Jump to content

Въпрос относно филтър твърди частици А6 3.0 TDI?


TMAX

Recommended Posts

Цитиране на предходен пост!

не е точно така ..... забелязвам че масово се ползва еку сейф и после - няма грешки, ама пуши .....еми ще пуши

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 214
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Колеги,

а премахнат дпф ако се върне обратно какво се прави на компютъра, налива се направо последния софтуер или пак се прави нещо като ремап?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталация на последния софтуер с VAS за твоя модел ECM и се активира автоматично. Беля става, ако се премахне DPF-a софтуерно и хардуерно и си флашнеш компа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Колеги здравеите!!! Имам а6 3,0тди 4ф авант 2006г. Притежавам го от половин година. Имах много странен проблем. Преди време след дълго карене колата започна да пуши за около 5мин. при нормално каране. Усети че на празен ход се менят леко оборотите и не работи равномерно. също така останових че маслото се е покачило над максимума. Смених маслото и след време ми изписа на таблото че дпф-а иска регенерация. (Изпълних я по книга) и всичко заспа. Но уви до вчера,пак същото. Лютив пушек,неравномерна работа и високо масло. Днес пуснах регенерация от вагком и мина успешно но, не разчитам на това. След първия път смених една дюза която си беше в норми но нали........ отчаяние. Ето и стоиностите на тях

 1.      -16.0

            0,0

            0,0

2.         0,0

            4,0

            2,0

3.         6,0

            4,0

            0,0

4.         0,0

            12,0

            4,0

5.         2,0

            8,0

            0,0

6.        -4,0

             2,0

             2,0

Моля помагаите!!! Нормални ли са стоиностите. Честита нова година!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами поне на мен по рама и кода на двг ми излеле че има. Пак то си си вижда под колата гърне с две тръбички.

 

Колеги даите мнения по моя въпрос!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай VIN и ще ти кажа имало ли е заводски. Иначе дали все още го има, някой друг да каже как се разбира със сигурност :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A aз малко като идиот да попитам как да разберем дали имаме DPF ? Защото знам, че не всички коли имат преди 2008г.

Бъркаш в ауспуха, ако има сажди си без ДПФ, ако няма сажди и е чист значи си с ДПФ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А6 4F като му се забрани ДПФ-а да търси си кара по софтуера, който си е на БМК/АСБ без ДПФ. Сиеменс ППД на 2.0тди там се лъже компютъра като се търкат грешките и се променя мощността на аварийния режим и там махането на ДПФ е нож с две остриета. Като светне жълтата лампа за грешка трябва незабавно да се прочете, защото примерно запекла геометрия на турбо няма да вкара колата в limp mode with reduced torque.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита нова година колеги, По моя въпрос- обаче когато и двата пъти ми пълни маслото и трепкат оборотите не ми светва никаква индикация! Много странно! Нямам решение на въпроса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахни го, щото като пълни маслото с нафта или сажда си влошава качеството и после турбо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж с вагком какво става по 100,101,102,103 канал. Виж дали нямаш грешки записани относно температурните сензори и да не иска да ти пуска регенерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на последък всякакви болешки се лекуват с махане на DPF филтъра, независимо дали той ги причинява или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената грешка излизаше че моторчето на всмукателя дава неприемлив сигнал. Но ту се оправя ту изчезва и чека светва и угасва. Също така веднъж беше дало грешка в дросел клапата но надали е това че и тя е за смяна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали имаш луфт във вихровите клапи. Сигнала се взима с датчици на хол, които са в корпуса на капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...