Към съдържанието


Снимка
- - - - -

Разлика между 2.0 115 к.с и 2.0 16v 136 к.с


  • Моля влезте във форума за да отговорите
16 отговора в тази тема

#1 scorpion526

scorpion526

    User

  • Members
  • 19 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:Ауди А6

Публикувано 15 септември 2013 - 17:40

Искам да попитам каква е разликата между тези 2-а двигателя (освен ,че единият двигател е с 16 клапана) ? Може ли примерно на двигателя с 115 коня да се сложи само главата на по-мощния двигател ?



#2 lz2pic

lz2pic

    User

  • Members
  • 223 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Suhindol
  • Kaра:Audi b4 АБК

Публикувано 15 септември 2013 - 18:07

Не е невъзможно,трябва да се смени ангренажа също и делкото има възможност да опира в главата.Ако сложиш другото делко което е оригиналното на 16 клапановата глава трябва да махнеш стоиката на акомулатора и бобината със комутатора.Тази 136 коня глава не е ли със механична инжекция,това означава още преправяне за дюзи и реика,сигурн има и още нещо което съм пропуснал.Желая ти успех.



#3 robobug

robobug

    Ауди сноб

  • Members
  • 7487 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:Lazy man's Car

Публикувано 15 септември 2013 - 18:18

По-скоро е невъзможно, освен ако не е някаква самоцел.

Блоковете и буталата също са различни.......а като се сетя за механичния инжекцион.......



#4 Achoo

Achoo

    User

  • Members
  • 278 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Rousse
  • Interests:AUDI MTM or ABT ? :D
  • Kaра:A8 3.2 FSI,ABK

Публикувано 15 септември 2013 - 19:02

Няма смисал хвърляш пари на празно продай абк-то комплект или на части и двата двигателя варират между 300-400 лева махни абк-то и сложи аце-то комплект с инсталацията и бензиновата помпа защотото тя е на друго налягане. Може и километража ако не ти прави разлика на абк-то е до 220 а на аце-то е до 260 . акумулатора пак си е на мястото не трябва да го сменяш.


Редактиран от Achoo, 15 септември 2013 - 19:13.


#5 Deeper

Deeper

    User

  • Members
  • 955 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:България,Варна
  • Kaра:Coupe ABK

Публикувано 16 септември 2013 - 06:03

А така :) Махай пълната инжекция и сложи механичната :D 



#6 chocky

chocky

    User

  • Members
  • 243 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:ВеликоТърново/София
  • Kaра:Audi 80 Competition

Публикувано 17 септември 2013 - 00:54

136hp е 6А, не ACE. Но е все тая, почти еднакви са.


Редактиран от chocky, 17 септември 2013 - 00:55.


#7 audifanatic

audifanatic

    Сънува 2.2 Турбо :3

  • Members
  • 997 Мнения:
  • Gender:Male
  • Interests:Audi ...
  • Kaра:Audi Coupè

Публикувано 17 септември 2013 - 07:23

Няма смисал хвърляш пари на празно продай абк-то комплект или на части и двата двигателя варират между 300-400 лева махни абк-то и сложи аце-то комплект с инсталацията и бензиновата помпа защотото тя е на друго налягане. Може и километража ако не ти прави разлика на абк-то е до 220 а на аце-то е до 260 . акумулатора пак си е на мястото не трябва да го сменяш.

Бензиновите помпи не са ли с едно и също налягане ? или бъркам 



#8 veselin velchev

veselin velchev

    DBI master

  • Audi Club BG Member
  • 4617 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Шумен
  • Interests:коли.........жени.........
  • Kaра:Купе 2.0 16V

Публикувано 17 септември 2013 - 17:04

Бензиновите помпи не са ли с едно и също налягане ?

Не са.



#9 robobug

robobug

    Ауди сноб

  • Members
  • 7487 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:Lazy man's Car

Публикувано 17 септември 2013 - 17:20

Налягането не се определя от бензиновата помпа. 



#10 scorpion526

scorpion526

    User

  • Members
  • 19 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:Ауди А6

Публикувано 18 септември 2013 - 01:12

Какви са и недостатъците на механичната инжекция спрямо пълната? Ако реша да сменявам двигатлите трябва ли да се преправят стойките на тампоните на двигателя

#11 robobug

robobug

    Ауди сноб

  • Members
  • 7487 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:Lazy man's Car

Публикувано 18 септември 2013 - 06:34

При механичния има "глава", която по механичен начин определя съотношението гориво/въздух. Дебитомерът всъщност е един вид везна.

Всичко това може да го приемеш за сложен и прецизен часовников механизъм, който не подлежи на ремонт или настройка....а и се управлява от друг компютър, с друго окабеляване. Потърси в гугъла k-jetronik.

Окабеляването на 80-ката е правено против всякави правила и ваденото на моторната инсталация от останалата е невъзможно, т.е. окабеляването за 2.0/16в би било някаква смесица от старите снопове и пуснати нови......

Съединителят на АЦЕ е по-голям, акумулаторът е на друго място......

 

Самото механично насаждане на мотора в коша става за един ден и не е никакъв проблем.

 

Ако приемеш, че ще караш само на газ има по-голям шанс да се подкара 16 клапановия мотор.

 

Не знам с каква цел разпитваш, ако е от любопитство - добре, но ако наистина имаш намерение - по-добре се откажи:).

Ако искаш да си играеш с колата - имам цял мотор с документи и  почти цялата инсталация и система на механичния инжекцион. Свалил съм ги като безмислени за тунинг или доработки.



#12 denis22

denis22

    User

  • Members
  • 50 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Varna
  • Kaра:Audi Coupe 1994

Публикувано 18 септември 2013 - 16:35

Голяма глупост ако ще заменяш АБК то по-добре да е за друг двигател от гамата отново с ел.инжекция.Лично на мен ми е голям мерак 2.3 20v (7a) , но си е стар мотор и трудно се намира.



#13 scorpion526

scorpion526

    User

  • Members
  • 19 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:Ауди А6

Публикувано 18 септември 2013 - 22:46

В интерес на истината просто ме интересуваше каква е разликата между двата двигателя.. за разлика от 20 конски сили между двата двигателя не си заслужава :)



#14 Цанчо

Цанчо

    User

  • Members
  • 1062 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Велико Търново
  • Kaра:Audi Coupe 2.0 16V

Публикувано 19 септември 2013 - 08:02

Спрямо 115-те сили на АБК-то, АЦЕ-то се усеща, повярвай ми :) ...друг е финансовият въпрос.



#15 nedko555

nedko555

    User

  • Members
  • 1780 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Велико Търново
  • Kaра:с 240 бавно из града

Публикувано 19 септември 2013 - 08:57

То като ще се слага  16V да е ABF трудно ще намери ACE да не му оправи номера 



#16 chocky

chocky

    User

  • Members
  • 243 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:ВеликоТърново/София
  • Kaра:Audi 80 Competition

Публикувано 19 септември 2013 - 11:09

след трансплантация особено... даже няма начин да не му прави номера, поне в началото



#17 integrale45

integrale45

    Антонио

  • Members
  • 6671 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Русе кв.Дружба-3
  • Interests:Аudi RS6 sedan
    Lancia Delta HF Integrale
  • Kaра:Аudi 80 quattro 20V

Публикувано 26 септември 2013 - 13:14

Мисля че ако искаш 136+кс е по добре да сложиш 1.8Т .От електронна да я правиш механична........................играчка си е.Карал съм АВК,много добър и тих мотор е.Финансово най добре ще ти излезе да си я караш така,както досега,но ако твърдо си решил замяната,по добре се насочи към 2.0 16V от Голф 3-150 кс.Акумулатора трябва да изместиш пред левия фар.


Редактиран от integrale45, 26 септември 2013 - 13:17.





0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

mobile.bg