Jump to content

Как да се премахне проблема с ламбдата след махане на катализатори???


barelylegal

Recommended Posts

Те тва е въпроса ламбата е след катализаторите, какво да се направи за да не прави мизерии след махане на катализаторите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тва е въпроса ламбата е след катализаторите, какво да се направи за да не прави мизерии след махане на катализаторите?

ние се оправяме само софтуерно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква "ламба" бе човек.......,лаМбда сонда му казват хората.......,нещо общо с формата на сигнала беше,че оттам и "ламбда" буквата от гръцката азбука.......,недей така,не караш москвич все пак.........

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да я отдалечиш от потока на газовете - заваряваш няколко гайки една върху друга и ги заваряваш на тръбата - пробиваш малка дупчица в тръбата и навиваш содната и трябва да спре да отчита проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:angry: кажи честно тва верно ли си мислиш че е решение Редактирано от Wizi
Стига с тези цитати, бре!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същият проблем, моята кола е s3 225 к.с. махнала съм катализатора и ми светна индикатора. Мъжът ми разкача акумулатора и за около 150 - 200км. няма проблеми. Ако има някакво адекватно решение, моля пишете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква "ламба" бе човек.......,лаМбда сонда му казват хората.......,нещо общо с формата на сигнала беше,че оттам и "ламбда" буквата от гръцката азбука.......,недей така,не караш москвич все пак.........

Това, че съм изпуснал една буква е еби му..... ,мноо важно на всеки се случва, а колегата дето казва, че със софта се оправя ако може да поясни ще съм благодарен :respekt: ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че съм изпуснал една буква е еби му..... ,мноо важно на всеки се случва, а колегата дето казва, че със софта се оправя ако може да поясни ще съм благодарен :D ....

ем какво да поясна? в 90% от случайте колите идват за софтуер /чип тунинг :) / и почти 99% от случайте им изработвам ауспуси,така навръзвам едното с другото,Мапера качва софтуер / с който сондата/сондите,при някой модели са 4 бр..2-предни и две задни,та с този софтуер 2те задни или 1бр. задна сонда никога не дава грешка заради премахнатият катализатор ...пробвал съм на доста коли /специални втулки ;) / но почти винаги пак светват като грешка,и винаги на дълъг път,градско каране по не дават ядове..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не скромничи тогава а го викай казвай му там кво ша му струва и го оправяйте с мапера!

Бахти толко ли е трудно да се сети човек ,че решението явно се казва set16v???

Бахти дай некво мнение ти???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам на колегата, но да питам да не праиме нова тема, аз съм с обикновенна ламбда сонда без подгрев и т.н. с един кабел (пак пояснявам един единствен кабел стига до сондата която е веднага след колектора) та тази сонда ще работи ли с уред който показва съотношението на гориво/въздух или уреда за смесите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не искам дигитален, ами от тези измекярските аналоговите които имат 3 опции бедна богата и нормална ?

а коя според теб е нормална? щото според твоята сонда 14.7:1 е нормална.. и бедна/богата, ама с колко бедна? 15:1 или с колко богата - 11:1 или 14:1?

абе тъпотия е да се опитваш да вярваш на такова нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли виждам ,че досега решението е упоменато няколко пъти....?

:rotcol:

Кое точно - със съфта и мнението против него или за няколкото гайки??? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-точно като се обадиш на set16v :)

Най-адекватния отговор дето получих.... :):):hilezh: Все едно темата да се затваря решението е намерено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-адекватния отговор дето получих.... :):):hilezh: Все едно темата да се затваря решението е намерено!

Е ти по-конкретен отговор от това кво искаш?

+ това колегата set16v се слави като добър и можещ човек,който има доста интересни проекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Решението е инж.Лазаров!Намира се:

-На сфетофара след Екото(Ботевградско) първата в дясно,и след това първата пак в дясно,от там 100-200м направо и се намира отдясно сервиза!Човека прави генераций,катализаторни гърнета,ауспоси и т.н!Много е точен и изпипва всичко!Лично той ми прави спортните катализатори,изолира ми сондите и колата осезаемо тръгна(и на звук и на ускорение)!Проблеми нямам,ходих до Прага и се върнах,морето посетих и съм навъртял около 1500км(градско),демек общо около 5000км и всичко е ок!Да не говорим колата колко пъти вече е стартирала на гонки и прочие!За мен той е човека който може да помогне!Работи заедно с някакъв човек който попринцип премахвал и софтуерно такива работи(важно е само да има софтуер за вашата кола)!Дано съм помогнал!

Поздрави!

Редактирано от Bimero
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в тоя форум недей да препоръчваш Лазаров, защото има много теми в който са го хранили.

Отделно при 1.8Т проблема със сондите се решава софтуерно и това означа, че Лазаров нямам как да помогне грам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...