Jump to content

Падна ми новия акумулатор


ivopantev

Recommended Posts

здравейте. проблема ми е следния: зимата купих нов акумулатор за ауди а3 1.9 90 коня дизел. преди около 2-3 месеца забелязах, че като паля стартера ми върти все по-слабо, докато днес не успях да запаля. знае ли някой какъв може да е проблемът...благодаря предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отечка друже, друго не би взело душата на нов акумулатор. Освен незареждащ алтернатор. Или евентуално, но малко вероятно, да си попаднал на дефектна бройка. Моят съвет е да затичаш до някой жичкаджия. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като го купих отидох с колата и ми казаха че динамото зарежда и че всичко е наред. имам гаранция 3 години. дали да не отида в магазина от където го взех???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен незареждащ алтернатор.

Това също е вариант. Когато една сутрин прихълцах и не успях да запаля, си помислих, че акумулаторът е заминал. Дадоха ми ток и потеглих, но в сервиза, след изгасянето на колата, не успях да я запаля. Оказа се алтернатор, и по-точно, малкият дявол - реле регулаторът.

Предишната вечер забелязах, че колата вместо на 800 оборота, работи на 1000 и ми се стори странно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей колко разбират жените понякога... :)

Браво Жени за точния пример! :hilezh:

Ама ако станете повечко такива, ще почнем да се чувстваме излишни. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хех, моля, Тони :) Дано това помага на колегата :)

Оф-топик: преди месец като влетях в един сервиз и им обясних какво трябва да направят, ми предложиха да ми връчат инструментите и да се захващам :)

Edit: Щом само първото палене е проблемно, значи може все пак да е акумулатор :hilezh:

Редактирано от a3_karam_a3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предишният като го заредя и го закача нямам проблеми 1-2 седмици и след това същото....този явно като е нов държа половин година и чак сега падна...възможно ли е бавно да се разрежда (отечка или друго)и като покарам да се зареди и да държи няколко дни и след това отново пада докато пак не се кача в колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , имах подобен проблем. Четките на динамото, алтернатора де , бяха заминали. И акумолатора , без признаци , просто падна. Дано , ти помагам . Успех. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това с четките ми се струва напълно възможно.

Просто трябва да си го види специалист. Ние тука едва ли можем да направим повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се хвърляш в някакви ремонти е добре да се снабдиш с един мултицет и да си измериш консумацията при загасена кола,както и да си провериш какво е зареждането при включени фарове и обороти около 1800.Тези проби са елементарни,но веднага ще те ориентират в ситуацията,а и ще ти спестят разходи в бъдеще.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 12 years later...

Проблем и при мен. Моят акумулатор е на 2, 3 години, но напоследък се случват неща които не мога да обясня. Днес ми се наложи да пътувам до София. Тръгвам от нас всичко точно запалих си сутринта без проблем (а колата не беше палена 4 дни). Пътувах към 70-80 километра без да гася и стигнах до столицата. Имах ходене до 5, 6 места което налагаше да паля поне толкова пъти. Още на първата спирка като опитах да запаля се ошашках яко. Паленето направо беше под въпрос Но запалих и се преместих на следващата спирка. Викам си край, едва ли ще се прибера като знам на колко места още трябва да ходя. Свърших си работата и трябваше пак да се местя. Качвам се и пак същата история. Върти тегаво, километража почти загасва, но пак късмет и пали. Преместих се и тоя път я оставих за 2 часа защото работата ми беше повече на това място. Върнах се опитвам да паля и всичко окей. Същото и на следващите места където спирах, пали без да се замисля нямаше проблем вече. И в момента  пред нас палих-гасих, няма ядове. Мерих напрежението на неработещ мотор 13-13.1волта. след по голям престои пада до 12.6. Няма утечки. какво да сменям. Забравих да кажа че това ми се е случвало и друг път, най вече в жегите.

Редактирано от tdosev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и едно друго нещо.

Втулки на стартера, ако са си заминали и като е загрял автомобила, оста на ротора на стартера започва да заклинва защото няма съосие и върти много тегаво, при тази ситуация се консумира още повече ток, която кара и таблото да загасва. Тоя филм съм го гледал.

 

Редактирано от Diido0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...