Konstantin993 Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 (Редактирано) От нямане какво да правя реших и аз да пробвам процедурата,защото при тестове на таблото горивомера има мааалко отклонение от средата в посока повече гариво.Не че е кой знае какъв проблем но.......Сега казуса е следния.Бушон 15 отговаря на описаното от автора на темата.Но бушон 28 за горивната помпа го няма.Просто гнездото е празно.Според легендата от капака на бушоните и упътването на колата под номер 28 трябва да си е именно бушона за горивната помпа (kraftstoffpumpe) или на френски от книжката ( pompe a carburant pompe diesel additionnelle) но гнездото е празно.Защо така според вас?Колата е A4 B5 1.9 tdi AVGХмммм,абе ние с роторната помпа май нямаме подкачваща,което мисля отговаря на въпроса ми.... Редактирано 29 Август 2012 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Хмммм,абе ние с роторната помпа май нямаме подкачваща,което мисля отговаря на въпроса ми....Точно. Този двигател няма подкачваща помпа. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barabasa Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Това не го прави. Трябва да се направи адаптация с вагком.Да ама вече го направих и съжелявам, защото си счупих стрелката. По-точно една прозраяна пластинка на стрелката, явно е ограничител. И сега като дам на контакт, стрелката се вдига и показва това на което я регулирах, обаче като изключа от контакт, си стои там и не пода на нулата. Голем гаф. Сега трябва май да си купя някое табло втора употреба, но не зная какво. Чета тука из форума, има различни. Някакви VDO и някакви други, каквото е моето ама забравих какво точно пишеше на него. Намерих едно за 40 лв ама е от англичанка, и измерва изминалото разтояние в мили а не в километри и незная може ли да се обърне на км, и колко ще ми стува. Ако е 10-20 лв, то по-добре е да си купя друго но на по-висока цена. Не знам какво да правя. Дай съвет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Можеш ли да постнеш една снимка точно на това което си счупил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barabasa Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Можеш ли да постнеш една снимка точно на това което си счупил?Ами аз в момента съм на работа, и няма да мога, но мога да обясня подробно. Значи, когато извадих стрелката, на пластмасовата ос която е точно под черното пластмасово дискче на което стои стрелката, имаше една прозрачна пластинка която стърчеше настрани. И когато наместих стрелката на желаната позиция, я натиснах да влезе обратно на местото си, и явно съм натиснал малко по-силно и се счупи тази прозрачна пластинка. Сега когато подам контакт се вдига, ама когато изключа си стои там дето се е вдигнала, почуквам на стъклото на километража и пада на нула. Не зная дали ще може да се отремонтира, но ако не може, поне да зная какво табло да търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Като ти намалява горивото стрелката пак ще се връща, така че засега не търси друго табло. На някои фордове и френски коли така си е направено заводско - като изключиш контакта стрелката на бензиномера си остава на мястото, т.е. не пада до нула. Ако ти показва вярно по-добре не я закачай. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barabasa Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Като ти намалява горивото стрелката пак ще се връща, така че засега не търси друго табло. На някои фордове и френски коли така си е направено заводско - като изключиш контакта стрелката на бензиномера си остава на мястото, т.е. не пада до нула. Ако ти показва вярно по-добре не я закачай.Благодаря, ще я наблюдавам известно време, да видя какво ще стане. Между другото, като й слагам нафта не мърда нагоре, щото вчеа й сложих 20лв не мръдна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Гледай дали ще показва. Ако не показва е лошо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ggatwo Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Когато си я слагал стрелката си я натиснал твърде силно навътре. Оттам явно ти задържа...Има два варианта: лош и добър.Ако си с табло ВДО, е добре т.е. изкарай я пак и не я набивай толкова много навътре, защото явно ти задържа.Ако обаче си с Йегер/ММ, е възможно да си прецакал оста на моторчето, защото те са от безконечния вид т.е. нагласят се само чрез аутпут теста през ваг-ком.То си е най-добре изобщо така да си нагласиш стрелките по този тест, за да си показват вярно.Като за начало провери това преди да даваш пари за друго табло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barabasa Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Когато си я слагал стрелката си я натиснал твърде силно навътре. Оттам явно ти задържа...Има два варианта: лош и добър.Ако си с табло ВДО, е добре т.е. изкарай я пак и не я набивай толкова много навътре, защото явно ти задържа.Ако обаче си с Йегер/ММ, е възможно да си прецакал оста на моторчето, защото те са от безконечния вид т.е. нагласят се само чрез аутпут теста през ваг-ком.То си е най-добре изобщо така да си нагласиш стрелките по този тест, за да си показват вярно.Като за начало провери това преди да даваш пари за друго табло Ами не знам какъв точно модел е. Мисля че не е нито един от двата. И не зная ако не успея да го отремонтирам, дали да речем VDO или другото там ще става за моята кола. Ако знаеш дали стават тези които си ми писал, пиши. Ето какъв модел е моето табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ggatwo Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Това е модел от английските табла...Те са почти вечни т.е. нямат проблемите, които имат другите.Ти си го отварял и затова се е получила тази засечка.То подлежи спокойно на настройка през ваг ком.Извади си отново стрелката и си я нагласи посредством този тест, който ти писах по-горе.Влиза се на 17 канал през ваг ком и се избира аутпут тест.Вадиш си предварително стрелката и я нагласяш след като си пуснал теста.Гасиш теста и я довкарваш като внимаваш да не е прекалено навътре отново, за да не ти засича.Това е при положение, че все пак не си успял да потрошиш оста на моторчето с натискане - тогава ще ти трябва ново моторче от същия модел табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barabasa Публикувано 5 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2012 Оле мойта работа отива на смяна на табло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teyko Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 здравейте колеги и при мен имах същия проблем с грешното показване на бензина много е гадно да не знаеш колко бенз имаш и накрая се оказа 4е единия кабел се е скъсал в резервоара направо от обувката която влиза в дат4ика работа за 2 мин и вси4ко е ок надявам се да съм бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valiohh Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Процедурата със ваденето на бушоните от първия пост РАБОТИ. Тествано на А4 1.9 тди 2003. Благодарности!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geshme Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 (Редактирано) И при мен се получи като магията с 15 и 28 бушон...но беше временно...след известно време пак започна да показва по-малко гориво...не знам ако се прави няколко пъти това с махането и даването на контакт дали няма да се повреди нещо друго Редактирано 28 Юли 2013 от geshme Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bet365 Публикувано 7 Август 2013 Доклад Share Публикувано 7 Август 2013 Евала пич от кога се мъчех да го оправя . Какво ли не ми казваха да напълня резервоара (няма ефект) на комп го закачаха (няма ефект) ти изби рибата супер много благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bidjito Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 (Редактирано) ...Надявам се, че съм бил полезен. Bravo!!! Mnogo blagodarq Za audi a4, b6 1,9tdi 131 stana:) Evala Писането на кирилица е задължително! Редактирано 17 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 Айде и аз да БЛАГОДАРЯ на колегата bkolev при мен А4 B6 131 к.с. бензин стана .От снощи карам и се кефя ,че стрелката си стой там където трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fallS-intriga Публикувано 12 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2013 и аз имам същия проблем пробвах с тия бушони 15-28 но без ефект пак показва грешно но пък имам половин резервоар бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Изпробвано на А6 C5 - Работи! А иначе проблема беше следния - Тръгнах от Сандански за Благоевград и както винаги зареждам на бензиностанция ЕКО Кресна. Попринцип не гася колата(защото никога не гася колата веднага след като до скоро е била в обороти), но понеже се забавих в колата и този път я изгасих и отидох да плащам. Заредих за 25лв. Като се качих и запалих борд компютъра и стрелката не отчетоха е съм заредил, но си казах " Ще се мръдне стрелката до няколко минути.." Да ама не.... Така до Благоевград стрелката в най-долно положение според борда вече ми остават само 10км да измина. С хората в коалта почнахме да се чудим какво ли е станало, да не би да не са ми заредили гориво?!!? Тогава отидох сложих за още 10лв, но промяна никаква... Уреда вече отиде на 0км... Колата все още вървеше и така чак до Сандански. Ясно ми стана че са ми заредили гориво и проблема е в колата. И така пробвах номера с бушоните. Като гледах те бяха точно същите както колегата е казал 15 и 28. Извадих ги, контакт, изключих пак ги върнах, пак контакт и нещата си дойдеха на мястото! Благодаря на колегата, който се е потрудил да намери тази информация! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shawn Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Написаното в 1-ви пост важи ли ако стрелката ми показва с 3-4 мм. (да не са и повече) под червеното, когато наистина няма никакъв бензин ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 В таз тема е открита топлата вода... че проблемите идват от лоши контакти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Virge Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Незнам дали това е правилната тема, но моя проблем е малко по странен стрелката на горивото ми показва на обратно смисъл когато няма гориво показва, че е пълен резервоара, когато заредя слиза надолу.Пробвах този прословът рестарт, но ми изгасна подсветката на таблото, това е друг въпрос.Мисълта ми е може ли тези обратни показания да са от нивомера или по скоро проблема е в таблото.Ако някои има идея моля пишете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 ..., но моя проблем е малко по странен стрелката на горивото ми показва на обратно ... Таблото ти е от друг вид автомобил, например Audi A6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Virge Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Таблото ми е от този вид възможно ли е?и ако го сменя трябва ли да се прави нещо на компютъра или е plug and play Редактирано 23 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване