Jump to content

Спор с бееНвист


Recommended Posts

Здравейте. Едно приятелче, фен на бмв, ми прати този клип:

. Бмв-то е с чип и тежи 1500 кила. Убеден е, че няма Ауди с тия килограми и коне (200 коня приблизително), което да направи 0-200 за 20 секунди, като тоя кошер от клипа. Някакви идеи?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това бмв е 200 коня без чипа. С него отива към 240 мах, но нали се сещаш, че това не са някакви точно замервания, а тъп клип на който не знаеш по какъв наклон се спуска и, че всъщност на равно може да е 25 че даже и 30 сек. Иначе тоя вдигател на бмв е мн добър найстина и в тая малката въшка лети, но си мисля че ТТ 2.0 тфси с чип ще е по-бързо.

Редактирано от insane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi TT TFSI S-Tronic + Chip = 245hp = 0-200 - 19sec.

1280кг. му е масата на това зверче.

Редактирано от Nikkie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да като изключим, че тт-то е с поне 150 кила по леко от "малката въшка" :zustimm: и със s tronic + launch control вместо простия автомат в 123d, къде тръгва от 0-та, верно ги прави за некъде толкова :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

123ката е с ръчна кутия и с един задвижващ мост. А и от години няма "прости" автомати.

Това трябва да е новата дизелова емка. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 20-21 секунди 0-200.

Сток, около 260hp, 1450kg.

Ето още един клип на стоково BMW 123

Където 0-190 завърта за 26сек, до 200 ще са 28. До колкото успях да се запозная стоковия вариант е 204 коня. За екземпляра от клипчето, никъде няма написано каква му е мощността + това го намерих качено от още един потребител, което ми говори, че дори не е качено от реалния собственик.

ПС. Сега се загледах по-внимателно в клипа с баварата, все продължавам да си мисля, че пътя е с наклон. Поне така съдя от разхода. В началото, гас до дъно - ~39l, след 160 пада на ~28 .....

Редактирано от Nikkie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струват че сак към 21сек :hilezh: И наистина не се знае по какъв наклон е правено клипчето. А на БееНВистите им кажи, че си нямат 1.8Т и да си гледат работата :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

аз повече бих се притеснявал за дърводелското табло на кола 2011година със оранжево светещия дисплей и километражи като на дачията ми :zustimm::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен един такъв ми искаше да се дръпнеме.Бехме първи коли аз той и едно А4 1.8Т.Светофара на бул.България и Т.Каблешков,нагоре посока бояна.Първа и втора му ги зехме с другото ауди натам намалих.КАто преди това го питах колко коня е?Ония ми вика то тва е дизел ма е с чип.Е така и нерабрах колко беше,ама към 170 треаше да ги има.

П.П. Мразим въшки :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен един такъв ми искаше да се дръпнеме...

кАжи пък ти :zustimm:

Такава бима с чип дава ускорение близко до S2 при 2 пъти по- нисък разход.

Да не говорим ако го хване на писта :hilezh:

И разликата в размерите е по- малко от 5 см, с 10 см по- голямо междуосие за бимата.

Макар и с грозен интериор си е чудесна бърза кола, без смислен дизелов аналог във ВАГ групата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам,че е неква слаба.Ма да виде да съм писал,че е точно същия мотор за който се говори тука :P;)

Щом съм го взел начи далеч е под тия коне за дето говорим и тая тема.

И друго се убедих.Че на магистрала вървя колко Q7 3.0TDI :zustimm::hilezh: Нещо ми пресфетваше ма така и не ме стигна на доускорение ;) .Са верно е 2 тона и кусур,ама двигател по нов от моя с 15 години деа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който и да е дизел на тази единичка е по- бърз от твоята кола, особено ако има и чип.

Твърде вероятно е шофьорът да е бил някакъв лешпер или просто да не е знаел, че се дърпате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нале той си свали джама за да ми каже да се дръпнеме ве :zustimm: олеле майкоооооо.

И от къде си толкова сигурен да те питам :hilezh:

Ти ше ми кажеш,че и АФН с чип ше ме дръпне аре молим ти се.

Ама да не се отплесваме от темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да като изключим, че тт-то е с поне 150 кила по леко от "малката въшка" :zustimm: и със s tronic + launch control вместо простия автомат в 123d, къде тръгва от 0-та, верно ги прави за некъде толкова :hilezh:

ау ти да не се обиди сега? само да не ревнеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове незнам дали се сещате, ама няма такава кола 1500 килограма и 200 коня, която да прави 200 за 20 сек. Просто е невъзможно да има независимо коя марка, така че стига се надъхвахте на някви клипове, където са пуснати на свободно падане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

123ката е с ръчна кутия и с един задвижващ мост. А и от години няма "прости" автомати.

Това трябва да е новата дизелова емка. :zustimm:

откога на ръчните кутии на дисплея им пише "DS"? :P

ПС. Сега се загледах по-внимателно в клипа с баварата, все продължавам да си мисля, че пътя е с наклон. Поне така съдя от разхода. В началото, гас до дъно - ~39l, след 160 пада на ~28 .....

не е по наклон. винаги като тръгваш особено да набираш на първите предавки с гаста долу моментния отива до край тука скалата му е до 39л. после като имаш набраната скорост не се използва толкова гориво и разхода пада. ако беше по надолнище моментния нямаше да излиза от скалата 39+ толкова време в началото...

аз повече бих се притеснявал за дърводелското табло на кола 2011година със оранжево светещия дисплей и километражи като на дачията ми :hilezh:;)

ти май не си виждал 1ва серия отвътре някога, а?

Пичове незнам дали се сещате, ама няма такава кола 1500 килограма и 200 коня, която да прави 200 за 20 сек. Просто е невъзможно да има независимо коя марка, така че стига се надъхвахте на някви клипове, където са пуснати на свободно падане.

200коня с чип, човека го е написал в клипа, че колата е автоматик с чип. и ми е интересно как стигна до тоя извод я си помисли дали чипа не прави въртящия момент на тоя 2литров twin турбо мотор до към 550nm 560nm ;)

както виждаш клипа си е реален а има и как дърпа z4 3.0i ма повече не ми се спори тука.

Редактирано от zBoost
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aвтора е писал, че няма ауди, което да е 200 коня и тежи 1500 кг и да прави 200 за 20 сек. Ами мн ясно, че няма, то няма такава кола просто, даже и това 123д с чип не ги прави, какво като се дърпа с з4 3.0 то да не мислиш че ги прави за под 25 сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откога на ръчните кутии на дисплея им пише "DS"? :hilezh:

Нямам представа. Тва сигурно е неква суперсекретна хитрина.

Сега ще ни посветиш ли и нас, дето не сме в някоя секта какво е това страшно ДС?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

123ката сток за 31,7 секунди...как на клипа са 20 незнам..

бмв - http://www.zeperfs.com/fiche1800-bmw-123-d.htm

ауди - http://www.zeperfs.com/fiche66-audi-s3.htm

ауди vs. бмв - http://www.zeperfs.com/duel1800-66.htm

бмв 123 - 1495/1595kg

ауди s3 8L - 1558kg

BMW 123

0-100 -7,1

0-200 -31,7

AUDI S3 8L

0-100 -6,7

0-200 -31,4

Предполагам, че няма нужда да споменавам, че Хаудито е Квадро..

П.С. сега забелязох, че 135цата ги прави за 20,1..ама е 306 коня

http://www.zeperfs.com/fiche1718-bmw-135-i.htm

...тази яко е суркат по нанадолнището за да направи за 20 сек.

Редактирано от GogoGT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както виждаш клипа си е реален а има и как дърпа z4 3.0i ма повече не ми се спори тука.

да, отиди си в бмв форум, може задружно да си плачкате един на друг на рамената и да си подавате носни кърпички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

123ката сток за 31,7 секунди...как на клипа са 20 незнам..

бмв - http://www.zeperfs.com/fiche1800-bmw-123-d.htm

ауди - http://www.zeperfs.com/fiche66-audi-s3.htm

ауди vs. бмв - http://www.zeperfs.com/duel1800-66.htm

бмв 123 - 1495/1595kg

ауди s3 8L - 1558kg

BMW 123

0-100 -7,1

0-200 -31,7

AUDI S3 8L

0-100 -6,7

0-200 -31,4

Предполагам, че няма нужда да споменавам, че Хаудито е Квадро..

П.С. сега забелязох, че 135цата ги прави за 20,1..ама е 306 коня

http://www.zeperfs.com/fiche1718-bmw-135-i.htm

...тази яко е суркат по нанадолнището за да направи за 20 сек.

тука не говорим сток. 200 коня + чип може.

ми колега не я суркат що трябва да я суркат. нафтата си върви просто аз тва исках да покажа на вашия съфорумец и единствено от тия изброени аудита тука само s3 8l горе долу се доближава за 0-200 за 23-4сек. ама тоя зеперфс го остави там данните въобще не са критерий, теоретични неща.

иначе за човека не разбрал бмв-то му казах, че е просто автоматик тръгва от 0-та затва пише DS на таблото щото е в спортен режим. ако беше ръчни сигурно щеше да свали още некоя сек.

да, отиди си в бмв форум, може задружно да си плачкате един на друг на рамената и да си подавате носни кърпички

плачкаме си като видиме некоя селска мечта особено от ц5ците ни се доревава :D:hilezh:

Редактирано от zBoost
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

плачкаме си като видиме некоя селска мечта особено от ц5ците ни се доревава :D:hilezh:

хах ти ли ми говориш за селски мечти с бЕсните е30-ки и 36-ци на бмв ентусиастите бахахахаххахах слез на земята момче и стига си се гордял с чижди коли и постижения, тук никой не спори с теб, че 123-ката върви, просто не върви толкова колкото си мислиш

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли честно нормален човек, дето вярва че 200 коня с чип на 1500 кила е 20 секунди до 200 :hilezh: Буахахаха, пичове, елате на себе си...Тая кола или е по адското надолнище или не е само с чип, нема друго реално обяснение и всеки с малко опит в стрийт рейсинга тва му е пределно ясно!Я дайте я насам таз "въшка", че аз съм съвсем малко по бърз до 200, да й направя 3 тира и да миряса :D

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...