pacho_d Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Здравейте на всички...Сега имам 80-ка 1.8S - 66kW (90PS),но нещо съм се запалил да си взема Б4-ка по възможност комби.Та гледам в мобиле.де че на 50 коли 1-2 са (2.0 16V 140 PS).Повечето са 2.3 - 150 PS.Какви са отзивите ви за тези два мотора?Виждам че в Германия този от 140 PS нещо не е предпочитан.Кой е по добър от двата и кой бихте предпочели?Предварително Благодаря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Предполагам че имаш на впредвид 2.3Е 136 коня 5-така които ми се струва по добрия вариант от към експлоатационни качества....колегите да помагат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacho_d Публикувано 19 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Ами да ти кажа незнам дали този е 2.3 и е 5 цилиндъра.Имам в предвид мотора който е 110 kW = 150 PS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 (Редактирано) 2.3E e стара концепция двигател, лапа много, но е много здрав затова и е произвеждан към 20 години без съществени промени по него. 2.0 16V е двигател с по-нова концепция произвеждан за Италия, пъргав двигател с по-скъпа поддръжка и също яко го хапва бензина. Помисли си за 2.0Е 115 коня...но ако държиш да е точно един от тези два двигателя, аз бих взел 2.3Е.2.3E e 136 коня 5 цилиндров е2.0Е е 140 коня 4 цилинров2.6Е е 150 коня V6(6цилиндров V образен) да нямаш предвид него?! Редактирано 19 Февруари 2006 от AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 не е ли 2.6 тва което искаш щото тои е 150нр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacho_d Публикувано 19 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 2.0Е е 140 коня 4 цилинров2.6Е е 150 коня V6(6цилиндров V образен) да нямаш предвид него?!Значи като влезнеш в мобиле.де и избирам двигател с мощност от 130 до 150 PS.И виждаш тук-там тези от 133 и тези от 140 PS всички останали са 150PS.Явно този мотор се е наложил и е добър... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacho_d Публикувано 19 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Или според вас кой е най-добрия двигател за 80ка?Да е достатъчно пъргав и да се представя деобре относно разхода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 2.0Е-115кс, пъргав, сравнително икономичен, здрав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacho_d Публикувано 19 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Мерси,а аз незнам защо се бях ориентирал към този от 140 PS.Но предполагам че подръжката му ще е доста скъпа,което не ми допада много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 И аз да кажа - на Б4 2.3 5цил е 133коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 А може би няма толкова 2.0 16V, щото не ги продават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacho_d Публикувано 19 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Съгласен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Колега, доста ме изуми, 7Е е такъв, но по католог го дават 2.3 DOHC 20V 125kW=170hp, слагат го на 90 Куатро и Купе. Така, както си го описал, само 2,6 АВС SOHC 12V e 110kW = 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Колега нито 1 от изброените двигатели няма да ти харчи по-малко от 12 литра.Така че избора не трябва да го правиш от икономия на 1 литър бензин а относно поддръжка и такси и тем подобни.За мотора 2.0 16 клапана по принцип мога да кажа че е много здрав като мотор.Вярно капризен е от към настойки но при прецизна работа ще си много доволен от него.2.3 5-ка аз лично не го харесвам.Имам предвид че не върви толкова колкото ще си мислиш предварително.Малко е тромавичак.Иначе също е много здрав и хубав като двигател.За 2.6 150 коня нямам преки наблюдения и не е коректно да се изказвам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacho_d Публикувано 19 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Не,значи интересуваше ме повече информация за този 140 PS който е 16V 2.0Та значи ето този е мотора който ме интересува :Audi B4 2,0i 16V Klima , Limousine EUR 1.899 D-31020 Hemmendorf, EZ: 10/93, 217.000 km, 103 kW (140 PS), Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 20 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2006 И какво точно те интересува? Те колегите са писъли. Върви добре харчи от 8-9 извън града до 12 в градско (София). Обслужването му не е евтино но не бих казъл че е скъпо. Питай нещо конкретно за конкретен отговор. Този мотор ако се поддържа човешки а не български си е най-добрият вариант от 2.3 и 2.6 от където и да го погледнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacho_d Публикувано 20 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2006 Мерси М_sub,интересува ме всичко за този мотор защото искам да си взема Ауди с такъв мотор.И искам да знам какво да очаквам от него.Сега карам 80ка с мотор NE 1.8 и съм супер доволен и разход и всичко.Направил съм му 110 000 + километра и няма грешка.Ако можеш да ми дадеш някакаъв линк или нещо където има повечко инфо ще е супер.Предварително Блгодаря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 Тоя мотор е АСЕ(2.0 16V 140hp),четирицилиндров e и се слага на Компетишън като говорим за В4.Ти такова ли гледаш?Иначе го има и на 100-ци,май на Лорда е такъв, той да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacho_d Публикувано 21 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 Да колега.Б4-ка гледам.Ама и на мен ми прави впечетление че го качват повече на 100-ци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 22 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2006 (Редактирано) ACE-а е многооооооо пъргав, много рипа....и нашия не харчеше нищо бензин, нека Димо не се крие, а да си признае Редактирано 22 Февруари 2006 от bobby Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 22 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2006 pacho_d, - Интересува ме всичко! ....Някой неща за да се уплашиш ако не се то ACE е за теб.Малко цени за обслужване (да ме извинява Димо thesaint11 но той да дава само конкретни цени):свещи по 11 лева броякабели за свещи 200 лв(180 )стъпков мотор 210 лв Бош-по евтин на Симеон дебитомер? мал към 200-300 секънд хенд ангренажна верига 16лв А+ - 70 лв.-Юнитрейдгарнитури на глава метална 40 лв. на капак 18-20?хидравлични повдигачи-16 лв. броя(16 бр. )водачи на клапаните по 4 лв. бр. пак 16 бр.спирачни дискове Брембо малко над 100 двата преднинакладки по около 45 лв. АТЕ-другите марки скърцат и друса волана ламбда сонда 160 лв. при Мишосмяна на ремъци ролки масла филтри(когато е внесъх първоначално) 320 лв.датчик на Хол 80 леваpacho_d, това може да го прочетеш в темата на thesaint11 но май ми се пише сутрин Катализатора на Б4 се запушва много трудно и рядко се сменя от това. Ако ти кажат, че е от него има някакъв проблем първо го виж сам. Вървежа е приличен за толкова ламарина ако си луд може и с 200 спокойно да си караш по магистралата. Ускорява добре. Този двигател поради плиткият джоб на българина не е харесван защото например за да ти работи перфектно трябва да вкараш парички. За прословутата "игра на обороти" има две неща. Трябва да смениш дебитомер като го избереш с някой който може да го замери дали работи добре, друго стъпковият мотор прави бели и може да се почисти няколко пъти но може пак да си вземеш/избереш. Така с 400 лв. макс оправяш проблема с оборотите споменаван за този мотор и това в най - лошия/скъп вариант. Иначе друго по мотора слушаш дали трака при работа-може да е от повдигачи, ако се чува ромолене ангренажна верига. Глвдаш да не тече масло от охладителя за масло над масленият филтър който не трябва да се стяга много! Стига толкова... Това са неща които може да не смениш въобще но да знаеш, че дявола не е толкова черен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 22 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2006 Добро е моторчето. Доста е динамичен на 100-ката, а един приятел има Б4 и е също много яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 22 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2006 M_sub, сори за въпроса ама къде на АСЕ мотора има ангренажна верига? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nor4ik Публикувано 22 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2006 аз съм доволен от ace103kw(140ps), много е пъргав разхода ми на газ е около 12-13 извън градско с доста висока скорост, както и при личната ми б4 ми прави впечатление, че и с 120 и 160 разхода е долу-горе еднакъв, а относно подръжката напр. има кабели и за 450лв и за 100лв, относително е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 23 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2006 (Редактирано) turbogti, веригата е вътре в двигателя врътка двата разпределителни вала. Може да съм те заблудил като я нарекох ангренажна защото сме с ремък . Веригата ромоли много специфично...и пишман майсторите веднага казват повдигачи ходих в Юнитрейд и пичовете казаха верига. После ходих при Мишо и той така....и я смених сега нищо не ромоли.nor4ik, кои кабели са 450 лв. моите са Беру и са около 190 с отстъпката!? Редактирано 23 Февруари 2006 от M_sub Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts