ivopantev Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 здравейте. проблема ми е следния: зимата купих нов акумулатор за ауди а3 1.9 90 коня дизел. преди около 2-3 месеца забелязах, че като паля стартера ми върти все по-слабо, докато днес не успях да запаля. знае ли някой какъв може да е проблемът...благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Отечка друже, друго не би взело душата на нов акумулатор. Освен незареждащ алтернатор. Или евентуално, но малко вероятно, да си попаднал на дефектна бройка. Моят съвет е да затичаш до някой жичкаджия. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivopantev Публикувано 19 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 като го купих отидох с колата и ми казаха че динамото зарежда и че всичко е наред. имам гаранция 3 години. дали да не отида в магазина от където го взех??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3_karam_a3 Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Освен незареждащ алтернатор. Това също е вариант. Когато една сутрин прихълцах и не успях да запаля, си помислих, че акумулаторът е заминал. Дадоха ми ток и потеглих, но в сервиза, след изгасянето на колата, не успях да я запаля. Оказа се алтернатор, и по-точно, малкият дявол - реле регулаторът. Предишната вечер забелязах, че колата вместо на 800 оборота, работи на 1000 и ми се стори странно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Брей колко разбират жените понякога... Браво Жени за точния пример! Ама ако станете повечко такива, ще почнем да се чувстваме излишни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivopantev Публикувано 19 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 веднъж да запаля и после нямам проблем. първото палене ми е трудно, след това нямам проблем - гася и паля без проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3_karam_a3 Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 (Редактирано) Хех, моля, Тони Дано това помага на колегата Оф-топик: преди месец като влетях в един сервиз и им обясних какво трябва да направят, ми предложиха да ми връчат инструментите и да се захващам Edit: Щом само първото палене е проблемно, значи може все пак да е акумулатор Редактирано 19 Юни 2011 от a3_karam_a3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 А залепващ стартер..., който след раздвижване си е ОК? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivopantev Публикувано 19 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 с предишният имах същия проблем.....да съм случил на 2 дефектни ли!?!?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Едва ли. По-скоро в колата е проблема. Като се разреши, пиши да знаеме какво е било! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivopantev Публикувано 19 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 предишният като го заредя и го закача нямам проблеми 1-2 седмици и след това същото....този явно като е нов държа половин година и чак сега падна...възможно ли е бавно да се разрежда (отечка или друго)и като покарам да се зареди и да държи няколко дни и след това отново пада докато пак не се кача в колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen01 Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Колега , имах подобен проблем. Четките на динамото, алтернатора де , бяха заминали. И акумолатора , без признаци , просто падна. Дано , ти помагам . Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 всеки ден ли си караш колата? и ако не, на колко време и колко км. изминаваш като я караш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 И това с четките ми се струва напълно възможно. Просто трябва да си го види специалист. Ние тука едва ли можем да направим повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 (Редактирано) Преди да се хвърляш в някакви ремонти е добре да се снабдиш с един мултицет и да си измериш консумацията при загасена кола,както и да си провериш какво е зареждането при включени фарове и обороти около 1800.Тези проби са елементарни,но веднага ще те ориентират в ситуацията,а и ще ти спестят разходи в бъдеще. Редактирано 19 Юни 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tdosev Публикувано 12 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2023 (Редактирано) Проблем и при мен. Моят акумулатор е на 2, 3 години, но напоследък се случват неща които не мога да обясня. Днес ми се наложи да пътувам до София. Тръгвам от нас всичко точно запалих си сутринта без проблем (а колата не беше палена 4 дни). Пътувах към 70-80 километра без да гася и стигнах до столицата. Имах ходене до 5, 6 места което налагаше да паля поне толкова пъти. Още на първата спирка като опитах да запаля се ошашках яко. Паленето направо беше под въпрос Но запалих и се преместих на следващата спирка. Викам си край, едва ли ще се прибера като знам на колко места още трябва да ходя. Свърших си работата и трябваше пак да се местя. Качвам се и пак същата история. Върти тегаво, километража почти загасва, но пак късмет и пали. Преместих се и тоя път я оставих за 2 часа защото работата ми беше повече на това място. Върнах се опитвам да паля и всичко окей. Същото и на следващите места където спирах, пали без да се замисля нямаше проблем вече. И в момента пред нас палих-гасих, няма ядове. Мерих напрежението на неработещ мотор 13-13.1волта. след по голям престои пада до 12.6. Няма утечки. какво да сменям. Забравих да кажа че това ми се е случвало и друг път, най вече в жегите. Редактирано 12 Октомври 2023 от tdosev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 12 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2023 Има лош контакт при силовите кабели на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 13 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2023 (Редактирано) Има и едно друго нещо. Втулки на стартера, ако са си заминали и като е загрял автомобила, оста на ротора на стартера започва да заклинва защото няма съосие и върти много тегаво, при тази ситуация се консумира още повече ток, която кара и таблото да загасва. Тоя филм съм го гледал. Редактирано 13 Октомври 2023 от Diido0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване