Jump to content

А4(Б6) ТДИ - мисията наистина се оказа невъзможна :)


Recommended Posts

След около половин годишно търсене, къде 2000 км навъртяни из цяла България и още 500-600 в Германия, се оказа невъзможно да намеря мойта Б6, ТДИ, комби. Аз съм упорито говедо, както казах, не се притеснявам да се юрна от София до морето да огледам кола. Огледал съм всичко де що имаше в БГ до преди 2 седмици. И накрая се убедих че не става.

Минах на друга марка, братовчедска - няма да я споменавам, за да не се коментира излишно.

Какъв е проблема всъщност - вероятно аз съм придирчив. Парите напрактика не бяха фактора, защото огледждах и коли надвишаващи моя бюджет. Извода ми е че точно тази комбинация - Б6, 2002-2004, авант, дизел 131 коня, 6 скорости е много труден за покупка автомобил. Екстрите не бяха фактор, куатрото и то. Цените са си високи, даже глупаво високи според мен. Вероятно много хора ще кажат - ами като ти е скъпо, не купувай. Както казах, бях се примирил с цените, щях да хлътна и над предварително плануваното (добре че не го направих). Но колите които разгледах (пак казвам - почти всичко на пазара в БГ бях огледал) бяха много зле като състояние за да претендират за цени 12000-14000 лв. Все пак говорим за 8-10 годишни коли. Пак казвам, гледал съм и по скъпи, включително в Германия - стигал съм до 16000!

Колкото повече го гледам, толкова съм по-склонен да призная, че в салона на този модел има заложени много нискокачествени елементи и сглобки. Ще ме извинявате, ама не е нормално 50% от колите за продан да са със счупена жабка. Що за ауди е това, на което хроничен проблем е чупеща се панта на жабката???

Някой обясняваше, че всъщност интериора не бил лош като изпълнение, но тези коли били съдрани от каране. НЕ Е ВЯРНО. Специално оглеждах и коли в Германия - на ЖИВО. От първи собственик. На под 200 000км. - всичките бяха обелени отвътре с протрита седалка и провиснали врати. Така, че ако някой ви убеждава, че няма икономии и недомислици в интериора и всичко било от многото километри - не му вярвайте. Старото ми Ауди е сигурно милионик, но интериора му е здрав, вътре личи, че няма никакви компромиси и всичко е правено, както се изисква за едно Ауди. За съжаление Б6-цата определено е следвала модерната линия на икономии в материали и сглобки и е за мен това е дупка в маркетинга, който тепърва Ауди ще сърбат като проблем.

Сега за да не излезе, че съм просто едно мрънкало, което не е събрало достатъчно кинти да си купи мечтаната колица, ще се опитам да помогна на други ентусиасти, които все пак са решили да се пробват. Както казах огледал съм почти всичко което беше в интернет до преди 2 седмици. Ще изброя няколко автомобила, в които имаше хляб според мен. Няма нищо общо с продавачите, точно обратно - враг съм им :lol: Не ангажирам никой с мнението си - така ги виждам аз:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11309856751085893&f1=details

Автомобила е куатро, сравнително добре запазен салон. Счупена закопчалка на подлакътника. 17ки джанти. Имаше признаци за някакъв импакт отзад, капака не ляга съвсем както трябва. Иначе външно е сравнително запазена. Тоталки удари не се виждат, вероятно е имало леки импакти, но са отстранени добре. Мотора работеше прилично на място, но не съм я карал. Колата не е от автокъщата, оставена е за продан там. Говорих лично с човека, каза ми че е притеснен финансово и затова я продава, така, че може би има мегдан за добри преговори и сделка.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11305882708399650&f1=details

Куатро, салона позахабен до степен....абе прегъща се. Иначе отвън изглежда прилично, не видях някакви фрапантни следи от удари. Без много усилия, паднахме до 12к, така, че почвайте оттам надолу! Мотора работеше прилично на място, но не съм я карал.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11309772023906286&f1=details

Това беше колата за която бях почти навит. Наистина беше най-запазения салон който съм срещал - без никакви следи по гуменото покритие, което е направо чудо. Отново счупен подлакътник и барчето за чашата. Отвън колата също беше слънце, сменян е заден джам, но видимо нищо страшно по задницата няма, ако е правена - направена е много добре. Има лека вдлъбнатина отдясно, едва видима. Току що я бяха мили и явно бяха прекалили - стъклата отказаха всичките. Предполагам, че автоматичния предпазител на управлението е изключил, силно вероятно е като е изсъхнала да се оправи. Съединителя отлепваше добре. Мотора имаше някакво леко претрисане на празен ход, но не ми се стори нищо страшно. Колата наистина изглежда поразяващо добре като за кочините на които се нагледах. Или наистина е на толкова километри (което е почти невероятно) или я е карал някакъв педантичен маниак. Никога повече не видях такава кола с такъв салон.....Ама тия май не са навити на големи пазарлъци за цената. Това е колата, която почти бях взел. Но когато отказаха прозорците - нямаше как да я тествам на пътя, защото нямаше да мога да се ослушвам. На всичко отгоре в автокъщата седи някакакво момче, баш боса отговаря само по телефона, абе въобще преговорите там са малко тудни :hilezh:

Като гледате такива коли проблемите по интериора, които могат да ви отбият от цената са - жабката, подлакътника, барчето за чашата и стотинките. Гуменото покритие не го броим, защото то си е просто задължителен елемент от интериора и явно се възприема за нещо нормално да я е хванала проказата. Иначе гледайте добре линиите на всички външни елелемнти. Това купе има специфични линии и е много трудно да се скрият следите от ремонти по външността на колата. Както казах, аз съм кошмар за автотърговците :)

Опита ми показва, че в малките градове (гледал съм из цялата страна) имат малко странно разбиране за кола в перфектно състояние (нека колегите от малките градчета не се обиждат, не е лично). Обяви "като нова, без никакви забележки" са за кола която не бих взел и за подарък. В София и Дупница и текучеството е много по-

голямо и по може да се загледа човек.

Опита ми показва, че коли с мотори 2.5ТДИ са с по - приемливи цени и състояние. Разбираемо. Също така добри екземпляри като състояние и пари има от бензинките 2.0i. Пак разбираемо. Но ако търсите 1.9 131 коня 6 скорости или 1.8Т - мисията е адски трудна.

Това е. Дано да съм полезен на продължаващите да търсят такъв автомобил. Аз се предадох! :lol: Както казах, фен съм на марката, 10 години карам такава кола, Б6-цата е най-красивото комби от това поколение, но просто в тази кола има прекалено много компромиси и определено Ауди от тези години не е това, което аз очаквах от него. Пак казвам, цената не е фактор в случая, макар, че за мен тази кола много скоро ще се сгромоляса в цената си.

Нека темата не навлиза в нападки, подигравки или заяждане. Целта ми е да помогна на други ентусиасти с опита, който аз имам. Темата е дълга, знам!

Редактирано от Цецо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да до същия извод стигнах и аз макар да не обикаляхме толкова много. И без да ходим в Германия. 1.8Т или 1.9тди е почти невъзможно да се намерят в състояния което можеш да преглътнеш и да дадеш един куп пари. Иначе 2.0 дори с ГИ-та и тн ги има на доста прилични цени. Душегуба също е доста евтин ама то си има защо. Обшо взето или пасат 5.5 ако можеш да преглътнеш по постния интериор (другото си е 1 към 1) или друга марка.

Шкода, но нека не навлизаме в спам.

Кажи де, не е срамно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме е срам, че взех по евтината братовчедка във фамилията. Просто няма отношение по темата. Аз бях тръгнал за Ауди и още ми е малко криво, че не можах да си намеря... Ама това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр. колега, всичко което казваш е така не споря, но как да се изразя, просто на теб ти се е случило както го описваш, аз преди време също имах трудности при намирането на Б6 в Германия, но търпение му беше майката и 2-рата кола, която взех от там излезе за продан в последния ден, а аз бях там една седмица, което е нищо като време. Две коли сме купили с брат ми от Германия и мога да кажа, че не съжаляваме за нито една от двете и до сега. Едната е 1,9тди, а др 1,8Т. Колегата martinich ги е виждал и двете, и предполагам споделя моето мнение, че колита са добри. :hilezh:

Редактирано от Dido1234
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за Шкодата адаш! Видях я във форума на Шкода! Добра цена, заслужава си!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Като тръгнеш за Горубляне и се пуска мълва, джамбазите посърват, скриват се във фургончетата, палят свещ и се молят да не ги посетиш и да им разкриеш всички номера ...

Ебавай се ти :hilezh: Ако щеш вярвай, ама съм стигал до заплашителни реплики и бутане рамо в рамо от тяхна страна. А само си гледах тихо и кротко в продължение на 10мин. , при това даже без да я паля. Просто до мен имаше и един чичка потенциален купувач дето грам не отбираше. Не съм говорил с него, ама като видя къде се съсредоточих и той понаучи туй онуй за огледите и си тръгна. Това явно вбеси продавача :)

Другото което явно ги ядосва е, че аз не говоря много докато оглеждам и нищо не питам. Просто си гледам... На тях явно им трябва диалог, за да си вършат работата, разбираемо. :) Може би наистина е изнервящо, ама какво да говоря - аз съм дошъл да гледам, не да приказвам.

Е има продавачи и продавачи. Хора разни.

BCE e 2.0TDI ? <_<

Не е естествено. Никой не го е твърдял. Ама нали сме в форум за Ауди, стига с тая Шкода, доволен съм засега и разочарован, че Ауди вече не е това което аз си мислех, че трябва да е. Ама като гледам колко ги карат, явно аз съм в грешка :)

Ще чакам наследника на Ауди 80.... Ама истински наследник!

Аз приключвам по темата, ако някой иска някаква информация за колите които съм гледал - на лични.

Редактирано от Цецо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси... сега разбирам, защо Райно ми разправяше, че съм късметлия с тая Б6-ца (1.8Т куатро,седан) <_< Ама то така става, никога не съм се оглеждал за Б6, бях тръгнал за Б7 2.0Т, ама не ми хареса и след 1 час оп б6-цата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега го мернах това:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=106185

Регистрирал се е само за да пусне обявата, но въпреки това поне на екрана изглежда интересно. Пише, че е обслужена + съединител. Което са си 2 бона, ако е вярно. Който все още търси - може да го преслуша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях кото тебе преди година и половина. Огледах сума ти Б6-ци и накрая започнах да гледам Октавии. Обявата за мойта излезе и след два часа я бях купил. Всичко е въпрос на късмет.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото което явно ги ядосва е, че аз не говоря много докато оглеждам и нищо не питам. Просто си гледам... На тях явно им трябва диалог, за да си вършат работата, разбираемо. ;) Може би наистина е изнервящо, ама какво да говоря - аз съм дошъл да гледам, не да приказвам.

Ето една реплика, след която щяхме да стигнем до бой - аз си мълча и гледам, говоря си само малко и тихо с купувачът, който ме е викнал за "консултант". Продавачът - див горублянски бек с претенции, не спира да ни залива с глупости. Накрая само му казах - много ти е хубава колата, всичко и е наред, само е малко вехта. Оня откачи, заплашва, искА пари за огледа (без дори да сме я палили), с две думи направи шоу....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След около половин годишно търсене, къде 2000 км навъртяни из цяла България и още 500-600 в Германия, се оказа невъзможно да намеря мойта Б6, ТДИ, комби.

Какъв е проблема всъщност - вероятно аз съм придирчив. Парите напрактика не бяха фактора, защото огледждах и коли надвишаващи моя бюджет.

Щом парите парите на са фактор,на това второто какво не му харесваш:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=149310385&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&minPowerAsArray=87&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&transmissions=MANUAL_GEAR&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=90000&categories=EstateCar〈=en&pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=147179644&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&minPowerAsArray=87&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&transmissions=MANUAL_GEAR&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=90000&categories=EstateCar〈=en&pageNumber=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом парите парите на са фактор,на това второто какво не му харесваш:

Е чакай бе човек. Фактор, не фактор, ама с толкова луди продавачи чак не съм се срещал. То това си е за клиника.

Между другото даже на тези бутикови модели се забелязват следите от употреба вътре в купето. Супер - купуваш си 8 годишна кола за 30к лева с протрита седалка и олющен интериор. Само на мен ли ми се струва ненормално?

Е има люк. Това си е наистина рядка екстра за този модел.

Редактирано от Цецо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачия, Дачия му е майката.

Няма протрито, няма обелено.

За да докараш загубата на себестойност на ауди,

трябва да ти я откраднат с 30 бона в жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачия, Дачия му е майката.

Няма протрито, няма обелено.

За да докараш загубата на себестойност на ауди,

трябва да ти я откраднат с 30 бона в жабката.

Иронията мисля я схващам.

Въпреки всичко, за мен Ауди, което се бели и протърква и му се чупят пластмасите като кибритени клечки, а вратите му висят като на 30 годишна жигула... е меко казано смущаващо. АЗ СЪМ ФЕН НА МАРКАТА ЗАРАДИ КАЧЕСТВОТО И. А там има компромиси и то никак не малки и маловажни. Тъжна история.

Може би не съм достоен за такава кола. След като такива "кусурчета" ме впечатляват :bia:

Редактирано от Цецо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом покритието на копчето за повдигане на прозореца и счупена пластинка (общ ремонт 12 лева) за теб са по-важни от второстепенни неща като - дизайн , сигурност , ергономия , икономичност , динамика , загуба на себестойнсот - Ауди не е твоята кола :bia:

PS:провиснала врата - отверчица и 3 минути и си готов :dance:

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чакай бе човек. Фактор, не фактор, ама с толкова луди продавачи чак не съм се срещал. То това си е за клиника.

Между другото даже на тези бутикови модели се забелязват следите от употреба вътре в купето. Супер - купуваш си 8 годишна кола за 30к лева с протрита седалка и олющен интериор. Само на мен ли ми се струва ненормално?

Е има люк. Това си е наистина рядка екстра за този модел.

Майтапа настрана ама обявите на deliveryman-а вече ги няма :bia:

Или някой си прави ташак или има и по-луди...

а относно качеството.. аз освен пак да постна онази картинка с чичето на кожения диван..

честно казано боли ме дали ви се вярва или не, ама мойто явно нещо са го объркали като са го правили.. аз го карам вече 4-та година, на 225 000км вече и не се е излющило, не се е разпампурило, вратите му не са като на 30 годишна жигула, е сглобката не е като на С4-ките от 90-те, ама не ме и дразнят шумове по паваж, при все че е с ниско и твърдо окачване.. Ако ги сравняваме със сглобките на 100-тици, на 124-ката на MB, определено не са на същото ниво, но пък качеството в никакъв случай не е толкова ниско колкото го изкарвате. В тези години кои са алтернативите? C-класата на МВ? Това "нещо" дето се чудя кой дизайнер го пусна да се появи с този интериор? Или може би Е46? Там рядко се лющи нещо в интериора, ама пък и е голяма рядкост да намериш Е46 с приятен интериор.

И все пак накратко.. ако си търся нещо в тези години и

а) Искам да е дизел и автомат - задължително BMW 320d фейслифт

б) Искам да е с двойно и ръчни скорости - задължително В6 quattro

в) Искам и двойно и автомат - тук незнам дали няма да предпочета 330xd пред 2.5TDI quattro tiptronic пък било то и от последните години

г) Искам бензинов мотор - е тук при Е46 всичко под 330i мисля се обезсмисля от 1.8Т, по същия начин както 330i обезсмисля А4 3.0 quattro.

И на края - да Skoda Octavia е супер избор, защото за по-малко пари получаваш добра кола с по-ефтина поддръжка и все пак по-голяма от А3/Golf.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на края - да Skoda Octavia е супер избор, защото за по-малко пари получаваш добра кола с по-ефтина поддръжка и все пак по-голяма от А3/Golf.

Грънци. Подръжката на Шкодата е същата. Мотора пак си е PD, окачването е една идея по евтино, ама не много. Та не съм купувал Шкода с идеята за по евтина подръжка. Просто изпадна изгодна кола, която много ми допадна като общо състояние и успях да я спазаря на добра цена. Това не ми се получи с нито едно Ауди :hilezh: Между другото на Шкодата копчалъка също се бели. Но тази е още млада на годинки и няма много поражения все още :hilezh: Иначе като возия няма нищо общо с А4, ама на мен това не ми е проблем, защото аз обичам да усещам пътя.

Дали съм сбъркал, ще разберем във бъдеще.

А най-смешното е, че докато търсех Ауди, се появяваше по една нова кола на седмица в интернет. И тя обикновенно беше дрънгел. В момента в който се отказах, обявите почнаха да валят по 3-4 на седмица. И цените са с по 1000 лв. отдолу на това което аз бях свикнал. Е не съм ги оглеждал, може пак да са напудрени дрънгели, но поне избор има по - голям. Явно джамбазите усетиха, че се търсят и почнаха да внасят. Това е добре за купувачите де.

Б6 явно ще го прескоча, то се е видяло. :D

Щом покритието на копчето за повдигане на прозореца и счупена пластинка (общ ремонт 12 лева) за теб са по-важни от второстепенни неща като - дизайн , сигурност , ергономия , икономичност , динамика , загуба на себестойнсот - Ауди не е твоята кола <_<

PS:провиснала врата - отверчица и 3 минути и си готов ;)

За загубата на себестойност, ще си говорим ако искаш след една година. Щото точно в момента тази кола е на пикова цена. В момента една наистина добра кола е около 13000 - 14000лв. за модел 2002 година. Точно след една година този модел ще държи цени около 6000-10000 лв. - мога да се хвана на бас. Това са си минимум 50% обезценка за година. :D Просто гледай. Това ще е една от колите с най-бърза загуба на стойност през следващите 1-2 години. На мен това ми беше ясно и като я купувах де. Аз колите си ги карам по много години и не ме е еня за цената им след като съм я купил.

Редактирано от Цецо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...