Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

То и аз мисля на 90 000 да го сменя , но ми предстои дълго пътуване около 7 000 км . и малко се страхувам.

Питай ги в Порше как стои въпроса с мобилитетната гаранция за да си вържеш гащите. На мен ми дадоха такава миналата година при смяната на двигатлното масло и съм по-спокоен.

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което аз знам е, че на всякакви вариаторни кутии, като мултитроника, маслото се сменя на 60К. Жена ми кара автомобил от друга марка с вариатор и на 60к маслото го сменяме. Доколкото знам май сменяват и филтъра също. Разликата преди и след смяна на масло е чувствителна.

Типтроника на Ауди, от по късните кутии и със зеленото масло, няма препоръчителен интервал на смяна.

Когато си ги питал в Порше сигурен ли си, че са разбрали, че е мултитроник а не типтроник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мулти задължително се сменя на 60-80к. Докато бях в Австрия смениха на 2.7 мулти на предно и механика ми каза, че е задължителна смяната на 60к макс 80к км ако искаш да нямаш проблеми. Маслото по-спомен беше жълто на цвят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм в чужбина или по точно в Норвегия и бях тука в сервиза.

Не съм сигурен дали ме е разбрал , но нали това му е професията - да знае кое -какво е а и колата е регестрирана и има история там.

Да ви кажа , мисля че тука само частите , маслата и горивата са качествени но откъм майстори май и тука са "осакатени" или по точно - на каквито попаднеш.

Хубавото е че ако стане някой фал по тяхна вина си покриват разходите а и застраховката го покрива.

Но понеже ще пътувам до БГ и обратно ,там също ще повъртя малко км. - та ми е притеснено де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Още в сервиза ми мина тази идея , проблема ще е със запазването на час.

Да не стане така че да чакам ден-два за час , че отпуската ми е по "скъпа "от парите.

Ще го сменя тука но исках вашето мнение , че когато ида пак да знам какво искам точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сериозно ли сравни 3тди с 4.2 бенДзин :hilezh: Освен да харчи доста като за дизел и да похарчва една идея повеччко от преките си дизелови конкуренти и в стоков вариант не е некъв бързак то пък и ръчната е ел. да не може човек да си помисли че задържа по време на движение :hilezh::rolleyes:

Шегичка да не се впрегнете нещо \ между е65 3л дизел и 4.4 бензиновия вариант разлика горе долу 100 кс се усещат бая до 100 е с 3 коли отпред на 200 вече трудно се вижда .Дизела на 250 е на последни издихания докато 8-ка си крузва резонно и ако не е ограничен мисля че ще постигне 270-80 км на километраж :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм че повече върви а и 6.1 срещу 7.9 ускорение по каталог треа да има разлика :hilezh: Сега съм с 19ки и ми падна ускорението но е някъде към 7 сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е чудно каква ще е разликата във вървенето спрямо 3.0тди.

Ами разликата е очевидна - с 27.5 литра при 3.0 тди вървенето е от София до Бургас, а при 4,2 некъде до Пазарджик или има няма едни 300км вървене hilezh.gifbia.gif .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип бая я шпоря и на извънградско съм около 15/100. Ако се кара между 100 и 160 пада на 11-12. Скоро с новите камери на КАТ които ще слагат май ще я сваля до заводския разход :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колегите с 4ф да се преброим за събора :)

Аз

Явно Вартера

...

други?

Трябват ми 12v/1A да захраня антирадара си.

Искам да ги взема някъде от купето със скрит кабел и да ги закарам без разглобявания на интериора до огледалото.

Някой да го е правил, че да не се мъча.

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колегите с 4ф да се преброим за събора :)

Аз

Явно Вартера

...

други?

Трябват ми 12v/1A да захраня антирадара си.

Искам да ги взема някъде от купето със скрит кабел и да ги закарам без разглобявания на интериора до огледалото.

Някой да го е правил, че да не се мъча.

Бройте ме и мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От там трудно тръгва кабелче нагоре.

Идеята ми е да го взема някъде от конзолите (лява/дясна) за бушоните, но не знам кой бушон е за запалката или ако не за нея, то поне кой мога да ползвам без да направя проблем с някой техника :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не пробваш да хванеш ток от плафона, там винаги се намира + при контакт, а и радара е малък консуматор, че да се притесняваш за ампеража.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...