Jump to content

Audi 80B4 АВТ - двигателят гасне


CHERVEQ

Recommended Posts

Днес си поиграх и смених филтърчето на газовото,което представляваше една топка набита с графит,а магнита беше станал с диаметър на 10 стотинки.Карах около 10-12 километра и никакъв проблем,засега,само се моля да е това причината за внезапното изгасване.Сега и оборотите са по-стабилни и ускорението е по-плавно.Смених и въздушния филтър и не съм очаквал,че два нови филтъра могат да дадат такова отражение на работата на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ами аз прегледах въпросните че ходих и на газаджия ,но ми каза че нямам такова филтърче или просто си незнае човека къде е :) .

клапана го провери с мултицет някак си !!!!- бачкал на 6

колега ако си с газова БРЦ с изпарител АТ90 е че не мни се ходи пак до колата щтракни ми една снимка къде се намира филтърчето на газовата ако обичаш че не ми се обикаля по малоумници в бургас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:arrow: .

филтърчето на газовата

016538580-big.jpg-Под това синьото е филтъра.Отдолу има един болт,май 13 беше,развиваш го и гледаш да не паднат гумичките някъде,махаш стария филтър и слагаш новия.И двете тръбички за газта може да развиеш,за по-лесно.А да спреш и изходящата газ от бутилката.Моята е ловато ама клапите и филтрите трябва да са еднакви,а тази снимка я намерих в една друга тема и е на друг колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги каква е възможността да прави гъдели от малко или много въздух!!!!

вчера карах около 30-40 км на бензин и умишлено засилвах и пусках на свободна не ми направи чакмака нито един път. на газ ми го направи на магистралата от бургас към карнобат.

обърнах внимание и на нещо друго че след като пусна колата на свободна ако подам гас не гасне след пускането на гастта!!!

за филтърчето на газовата не съм го пипал че нещо да не прецакам там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета вчера изведнъж ми здуха акомулатора и разбрах че трябват нови четки на генератора възможно ли е от там да идва и това гаснене ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно възможно е да ти прави такъв номер,като не зарежда динамото караш само на акумулатор и той издържа около 5-6 дни,ако е нов.После почва да гасне и т.н.Лично съм го изпитал това,карах докато падне напълно акумулатора,но най-интересното беше,че даже и като не зареждаше динамото лампата на таблото си светваше,като е на контакт и след като запаля угасва-тоест няма проблем според чек контрола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен с АДА, лампата за зареждане светеше-но само тя. Другите ги нямаше. Предупреждението е мигване за кратко на лампата за прегряване и другата до нея, ако си в движение може и да не ги забележиш, и накрая светва само лампата за маслото когато падне съвсем акумулатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

за да не клепам другаде ще питам тук-днес моята барака ми угасна на пътя,тъкмо спирах на кръстовище.Добутах я до една отбивка и пробвах да запаля ама не ще,така около 5-10 минути.След като барах под капака ей така,този или онзи кабел взе,че запали.Вчера същия номер,само че на моята кака.Отидох да видя какво е положението и докато барна ключа запали.А днес не се сетих да видя дали има тоци докато въртя на стартер.След това я карах още 10 км. и никакъв проблем-егати шашмата.Почвам да се съмнявам във филтърчето на газовата,но съм длъжен първо да питам за мнения.

На делкото има една букса която идва от датчика на Хол, която ако не контактува добре прави голями мизерии, гасне и няма палене докато не си реши сама кога ще запали, може ида не е от нея но си я провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера смених четките на алтернатора , но само самите четки и ми направи впечатление че зарежда със стойности около 13,7 и отново разглобявах защото ми се видя малко зарежда и забелязах че новите четки опират само по единия си ръб.

чудя се направо нов модул с четки ли да взема или да изчакам малко да се поотъркат тези на старите четки незабелязах да има някакви ръбове по контакната повърхност.

и да питам тази лампа за акумолатора що не свети да я еба в майната гледам на повечето от вас пак така къде е проблемацията ?

-Под това синьото е филтъра.Отдолу има един болт,май 13 беше,развиваш го и гледаш да не паднат гумичките някъде,махаш стария филтър и слагаш новия.И двете тръбички за газта може да развиеш,за по-лесно.А да спреш и изходящата газ от бутилката.Моята е ловато ама клапите и филтрите трябва да са еднакви,а тази снимка я намерих в една друга тема и е на друг колега

колега такова животно нямам аз това синъото е направо на изпарителя ако е същото , но е с такава няква форма.

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да светне лампата за акумулатора ако са износени четките - просто лампата сигнализира в два режима: при подаване на контакт и след запалване.

Винаги като даваш на контакт трябва да гледаш дали светва. Ако светва значи от четките/реле-регулатора идва сигнал, ел. инсталацията е ОК. Като запалиш ако гасне значи, че алтернатора "нещо" зарежда, но дали е в норма трябва да се премери с мултицед.

Ако при даване на контакт лампата не светва проблемите може да са изгорял реле-регулатор или са му износени четките или повреден ротор на алтернатора (прекъснал, износен колектор и т.н.).

Ако си замерил 13.7В при средни обороти значи зарежда добре. Виж и при пуснати фарове при средни обороти какъв ще е заряда. След смяна на четките в зависимост от износването на колектора на ротора, понякога е необходимо малко време за да почнат да контактуват на цялата си повърхност. Все пак най-добрия вариант е да се сменя реле-регулатора с нов, а не само износените четки. Причината е в това, че понякога четките са с различна твърдост и това води до по-бързото износване на колектора на ротора. Отделно понякога се променят и стойностите на заряд заради стареенето на елементите вътре в самия реле-регулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не пускам нова тема ако може един бърз въпрос. На АБТ може ли да се прави диагностика с ВАГ-КОМ и ако да къде се намира буксата? Един приятел има проблеми, че нещо му забива като даде газ и искам да му погледна ламбдата дали е в час. Само на бенз е колата.

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ама какво общо има ламбадата с забиването на колата !?

БуксиТЕ са отпред при бушоните - черна и бяла и четеш каквото те интересува !

Огледай и датчиците по тройника !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да светне лампата за акумулатора ако са износени четките - просто лампата сигнализира в два режима: при подаване на контакт и след запалване.

Винаги като даваш на контакт трябва да гледаш дали светва. Ако светва значи от четките/реле-регулатора идва сигнал, ел. инсталацията е ОК. Като запалиш ако гасне значи, че алтернатора "нещо" зарежда, но дали е в норма трябва да се премери с мултицед.

Ако при даване на контакт лампата не светва проблемите може да са изгорял реле-регулатор или са му износени четките или повреден ротор на алтернатора (прекъснал, износен колектор и т.н.).

Ако си замерил 13.7В при средни обороти значи зарежда добре. Виж и при пуснати фарове при средни обороти какъв ще е заряда. След смяна на четките в зависимост от износването на колектора на ротора, понякога е необходимо малко време за да почнат да контактуват на цялата си повърхност. Все пак най-добрия вариант е да се сменя реле-регулатора с нов, а не само износените четки. Причината е в това, че понякога четките са с различна твърдост и това води до по-бързото износване на колектора на ротора. Отделно понякога се променят и стойностите на заряд заради стареенето на елементите вътре в самия реле-регулатор.

ами то нещата отиват да го сменям на цяло че то като гледам бая време ще иска тези да сработят на цялата площт а на тези който свалих нямаше такива разлики по повърхността .

вчера гледах целия модул на бош неможах да намеря гледах на тупран ам че той четките му на полвина по-тясни и много китайски ми се стори въпреки че пише :произведено в германия.

на предната Б4 ми слагаха едни английски и така си я продадох и сега гледам поне тях ако мога да намеря!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

буксата която е за датчика на Хол и се намира под дистрибуторната капачка може да не ти дава добър контакт, почисти със спрей и може да се оправи, макар че малко ме съмнява да е от това

от това което си написал или е много въздуха и гасне или е малко горивото и при двете ситуации решенията са доста и различни

при газта като я пуснеш по инерция и гасне значи ти влиза повече въздух щото караш примерно със 100 и или ограничаваш въздуха или регулираш газта, центровка на газ скоро правил ли си?

Редактирано от zorba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да мига лампата за зареждането, а да свети непрекъснато като подадеш контакт. Като запалиш трябва да гасне ако всичко е ОК. Ако в движение ти мига значи са ти за смяна четките на реле-регулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен за стохилядни от секундата премигне ... Не като тези за маслото и темп., обаче го хващам на око ! Четките са сменени !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

очаквай скоро да смениш реле-регулатор или колектор на ротора ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв път чувам лампа за акумулатора да мига при контакт :hilezh:. Да не би да е лампата за check-a?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ва, и при мен е така ... Само дето не мига като тази на маслото, а 14 пъти по-бързо ! Знам ли дали не е проблема е "безпроблемното" UN4 !

Всичко си зарежда нормално ... !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ва, и при мен е така ... Само дето не мига като тази на маслото, а 14 пъти по-бързо ! Знам ли дали не е проблема е "безпроблемното" UN4 !

Всичко си зарежда нормално ... !

При мен па май светва и изгасва, преди да се "взриви". Абе УН4, табло с мнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната ми кола АБТ лампата на акумулатора светеше постоянно при контакт и изгасваше веднага след заработване на двигателя.Таблото беше също UN4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...