Jump to content

Решение с грешното показване на гориво


bkolev

Recommended Posts

От нямане какво да правя реших и аз да пробвам процедурата,защото при тестове на таблото горивомера има мааалко отклонение от средата в посока повече гариво.Не че е кой знае какъв проблем но.......

Сега казуса е следния.Бушон 15 отговаря на описаното от автора на темата.Но бушон 28 за горивната помпа го няма.Просто гнездото е празно.Според легендата от капака на бушоните и упътването на колата под номер 28 трябва да си е именно бушона за горивната помпа (kraftstoffpumpe) или на френски от книжката ( pompe a carburant pompe diesel additionnelle) но гнездото е празно.Защо така според вас?

Колата е A4 B5 1.9 tdi AVG

Хмммм,абе ние с роторната помпа май нямаме подкачваща,което мисля отговаря на въпроса ми....

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмммм,абе ние с роторната помпа май нямаме подкачваща,което мисля отговаря на въпроса ми....

Точно. Този двигател няма подкачваща помпа. :zustimm:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го прави. Трябва да се направи адаптация с вагком.

Да ама вече го направих и съжелявам, защото си счупих стрелката. По-точно една прозраяна пластинка на стрелката, явно е ограничител. И сега като дам на контакт, стрелката се вдига и показва това на което я регулирах, обаче като изключа от контакт, си стои там и не пода на нулата. Голем гаф. Сега трябва май да си купя някое табло втора употреба, но не зная какво. Чета тука из форума, има различни. Някакви VDO и някакви други, каквото е моето ама забравих какво точно пишеше на него. Намерих едно за 40 лв ама е от англичанка, и измерва изминалото разтояние в мили а не в километри и незная може ли да се обърне на км, и колко ще ми стува. Ако е 10-20 лв, то по-добре е да си купя друго но на по-висока цена. Не знам какво да правя. Дай съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да постнеш една снимка точно на това което си счупил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да постнеш една снимка точно на това което си счупил?

Ами аз в момента съм на работа, и няма да мога, но мога да обясня подробно. Значи, когато извадих стрелката, на пластмасовата ос която е точно под черното пластмасово дискче на което стои стрелката, имаше една прозрачна пластинка която стърчеше настрани. И когато наместих стрелката на желаната позиция, я натиснах да влезе обратно на местото си, и явно съм натиснал малко по-силно и се счупи тази прозрачна пластинка. Сега когато подам контакт се вдига, ама когато изключа си стои там дето се е вдигнала, почуквам на стъклото на километража и пада на нула. Не зная дали ще може да се отремонтира, но ако не може, поне да зная какво табло да търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти намалява горивото стрелката пак ще се връща, така че засега не търси друго табло. На някои фордове и френски коли така си е направено заводско - като изключиш контакта стрелката на бензиномера си остава на мястото, т.е. не пада до нула. Ако ти показва вярно по-добре не я закачай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти намалява горивото стрелката пак ще се връща, така че засега не търси друго табло. На някои фордове и френски коли така си е направено заводско - като изключиш контакта стрелката на бензиномера си остава на мястото, т.е. не пада до нула. Ако ти показва вярно по-добре не я закачай.

Благодаря, ще я наблюдавам известно време, да видя какво ще стане. Между другото, като й слагам нафта не мърда нагоре, щото вчеа й сложих 20лв не мръдна :icon_cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си я слагал стрелката си я натиснал твърде силно навътре. Оттам явно ти задържа...

Има два варианта: лош и добър.

Ако си с табло ВДО, е добре т.е. изкарай я пак и не я набивай толкова много навътре, защото явно ти задържа.

Ако обаче си с Йегер/ММ, е възможно да си прецакал оста на моторчето, защото те са от безконечния вид т.е. нагласят се само чрез аутпут теста през ваг-ком.

То си е най-добре изобщо така да си нагласиш стрелките по този тест, за да си показват вярно.

Като за начало провери това преди да даваш пари за друго табло :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си я слагал стрелката си я натиснал твърде силно навътре. Оттам явно ти задържа...

Има два варианта: лош и добър.

Ако си с табло ВДО, е добре т.е. изкарай я пак и не я набивай толкова много навътре, защото явно ти задържа.

Ако обаче си с Йегер/ММ, е възможно да си прецакал оста на моторчето, защото те са от безконечния вид т.е. нагласят се само чрез аутпут теста през ваг-ком.

То си е най-добре изобщо така да си нагласиш стрелките по този тест, за да си показват вярно.

Като за начало провери това преди да даваш пари за друго табло :zustimm:

Ами не знам какъв точно модел е. Мисля че не е нито един от двата. И не зная ако не успея да го отремонтирам, дали да речем VDO или другото там ще става за моята кола. Ако знаеш дали стават тези които си ми писал, пиши. Ето какъв модел е моето табло.

post-70774-0-55402300-1346421608_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е модел от английските табла...

Те са почти вечни т.е. нямат проблемите, които имат другите.

Ти си го отварял и затова се е получила тази засечка.

То подлежи спокойно на настройка през ваг ком.

Извади си отново стрелката и си я нагласи посредством този тест, който ти писах по-горе.

Влиза се на 17 канал през ваг ком и се избира аутпут тест.

Вадиш си предварително стрелката и я нагласяш след като си пуснал теста.

Гасиш теста и я довкарваш като внимаваш да не е прекалено навътре отново, за да не ти засича.

Това е при положение, че все пак не си успял да потрошиш оста на моторчето с натискане - тогава ще ти трябва ново моторче от същия модел табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здравейте колеги и при мен имах същия проблем с грешното показване на бензина много е гадно да не знаеш колко бенз имаш и накрая се оказа 4е единия кабел се е скъсал в резервоара направо от обувката която влиза в дат4ика работа за 2 мин и вси4ко е ок надявам се да съм бил полезен:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 8 months later...

И при мен се получи като магията с 15 и 28 бушон...но беше временно...след известно време пак започна да показва по-малко гориво...не знам ако се прави няколко пъти това с махането и даването на контакт дали няма да се повреди нещо друго :)

Редактирано от geshme
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Евала пич от кога се мъчех да го оправя . Какво ли не ми казваха да напълня резервоара (няма ефект) на комп го закачаха (няма ефект) ти изби рибата супер много благодаря  :loldev:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

...

Надявам се, че съм бил полезен. :respekt:

Bravo!!! Mnogo blagodarq :) Za audi a4, b6 1,9tdi 131 stana:) Evala

Писането на кирилица е задължително!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Айде и аз да БЛАГОДАРЯ на колегата bkolev при мен А4 B6 131 к.с. бензин стана .От снощи карам и се кефя ,че стрелката си стой там където трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам същия проблем пробвах с тия бушони 15-28 но без ефект пак показва грешно но пък имам половин резервоар бензин 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпробвано на А6 C5 - Работи! А иначе проблема беше следния - Тръгнах от Сандански за Благоевград и както винаги зареждам на бензиностанция ЕКО Кресна. Попринцип не гася колата(защото никога не гася колата веднага след като до скоро е била в обороти), но понеже се забавих в колата и този път я изгасих и отидох да плащам. Заредих за 25лв. Като се качих и запалих борд компютъра и стрелката не отчетоха е съм заредил, но си казах " Ще се мръдне стрелката до няколко минути.." Да ама не.... Така до Благоевград стрелката в най-долно положение според борда вече ми остават само 10км да измина. С хората в коалта почнахме да се чудим какво ли е станало, да не би да не са ми заредили гориво?!!? Тогава отидох сложих за още 10лв, но промяна никаква... Уреда вече отиде на 0км... Колата все още вървеше и така чак до Сандански. Ясно ми стана че са ми заредили гориво и проблема е в колата. И така пробвах номера с бушоните. Като гледах те бяха точно същите както колегата е казал 15 и 28. Извадих ги, контакт, изключих пак ги върнах, пак контакт и нещата си дойдеха на мястото! Благодаря на колегата, който се е потрудил да намери тази информация! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написаното в 1-ви пост важи ли ако стрелката ми показва с 3-4 мм. (да не са и повече) под червеното, когато наистина няма никакъв бензин ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали това е правилната тема, но моя проблем е малко по странен стрелката на горивото ми показва на обратно смисъл когато няма гориво показва, че е пълен резервоара, когато заредя слиза надолу.Пробвах този прословът рестарт, но ми изгасна подсветката на таблото, това е друг въпрос.Мисълта ми е може ли тези обратни показания да са от нивомера или по скоро проблема е в таблото.Ако някои има идея моля пишете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., но моя проблем е малко по странен стрелката на горивото ми показва на обратно ...

 

Таблото ти е от друг вид автомобил, например Audi A6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

6129167G.jpg

 

Таблото ми е от този вид възможно ли е?

и ако го сменя трябва ли да се прави нещо на компютъра или е plug and play

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...