Jump to content

Мотор 110 kW (150 PS) vs 103 kW (140 PS)


pacho_d

Recommended Posts

Здравейте на всички...

Сега имам 80-ка 1.8S - 66kW (90PS),но нещо съм се запалил да си взема Б4-ка по възможност комби.Та гледам в мобиле.де че на 50 коли 1-2 са (2.0 16V 140 PS).Повечето са 2.3 - 150 PS.Какви са отзивите ви за тези два мотора?Виждам че в Германия този от 140 PS нещо не е предпочитан.Кой е по добър от двата и кой бихте предпочели?

Предварително Благодаря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че имаш на впредвид 2.3Е 136 коня 5-така :rolleyes:

които ми се струва по добрия вариант от към експлоатационни качества....колегите да помагат... :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.3E e стара концепция двигател, лапа много, но е много здрав затова и е произвеждан към 20 години без съществени промени по него. 2.0 16V е двигател с по-нова концепция произвеждан за Италия, пъргав двигател с по-скъпа поддръжка и също яко го хапва бензина. Помисли си за 2.0Е 115 коня...но ако държиш да е точно един от тези два двигателя, аз бих взел 2.3Е.

2.3E e 136 коня 5 цилиндров е

2.0Е е 140 коня 4 цилинров

2.6Е е 150 коня V6(6цилиндров V образен) да нямаш предвид него?!

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0Е е 140 коня 4 цилинров

2.6Е е 150 коня V6(6цилиндров V образен) да нямаш предвид него?!

Значи като влезнеш в мобиле.де и избирам двигател с мощност от 130 до 150 PS.И виждаш тук-там тези от 133 и тези от 140 PS всички останали са 150PS.Явно този мотор се е наложил и е добър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или според вас кой е най-добрия двигател за 80ка?Да е достатъчно пъргав и да се представя деобре относно разхода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,

а аз незнам защо се бях ориентирал към този от 140 PS.Но предполагам че подръжката му ще е доста скъпа,което не ми допада много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, доста ме изуми, 7Е е такъв, но по католог го дават 2.3 DOHC 20V 125kW=170hp, слагат го на 90 Куатро и Купе. Така, както си го описал, само 2,6 АВС SOHC 12V e 110kW = 150hp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нито 1 от изброените двигатели няма да ти харчи по-малко от 12 литра.Така че избора не трябва да го правиш от икономия на 1 литър бензин а относно поддръжка и такси и тем подобни.За мотора 2.0 16 клапана по принцип мога да кажа че е много здрав като мотор.Вярно капризен е от към настойки но при прецизна работа ще си много доволен от него.2.3 5-ка аз лично не го харесвам.Имам предвид че не върви толкова колкото ще си мислиш предварително.Малко е тромавичак.Иначе също е много здрав и хубав като двигател.За 2.6 150 коня нямам преки наблюдения и не е коректно да се изказвам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,

значи интересуваше ме повече информация за този 140 PS който е 16V 2.0

Та значи ето този е мотора който ме интересува :

Audi B4 2,0i 16V Klima , Limousine

EUR 1.899

D-31020 Hemmendorf, EZ: 10/93, 217.000 km, 103 kW (140 PS),

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво точно те интересува? Те колегите са писъли. Върви добре харчи от 8-9 извън града до 12 в градско (София). Обслужването му не е евтино но не бих казъл че е скъпо. Питай нещо конкретно за конкретен отговор. Този мотор ако се поддържа човешки а не български си е най-добрият вариант от 2.3 и 2.6 от където и да го погледнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси М_sub,

интересува ме всичко за този мотор защото искам да си взема Ауди с такъв мотор.И искам да знам какво да очаквам от него.Сега карам 80ка с мотор NE 1.8 и съм супер доволен и разход и всичко.Направил съм му 110 000 + километра и няма грешка.

Ако можеш да ми дадеш някакаъв линк или нещо където има повечко инфо ще е супер.

Предварително Блгодаря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор е АСЕ(2.0 16V 140hp),четирицилиндров e и се слага на Компетишън като говорим за В4.Ти такова ли гледаш?Иначе го има и на 100-ци,май на Лорда е такъв, той да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ACE-а е многооооооо пъргав, много рипа....и нашия не харчеше нищо бензин, нека Димо не се крие, а да си признае :)

Редактирано от bobby
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pacho_d, - Интересува ме всичко! ;):D ....

Някой неща за да се уплашиш :D ако не се то ACE е за теб.

Малко цени за обслужване (да ме извинява Димо thesaint11 но той да дава само конкретни цени):

свещи по 11 лева броя

кабели за свещи 200 лв(180 ;) )

стъпков мотор 210 лв Бош-по евтин на Симеон :)

дебитомер? мал към 200-300 секънд хенд :)

ангренажна верига 16лв А+ - 70 лв.-Юнитрейд

гарнитури на глава метална 40 лв. на капак 18-20?

хидравлични повдигачи-16 лв. броя(16 бр. :) )

водачи на клапаните по 4 лв. бр. пак 16 бр.

спирачни дискове Брембо малко над 100 двата предни

накладки по около 45 лв. АТЕ-другите марки скърцат и друса волана

ламбда сонда 160 лв. при Мишо

смяна на ремъци ролки масла филтри(когато е внесъх първоначално) 320 лв.

датчик на Хол 80 лева

pacho_d, това може да го прочетеш в темата на thesaint11 но май ми се пише сутрин :D

Катализатора на Б4 се запушва много трудно и рядко се сменя от това. Ако ти кажат, че е от него има някакъв проблем първо го виж сам. Вървежа е приличен за толкова ламарина :( ако си луд може и с 200 спокойно да си караш по магистралата. Ускорява добре. Този двигател поради плиткият джоб на българина не е харесван защото например за да ти работи перфектно трябва да вкараш парички.

За прословутата "игра на обороти" има две неща. Трябва да смениш дебитомер като го избереш с някой който може да го замери дали работи добре, друго стъпковият мотор прави бели и може да се почисти няколко пъти но може пак да си вземеш/избереш. Така с 400 лв. макс оправяш проблема с оборотите споменаван за този мотор и това в най - лошия/скъп вариант. Иначе друго по мотора слушаш дали трака при работа-може да е от повдигачи, ако се чува ромолене ангренажна верига. Глвдаш да не тече масло от охладителя за масло над масленият филтър който не трябва да се стяга много! Стига толкова... Това са неща които може да не смениш въобще но да знаеш, че дявола не е толкова черен :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм доволен от ace103kw(140ps), много е пъргав разхода ми на газ е около 12-13 извън градско с доста висока скорост, както и при личната ми б4 ми прави впечатление, че и с 120 и 160 разхода е долу-горе еднакъв, а относно подръжката напр. има кабели и за 450лв и за 100лв, относително е :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

turbogti, веригата е вътре в двигателя врътка двата разпределителни вала. Може да съм те заблудил като я нарекох ангренажна защото сме с ремък ;) . Веригата ромоли много специфично...и пишман майсторите веднага казват повдигачи :D ходих в Юнитрейд и пичовете казаха верига. После ходих при Мишо и той така....и я смених :( сега нищо не ромоли.

nor4ik, кои кабели са 450 лв. ;) моите са Беру и са около 190 с отстъпката!?

Редактирано от M_sub
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...