Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

Хайде колегите с 4ф да се преброим за събора :)

Аз

Явно Вартера

...

други?

Мен не ме бройте, няма да присъствам на събора.

То и да можех да дойда 4F-ката щеше да е скрита от хорските очи на служебния паркинг.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта 4Ф-ка ще почива за збора, но ще дойда с истински автомобил 4.2...

Малко ъпдейт по темата, продава се ремонтен комплект за подлакътника, на някой, ако му е счупен механизма за затваряне нов такъв с капака+копчето е 45лв. Сменя се за 5 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се облажа от офертата за подлакътника?

Единственото нещо което ме дразни и в тази, и в предишната В6. Тия подлакътници явно не са правени за душмани :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой по-запознат може ли да каже дали 2,7tdi 163 hp може да бъде upgrade-нато до 180 hp само със смяна на софтуера?

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой по-запознат може ли да каже дали 2,7tdi 163 hp може да бъде upgrade-нато до 180 hp само със смяна на софтуера?

Не си струва, мислиш ли че ще ги усетиш тия 17 коня разлика?

Въртящият момент е един и същ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой по-запознат може ли да каже дали 2,7tdi 163 hp може да бъде upgrade-нато до 180 hp само със смяна на софтуера?

Благодаря предварително :)

Смени си софтуера с най-новия, и после бегай да те направят 200коня :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата, продава се ремонтен комплект за подлакътника, на някой, ако му е счупен механизма за затваряне нов такъв с капака+копчето е 45лв.

Здравей колега. Може ли малко повече инфо за тоя комплект. При мен пружината на копчето за подлакътника е счупено - там където се слага телефона. За това ли става въпрос?

Друго, което искам да питам, в тоя подлакътник имам приставка за иТелефон. Аз обаче такъв не притежавам. Мога ли да я махна тая приставка, да си взема по някакъв начин 5В от пиновете и така да мога да си закачам моя ХТЦ на микроУСБ, пък и да си ползвам мястото? Видях, че избора от приставки за телефони е доста ограничен.

Междодругото едно доста дразнещо нещо за мен е липсата на достатъчно удобни ниши да си сложиш портофейла, телефона, разни хартийки, които все за нещо трябват под ръка и т.н. Аз ако сложа отпред пред лоста нещо, почват да хвърчи при някой завой, ако ги сложа в страничните джобове - забравям ги. Купих си очила-не се събират в отделението горе. :hilezh: Вие как се справяте с това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

insomniaс: Не колега, капака спира да се затваря на подлакътника и като го дигнеш назад ти се изсипва всичко. Това копче се продава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За светлините си виж кодировката на компа на вратата...

И мойта стойка за номера е от КАТ - минава по контура на оригиналната отдолу и на два пръста от парктроника но не пищи.

Пурите не може да са ти изгорели и двете отпред ей така, това е лед все пак. По принцип цялото осветление вътре може да го регулираш през ММИ. Може ако са сваляни корите да не са закачили буксите, виж и бушони евентуално и както каза Sky - ваг чек. ...

.zustimm.gif

Кодировката си е ОК.

Странно как, бяха изгоряли и двата диода в предните врати. Смених ги и сега вече дискотеката е пълна :) Сменят се елементарно, но само ако знаеш какво и как да пипнеш, в противен случай има опсаност да отиде някоя щипка от махагоновата апликация :dance: А ако тръгнеш да сменяш целия комплект със буксите, както се продават като резервна част в порше, е там вече си трябва разглобяване на цялата кора :2gunsfiring_v1:

И сега, противно на написаното преди това от мене, ми влезна мухата да сменя музиката с БОУС система. От там и следващата ми молба:

Ако може някой колега с "босе"/Боус ... да ми позволи да чуя и сравня звука м/у моето ДПС, ще бъда много благодарен. Разбира се ако няма осезаема разлика, не мисля да пипам, но пък ако е доста по-добър саунда ... :dance:

Разбира се ако е авант, тогава сравнението ще бъде реално, но и на седан не бих отказал да чуя как звучи.

Благодаря предварително :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е доста сложно да се намести Боус система. Имаш съраунд говорител под предното стъкло и два съраунда отзад на кората, които DSP-to въобще няма. Във вратите всички говорители трябва да смениш, защото са по-мощни, нов усилвател, ново окабеляване, нов модул...

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е! Сложно си е от всякъде, но пък ... ако си струва, бих се наел.

Иначе, моята е авант и съответно нямам кора отзад. Съраунд говорителите са другаде :)

Като цяло имам в предвид кола донор. В момента съм в процес на преговори за мултимедията, но не съм наясно дали си струва. Ще бъда само и единствено като чуя и сравня. За това ми беше и молбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старото ми ауди, нямаше никакъв говорил на БОСЕ-то под предното стъкло. Няма и място да се сложи, единствено има една декоративна решетка и един сензор по средата. Разликата между ДСП и БОСЕ е огромна, това е най-яката екстра дето ми липсва от предишната кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както Вертер е казал има сериозни трудности с преработката към Боус. Аз проучвах въпроса, и реших да чакам кола с фабрично. Разликата с ДСП е осезаема. Ако ще се преработва ДСП, най-добре афтърмаркет. Има доста решения и някой са доооста по-добри от босенцето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си струва, мислиш ли че ще ги усетиш тия 17 коня разлика?

Въртящият момент е един и същ.

Мерси, Влади, определено няма да ги усетя :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колегите с 4ф да се преброим за събора :)

Аз

Явно Вартера

...

други?

Трябват ми 12v/1A да захраня антирадара си.

Искам да ги взема някъде от купето със скрит кабел и да ги закарам без разглобявания на интериора до огледалото.

Някой да го е правил, че да не се мъча.

И мен ме бройте

Относно антирадара, моя е вграден в плафона над главата и върши работа, захранване е взето от жиците за крушките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно как, бяха изгоряли и двата диода в предните врати. Смених ги и сега вече дискотеката е пълна :) Сменят се елементарно, но само ако знаеш какво и как да пипнеш

На врата по 1 диод ли има? Как се сменят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно нагоре от нулева позиция и после регулираш чрез плъзгача в широката част на лоста. Всичко това при условие, че имаш „сензор за дъжд“ (нямам представа дали е сериен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ако ще се преработва ДСП, най-добре афтърмаркет. Има доста решения и някой са доооста по-добри от босенцето.

А в конкретика проверявал ли си?! Какво, къде, колко. :bia:

Колега, препоръчай някой, който може да update-не софтуера :)

Мишо също има лиценз и го прави. Аз при него ходих и съм изключително доволен. И цената е доста по-различна.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в конкретика проверявал ли си?! Какво, къде, колко. :bia:

проверявал съм само на "разкази в картинки" преди да взема колата. В Тояга работеха един авант, звучеше невероятно, уплътнени врати и купе... хубаво, но и скъпо ми се стори.

това преди година и нещо. сега може да е друго положението с цените и вариантите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих запитване в Авител за варианти и цени, на първо време възнамерявам да сложа интерфейс Денсион Гейтуей, за да мога да слушам МП3. Доколкото проверявах, няма много възможности в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...