Jump to content

Творенията на Лазаров - размисли, страсти и дисекция


shpeksi

Recommended Posts

Както някой може би знаят и аз се прецаках да отида до лазаров да ми махне катализатора. Като отидох видяхме, че и меката връзка се беше пооткъснала от единия край и той предложи да ми я смени и нея. Всичко изглеждаше наред в началото и бях и аз доволен, че съм отишъл при поредния добър клубен майстор. Но за съжаление извънградско нещата не стояха така. СЛед 120 почваше да се чува едно повишаващо се бучене. По скоро даже като боботене. А бе много комфортно се пътува по магистралата така :steinigung::bia: Без проблем и радиото си заглушаваше. Първо си мислех, че може би е нормално щото не може разбираш ли клубния майстор да прави боклуци и никой да не се оплаква у форума. Но след това видях на Вертер на колата свалено гърнето при него е била същата процедура и изглеждаше на ебати боклука. А и при движение с висока скорост Стефан се оплакваше, че е много шумна. Но просветлението дойде като се качих на аудито на един приятел със същия мотор 1.8т(аеб) с катализатор. При него от 120 до 180 не се променяше звука въпреки, че оборотите бяха високи. Все едно от лада се качих на с класа по отношение на шума. Естествено имах гаранция и реших да проверя какво ще ми каже лазаров. Както и очаквах за всичко беше обвинено нещо друго в случая средното гърне. Аз съм с предно и при мен се намира точно под задните седалки. Докато шума се чуваше отпред. Както и да е благодарих му на човека така и така отидох да отбия номера и да не каже той или някой друг после, че не съм му дал възможност да се защити. Бях вече убеден, че той няма да ми пипа никога повече колата. Така айде стига обяснение, след като в темата която пуснах за избор на катализатор лазаров не преставаше да пише глупости и особено след личните съобщения които ми прати реших, че е крайно време някой да покаже на всички какво твори този инженер както не знам защо се нарича самият той. Така с един приятел днес започнахме да го сваляме и първата ни изненада беше, че меката връзка е мнооого по малка. Ето го свалено:

19092009037.jpg

Така ето и как е решил проблема с по късата мека връзка:

19092009030.jpg

19092009031.jpg

Както се вижда от снимките е наварил два пръстена от двете страни на меката връзка за да може да я сложи. Много се радвам, че ми е сложил мека връзка от каквото е имал. Не искам да знам от каква кола е след като я платих като за 5 меки връзки.

Развихме с флекса болтовете откъм страната на меката връзка. Ето какво се виждаше:

19092009035.jpg

19092009036.jpg

19092009038.jpg

Няколко фланеца и една разпробита тръба. Чудесно но да видим натам.

Сега разрязахме гърнето от страната на фланеца:

19092009040.jpg

19092009042w.jpg

19092009043.jpg

Просто забележете каква качествена работа. Заварките са през неколко сантиметра, да не говорим че голяма част от тях вече бяха изпуснали. Дори в заваряването на човека му се е досвидяло да използва колкото е необходимо материал. А вече е направил големия удар като ми продал някаква евтина мека връзка. Решихме да махнем капака на гърнето, оказа се че има четири фланеца хванати по същия начин. Заварки през няколко сантиметра. Представете си колко са здрави щом се леко напъване и подпъхване успяхме да ги счупим и да махнем капака. Но няма какво да говоря ето всъщност за какво ни взима човека 140 лева:

19092009048.jpg

19092009049.jpg

19092009050.jpg

19092009051.jpg

19092009052.jpg

19092009053.jpg

19092009054.jpg

19092009055.jpg

Просто нямам думи. Мисля, че добре се вижда от снимките качеството на изпълнение. Готините заварки и т. н. Сигурно идеята с тези бленди сам си я е проектирал, нямам представа. Според мен е супер оферта на турбо мотор да слагаш бленди. Важното е всичко да се изпълни супер некадърно и да не върши работа. Но пък и 140 лева за четири ламаринки и една тръба е просто цена на промоция. Но алчноста в България явно няма граници. Да се изкарват пари чрез некадърност и лъжи е направо модно. Не знам как е работил въпросния преид 2-3 години, уж има колеги които са доволни от него и са с правени неща от този период но сега просто надминава себе си. И е от препоръчваниета майстори във форума.

Правя поклон през лазаров, дава ни нагледен пример как дори да си некадърен можеш пак да имаш добро име в България. Но не той е виновен, овцете сме ние че ходим и си траем.......................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 169
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според мен ти е взел евтино.

Иди си купи фабрична генерация и не реви толкова. Аз за да ти направя такова сложно нещо като Лазаров и то в една бройка ще ти взема поне 450лв. :steinigung: А ако ми е за сефте ще искам 800лв.

То са заварки, дупчене на тръби, огъвки, връзки... Абе вие какво искате ? Ем да е без пари, ем да е по-убаво от оригинала? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, искам да кажа че аз не правя ауспуси защото имам идея за какво става въпрос.

(И аз съм инжинер.)

Дори 20 български железаря (инжинера) да се хванат няма да как да ти тестват стоящата вълна (резонанса) на системата. Нещо което не се смята а се мери. На конкретен двигател. При всички режими на натоварване. И за това има специални изпълнения.

НЯМА НАЧИН за 140лв, и дори за 400 лв да бъде изпълнена самоделка в няколко бройки която да изпълни всички изисквания и да е ЕВТИНО. Вероятно повечето клиенти на Лазаров са доволни че са минали ТЪНКО и качеството е 60% от оригинала за 20% от цената. Бучи ама поне що годе върви. Това е положението.

Капиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти откъде знаеш с колко не става и с колко става ? Пробвал ли си ? Или както винаги си говориш наизуст и колкото да се заяждаш. След като резултата се развнява на една права тръба, защо трабва да му се дават тези пари ? 1 м права тръба на 63 мм струва 18 лева в ем комплект. Не е ли по добре оттам да се купи отколкото да се ходи при него, как мислиш ? А и въпроса е в качеството му на работа и, че всички го препоръчват в този форум. А това, че няма начин за 140 лева да се направи качествено мисля да го оборя още утре. И няма да е 140 лева, даже 40 няма да де. Когато имаш желание и най важното акъл винаги се получават нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заяждам.

Обаче АКЪЛ + ЖЕЛАНИЕ + МАТЕРИАЛ + МАШИНИ + ПОМЕЩЕНИЕ + РАЗХОДИ (ток, телефон, интернет, счетоводство) + ДАНЪЦИ +

ТВОЕТО ЗАГУБЕНО ВРЕМЕ (виж си заплата на час) + заплатата на ПРИЯТЕЛИТЕ + ПОКУПКА НА ОБОРУДВАНЕ (ползване безплатно) = ????

И колко ще ти струва това произведение на изкуството което пак няма да е перфектно но теб ще те кефи защото си го направил сам?

БЕЗЦЕННО.

------------

Забравих да добавя - резултатът не е права тръба а тръба с дросели. Която забавя потока на газове и не запушва изхода. Дори забелязах че в твоето гърне няма ВАТА. Която масово се поставя за гасене на шума. Дали не си поръчал ауспух за много мощен двигател без рестрикция?

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе бацка ти да не си препушил бе ? Какви машини какви помещения, токове ,какви телефо ни и т. н. Съвсем си изтрещел. Единственото което е по специфично е телоподаващо. Ама и заплати си споменал. Ама верно си изтрещел. И какво мое гърне бе. Говорим за творението на лазаров. Аз не исках да почна да разбирам и от това и затова отидох при някой който уж всички препоръчваха. Но явно ще се наложи. Не бацка ти верно немаш връзка с главния :bia::steinigung:

A да верно сега се сещам последно с тебе спорихме с тебе за детонационните датчици и там грам не отцепваше ама яко спореше. Сега се сещам, че за тебе това май е спорт, а ?

Ае Явка ае стига си чел бе защити ме един път и ти бе B):bia: А ще доем си направа мостове при тебе :hilezh:

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросният ИНЖИНЕР на мен ми предложи да събере двете тръби в едно гърне малко след скоростната кутивя.Попитах има ли представа мотора как се посуква и че така ще се откъртят тръбите от генерацията?Обясни ми че е специалист и тн,поиска ми около 300лв.Да ама не .Направих ремонт на главите заради скъсани шпилки е така профилактично,защото попдобен инжинер се изака върху генерацията ми и си платих добре.А решението и изпълнението сега са мои и съм доволен ,никога не съм имал по тих мотор.Съвета ми е използвайте готови елементи за изпускателната система.А инжинера е малко мммммммммммммммм, готина къща-скапана работилница обикновенно не ги връзвам тия противоречия.Ама всеки си преценява сам.Нищо лично ама е занаятчия по скоро .Всъщност никога не казвам никога ,но кракът ми няма да стъпи при него.Нямам му доверие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен снимков материал. Да, точно по този начин ще бъде изработена и вградена нова инсталация в корпуса на дефектирал, оригинален катализатор за 1.8Т.

При възникване на проблем с катализатора:

Първоначален преглед за установяване на изправността на катализатора - безплатен.

При дефектирал или запушен катализатор:

Демонтаж на катализатора - 20лв.

Отваряне на корпуса, изчистване на керамиката и всички остатъчни елементи от обшивки, капсуловки и т.н. Изработка на нова инсталация от горещо валцована листова стомана- 2мм., оразмеряване и разграфяване на корпуса за монтажа на новите елементи. Вграждане на новата инсталация в оригиналният корпус, сглобяване на корпуса - 100 лв.

Монтаж обратно на автомобила - 20 лв.

Общо - 140 лв. Гаранция - 2 год. Всеки елемент се изработва и монтира ръчно - не на преси. Като време цялата процедурата отнема около 3 часа.

Гарантира се: перфектна работа на сондата; смесообразуване и работа на ДВГ в различните режими, като с оригиналният катализатор; гарантира се разход гориво, като с оригиналният катализатор. Съпротивление и проход, като на оригиналният катализатор за работата на турбото ( без пищене и свирене). Не подлежи на механична повреда ( няма елемент, който да се разтроши или спука). Не подлежи на запушване в процеса на експлоатация, както при катализатора. Не променя параметрите си с времето по време на експлоатация.

На практика това решение е за минимум 6 - 7 години без значение дали автомобила е на бензин или газ.

Няма нищо по- лесно и елементарно да се монтира тръба на мястото на катализатора ( отнема не повече от 30 - 40 мин.). Не извършвам тази процедура защото не мога да гарантирам горе изложеното.

Това е колеги което мога да предложа, като решение за стандартен сериен автомобил предназначен за нормална експлоатация 1.8Т с дефектирал катализатор за сумата от 140 лв. Естествено има и много по-добри оригинални решения ( оригинални части - едно телефонно обаждане), но не са на тази цена.

За който представлява интерес и реши, че не съм мошеник и некадърник - за контакти: 0888746507 или 8 45 17 49 - Лазаров

п.п. Чест и почитания към колегата drizzly най-после един технически грамотен и мислещ човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми то има един лаф МНОГО БАБИ КИЛАВО БЕБЕ то 100 човека да ти бутат колата не става

аз по принцип си имам 1н майстор кадето му имам мн доверие и само тои ми бита по колата и той ми купува всичко каквото ми е нужно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислиш ли че арабите ще се справят по добре?за заварка на елементите вътре в гърнето не са необходими шевове,трябва да са фиксирани само!но че на заварчика това не му се отдава е друг въпрос!арабите въобще няма и да ти сложат мека връзка но ще си я платиш-мисля около 40 лева е само тя!а трабата и ламарината са наи малкия проблем в цената!

Не знам не го познавам маистора но има и разходи които се калколират в цената на готовия продукт не е възможно производство да работи на цената на себестоиността на продукта!

гърне за 100тица на аспо е 90 лева и 40лв мека връзка и 10-15 лв на заварка и кво излезе човека не взимал много!

а за качеството мисля че е доста по добро от някои готови гърнета!

за звука да не е същия и няма как да е,компромиса ти си го направил като си купил продукт които не е оригинален,

мисля че това трябва да ти е било ясно от самото начало!Ако не значи си доста наивен и проблема е в теб!като вземеш гурне от друг ще направиш пак компромис я с звука я с качеството-да не стане да сменяш гърнета на 6 месеца!щото на мен ми се слу4ваше преди!

НИЩО ЛИЧНО,ПРОСТО СМЯТАМ ЧЕ НЕ СИ ПРАВ :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И искаш да ми кажеш,че въпросния майстор като почнеш от окачване... минеш през основен ремонт на двигател,спирачки и генераций... отбира от всичко и е дъ бест дет се вика?

НИЩО ЛИЧНО,ПРОСТО СМЯТАМ ЧЕ НЕ СИ ПРАВ :steinigung:

Аз пък смятам,че е прав.Я ми обясни въз основа на кое въпросния "майстор" иска 500 лева за генерация от до ( кат заводската ) и 400 лева за прави тръби.И в двата случая говорим да се смени от колектора назад всичко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Не знам защо ми правиш разбивка на цените. Отговори защо си ми монтирал толкова малка мека връзка? Защо качеството на изпълнение е като че ли за първи път го правиш ? Защо от цялата работа няма ефект ? Защо ми бучи колата след 120 км/ч и не може да се пътува нормално извънградско. Че даже се опитваш и реклама ли да си правиш, след като се вижда ясно от снимките колко си некадърен :steinigung::hilezh: Ти си едно жалко човече.

Георги Ангелов, не знам за арабите и няма и да опитвам. А колкото до меката връзка в ем комплект е 18 лева, на мен ми взе пет пъти повече и ми сложи различна. Колкото до себестойноста на материалите - 5 лева за тръба и толкова за ламарините (преградите). Калкулирай си ако искаш и тока 20 ст, и за телоподаващото колко стинки ? Аз не ти говоря че звука не е същия, а че имам бучене след 120, ама бучене юнашката. Просто не може да се стои в колата. Това дори права тръба не го прави. Иначе не споря, че съм балък но просто не ми се обикаляше и занимаваше и не искахи от гърнета да почна да разбирам. Но явно трябва от всичко да разбираш защото некадърници като лазаров са повечето "майстори".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Не че защитавам, който и да било, ма я мръдни примерно до ЕМ-комплект или Крафт да видиш за какво иде реч. Разказвам ти случка от бившата ми Б4-ка. Монтират ти резонатор (корпус с надупчена тръба вътре), дават ти една година гаранция (и това е по-скъпия, щото за по-евтиния дори не поемат гаранция), взимат 100++ лева и това е цена без меката връзка и работата около нея. Дотук добре, но ти гарантирам, че на втората година, този уж много добър резонатор има 2см в диаметър прогоряла дупка в него и естествено трябва нов ремонт. А ефектът е поразяващ, отвън колата си дрънчи, вътре си бучи. :hilezh:

Та каква ми е идеята! Като си такъв перфекционист, знаеш телефоните на Порше, ако ли не има катализатори с мека връзка в ebay, ма струват тройно. Та ти за какво точно отиде при Лазаров?! Нека да позная, за да минеш Йофтинко. Еми... Йофтинко е, кво мрънкаш тогава?! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........

Значи е нормално според тебе да си дадеш парите за тоя боклук щом е по евтино от оригиналния катализатор ? Така ли да те разбирам ? От такива да не кажа овце като тебе некадърници като лазаров просперират. А темата я пускам за да може всеки сам да си прецени дали си залужава да си даде парите на него за тоя боклук. Аз съм балък и съм се преебал вече. Но може пък някой друг да не се преебе ид аси купи оригинален или универсален каталзиатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е нормално според тебе да си дадеш парите за тоя боклук щом е по евтино от оригиналния катализатор ? Така ли да те разбирам ? От такива да не кажа овце като тебе некадърници като лазаров просперират. А темата я пускам за да може всеки сам да си прецени дали си залужава да си даде парите на него за тоя боклук. Аз съм балък и съм се преебал вече. Но може пък някой друг да не се преебе ид аси купи оригинален или универсален каталзиатор.

Първо, от снимките ми се струва не толкова лошо изпълнение, като за правено на ръка в единична бройка!

Второ, в България не се сещам кой друг може да ти го изработи това по същия начин, или да ти предложи адекватен заместител за тия пари.

И трето, не чух дали реално си имал проблем със сондата или не, или пък с дрънчене от въпросния елемент, вследствие "разпадането" му?! Ми ако нямаш, значи човека е свършил това, което е обещал, нали така?!

Относно бученето! Ако нямаш някви драми по мотора за да бучи (щото примерно всички по-стари пасати до 97-а с 1.8мотор след 3К оборота си бучат), другата възможна причина ти е меката връзка, а не въпросния корпус. Ако колата ти отвън е тиха, значи сътворения резонатор върши работа. Дали меката връзка си върши работата е отделен въпрос.

А иначе съвсем друг въпрос е дали реално някой може да ти предложи мека връзка с параметрите на оригиналната в България. :steinigung:

Едит: И последно един съвет! Преди да плюеш по някой, първо е редно да си решиш проблема, да си сигурен къде точно е бил той и чак тогава, след като си сигурен че конкретен майстор не става, да почнеш да сипваш. Иначе риска да станеш за смЕх (както винаги) е много голям...

Редактирано от johnny_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чеки ве де ги видЕ тия скъпи катализатори, ОЕМ ли са? Само не ми казвай, че ОЕМ частите са непременно най-добрите щот ноГо смЕх. :steinigung:

Е ти колко струва мека връзка истинска, щот при тия сичко е истинско. цък цък

Ето ти и резонаторни гърнета. цък цък

Ти обяснявам ли, че сичките им продукти са тествани на флоу стендове, бла, бла, а не го е осенила некой идеята в тъмния гараж. 150 долара по днешен курс ще оставя сам да си го сметнеш, после си сметни по 6 долара на килограм шипмент, като тая пуцалка ако е повече от 5 кила аз ше си отрежа левото мъдо на публично място. Стига тоя кирлив ибей и мобиле.де са ви били източник на информация за цени, щот мноо се излагате.

На мен на времето ми поиска 550 лева минимум за генерация от-до кат купих червената, а Змея в ЕМ комплект ми каза макс 400, като Змея е човек дет плете колектори и ги чува нещата зверски, а и е правил генерациите на маса от бегачките. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чеки ве де ги видЕ тия скъпи катализатори, ОЕМ ли са? Само не ми казвай, че ОЕМ частите са непременно най-добрите щот ноГо смЕх. :steinigung:

Е ти колко струва мека връзка истинска, щот при тия сичко е истинско. цък цък

Ето ти и резонаторни гърнета. цък цък

Ти обяснявам ли, че сичките им продукти са тествани на флоу стендове, бла, бла, а не го е осенила некой идеята в тъмния гараж. 150 долара по днешен курс ще оставя сам да си го сметнеш, после си сметни по 6 долара на килограм шипмент, като тая пуцалка ако е повече от 5 кила аз ше си отрежа левото мъдо на публично място. Стига тоя кирлив ибей и мобиле.де са ви били източник на информация за цени, щот мноо се излагате.

На мен на времето ми поиска 550 лева минимум за генерация от-до кат купих червената, а Змея в ЕМ комплект ми каза макс 400, като Змея е човек дет плете колектори и ги чува нещата зверски, а и е правил генерациите на маса от бегачките. :bia:

Така де, пак говорим за некво афтърмаркет изпълнение, което не е ясно дали е точно за този мотор. После, меката връзка и резонатора са два съвсем отделни елемента. И цената там е $170. Сам каза, че шипмънта ще е грубо 6х5=$30 и стъпихме на $200. 200х1.35 = 270. Плюс това над $100 пратка и се плаща и мито доколкото си спомням. И май пак стана двойно. И това са само чаркалаците. Да предположим, че нямаш необходимото оборудване да си натъкмиш меката връзка и резонатора сам, щото и там ще има драми, вервай ми, та май пак стана дебело. B)

А за М-комплект не искам и да чувам. Като си докарах А4-ката от Германия си смених меката връзка при тях - 95лв с труда и на втората седмица я изхвърлих (нЕма такива резонанси), а между другото меката връзка изглеждаше точно като тази от снимките по-горе.

Едит: Между другото пазя си "меката" връзка от М-комплект. Няма да ти казвам колко е "мека" и "гъвкава". И как хрупа като я гънеш, пък е на 2 седмици употреба с една година гаранция. :hilezh:

Редактирано от johnny_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако за такова нещо ми вземат 140 кинта ще отида и ще му го изтрещя в главата, после ще му пратя ИП да го видим тоя хубостник колко му е читава работата. Вече 5к километра карам САМО с избушен катализатор и нямам никаква промяна в звука и при 40 и при 140 километра. Един колега си сложи резонатерно гърне на 1.8 атмосферен за 50 лева с труда, предлагаха му правено на място за 40 лева с труда. По въпроса с алчните майстори - в един сервиз на Карловско шосе ми искат 70 лева за мека връзка и 30 лева за монтаж - меката връзка е точно 11 сантиметра оплетката оригиналната. Данко "измамата"ми я намери за 25 лева и се разбрах с майстор за 15 лева монтаж. Та мисълта ми е за една и съща работа и услуга можеш да платиш 100 лева или 40 - това е българската действителност. Преди да почнете да философствате, че за 25 лева ще е боклук, искам да добавя, че вече от 7 години пазарувам при Данко за общо 5 коли( мои и на баща ми) и до сега не съм имал проблеми с нито една част която ми е продал.

Редактирано от r.s.m.f.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грубо тотал Х2, а не Х3, Х5 квит са ламерщините по ибей и пак не си застрахован срещу гомняк. Все си мисля, че за такъв елемент, какъвто е генерацията 250-300 лева не са неква убииствена сума. Мито не се плаща, проверено е. :steinigung: Така, че Шпекса в случая е много прав и му правя евала, показал е нагледно за кво иде реч, а и не знам кво ти хареса като изпълнение тва лайно дет е сътворил "мастера", на мен веднага ми се наби тая кирлива перфорирана тръба спрямо фланеца под къв ъгъл идва, така леко бегло придобиваш ли представа след такава чупка кво се получава с потока изходящи газове? :hilezh: 140 лева за тва.......... бхахахахаххахаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми съгласен съм, че твоя вариант е по-читав, но с труда пак ще стъпи по 2.5 с труда, което си е нормална цена, но не и за Българче.

И между другото аз също не съм привърженик на home made и затова си напазарувах катализатор с мека връзка от DE с 2 години гаранция (още преди 2 години), въпроса е, че евтино и хубаво нЕма и тва трябва да е ясно. :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и не знам кво ти хареса като изпълнение тва лайно дет е сътворил "мастера", на мен веднага ми се наби тая кирлива перфорирана тръба спрямо фланеца под къв ъгъл идва, така леко бегло придобиваш ли представа след такава чупка кво се получава с потока изходящи газове? :gmorning: 140 лева за тва.......... бхахахахаххахаха.
Недей така колега, изчислявано е 3 седмици на компютъра на НАСА, а за перфорациите е използвана титаново - диамантено - карбидова - тройнооксидирана бургия :D:flipoff:;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с резонаторно гърне от колегата имж.Лазаров... Преди това бях с права тръба и бях безкрайно недоволен. След поставянето на гърнето от него колата доста утихна, това е факт. Но както казва колегата Шпекси при 130-140 вътре немога да си чуя мислите.

След, като видях какво представлява това "творение" честно да си кажа не бих си го сложил на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой знай, кой не знай-гърнета почнал да прай.

ТОВА КОЕТО СЕ ВИЖДА ВЪТРЕ В КОРПУСА НА КАТАЛИЗАТОРА, ПРАВЕНО ОТ ЛАЗАРОВ Е ПЪЛНА ИЗМИСЛИЦА!!!

Няма да навлизам в техн. подробности. Просто не мога да повярвам как всички му скочихте на Шпекси, при положение че нищо не разбирате от гърнета. Още повече и факта че резултата от работата на Лазаров е негативна. Т.е. имаме реално влошаване на работата на автомобила.

Идеята на тази тема както аз я виждам е не е да плюе, а да направи пълна ревизия на понятието "клубен майстор". Защото се оказва, че "совите не са това което са бухалите".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...