Jump to content

Добър избор ли е А8 2.5тди -ръчна кутия,с вс.екстри


Recommended Posts

Колеги здравейте, въпроса ми е към тези които притежават такъв модел http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11306762518404645&f1=details какви са плюсовете на А8 с ръчна кутия пред тези с автомат защото аз съм чувал от много хора да се избягва комбинацията на ВАГ групата 2.5 ТДИ + автомат като един от проблемите била задължителната смяна на водна помпа и т.н.Моля за компетентни отговори по темата за да преценя дали да инвестирам в такъв клас автомобил! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, проблема не е в автоматичната скоростна кутия, която при тои модел е Типтроник, а в двигателя. Демек без значение с какви скорости е, гледай да не е 2.5ТДИ. Водната помпа няма общо с вида на скоростната кутия. Отделно че си е хубаво при закопуване на кола втора ръка да се смени въпросната помпа попринцип. Също така е малко тъпо за вземеш кола от класа на А8 и да ръгаш ръчни скорости като в нисък клас кола. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук водната помпа ти е най-малкия проблем. На повечето модели Ауди от тези години нататък се препоръчва смяна на водната помпа заедно с ремъците. Ако това ти е проблем обаче, не си за А8.

Иначе ако моторът е 180 коня е ОК. Ако не, си дръж едни 2К настрана за всеки случай!

Поддръжката на А8 дори и най-старото, не е евтина, така че се замисли! Иначе си е жестока лимузина това и ще ти носи много радост.

Успех в избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като чета предполагам, че и двамата сте имали такава кола?

или чул - недочул?

колата е един път!

направо добро обслужване без компромиси и после се вози с удоволствие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги то аз обслужването на помпа и ремък ще го направя, но ме интересува дали по добрият избор е с ръчна кутия, като се има в предвид, че е по принцип създава по малко проблеми, не като при автомата постояното обслужване масло 50-60хил.км, електроники ,самоубочението според стила на карането и т.н. от което някой колеги се дразнят.Защото ако си го купя то ще си остане за винаги мое както 100-цата С4 която купих през 2002 за горе долу същите пари и не ми е създавала големи ядове. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като чета предполагам, че и двамата сте имали такава кола?

или чул - недочул?

колата е един път!

направо добро обслужване без компромиси и после се вози с удоволствие!

Колега до колкото разбирам ти имаш а8 ако този малък дизел не е сполучлив да се оглеждам тогава за 3.3Тди или 3.0Тди там ръчни скорости няма и се надявам всичко да е на ниво при тези модели :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карал съм 2,5 ТДИ, ръчна А8 и А4! Впечатленията са ми, че на А8 му малее този двигател, просто не му достига скорост! Няма тази тяга, това ускорение, което предлагат бензиновите агрегати с автоматични скорости кутии! Виж при А4 нещата стоят по-друг начин, но все пак, то е по-леко с около 6-700кг.! Моето А8 е с типтроник, като вече година и половина, нямам абсолютно никакви проблеми по-скоростите! Относно водната помпа, е направо задължително да се смени при първоначалното обслужване на колата, заедно с ремъците, маслото, филтри, защото така или иначе цялата предница се разглабя!

Успех и дано попаднеш на нещо добро :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като чета предполагам, че и двамата сте имали такава кола?

или чул - недочул?

То ние и на слънцето не сме били, ама знаеме, че там е горещо.

Тоест не е нужно да си имал една кола, за да си наясно с проблемите й. Ако познаваш достатъчно собственици на такава и си наблюдавал отблизо какви ремонти излизат, дори би могло да направиш съпоставка за модела като цяло, а не само една конкретна бройка от него.

Така поне аз ги виждам нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви са плюсовете на А8 с ръчна кутия пред тези с автомат защото аз съм чувал от много хора да се избягва комбинацията на ВАГ групата 2.5 ТДИ + автомат

След 2001-ва автоматите на А4 и А6 са тип мултитроник. Което в комбинация с 6цилиндров турбо дизел води до по-бързо чупене на кутията. Предполагам това са слуховете, които си чул.

А плюса на А8 с ръчна кутия е като при всеки автомобил - по-малко загуби в трансмисия и от там по-добро вървене и по-нисък разход. Ако двигателя е малък за купето (както е в случая) ръчната кутия е за предпочитане. Ако моторът е достатъчен, избора на кутия е въпрос на лични предпочитания и компромиси.

... типтрониците на Ауди са достатъчно здрави, по-добре се поинтересувай дали ти трябва такъв двигател...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички включили се по темата, основният извод който си направих е не да гледам с каква кутия е А8 защото явно и двете кутии не създават кой знае какви проблеми ако се поддържат както трябва, а с какъв двигател е оборудван А8 заради голямото купе а това са може би моторите 3.3TDI 3.0TDI и 4.2Benzin! :respekt:

Успех на всички колеги и по малко проблеми с любимите "Audi".

P.S. Ако някой все пак някой има да допълни нещо по темата да драсне някой ред. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже гледам че си се насочил съм А8 Д2, да ти кажа че 3.0 ТДИ (който е най-удачния от дизеловите) се слага на следващия модел, след 2002г. При този модел имаш само 2.8, 3.7, 4.2 и 6.0 W12 бензин, и 2.5 и 3.3 ТДИ. От тях за препоръчване са само 3.7 и 4.2 бензин, а 6.0 е мноого рядък. При следващия модел вече 3.0 ТДИ и 4.2 бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже гледам че си се насочил съм А8 Д2, да ти кажа че 3.0 ТДИ (който е най-удачния от дизеловите) се слага на следващия модел, след 2002г. При този модел имаш само 2.8, 3.7, 4.2 и 6.0 W12 бензин, и 2.5 и 3.3 ТДИ. От тях за препоръчване са само 3.7 и 4.2 бензин, а 6.0 е мноого рядък. При следващия модел вече 3.0 ТДИ и 4.2 бензин.

При този 3.0ТДИ проблема с износването на валовете решен ли е? Или по добре 4.2бензин- но той не е ли много лаком от към гориво, и да излиза че е по-добре да стопанисваш дизел въпреки по голямата вероятност да му стане нещо от скапана нафта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 2.5 и 3.0 ТДИ приликата е само че вървят на нафта. :bia: Иначе пояснението ти го направих, защото разликата в цените на А8 до 2002 и А8 след 2002 не е малка, а 3.0 го има в моделите след 2002. Да не си мислиш че ще намериш такъв под 20 000лв, а пък тези 3.0ТДИ за 20-и-нещо хиляди лв не са за препоръчване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 2.5 и 3.0 ТДИ приликата е само че вървят на нафта. :hilezh: Иначе пояснението ти го направих, защото разликата в цените на А8 до 2002 и А8 след 2002 не е малка, а 3.0 го има в моделите след 2002. Да не си мислиш че ще намериш такъв под 20 000лв, а пък тези 3.0ТДИ за 20-и-нещо хиляди лв не са за препоръчване.

Да ти кажа сега, като по коментирахме малко моделите, се загледах в две обяви http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11307298573660626&f1=details и тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11307342873693462&f1=details - ама май са италианки на тази цена-пък и някой дадоха мнение, че не или хубаво да са от там. Ще погледна и някой оферти в autoscout24.bg и сте видим кво ще излезе да няма после главобол :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, втората по-нова, с повече екстри, а пък по-ефтина? Странна работа. Но като цяло ми се струват занижени цените доста, съмнителни ми се виждат. За 3.3дизела имаше една подробна тема, потърси с търсачката. Хем е добър като вървеж-разход, хем нещо май не е много "здрав" и често се чупел, ама това са ми спомени от дискусията, която се заформи във въпросната тема. Ще видя дали няма да я изровя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, втората по-нова, с повече екстри, а пък по-ефтина? Странна работа. Но като цяло ми се струват занижени цените доста, съмнителни ми се виждат. За 3.3дизела имаше една подробна тема, потърси с търсачката. Хем е добър като вървеж-разход, хем нещо май не е много "здрав" и често се чупел, ама това са ми спомени от дискусията, която се заформи във въпросната тема. Ще видя дали няма да я изровя.

Ще изчакам още малко информация по темата,защото тези 3.0тди на А8 от 2004 които уж са сполучливи вървят по 30хил и на горе а на мен доста пари не ми достигат трябва да ги търся :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На втората обява резервоара е доста пълен, може би продавача не е някой циция...

Това е премиум клас автомобил, вече на годинки, сигурно ще му е доста скъпа поддръжката (в смисъл честа и оттам скъпа).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези коли често(само съм чул) се разваля помпата дето прехвърля гориво от 1 в 2 резервоар,и колата спира да върви.Трябва да има винаги над 40л зада работи двигателя,може и тука да е така.Иначе биха ги източили джамбазите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз не съм притежавал а8 но познавам 1 френд който имаше за малко 2 такива едното беше 4.2 95 г а другото 98 2.5 тди автомат , бензинарката я караха близо година взеха я на 380000 км от германия врътнаха и още 20 хилки и я продадоха с върнат километраж колата изглеждаше кукла не и личаха ни километри ни години по нея са сменяни само консумативи и имаше проблем с хидравликата нещо бегаше като самолет ама си беше апетитна все пак сядаш на кола висок клас , за другото 2.5 нищо съществено не се развали за 2 години окачване накладки и ремъци , масло в скоростите като цяло добре върви за спокойно каране ако не бързаш става и не гори с автомата около 10 зимата градско предполагам ако му се гали педалът ще падне , каквото и да взимаш помни че тези коли са правени за хора със пари кеш в джобът аз също мечтая за такава кола но както казват голяма яма е и не смея да падна в нея успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз не съм притежавал а8 но познавам 1 френд който имаше за малко 2 такива едното беше 4.2 95 г а другото 98 2.5 тди автомат , бензинарката я караха близо година взеха я на 380000 км от германия врътнаха и още 20 хилки и я продадоха с върнат километраж колата изглеждаше кукла не и личаха ни километри ни години по нея са сменяни само консумативи и имаше проблем с хидравликата нещо бегаше като самолет ама си беше апетитна все пак сядаш на кола висок клас , за другото 2.5 нищо съществено не се развали за 2 години окачване накладки и ремъци , масло в скоростите като цяло добре върви за спокойно каране ако не бързаш става и не гори с автомата около 10 зимата градско предполагам ако му се гали педалът ще падне , каквото и да взимаш помни че тези коли са правени за хора със пари кеш в джобът аз също мечтая за такава кола но както казват голяма яма е и не смея да падна в нея успех

Колега то аз като купих 100-ка 2000г, той тогава пак е бил флагмана на марката от 91до96г и след дълго каране е пристигнал на нашия пазар, купих го и две три години нищо- но после съединител 600лв,бензинова помпа 360лв,датчик на дебитомера защото гаснеше и не държеше обороти,машинка предно ел.стъкло и др. и така доста части обнових с мотора съм нямал проблеми, но колата остаря морално все още си върви добре кара се само на бензин и от две три години нищо не се е чупило жал ми е да я дам за 2-3хил.лева. Аз и за това писах по горе че ако купя добър А8 пак ще си го поддържам и искам да издържи поне колкото 100ка.

За това сега събирам + и - за вида двигатели поддръжка от тези, които вече ги притежават защото за мен други марки освен ауди не съществуват имал съм две и съм много доволен не бих ги заменил за други марки :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма тази тяга, това ускорение, което предлагат бензиновите агрегати с автоматични скорости кутии! Виж при А4 нещата стоят по-друг начин, но все пак, то е по-леко с около 6-700кг.!

А8 на предно тежи колкото А6 или Б6 куатро ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този 3.0ТДИ проблема с износването на валовете решен ли е? Или по добре 4.2бензин- но той не е ли много лаком от към гориво, и да излиза че е по-добре да стопанисваш дизел въпреки по голямата вероятност да му стане нещо от скапана нафта?

Колега, гледам, че се ориентираш към дизел, но за да те вкарам в още по-големи мисли :hilezh: , ще ти разкажа с две думи за моя двигател!

A8 3.7 Quattro, V8, 260к.с., 40 клапана, код на двг. AQG, 1-вия фейслифт!

От както я имам(04.2010, да чукам на дърво) проблеми не съм имал! След първоначалното голямо обслужване + рециклиране на хидравлична помпа и смяна външ.маншон на полуоска, само масло+филтри и гуми съм купувал! Разликата от 50к.с. спрямо 4,2 не се усеща чак толкова(предполагам няма да се правиш на Шумахер по-светофарите), а разхода на бензин е по-малък! Компютъра показва стойности - 17-19 градско, 13-15 смесено, 10-11 извънградско, като веднъж при скорост 117км/ч ми изписа 9,6!!!

Проблемът е, че в България са рядко срещани и в 98% от случайте са на над 250 000км.!

Желая ти УСПЕХ и КЪСМЕТ, защото ще ти е необходим ! :hilezh:

А8 на предно тежи колкото А6 или Б6 куатро ...

Добре де точно колко кила е разликата точно незнам, но определо тая кола няма никаква тяга, ускорение и вървеж :) Говорим за двг. на над 300к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...