Jump to content

Истините за газовите инжекциони!!!


Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да поговорим за това какво означава "хубав" газов инжекцион :(

Отделих си време и започнах да чета темите за ГИ. След многото четене съм много още по-объркан какъв евентуално да си купя? Четох в официалните сайтове, но реално полезната("истинска") информация я няма :zustimm: Търсих отделно за някой марки какви настройки позволява софтуеъра им, но не намерих нищо. Много хора в нета казват "хубав" на собствения си газов инжекцион! Това не е лошо, практически ако се постави на колата и тя няма проблем да кажем 100 000км няма причина ГИ да е лош. Тука обаче идва страшното. Същите тия хора не се замислят за момент, че като е безпроблемен при тях, може да не е така при други. Но въпреки това се препоръчва усилено на всички. Все пак от автомобил, до автомобил разликата е голяма. Ще ви спестя собствените си дилеми и ще задам няколко въпроса:

1. Вярно ли си мисля че Фобоса така популярен у нас е нещо като китайските ДВД плеъри? Казано с прости думи:

-Компромисно изпълнение на газовата като компоненти. Според четеното дефекти не липсват, безпроблемна подмяна също. Разнообразие, и конфигурации дал господ всеки който е чел знае за какво говоря :(

-Отлично съотношение цена/възможности на уредбата(особено като възможности на софтуеъра). Нещо което сериозно куца на "марковите" уредби.

-Нека най-после някой даде поне скриншот на настройките на фобоса, че да ги видим колко са много.

2. Правилно ли си мисля, че "марковите" ГИ имат единствено:

-Прецизно изработени компоненти, който дефектират рядко? Това сравнено с повечето турски части на пазара.

-Сигурен, но орязан от настройки софтуеър. Както се сещам той може да бъде подходящ в много случай, но при някой коли с изключения да не може да се осигури "отличната" работа на двигателя. Под изключения разбирайте чипове, не съвместимости с "тунинг" части по мотора(големи турбинии др.), особени проблеми с определени версии инж.системи.

3. Какво определя впръскването на ГИ??? Дали ще "фул" груп, две по две, или всяка в различно време :D

4. Аз като собственик на кола с "особеност" като мех.инжекцион(и за колегите с моно инжекциони) по какво да разбера кой ГИ става за моя мотор???

- Понеже съм чул за монтиране на допълнителен датчик на Хол само това ли се преправя и добавя за да мога да съм с ГИ? Как се стабилизират оборотите?

5. Едно от най-важните неща разхода. Сега аз съм с обикновена АГУ. Имам точна информация за разхода, и недостатъците на АГУ-то. След поставяне на ГИ да очаквам ли по-малък на разход? Сега колата харчи с 1 до 1.5 литра повече от бензин. Твърдението колкото на бензин, толкова и на газ вярно ли е?

Искам да питам още много неща, но точни отговори на горните въпроси за сега ме устройват. Нека колегите който имат същите терзания като мен, и не намират отговор питат тук.

Искам да поканя колегата eurogas. За мен, пък и за другите колеги ще удоволствие да разясните някой неща като истински професионалист в областта ;) Също ако някой не се съгласи с вас колега особено по точка 2 Аз го моля да се аргументира добре кое според него не е така :)

От името да потребител благодаря на всеки който каже истина за тия ГИ ;)

Редактирано от Един_Луд
заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 225
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

4. Аз като собственик на кола с "особеност" като мех.инжекцион(и за колегите с моно инжекциони) по какво да разбера кой ГИ става за моя мотор???

- Понеже съм чул за монтиране на допълнителен датчик на Хол само това ли се преправя и добавя за да мога да съм с ГИ? Как се стабилизират оборотите?

При механичните инжекции има нужда да се монтира MAP датчик защото не може да се изведат данни за "дебита на въздуха".

Там е проблема че за да работят устойчиво има нужда от качествен MAP датчик. Например има много оплаквания от БлуТроника.

При електронните инжекциони този сигнал се дърпа от ECU-то пък то си го взима от няколкото вида датчици (MAP/MAF/"дебиломер" :zustimm: )

А и за капак че ECU-то всъщност не изработва сигнали за инжекторите (говорим за мех. инжекция) и в такъв случай ГИ-то трябва да си е истински stand alone комп.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Правилно ли си мисля, че "марковите" ГИ имат единствено:

-Прецизно изработени компоненти, който дефектират рядко? Това сравнено с повечето турски части на пазара.

Да така е но само за компонентите които с включени в комплекта. След това частите вече не са с много високо качество.

-Сигурен, но орязан от настройки софтуеър. Както се сещам той може да бъде подходящ в много случай, но при някой коли с изключения да не може да се осигури "отличната" работа на двигателя. Под изключения разбирайте чипове, не съвместимости с "тунинг" части по мотора(големи турбинии др.), особени проблеми с определени версии инж.системи.

Не е верно. Имат мнооого настройки но за повечето няма как да разбереш защото нито някой ще си направи труда да ти каже, нито ще си направи труда да ги проучи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото FOBOS има обява за набиране на персонал, което предполага проблеми във фирмата. Поста ми дори може да е полезен за някого. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязъл съм ,често да се говори за висок и нисък или бюджетен клас ГИ .Кои модели ,например са висок клас на Вigаs или ВRC и кои нисък ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е философски, какво е хубав ГИ, ами какво е хубава кола или хубава жена.....всичко е компромис, разумен баланс от цена и качество, скъпите неща по дифолт са по-качествени, за съжаление имат и по-скъпа поддръжка, така че конкретна марка или модел едва ли може да се назове.

Холандците имат може би най-качествените ГИ, но цените им са убийствени и не дянат на мръсна газ, което е непприложимо у нас, ние не обичаме да плащаме двойно за ГИ който се разваля често и няма гаранция, защото Холандия отдавна е разбрала с какви боклуци е снабдена нашата газ и не дават гаранция за БГ.

Така че нашенските ГИ се явяват отличен компромис, пазара ги приема отлично и се продават добре, донякъде това е определящо за мен, защото три години предлагах холандски PRINS на доста прилични цени, и не се намери нито един доброволец поне една да монтираме, питат дали е добра...и си избират българската, това е истината, и с колите сме така, и с жените също. :gruebel:

Иначе напоследък идват умни ГИ които постоянно следят OBD данните, корегират горивото според данните от бензиновия комп., дори могат да трият евентуално записана грешка, това е бъдещето, Фобос в момента разработва такава система, а иначе в момента пак ги настройваме с OBD, но се връзвам със кодочетеца и си следя данните докато настройвам ГИ. :D

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредбата предлагаше всичко за което може да мечтае човек, без ОБД корекции които се появиха напоследък, в цял свят е призната за върха на сладоледа, и какво от това....нито една продажба за няколко години, само ме разпитваха по половин час на телефона каква била разликата с BSM, и накрая като си помечтаят хубавичко си монтираха български ГИ.

Шпекси цената за 4 цил. мотор до 150 кона мисля беше към 1600 лева, сигурен съм че много хора могат да извадят тези пари за ГИ, но фактите говорат друго, когато търсиш газ гониш икономия, еми не ти е до скъпотии, искаш разумен компромис между цена и качество, задължително с добрата гаранция от поне две години, плюс грамотен монтажен сервиз за да нямаш проблеми. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредбата предлагаше всичко за което може да мечтае човек, без ОБД корекции които се появиха напоследък, в цял свят е призната за върха на сладоледа, и какво от това....нито една продажба за няколко години, само ме разпитваха по половин час на телефона каква била разликата с BSM, и накрая като си помечтаят хубавичко си монтираха български ГИ.

Шпекси цената за 4 цил. мотор до 150 кона мисля беше към 1600 лева, сигурен съм че много хора могат да извадят тези пари за ГИ, но фактите говорат друго, когато търсиш газ гониш икономия, еми не ти е до скъпотии, искаш разумен компромис между цена и качество, задължително с добрата гаранция от поне две години, плюс грамотен монтажен сервиз за да нямаш проблеми. :flehan:

Еййй колега от кога търся кой да ми достави и монтира една PRINCE уредба..само, че метанова де... Хайде навий се...направи така, че и двамата да сме щастливи :hilezh:)) , че за сега никой не се навива да свърши тази работа..и представителите на PRINCE се ослушват, понеже не могат да намерят кой да я монтира :flehan:)Помощ, помощ ...ама няма кой да ме чуе :wall:)) както беше в един филм :rolleyes:)

Поздрави!!!!

Лек и безавариен на всички!!

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй колега от кога търся............

Между другото и аз съм потенциален купувач на едино принцче:hilezh:(газово, метана го неща:rolleyes:), еурогаз какво мислиш по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изясних някой неща, но имам още много неизвестни :rolleyes:

Казвате трябва да си търся компютър който едва ли не да си работи самостоятелно? Е добре, няма ли марка която да предлага ГИ с тези опции? Аз веднага се сещам за един мегаскуирт който да се върже към всички газови истории, но не знам какви евентуални проблеми може да има :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да знаех да съм си сложил. Аз за бигаз 1800 дадох. Шанс дет се вика.

Ти остави какви ти ги говори еурогаз. Миналата зима приятел държеше да си сложи принс, а от еврогазсервиз му обясниха колко са некачествени, не ставали за България и го убеждаваха, че българските били по-добри. В крайна сметка си монитра Бигаз за 2000лв и не съжалява нито за миг (вече 30к км с разход извънградско ДО 10 за 1.8ТК на А6).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма начин да кажа че Принс е некачествена, такова нещо не сме казвали никога, виж това че имат проблеми с "нашата" газ....еми то всички холандски марки вече не дават гаранция за БГ пазар, така че ако сме реалисти тези марки нямат място на нашия пазар, докато вериги като "Петрол", бълва БлуФорс със повишена киселинност ще сме много далеч от Принс-а, те не са ярмомелки а прецизни часовници, това е истината за газовите инжекциони. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така обяснено звучи по-скоро като добър съвет отколкото като пробутване на стока. Горе човека обясни, че за голям период от време не е продал 1! Което ме навежда на мисълта, че ако твоя човек е наясно е нормално да му се обясни какво да очаква. Когато се дават големи суми, обикновено искаме да нямаме проблеми, след като хората са наясно че такива ще има според мен са за похвала :2gunsfiring_v1:

ПП - Изглежда нещата при газ сервизите се променят. Преди 2 седмици в БРЦ Дружба, ми признаха, че ГИ който продават е не подходящ за Голф 3 АБФ, за което искам да кажа публично едно голямо БРАВО :respekt: Причината била, че може да има затруднения с "фул груп" впръскването. Дали е така не знам?

За мен обаче си остана въпроса кой е тоя ГИ който може да работи възможно най-индивидуално??? В случея на мех.инжекцион :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо не е истина, може и да реагирам малко прибързано, но обаждам се на официалния вносител на ЛОвато в БГ - сервиза им в Модерно прадградие, ул.3019 №3 и човека от там, накратко и може би ядосано ми отговаря, че Ловатото не било хубаво ГИ и ми предлага за 9++~1000лв, друг/нямах нерви да разпитам какъв/ ГИ, обясних за колата, модел и т.н., той казва : Ми, евентуално ще я направим.... Отчаяно благодарих и затворих.

П.С. Може и да не съм прихванал, някой нюанс от настроенията, но ..... дайте съвет, да продължавам ли да настоявам за това ловато, или при колегата еурогас-Фобос.........

Редактирано от Motty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ми сам си прецени аз мисля че колега е коректен. Друг е въпроса, че не всеки път го разбирам точно. Аз сега съм финансово ангажиран, но като се оправя ще му звънна да видим и на 4 очи какво ще каже. Иначе при всичко писано в нета или взимай най-евтината с ясното съзнание какво си купуваш (примерно Фобос 1):gruebel: Или събирай пари и вземи нещо истинско. Като под истинско визирам някаква уредба която да е висок клас, и да има "нещо" повече от българската. Защото иначе си даваш парите на вятъра. И при всичко писано когато говорим за ГИ забрави за Ловато.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо не е истина, може и да реагирам малко прибързано, но обаждам се на официалния вносител на ЛОвато в БГ - сервиза им в Модерно прадградие, ул.3019 №3 и човека от там, накратко и може би ядосано ми отговаря, че Ловатото не било хубаво ГИ и ми предлага за 9++~1000лв, друг/нямах нерви да разпитам какъв/ ГИ, обясних за колата, модел и т.н., той казва : Ми, евентуално ще я направим.... Отчаяно благодарих и затворих.

П.С. Може и да не съм прихванал, някой нюанс от настроенията, но ..... дайте съвет, да продължавам ли да настоявам за това ловато, или при колегата еурогас-Фобос.........

До колкото съм запознат сервиза е отделно от вносителя,плаща наем и слага каквито си иска уредби.Изглежда ,че от другия 9++ печелят по вече.Иначе човека ги разбира нещата,но говори като картечница,много кратко и нервно и затова го отсвирих.И аз съм чувал негативни мнения за ГИ на Ловато.Но ако го предпочиташ се обади на вносителя.На същото място е,а за сервиза се минава през двора на газостанциата.И аз се чудя какъв ГИ да сложа,за сега съм се спрял на Ланди рензо омегаз плюс,ама още мисля.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вносителя на Ловато ти е предложил латвийската Тамота, или Т-газ която внасят от две години, оказва се че Ловатото има някой досадни проблемчета и за разлика от старите конвенционални системи където беше лидер, при газовите инжекциони немогат да им се получат нещата и нямат лидерски позиции. :gruebel:

Пак казвам че за мен Фобос е отличен компромис между цена и качество, всичките коли които сме монтирали с Фобос работят перфектно, хората водят познатите си за Фобос и неискат да чуят за друга марка, за мен е показателно това че неможем да вдигнем глави от работа. :hilezh:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка в допълнение само мога да кажа следното: ТРИТЕ РЕЖИМА НА ФОБОС НЕ СА МИРАЖ И РАБОТЯТ :hilezh: Преди около две седмици ходих до Самоков и направихме трите режима на ФОБОСА на Пасата :hilezh: Сменят се чрез 5 секундно задържане на копчето и има различен звуков сигнал за всеки! Направихме го и засега работи супер!!! Нормалния режим си е стандартния, него почти не го пипахме, икономичния е 10% по-малко гориво, а спортния 10% повече! Трябва да кажа, че в града карам на икономичен и има леко усещане на занижаване на мощността, но това е нормално иначе работи стабилно и много добре, като не мени обороти и не пали чека :blink: Доколкото виждам и разхода е понижен, но с колко точно още не съм определил! Спортния режим само веднъж го пробвах и поне на мен ми се стори,че върви повече от на бензин :gruebel: Но заради не му достигна газ и прехвърли на бензин на високи, което в последствие се оказа позадръстено с графит филтърче и след смяната му се оправи! Отклоних се от темата, а именно, че докато бях в Самоков ми показаха софтуери на най-масовите ГИ на нашия пазар сред който ГИ, който ги водят висок клас като: Би-газ, БРЦ, Ловато, Ланди и др.! Ами оказа се че нито един ГИ няма по добри опции от ФОБОСА :hilezh: , напротив доста орязан софтуер с гадни за настройка горивни карти и дори такива без карти, а само с автоматични настройки (това по евтините ГИ)! Като цяло се убедих на 100%, че съм направил добър избор на ГИ на разумна цена за БГ, който на всичко отгоре има пренабрежително евтина поддръжка сравнена с водещите производители в бранша! ПОЗДРАВИ :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отклоних се от темата, а именно, че докато бях в Самоков ми показаха софтуери на най-масовите ГИ на нашия пазар сред който ГИ, който ги водят висок клас като: Би-газ, БРЦ, Ловато, Ланди и др.! Ами оказа се че нито един ГИ няма по добри опции от ФОБОСА :all_coholic:

Представям си какво точно са показали.

Айде да сравним какво има фобоса и някой от марковите. Можеш ли да направиш шотчета на менютата на фобоса и да кажеш кое за какво е ? Аз мога на бигаз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като колегата търсещ Ловато ходих в фирмен сервиз на Бигаз в Люлин и там изненадващо ми -предлагат (е лека дума) по скоро натрапват Романо бил същия компютър ,била по ефтина и по добра . ..Смех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представям си какво точно са показали.

Айде да сравним какво има фобоса и някой от марковите. Можеш ли да направиш шотчета на менютата на фобоса и да кажеш кое за какво е ? Аз мога на бигаз.

Ами всъщност човека там ми е личен приятел и никога не ми е взел една стотинка, така, че няма изгода да ме качва на черешата :bdaysmile: А по отношение на шотчетатата по-добре EUROGAS да ги пусне, защото е доста по-наясно със софтуера и настройките на ФОБОСА от мен, а и аз нямам кабел :all_coholic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всъщност човека там ми е личен приятел и никога не ми е взел една стотинка, така, че няма изгода да ме качва на черешата :all_coholic: А по отношение на шотчетатата по-добре EUROGAS да ги пусне, защото е доста по-наясно със софтуера и настройките на ФОБОСА от мен, а и аз нямам кабел :bia:

Като си нямаш понятие защо си чешеш езика?На това му се вика безработно плямпало. :bdaysmile:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всъщност човека там ми е личен приятел и никога не ми е взел една стотинка, така, че няма изгода да ме качва на черешата :all_coholic: А по отношение на шотчетатата по-добре EUROGAS да ги пусне, защото е доста по-наясно със софтуера и настройките на ФОБОСА от мен, а и аз нямам кабел :bdaysmile:

Ами това ще е полезно сравнение за да няма митове и легенди. Щом не си виждал няма смисъл да говорим повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...