Jump to content

Информация за покупка на А6


Recommended Posts

Добър ден искам да си закупя ауди А6 4X4 КУАТРО интересувам се коя версия мотор и трансмисия е най доброто решение повечето при А6 ПОВЕЧЕТО СА 2,5 ТДИ 150 и 180 коня има и 163 но те неса куатро но за тези мотори казват че са по добри.При А4 се срещат и 1,9 131 коня куатро но при А6 няма куатро с този мотор има и 110 и 116 при А6 но пак неса куатро и са много рядко.Кажете мнението за А6 куатро с кои мотор и трансмисия е наи добар вариант ръчни скорости или автоматик някой казват че 2.5 били лоши мотори и скапо обслуйване и подръжка кото знае нека пише за всичко сварзано с моторите 1.9 131 2,5 150 и 180 и 163 коня и кажете за автоматиците добар ли е варианта как е обслужването на транмисията скъпо ли е и на колко километра се прави и какви проблеми проявяват абе всичко сварзано със горе посоченто благодаря на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене лично PD моторите са доста добри и икономични. За А6 са два варианта 131 и 116 коня като първия обикновено е с 6скорости докато втория е с 5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги но 116 и 131 кон неса куатро ас държа да е 4x4 ОБАЧЕ

Ами щом държиш на дизел палиш свещичка и си купуваш някое 2.5тди и се надяваш преди тебе да са сменили валовете, помпата и електрониката на помпата.

При бензина има много голям избор и няма проблемни двигатели.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички 2.5 ли са проблемни тези с означениа BAU BDH BCZ BFC със същите проблеми ли са както тези означениата AFB AKE AKN APAK TEZI AYM ТРЯБЖА ДА Е 163 ВЪВ СМИСЪЛ ТЕЗИ 150 И ТЕЗИ 180 КОНЯ САС САЩИТЕ ПРОЛЕМИ ЛИ СА И ТЕЗИ 163 ПО ДОБРИ ЛИ СА ОТ БЕНЗИНОВИТЕ БИХ СИ ВЗЕЛ 1.8 ТУРБО 4X4 другите ги искючвам ного са големи за него какво мислите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОТ БЕНЗИНОВИТЕ БИХ СИ ВЗЕЛ 1.8 ТУРБО 4X4 другите ги искючвам ного са големи

Досега не съм карал А6 с двигател дето да е Ного голям.

4.2 битурбо не съм го пробвал, имам подозрения ще е достатъчен. :)

Колкото до печката - тези които започват с B са подобрена ревизия, там масовите проблеми трябва да са изчистени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със 1.8 турбо 4x4 добре ли е защото не искам другите нито 2,4 нито 2.8 нито 2,7 битурбо нито 4,2 ако ще е бензинов само 1.8 турбо бих си взел ами за автоматиците на ауди какво мислите на колко се обслужват колко излиза смяна на масло и филтър и сполочливи ли са или нее за препоръчане.все пак много съм се навил на 2.5 180 коня но сигурно и те са сащите като 150 апък 163 няма куатро а само стандартно предно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не искам другите нито 2,4 нито 2.8 нито 2,7 битурбо нито 4,2 ако ще е бензинов само 1.8 турбо бих си взел

хубаво не искаш, но ако трябва да е автомат ще ти се наложи да си избереш някой мотор от 2.4; 2.8; 2.7; 4.2

по нагоре ти дадоха оферта за доста добре изглеждаща и поддържана 2.4 , хвърли и едно око

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз бих взел на колегата (nmm) с Плевенската регистрация,поне е подържан автомобил и ще си спестиш мнооо главоболия :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок ас не държа да е автоматик просто питам за дизеловите мотори 2,5 150 и 180 конски сили какви са им болките и тези 180 сащите ли са като тези 150 всички ли страдат от валове кобилици и нафтови помпи и турбини тези с буквите Б пак ли са с тези проблеми а относно до бензиновите двигатели не искам по голям от 1.8 турбо и не искам кола карана тук искам нов внос автомобил има много такива но кажете и за автоматика при тези аудита страда ли от нещо на какъв пробег се обслъжва и колко струва обслужването на автоматик и какво вклучва кажете и за 1.9 tdi 131 кон те са дузо помпа при тези мотори как е обслужване и имат ли проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oткачен дефинирай си желанията. Да е дизел, да е бензин, да е до 2000 кубика, да е куатро, да е на предно, да е автомат, да е ръчка, последно какво търсиш?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вие маи от автомобили не разбирате искаммнения за мотори трансмисии кои е наи добрият вариант но вие маи не разбирате нишо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вие маи от автомобили не разбирате искаммнения за мотори трансмисии кои е наи добрият вариант но вие маи не разбирате нишо

Ние от коли си разбираме ,ама твойте писания ни е трудно да ги разшифроваме.Заради това не се получава колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лош модел на ауди. 2,5 тди не прави изключение. Лошото е че като навърти километри трябва да се сменят определени неща. Ако имаш свободни 4-5 х. лв след покупката на 2,5 тди автомат куатро, се мятай на някой такъв екземпляр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

някой може ли да ми каже колко излиза в цифри обслужването на 2,5 мотор и на 1,9тди 131 коня имам в предвид колко са консумативите и какво точно се сменя.при 2,5 колко ангренажни ролки са и колко ремъци,водната помпа ролка ли е към ангенажа или към пистовия ремък ролки на пистовия сменят ли се и колко броя и парички са колко масло ьващта двигателя и колко филтри и какви са въздушен маслен климатичен и колко горивни са опишете и при 2,5 и при 1,9 131 кон да знам при кой мотор колко дфа готвя за обслужване.знам че 2.5 гори повече но пък помпа дюзата вярно ли е капризна много към нашите ;добри горива;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що не направиш най-накрая като всички останали нормални членове на тоя форум - ЧЕТИ И МИСЛИ :zustimm:САМ защото има достатъчно теми по наболелите за тебе въпроси!!!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега решението е очевидно взимаш 2бр 2.5 тди с най -ниска цена на пазара караш единия и като се прецака докато е в бокса караш другия :eusa_pray: не ги слушай тоя мотор няма какво да го гледаш все си е същото едноименно дърво.

1.8Т 4х4 куатро в а6 че и автоматик искам да видя такова животно btw стоково и 4х4 трябва да отвориш мотора за да разбереш че е и с турбо :zustimm:

При ПД освен дразнещия начин на работа трябва да си предвидиш и разходи при смяна на дюзи не ги ремонтират нови са си сериозна цифра . Автоматите са си нормални поне типтроника ,мултитроник не ти трябва и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой може ли да ми каже колко излиза в цифри обслужването на 2,5 мотор и на 1,9тди 131 коня имам в предвид колко са консумативите и какво точно се сменя.при 2,5 колко ангренажни ролки са и колко ремъци,водната помпа ролка ли е към ангенажа или към пистовия ремък ролки на пистовия сменят ли се и колко броя и парички са колко масло ьващта двигателя и колко филтри и какви са въздушен маслен климатичен и колко горивни са опишете и при 2,5 и при 1,9 131 кон да знам при кой мотор колко дфа готвя за обслужване.знам че 2.5 гори повече но пък помпа дюзата вярно ли е капризна много към нашите ;добри горива;

Обслужването на ПД 131кс с ремъци, ролки, водна помпа + работа е около 800лв във ФВ.

За маслото събира 3.8л. 100-на лева е цената в магазините. Филтрите са стандартни - възд., поленов., маслен. 40-50лв. да са някъде.

За капризност на нафтата...горивото е едно и също навсякъде, така че избор нямаш. Слагаш профилактично добавки и се молиш да не се прецака някоя дюза, но рядко се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...