО макар,че не ми се танцува.благодаря на всички колеги за мненията и насоките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Говори с колегата Дани94, малко по-нагоре е писал и си закарай колата при него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 4 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 вече съм с работеща електроника,придърпването е налице .на -100лв. съм и те-така.в събота започвам ровене по турбото,колектори и ше пиша за резултатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Има пренадуване на турбото между 2700-3100об. Н75 е на 92% което е много допустимите граници са от 3-80%. От там се вижда спад в подавания въздух от дебитомера! Според мен има заяждане на лоста на турото което е често срещан проблем напръскай лоста с спрей WD-40 !В този пост е истината, но не цялата... Прочети внимателно поста на колегата и престани да се учиш на собственият си автомобил... Ще си още на много минуси Чети и между редовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 4 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 (Редактирано) В този пост е истината, но не цялата... Прочети внимателно поста на колегата и престани да се учиш на собственият си автомобил... Ще си още на много минуси :)/>/>/> Чети и между редовете :)/>/>/>колега,ел блока го пре..ах преди да прочета поста който цитираш.въпреки всичко не искам да се оправдавам. ЗЛЛОТО Е СТОРЕНОако опишеш Цялата истина ще съм Ти благодарен. :bia:/>п.п да рзбирам ли,че проблема е в дебитомера? Редактирано 4 Април 2013 от kraskko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Никога, такъв симптом не може да идва от дебитомера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rider777 Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 И при мен се появи проблем с верното ми Ауди, купих си вчера кабели и софтуер за диагностика на VAG но нещо не мога да го подкарам явно и днес ще ходя в Бош сервиз за да го диагностицират и ако не ми искат много пари да го поправят, иначе от първата морга във Франция ще си сваля помпа, дюзи и един сак с датчици, които може евентуално да са ми създали проблема. Направих едно клипче в което се вижда как тегаво пали и работи. Първото в което се усъмних, когато започна да се държи странно колата е нафтовия филтър, мислех си, че не и достига гориво, смених го но продължи да си работи хипер неадекватно. Щом Мишо няма да ми гледа колата отивам при Бош пък да видим какво сабя ще покаже.Като чета из темите не съм единственият с подобен проблем и се надявам лесно да го открият "Специалистите", въпреки, че съм по-навит да си платя на някого като Мишо отколкото да пълня гушите на лъскави сервизи но,,,,,,, Посъветвахте ме да съм пуснел тема при Ауди 80 ама както знаете не съм мноооо мнооо в час с тези форуми и реших да пиша тук. Та ето видеото с проблема ,,,,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manqk Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Никога, такъв симптом не може да идва от дебитомера...Не казваме че проблема идва от дебитомера а от заяждащ лост на турбото или зацапана геометрия! Проблеми с пренадуването може да прави и задръстени тръби на входящия колектор колегата да провери и вакумите до H75. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване