sky Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Карай си няма страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 (Редактирано) То и аз мисля на 90 000 да го сменя , но ми предстои дълго пътуване около 7 000 км . и малко се страхувам.Питай ги в Порше как стои въпроса с мобилитетната гаранция за да си вържеш гащите. На мен ми дадоха такава миналата година при смяната на двигатлното масло и съм по-спокоен. Редактирано 2 Май 2012 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendata Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Това което аз знам е, че на всякакви вариаторни кутии, като мултитроника, маслото се сменя на 60К. Жена ми кара автомобил от друга марка с вариатор и на 60к маслото го сменяме. Доколкото знам май сменяват и филтъра също. Разликата преди и след смяна на масло е чувствителна.Типтроника на Ауди, от по късните кутии и със зеленото масло, няма препоръчителен интервал на смяна.Когато си ги питал в Порше сигурен ли си, че са разбрали, че е мултитроник а не типтроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 На мулти задължително се сменя на 60-80к. Докато бях в Австрия смениха на 2.7 мулти на предно и механика ми каза, че е задължителна смяната на 60к макс 80к км ако искаш да нямаш проблеми. Маслото по-спомен беше жълто на цвят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Аз съм в чужбина или по точно в Норвегия и бях тука в сервиза.Не съм сигурен дали ме е разбрал , но нали това му е професията - да знае кое -какво е а и колата е регестрирана и има история там.Да ви кажа , мисля че тука само частите , маслата и горивата са качествени но откъм майстори май и тука са "осакатени" или по точно - на каквито попаднеш.Хубавото е че ако стане някой фал по тяхна вина си покриват разходите а и застраховката го покрива.Но понеже ще пътувам до БГ и обратно ,там също ще повъртя малко км. - та ми е притеснено де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 За 10к км нищо няма да и стане. Виж къде ти е по-евтино и там го смени. Може и по пътя да го смениш в Германия или Австрия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Още в сервиза ми мина тази идея , проблема ще е със запазването на час.Да не стане така че да чакам ден-два за час , че отпуската ми е по "скъпа "от парите.Ще го сменя тука но исках вашето мнение , че когато ида пак да знам какво искам точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 7 Май 2012 Доклад Share Публикувано 7 Май 2012 (Редактирано) Аз пък днес на няколко бири напраих 27,5/100 градско разход Мноу съм лош деа Редактирано 7 Май 2012 от mad.max Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 7 Май 2012 Доклад Share Публикувано 7 Май 2012 Ами честито. И аз на там съм тръгнал. Я кажи повече или от 3.0 върви това 4.2? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 7 Май 2012 Доклад Share Публикувано 7 Май 2012 Ти сериозно ли сравни 3тди с 4.2 бенДзин Освен да харчи доста като за дизел и да похарчва една идея повеччко от преките си дизелови конкуренти и в стоков вариант не е некъв бързак то пък и ръчната е ел. да не може човек да си помисли че задържа по време на движение Шегичка да не се впрегнете нещо \ между е65 3л дизел и 4.4 бензиновия вариант разлика горе долу 100 кс се усещат бая до 100 е с 3 коли отпред на 200 вече трудно се вижда .Дизела на 250 е на последни издихания докато 8-ка си крузва резонно и ако не е ограничен мисля че ще постигне 270-80 км на километраж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 7 Май 2012 Доклад Share Публикувано 7 Май 2012 Чувал съм че повече върви а и 6.1 срещу 7.9 ускорение по каталог треа да има разлика Сега съм с 19ки и ми падна ускорението но е някъде към 7 сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 mad това 4.2 с кой мотор е от 2004-та или от 2006-та? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 2004 335коня не е фси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 Много ми е чудно каква ще е разликата във вървенето спрямо 3.0тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 http://www.zeperfs.com/duel1250-1830.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 (Редактирано) Сериозна разлика, интересното е че бензинката е по-лека Редактирано 8 Май 2012 от mad.max Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 Много ми е чудно каква ще е разликата във вървенето спрямо 3.0тди.Ами разликата е очевидна - с 27.5 литра при 3.0 тди вървенето е от София до Бургас, а при 4,2 некъде до Пазарджик или има няма едни 300км вървене . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 А не не, не говорим за литри, макар че и 4.2 може да направи икономично извънградско около 8.Жалко, че на събора няма да има възможност за 400м. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 По принцип бая я шпоря и на извънградско съм около 15/100. Ако се кара между 100 и 160 пада на 11-12. Скоро с новите камери на КАТ които ще слагат май ще я сваля до заводския разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 (Редактирано) Хайде колегите с 4ф да се преброим за събора АзЯвно Вартера... други?Трябват ми 12v/1A да захраня антирадара си.Искам да ги взема някъде от купето със скрит кабел и да ги закарам без разглобявания на интериора до огледалото.Някой да го е правил, че да не се мъча. Редактирано 9 Май 2012 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 Хайде колегите с 4ф да се преброим за събора АзЯвно Вартера... други?Трябват ми 12v/1A да захраня антирадара си.Искам да ги взема някъде от купето със скрит кабел и да ги закарам без разглобявания на интериора до огледалото.Някой да го е правил, че да не се мъча.Бройте ме и мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 Аз ще съм от петък след обед там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 Някой да го е правил, че да не се мъча.Моят е в пепелника, но ти сигурно си пушач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 От там трудно тръгва кабелче нагоре.Идеята ми е да го взема някъде от конзолите (лява/дясна) за бушоните, но не знам кой бушон е за запалката или ако не за нея, то поне кой мога да ползвам без да направя проблем с някой техника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 защо не пробваш да хванеш ток от плафона, там винаги се намира + при контакт, а и радара е малък консуматор, че да се притесняваш за ампеража. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts