swindler Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 в събота мисля да напрая една профилактика на спирачките че ми се струва че дясното хваща повече от лявотота искам да питам има ли нещо по особено при смяна на гумичките и маншона на буталото... търсих тема но не можах да открия нищо за предните... има само за задни дискови но там не било същото... ако има такава тема във форума и някой може да я намери ще съм много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 Вземи си ремонтен комплект гумички и действай смело.Трябва само да съобразиш диаметъра на цилиндърчето( на моите го пише с изпъкнали цифри на самия апарат - 54 ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 Няма никаква философия.Сваляш гумата,после и апарата.Вадиш водачите и го почистваш хубаво,после самите им легла/в супорта/ също.Аз съм ползвал ВД-40 за почистване на леглата на водачите.След почистването гресирваш хубаво навсякаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 24 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 (Редактирано) ремонтния комплект го имам само че не знам кво ще изкочи отвътре да не се пуля 2 часа и ако има някви тънкости ще са ми от полза за водачите съм вече спец само за самото бутало не знам дали е няква философия Редактирано 24 Март 2011 от swindler Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 Има една тенекийка на буталото на апарата.Ако случайно падне като сваляш апарата вече знаеш ще знаеш от къде е дошла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 24 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 явно няма тема със снимков материал та ако има кой да снима може да направя една темичка после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 За да смениш маншончето на буталцето, трябва да го изкараш от цилиндърчето. Ако ти е пълен ремонтния комплект ще има също и "О"-пръстен с квадратно сечение, който е уплътнението м/у буталцето и цилиндърчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 Вълко, спирачните апарати са 2 вида и съответно ремонтните комплекти са различни. Накладките са еднакви.Това е искал да ти каже Данчо(KCV).Едните спирачни апарати са ATE и пълният ремкомплект има номер по TOPRAN - 108 346.Вторият модел апарати са LUCAS/GIRLING и за рециклажа са ти нужни един комплект 103 627 и 2 комплекта 109 966(това са прашниците на водачите).Съвсем наскоро пращах комплекти за втория моделл на Влади - Sinister и можеш да се консултираш с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 24 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 имам комплекта на топран още преди време когато търсех маншончетата за водачите ония в магазина явно не е беше разбрал та ми поръча такива за цилиндърчетата... за водачите съм си намерил в един магазин за руски части по 1.50 бройката и пасват 1 към 1 с нашите ще сменям и пружинките с накладките на барабаните отзат така че в събота ще ти кажа дали е този комплект или другия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 Кокич, я дай инфо как стоят нещата с ремонтните комплекти за двубуталните спирачни апарати.Също за дискове и накладки към тях какво можеш да предложиш - държа на топ качество както винаги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 Ванка, за ремонтен комплект на тези апарати трябва да се погледне много подробно и вероятно са само оригинални.За дисковете и накладките ми звънни и да видим какво е налично и какво се доставя с поръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 Знаех си аз, че ще излязат златни тия спирачки Кокич, аз информативно питам - да знам колко лубрикант да сложа на портфейла като завадя да плащам Първо ще ги рефрешна и боядисам и чак тогава ще ги мислим дисковете и накладките. Помпите дали са същите или за двубуталните трябва повече наБлегане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 (Редактирано) Нали се сещате,че в профилактиката влизат и спирачни маркучи ... Иначе не си направил нищо ... Ванкооо,двама познати вече направиха подобна интервенция,ама не се сещам да са сменявали и помпа ... В момента точно не мога да видя,ама би трябвало да има разлика в диаметъра на помпата ... Редактирано 25 Март 2011 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 26 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 повече убий ме няма да се захвана с такова нещо :Xвсичко по предните ми беше наред само на единия водач маншона се беше скъсал... иначе си ги подмених всичките и почистих и гресирах... проблема в разликата която ми се получаваше (предно дясно хващаше по-силно от лявото ) беше от грешка по невнимание на майстора ( а настоявах да си ги сменя аз ) грешно е сложил накладката и се е разцепила (прилагам снимка) ... направо ми идва да се гръмна ... а толкова им се радвах на тия накладки задните ми таковаха мамата... тия пружини който ги е измислил явно си е нямал друга работа... изпотроших си пръстите... ама ги направих де... проблемация стана че при обезвъздушаването от едната страна като тръгнах да развивам и се скъса муфичката а даже не я напънах@Коко ... комплекта е точния... в началото ми се стори че една от пружините е по къса ама стана работата... и накладките са от по-малките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване