Jump to content

придърпване м/у 3000-3500об. 1.9 тди 1з


kraskko

Recommended Posts

колеги,колата във високите придърпва,между 3000-3500об. все едно не и стига гориво.опитах да направя лог,но незнам какво да гледам и дали се прави така.

post-64001-0-86078800-1364148176_thumb.p

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и налягането на турбината и дебиномера показват спад точно при 3100-3500 оборота. Нека по-запознатите кажат от какво е това,. Аз лично си го представям че или турбото нещо изпуска в този момент или клапана за разтоварване остава по-дълто отворен и спада налягането.

сега видях че и Н75 и той има намаляване, сякаш компа си го реже налягането в турбината, да неби да си отпуснал педала за момент. или нещо такова.

Редактирано от toshkov81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с пластмасовия дебитомер съм,лога го правих на 4та с газ до долу,не съм отпускал педала.егр клапана не е изолиран,мисля,че той прави магарията,вакумните маркучи не съм сменявал,само от н75 до уестгейта(беше се протрил от маркуча на въздушния филтър)ако откача буксата на егр-а ще остане затворен или отворен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако откачиш вакуума към егра, би трябвало да не се отваря. Но не е ясно дали не е задръстил в полуотворено положение... Ако му откачаш само маркуча трябва да затапиш маркучето, че да не губиш вакуум (поне така съм чувал).

Това с придърпването прави ли го с откачен VSS датчик (този на скоростната кутия)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

като запаля колата и издърпам макуча на егр-а,се вижда как затваря но може да незатваря плътно и да има пропуски.(за това не се сетих :gruebel:/> )

ще затапя егр-а,ще сменя вакумните маркучи и ще пробвам кво ще стане.

за датчика на ск.кутия не съм се сещал да пробам въпреки,че съм изчел доста матереиял :hilezh:/> за този проблем,и доколкото разбрах се оправя с еку от А4 96-97г.

лога го нправих заради дебитомера,след 3000об стойностите му падаха на 700 при искано 850.почистих го със спрей за дебитомери и направих проверка.до сега не съм карал във високия диапазон на оборотите(над 3200-3300)и за това не съм усетил придърпването.иначе до към 3000об колата си върви нормално.

сменени са въздушния и горивния филтър и резервоара е почистен.

Редактирано от kraskko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има пренадуване на турбото между 2700-3100об. Н75 е на 92% което е много допустимите граници са от 3-80%. От там се вижда спад в подавания въздух от дебитомера! Според мен има заяждане на лоста на турото което е често срещан проблем напръскай лоста с спрей WD-40 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има пренадуване на турбото между 2700-3100об. Н75 е на 92% което е много допустимите граници са от 3-80%. От там се вижда спад в подавания въздух от дебитомера! Според мен има заяждане на лоста на турото което е често срещан проблем напръскай лоста с спрей WD-40 !

:D:hilezh::zustimm:

В този пост е истината, но не цялата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имам сащия проблем.моя лог е като твоя и вав високите обороти на колата нещто неи достига ,а то ще е или ваздух или гориво.Вазду6ен и горивен филтар са сменени,турбото работи нормално,поне така показва на лога.катализатора е премахнат ЕГР затапен.А защто вав високите обороти недостига ваздух?????? като изклиучвам горивото,от електрониката на помпата неразбирам.по патя на логиката нещто пречи да влезе нужното количество ваздух и какво направих вера.Отворих смукателните колектори ...ужас...изчистих една шепа налепи сажди и масло,наи много се беше сабрало в главата около клапаните,там голяма мака за чистене.За да падат стоиностите на дебитомера ,значи нешто пречи на ваздуха да влиза нормално в двигателя,а преди бях чел какви налепи прави ЕГРа.поне така мисля аз,че неможе да премине нужното количество ваздух,като турбото работи нормално.Днес ще сваля и кулера,там неби трябвало да има задрастване ,но за всеки случаи.Като я сабера ще пиша.

log 22.xls

пп.Така,4е колега провери ко става в колекторите.аз неразбирам от ТДИта ,но карам 15 години ТД ,и от опит знам,че спаната ли е колата недостига ваздух или гориво

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така,имам вече нов проблем.

според "майсотр" проблема ми е в ел.блока на гнп-то."МАЙСТОРА"отвори помпата за почистване и сега си търся ел блок.

след почистването колата придърпва,задържа високи обороти,и педала на газта от време на време се ебава(не работи),след много спорове"майстора"си призна,че е счупил някакъв палец при разглобяването но го лепнал и не е в него проблема.за втори път ми чистат ел.блок и след почистването си търся нов. :stupid:

е това е счупил пича и го е залепил с капчица. :respekt:

post-64001-0-87625800-1364814432_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее колега,по малка снимка не можа ли да качиш,толкова е малка че аз поне не мога да разбера какво е счупил,оптитах се да я увелича...........не става или аз немога........вижда се потенциометър на снимката,ама мнооооооооооого ситно... :wacko:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее колега,по малка снимка не можа ли да качиш,толкова е малка че аз поне не мога да разбера какво е счупил,оптитах се да я увелича...........не става или аз немога........вижда се потенциометър на снимката,ама мнооооооооооого ситно... :wacko:/>

те-тава е по-големо :hilezh:

post-64001-0-21420800-1364847540_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, що аджеба изобщо пуска тема по въпроса?

Тук някои колеги дадоха възможни причини за придърпването.

Резултатите от лога също не показват нищо, свързано с ГНП.

Ти отиваш при некъв дървар и му вярваш на мнението и му даваш да ти бърника по ГНП?!? :stupid:

К'ъв е смисъла....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е това ми излиза при диагностика,ще трябва да сложа читав ел блок и тогава ще продължавам с проблема с придърпването. :wall:

post-64001-0-57402200-1364898581_thumb.p

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този "майстор" много куц,бе колега,бахти на менгемето ли е разглобявал блока,чак да счупи потенциометъра.... :wacko: няма да е зле да се проверят спойките,да не би и там да се е оцапал,ама пак трябва да се свали електронния блок.В Монтана си имате печен майстор,даже ти е писал ,ходи да ти оправи колицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майстора е любител,поправяше ми бензинова кола(карах голф 3)до сега не съм имал ядове с него и за това му се доверих.днес си говорихме по-спокойно и ми обясни,че това е втората електроника която почиства а първата е на неговата кола(венто тди 90 кс),с неговата кола всичко е ок.

утре ще му я оставя пак да се мъчи,държа да отбележа,че не ми е взел пари за ремонта,уговорката беше.

-дай да ти почистя ел.блока и колата ще се оправи.

викам му колко пари ще струва?

-нищо.

и нали гледам да не се пре...ем, :hilezh: си го на....х добре. :steinigung:

п.п

И НЕКА МОЙТА ГЛУПОС,ДА ПОСЛУЖИ ЗА УРОК НА ДРУГИ"ТАРИКАТИ"КАТО МЕН :wall: И ДА СИ ДАВАТ КОЛИТЕ НА РАЗБИРАЩИ ХОРА.

ЕФТИНОТО ИЗЛИЗА ПО-СКЪПО :dance: макар,че не ми се танцува.

благодаря на всички колеги за мненията и насоките. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече съм с работеща електроника,придърпването е налице :hilezh:.на -100лв. съм и те-така.

в събота започвам ровене по турбото,колектори и ше пиша за резултатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има пренадуване на турбото между 2700-3100об. Н75 е на 92% което е много допустимите граници са от 3-80%. От там се вижда спад в подавания въздух от дебитомера! Според мен има заяждане на лоста на турото което е често срещан проблем напръскай лоста с спрей WD-40 !

В този пост е истината, но не цялата... Прочети внимателно поста на колегата и престани да се учиш на собственият си автомобил... Ще си още на много минуси :) Чети и между редовете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В този пост е истината, но не цялата... Прочети внимателно поста на колегата и престани да се учиш на собственият си автомобил... Ще си още на много минуси :)/>/>/> Чети и между редовете :)/>/>/>

колега,ел блока го пре..ах преди да прочета поста който цитираш.въпреки всичко не искам да се оправдавам. ЗЛЛОТО Е СТОРЕНО

ако опишеш Цялата истина ще съм Ти благодарен. :bia:/>

п.п да рзбирам ли,че проблема е в дебитомера?

Редактирано от kraskko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се появи проблем с верното ми Ауди, купих си вчера кабели и софтуер за диагностика на VAG но нещо не мога да го подкарам явно и днес ще ходя в Бош сервиз за да го диагностицират и ако не ми искат много пари да го поправят, иначе от първата морга във Франция ще си сваля помпа, дюзи и един сак с датчици, които може евентуално да са ми създали проблема. Направих едно клипче в което се вижда как тегаво пали и работи. Първото в което се усъмних, когато започна да се държи странно колата е нафтовия филтър, мислех си, че не и достига гориво, смених го но продължи да си работи хипер неадекватно. Щом Мишо няма да ми гледа колата отивам при Бош пък да видим какво сабя ще покаже.Като чета из темите не съм единственият с подобен проблем и се надявам лесно да го открият "Специалистите", въпреки, че съм по-навит да си платя на някого като Мишо отколкото да пълня гушите на лъскави сервизи но,,,,,,, Посъветвахте ме да съм пуснел тема при Ауди 80 ама както знаете не съм мноооо мнооо в час с тези форуми и реших да пиша тук. Та ето видеото с проблема ,,,,,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога, такъв симптом не може да идва от дебитомера...

Не казваме че проблема идва от дебитомера а от заяждащ лост на турбото или зацапана геометрия! Проблеми с пренадуването може да прави и задръстени тръби на входящия колектор колегата да провери и вакумите до H75.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...