Jump to content

Истините за газовите инжекциони!!!


Recommended Posts

Не познавам работата на Би газ но се познавам с вносителя.Мога да ти съдействам чрез него за рашаване на проблема.За другото няма да споря и да влизам в безкрайни полемики.

аз искам само да кажеш ..

дали има газови "инжектори" и компютър , който да се справя с времена над 26-27 мили секунди ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 225
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ами .. аз не говоря на 100 % , но би гас ..

с която съм аз .. и се води уж .. с карта , която може да държи до 24 мили секунди ..

с моя чип .. нещо не се харесват .. щото той нормално в пика на спула дава 26-27 мили секунди ..

Картата на бигаз е до 30 милисекунди. Но за да е до 30, трябва да се зареди един от готовите софтове. 98% от готовите карти за колите дето вървят с софт-а са до 24 мс просто защото не се налага повече за стокови коли. За всичко различно требе занимавка и да се знае. Когато бях с двата изпарителя времената ми стигаха до 27 мс.

Кейхин,Мед,Матрикс,АЕБ,прототип на Ловато и Други подобни на Рейл.Цената зависи от комплектацията с комп.софт и редуктор. :blink:

Най бързите предполагам са кейхин. Колко милисекунди са на отваряне/затваряне и колко ома са? Ако не е тайна разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картата на бигаз е до 30 милисекунди.

има разминаване в това , което ти казваш и това което казват тези които монтират бигас ..

ако беше до 30 мс .. мисля , че ядове нямаше да има с настройката .

много е лошо като има такова разминаване в информацията ..

можеш ли да ми дадеш линк да прочета някъде това което казваш за 30-те мс на бигас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най бързите са Матрикс,Мед и след това Кейхин.

Матрикс на хартия изглеждат екстра:

RESPONSE TIMES. The extremely reduced value of

0,5 ms (500 microseconds) is the norm for HD and XJ

injectors no matter which version and relative flowrate

is featured.

Under standard working conditions, the life cycle is of over 500 Ml cycles,

which is largely beyond the normal life of an automobile.

Е го и pdf-a

Още един.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има разминаване в това , което ти казваш и това което казват тези които монтират бигас ..

ако беше до 30 мс .. мисля , че ядове нямаше да има с настройката .

много е лошо като има такова разминаване в информацията ..

можеш ли да ми дадеш линк да прочета някъде това което казваш за 30-те мс на бигас

Казвам ти след като съм го пробвал.

За да си сигурен пиши на бигаз - италия. Отговарят след ден. Пак от опит знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Да се намеся и аз в разговора ви. От малко повече от 2 години се занимавам с газови инжекциони. Не съм сервиз и не рекламирам никоя фирма. Според моето скромно мнение за БГ Фобос са доста конкуретна фирма и като ценови предложения и като качество. Ловато са добри, но само за конвенциални уредби, не и за ГИ, БРЦ също са добри но на по-висока цена. Монтирал съм доста ГИ на приятели и познати включително и на чипнати коли и с турбо. Лично за мен ми е най-добре да работя с компонентите предлагани от Фобос. Софта е българска разработка и е направен много кадърно. Има коли които се настройват по-трудно, но когато се монтира всичко както трябва и се отдели нужното време и внимание за настройките след това няма проблем. Останете със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи тогава с какви изпарители се комплектова фобос и какви рейки (бързодействие, омове..). И в софта има ли нещо което го нямат другите примерно или по точно кое му е кадърното на софта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да изглеждам като лаик ,

но искам да попитам нещо тези , които разбират малко повече от ГИ .

ГИ-то на практика копира цялата работа на бензина обаче .. има нещо което не зная как седи точно .

значи .. при бензина имаме помпа , която качва горивото под налягане примерно 4-6 бара или повече в зависимост от помпата .. до редуктор , клапан , който разпределя това налягане на всяка дюза по равно .

най общо така стоят нещата ..

та .. ако има една тръба с диаметър 1 ... и с дебит 2 при определено налягане ..

то ако искаме да увеличим количеството газ , трябва да повишим налягането и повишим скоростта на газа или бензина .. ако искаме да вкараме повече бензин или газ за 1 секунда примерно ..

та .. при работа на бензин .. помпата върши тази работа ..

как се компенсира липсата на помпа при работа на газ ?

тъй като знаем , че в газовата бутилка има относително налягане ..

което при различни атмосферни условия е различно ..

как се компенсира тази загуба на налягане , която се получава да кажем зимата ..

щото лятото в бутилката може да имаме 7-8 атмосфери работно налягане ..

но зимата то да стане 3-4 зареди по ниската температура ..

тогава как да ще поддържаме необходимото налягане за да можем да вкараме

числото 2 за 1 секунда , като налягането няма да стига за да докараме нужната скорост .

ясно , че като стигне газта до изпарителя .. и след него .. нещата влизат в норма ..

но няма ли проблем със стигането на газ до изпарителя .

щото по ниското работно налягане значи по ниска скорост и по малко газ в изпарителя .

как да го захраним тоя изпарител по добре .. е това е въпроса .

за да може той пък да направи нужното налягане у рейката .

Редактирано от marsianec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, дано някой те разбра, човек. :schlaumeier: При газта имаш регулиране на диференциалното налягане. Кое е сложното?

сложното е .. когато имаш 4 бара от бутилката към изпарителя ,

а ти трябват 7-8 .. какво можеш да направиш и ако има какво да се направи ..

защо не се прави .

щото примерно на всеки инжектор му трябва поне 1.5 бара ..

което на 4 е налягане 6 бара ..

ако обаче в бутилката имаме 4 бара .. какво правим ...

в изпарителя ако влиза газ на 4 бара .. как стават 6-7 и повече ..

и дали стават ? а ако не стават .. как да станат ?

Редактирано от marsianec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марси пали в първи клас да четеш.

Налягането в рейката на което обикновенно се настройват ГИ-та е между бар и 2 бара. Какви 8 бара те гонят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марси пали в първи клас да четеш.

Налягането в рейката на което обикновенно се настройват ГИ-та е между бар и 2 бара. Какви 8 бара те гонят ?

налягането към всеки инжектор ..

за да е бар и половина .. би трябвало общото да е поне 6 ..

може и да греша .. но така мисля

и какво ме палиш да чета в първи клас .. кажи ми в кой учебник от първи клас да чета за това как се разпределя налягането ..

какво се правиш , че много знаеш .. а нищо съществено не казваш ..

и аз мога да те пратя в детската градина да си пълниш дупето с пясък .. ма това не ме прави много знаещ

Редактирано от marsianec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе-хе.

И ако четири ел. уреда вкъщи се захранват с 220 Волта искам от енергото поне хиляда за да стигнат ли?

Налягането не се дели. То си е просто налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех ем не знае ем се дърви.

Почни ощр по отначало, какво е устройството на рейката и как работи. Съвсем елементарни неща не знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех ем не знае ем се дърви.

Почни ощр по отначало, какво е устройството на рейката и как работи. Съвсем елементарни неща не знаеш.

еми не знам .. за това питам ..

а като питам ..

ми отговарят с въпроси ..

никой не може да обясни като хората ..

наистина .. може да са елементарни ..

еми като са елементарни .. дай светлина по въпроса ..

кво ме пращаш у първи клас ..

има ли човек който да знае всичко ..

всеки е силен в някакъв аспект .. и за това се обърнах към малко повече знаещите ..

а не за да ме пращат да чета или да ми казват какво било в първи клас .. и колко елементарни неща не знам ..

аз ако знаех нямаше да питам ..

Хе-хе.

И ако четири ел. уреда вкъщи се захранват с 220 Волта искам от енергото поне хиляда за да стигнат ли?

Налягането не се дели. То си е просто налягане.

къв пример ми даваш само :schlaumeier:

според тебе ... що има 380 волта ток ? да отговоря във вашия стил ..

пусни пералня печка хладилник бойлер и други такива ..

пък да видим дали няма ти спре тока ..

за какво според теб в единия случай пускат тръба 6 милиметра а в другия 8 .. и пак не стига ..

а съм чувал даже , че за някой пускат две по 8 милиметра .

Редактирано от marsianec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти некакси имаш държание с което хич не улесняваш да ти се отговори както трябва. А така или иначе такива елементарни неща ги пише в нета и е доста лесно да ги прочетеш. Не знам защо мислиш, че някой е длъжен да ти обяснява а и б. А и като се сетя, че предния път като ти се обеснява грам не вдена и хич не ми се занимава да те образовам. Не че аз разбирам де. Имах предвид некой дето разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да е бар и половина .. би трябвало общото да е поне 6 ..

:schlaumeier::zustimm::hilezh::) НЕ се сдържах дори в офиса. Не си прав, човеко, бъркаш.

Разкарай направо редуктора и тръбата от бутилката - директно в рейката. :lol:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за какво според теб в единия случай пускат тръба 6 милиметра а в другия 8 .. и пак не стига ..

а съм чувал даже , че за някой пускат две по 8 милиметра .

Ако слагаш големи дюзи е най-добре по една тръба за всяка дюза, тогава може да минеш и с 4 тръби по 6мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...къв пример ми даваш само :schlaumeier:

според тебе ... що има 380 волта ток ? да отговоря във вашия стил ..

пусни пералня печка хладилник бойлер и други такива ..

пък да видим дали няма ти спре тока ..

за какво според теб в единия случай пускат тръба 6 милиметра а в другия 8 .. и пак не стига ..

а съм чувал даже , че за някой пускат две по 8 милиметра .

Примера е точен. Това че не му разбираш е проблема.

Между хидравликата, пневматиката и електричеството има много общо.

ПЪрво. 380 Волта не е ТОК а НАПРЕЖЕНИЕ.

Второ. Налягане (Бар) е равно на напрежение (Волт) като смисъл.

Трето. Ток (Ампери) = Дебит (количество за време).

Съответно от 1.5 Бара може да харчиш дебит НУЛА или еди какъв си. И налягането не се променя. До едно ниво в което тръбите стават тесни и тогава налягането + потока ще спаднат.

Капиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакси не искам да влизам в протяжни спорове, пък ми се иска да обясня на прост език как работи Фобос, ще опитам съвсем простичко.

Американците пръснали няколко милиона долара да разработят химикалка която да пише в космоса, през това време руснаците ползвали молив.

Супер бързите дюзи са скъпо нещо, както за покупка, така и за обслужване, обичат и чистата газ каквато нямаме, принципно Фобос може да работи с абсолютно всякакви дюзи, но какъв е смисъла, в БГ търсим добро качество на добра цена, реално такива свръх бързи дюзи са нужни само за чипосани Аудита, и почти за нищо друго.

Фобос решава този проблем софтуерно, когато газовите времена преминат над 24 ms, бързата рейка Раил Хоризонт или Апачи 1.5 Ома вече неможе да смогва и трябва за започне да обеднява горивото, в този момент софтуера задържа буталцата на рейката постоянно отворени, така мотора получава достатъчно гориво дори при 40ms газови времена.

След спадане на времената под 24 ms.всичко се възстановявя, тоест отварянето е само за 5500-6000 оборота, практически на такива обороти не се кара продължително, там се влиза за кратко време, в тези обороти една идея повече гориво не е проблем, идеята на чипа е точно такава, да повиши максимално горивото, дори при сериозен тунинг се монтират още четири бензинови дюзи, така че повечето гориво е добро допълнение към чиповете.

Разхода в никакъв случай НЕ Е ЗАВИШЕН, това е илюзия на хора без опит с такъв тип "народни" системи, тези които монтират Фобос и тези които карат чипосани Аудита с Фобос добре знаят че нямат никакви проблеми с разхода, той се контролира с големината на дюзите, при правилен подбор всичко е под контрол, колата работи съвсем нормално и икономично при спокойно каране, а когато изпреварваш и искаш да усетиш силата на турбото просто полудява.

Нямам нищо за криене, много колеги работят успешно с Фобос и знаят всичко това, моля не оставайте с грешни впечатления, съвсем добронамерен съм към този форум. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дюзите разбрах много. Поне вече съм ориентиран защо някой струват пари, и трябват ли ми??? Също и по-важното, че трябва да може да се обслужват!

Сега вече казвайте какво трябва да се направи за да се монтира ГИ на АЦЕ. Говоря само за специфичните моменти. Дюзи, изпарители, ключове ясно!!!

-От къде ще взема сигнал компа?

-От кое зависи дали компа ще подава гориво в паралел на 4-те цилиндъра, или ще го прави за всеки по отделно?

Ако има някой с АЦЕ и ГИ да казва в какво се състой тоя ГИ? Не сме малко хората дето ни интересува. Слагам ГИ ако може да оправдае

-По-добра динамика заради липсващия смесител(плочка)

-Стабилен ПХ

-ППХ

Моля помогнете по въпроса, и после си гукайте за каквото ви душа иска :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер бързите дюзи са скъпо нещо, както за покупка, така и за обслужване, обичат и чистата газ каквато нямаме, принципно Фобос може да работи с абсолютно всякакви дюзи, но какъв е смисъла, в БГ търсим добро качество на добра цена, реално такива свръх бързи дюзи са нужни само за чипосани Аудита, и почти за нищо друго.

Фобос решава този проблем софтуерно, когато газовите времена преминат над 24 ms, бързата рейка Раил Хоризонт или Апачи 1.5 Ома вече неможе да смогва и трябва за започне да обеднява горивото, в този момент софтуера задържа буталцата на рейката постоянно отворени, така мотора получава достатъчно гориво дори при 40ms газови времена.

След спадане на времената под 24 ms.всичко се възстановявя, тоест отварянето е само за 5500-6000 оборота, практически на такива обороти не се кара продължително, там се влиза за кратко време, в тези обороти една идея повече гориво не е проблем, идеята на чипа е точно такава, да повиши максимално горивото, дори при сериозен тунинг се монтират още четири бензинови дюзи, така че повечето гориво е добро допълнение към чиповете.

Не си го обяснил както трябва. Говорим за чипнат тръц. Като пикне турбината - ще дам пример с моята - на 1.3 на 2500 оборота времената стават доста големи над 25 мс не си спомням точните стойности. Тогава също трябва да са постоянно отворени дюзите. И така до 6000 оборота. Ако не стига дебита трябва да се разпробиват. Така, че това за завишения разход въобще не е мит и т. н. Защото дюзите ще седят напълно отворени от 2500 до 6000. Разбира се само когато е пикнала турбината.

Понеже и ти като този от ренцо не искаш да казваш точно са бързи тия рейки ще го направя вместо тебе.

При бързата rail horizon я има два варианта:

с 2 ома бобинки - времената са напълно отворено / напълно затворено 2.0 милисекунди / 2.0 ms като всичко е +-5%

с 2.8 ома бобинки - времената са напълно отворено / напълно затворено 2.5 милисекунди / 2.0 ms като всичко е +-5%

При по бавната rail apache пак два варианта:

с 2 ома бобинки - времената са напълно отворено / напълно затворено 3.3 милисекунди / 2.8 ms като всичко е +-5%

с 3 ома бобинки - времената са напълно отворено / напълно затворено 3.7 милисекунди / 2.0 ms като всичко е +-5%

Такава с 1.5 ома бобинки не намирам в сайта. Посочи какви са параметрите ако има.

Ето го сайта на Rail

Припомням рейката matrix дето слагат на ланди е с времена по 0.5 ms.

-От къде ще взема сигнал компа?

-От кое зависи дали компа ще подава гориво в паралел на 4-те цилиндъра, или ще го прави за всеки по отделно?

Ето да се ориентираш:

4cil.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...