Jump to content

Профилактика на предни спирачни апарати


swindler

Recommended Posts

в събота мисля да напрая една профилактика на спирачките че ми се струва че дясното хваща повече от лявото

та искам да питам има ли нещо по особено при смяна на гумичките и маншона на буталото... търсих тема но не можах да открия нищо за предните... има само за задни дискови но там не било същото... ако има такава тема във форума и някой може да я намери ще съм много благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си ремонтен комплект гумички и действай смело.

Трябва само да съобразиш диаметъра на цилиндърчето

( на моите го пише с изпъкнали цифри на самия апарат - 54 ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никаква философия.Сваляш гумата,после и апарата.Вадиш водачите и го почистваш хубаво,после самите им легла/в супорта/ също.Аз съм ползвал ВД-40 за почистване на леглата на водачите.След почистването гресирваш хубаво навсякаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ремонтния комплект го имам :hilezh: само че не знам кво ще изкочи отвътре :help: да не се пуля 2 часа :D и ако има някви тънкости ще са ми от полза :lol:

за водачите съм вече спец :D само за самото бутало не знам дали е няква философия

Редактирано от swindler
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една тенекийка на буталото на апарата.Ако случайно падне като сваляш апарата вече знаеш ще знаеш от къде е дошла :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да смениш маншончето на буталцето, трябва да го изкараш от цилиндърчето. Ако ти е пълен ремонтния комплект ще има също и "О"-пръстен с квадратно сечение, който е уплътнението м/у буталцето и цилиндърчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вълко, спирачните апарати са 2 вида и съответно ремонтните комплекти са различни. Накладките са еднакви.

Това е искал да ти каже Данчо(KCV).

Едните спирачни апарати са ATE и пълният ремкомплект има номер по TOPRAN - 108 346.

Вторият модел апарати са LUCAS/GIRLING и за рециклажа са ти нужни един комплект 103 627 и 2 комплекта 109 966(това са прашниците на водачите).

Съвсем наскоро пращах комплекти за втория моделл на Влади - Sinister и можеш да се консултираш с него. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам комплекта на топран :) още преди време когато търсех маншончетата за водачите ония в магазина явно не е беше разбрал та ми поръча такива за цилиндърчетата... за водачите съм си намерил в един магазин за руски части по 1.50 бройката и пасват 1 към 1 с нашите :help:

ще сменям и пружинките с накладките на барабаните отзат така че в събота ще ти кажа дали е този комплект или другия :lol:

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кокич, я дай инфо как стоят нещата с ремонтните комплекти за двубуталните спирачни апарати.

Също за дискове и накладки към тях какво можеш да предложиш - държа на топ качество както винаги :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, за ремонтен комплект на тези апарати трябва да се погледне много подробно и вероятно са само оригинални.

За дисковете и накладките ми звънни и да видим какво е налично и какво се доставя с поръчка. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си аз, че ще излязат златни тия спирачки ;)

Кокич, аз информативно питам - да знам колко лубрикант да сложа на портфейла като завадя да плащам ;)

Първо ще ги рефрешна и боядисам и чак тогава ще ги мислим дисковете и накладките.

Помпите дали са същите или за двубуталните трябва повече наБлегане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали се сещате,че в профилактиката влизат и спирачни маркучи ... Иначе не си направил нищо ... :bia:

Ванкооо,двама познати вече направиха подобна интервенция,ама не се сещам да са сменявали и помпа ... В момента точно не мога да видя,ама би трябвало да има разлика в диаметъра на помпата ...

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повече убий ме няма да се захвана с такова нещо :X

всичко по предните ми беше наред само на единия водач маншона се беше скъсал... иначе си ги подмених всичките и почистих и гресирах... проблема в разликата която ми се получаваше (предно дясно хващаше по-силно от лявото ) беше от грешка по невнимание на майстора ( а настоявах да си ги сменя аз :lol::(:blink: ) грешно е сложил накладката и се е разцепила (прилагам снимка) ... направо ми идва да се гръмна ... а толкова им се радвах на тия накладки :blink:

post-40458-0-41864000-1301169981_thumb.j

задните ми таковаха мамата... тия пружини който ги е измислил явно си е нямал друга работа... изпотроших си пръстите... ама ги направих де... проблемация стана че при обезвъздушаването от едната страна като тръгнах да развивам и се скъса муфичката :zustimm: а даже не я напънах

@Коко ... комплекта е точния... в началото ми се стори че една от пружините е по къса ама стана работата... и накладките са от по-малките ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...