Jump to content

Използване на реотаните на задното стъкло за антена!


Recommended Posts

Преходници има в Практикер дори 5,5 м кабел с накрайник за усилвател.

Колега, извинявай за недоверието, но сигурен ли си, че става въпрос за същия коаксиален кабел за антената с накрайник за същия антенен усилвател. Малко странно ми се стори :respekt: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега буксите са стандартни дали е за усилватела на Б4 или за елантена ,резба,стъпка Фи. Отпред е с няколко преходника за радиото говоря за кабела.Ние го взехме за 124.Носиш усилватела и пробвай на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Пак да помоля някой да ми снима/обясни как да сваля самата пластмаса ... Хващам я отгоре, открехва се малко, почвам да я напъвам навън (перпендикулярно на колонката), нагоре, надолу ... Не шава на никиъде :steinigung: Ако я напъна повече усещам, че ще се сцепи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://prikachi.com/users/jiko58/23k.jpg

В средата и горния край е на щипки ,значи дърпаш внимателно да излязат,а в долния край /на снимката е счупено /зъбче влиза в колонката,дигаш на горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще работи нагревателя, неговото захранване само минава през усилвателя, за да се отнеме радиосигнала с кондензатори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колега, тепърва свързвам усилвателчето и искам да попитам, когато си слушаш радио чрез усилвателчето и пуснеш подгряването на задния прозорец възбуждат ли се някакви смущения ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смущения, ако всичко е вързано правилно ;)

Аз съм така вече година и се кефя само, че имам радио извън града и не съм дупчил колата за антена :hilezh:

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ша го почвам и аз тоя филм,че така ме дразни тоя чеп на задния ляв калник,че ми иде да я изкормя....

Между другото некой да каже ако я резна да е по-малък чеп,ще има ли проблем с ловенето на станциите :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. То има да се свържат 3 кабела няма какво да се обърка. Искам да попитам ако радиото няма кабелче на което да подава плюс след включване, къде да свържем плюса към усилвателчето ? След контакт не става защото без контакт няма да работи машинката.gruebel.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че има ли такива каст'фони, дето да го нямат този извод? Аз поне на модели от 15-16 години насам не съм забелязал да липсва такова нещо...

На всички афтърмаркети е син или синьо-бял.

Захранването може да не е през контакт, а през "Аксесоари" - т.е. като извадиш ключа, тогава да му спира тока, не като изключиш контакта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми се занимаваше да прекарвам захранване до усилвателчето, а плафона в багажника не го ползвам, та взех плюса от там. Не знам правилно ли е, не е ли, но работи вече над 1 година. Ако някой ден ми се занимае ще си пусна от ЦеДе-то :hilezh:

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колегите писаха, че има консумация от 30 до 50 мА...

Не съм го мерил лично, но смятам, че щом може да избегнеш този консуматор е по-добре да си прекараш кабела след контакт поне...

PS: -Сега нали постоянно се кара на фарове - може да го захраниш от габарита :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Край,вече немам радио :steinigung:

Нещо са преева днес....шибаната автоматична антена май се предаде :hilezh:

Некой желаещ и можещ в Пловдив случайно да иска да направи тая манипулация и при мен,хем да изкара някой лев :rolleyes:

Редактирано от Kutrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво и се прецака на антенката колега

Ева ли я :hilezh:

Или антената замина нещо или тунера на дъртия Пайнер :blink:

Ту свири ту не свири,пращи ако заработи,а ве пълен гроб :wall:

Ся карам и си говоря да не ми е скучно,докато реша кво да я правя :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одървя сА,ма не свири :hilezh:

Нема да го бъде,така или иначе искам не искам още,почвам да слагам музиката,както си му е реда...

Търся си антенен усилвател ако някой има да пише :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го сложих като оригинално нямам и кабелчето за СВ не го свързвам просто защото нямам отделни реотани но на СВ няма кво радио да слушам. Тъй като съм точно на брега на р.Дунав хващам мого румънски радиа, след като сложих усилвателчето вече хващам 2-3 български и качеството значително се подобри на повечето станции. Слагай няма да съжаляваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най добре ако намериш усилвател взимайго заедно с кабела до СДто щото аз още го търся

Успех :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е по-лесно е да си купиш 3 метра и да си прекараш, и без тва ония оригиналния кой знае на колко години е и кво му дереджето. На мен не ми се занимава, иначе кабел имам, само трябва да го прекарам под задната седалка и пластмасите на праговете, където върви и коаксиалния кабел ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от каде намери накрайник за коаксиалният кабел колега че ме гледат странно като попитам в магазините

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...