Jump to content

Въпрос относно филтър твърди частици А6 3.0 TDI?


TMAX

Recommended Posts

Отивай в Порше за 40 лв ще ти го оправят с регенерация ако има шанс. Навъртял си повече безмислени км в опит да го оправиш сам и може да си усложнил нещата. С лъжене няма да стане - все едно да сложиш по един чеп в ауспусите и да кажеш на компа, че всичко е наред и да си кара с пълна газ steinigung.gif.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 214
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

само на кирилица вече !!! но нали ви казвам,че нестава да се активира принудителна регенерация !!! а компа показва 30% само че е запушен,а при такава стойност не трябва да имам аларма !!! дори и на първата степен на замърсяване. а ако се задейства регенерация мисля,че ще го свали на 0 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен не знаеш как да направиш регенерацията - чете ли инструкциите на ростех и спазваш ли ги точно, оригинален VCDS кабел ли ползваш или менте от 30 лв?. Тия проценти и единици къде ги гледаш. Кажи на кой канал гледаш. как се опитваш да я пуснеш тази регенерация и т.н. Порше ползват VAS апаратура и софтуер, които също са различни, защо мислиш че няма да стане при тях.

И слагай от по-скъпата нафта за да си спестяващ тези и други главоболия, че иначе ти излиза по-скъпо после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не го проверявам аз ! при специалист,който се занимава с компютри на коли и предимно чипове,смисъл доказано е че си разбира човека от работата,не е някой самозванец. Успоредно с това си запазих и час в ауди днес за 15ч,така че след това ще пиша какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм доволен !!! :dance: отново съм на пътя с 233 коня !!! В Ауди сервиза си свършиха много профисионално работата ! Приемчика много любезен и отзивчив и помага с всякаква информация !!! Много приятно съм изненадан . Отпушиха го и за момента всичко е в изправност !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към днешна дата най-оптимално като цена-качество е Максмоушън в четвъртък и петък

V-power също.

Повече от година карам само с едно от двете и повече не експериментирам защото съм доволен както за ДПФ така и за дюзи. Негативните ми впечатления са от преди това и са свързани с Екодизел (макар че дава добър разход), и стандартната нафта на Лукоил - Дпф се задръстваше в рамките на 50 км от зареждане stupid.gif. Предполагам има и други добри (с добавки за почистване) и лоши такива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Филтър за твърди частици Регенерация Аварийно

Необходими условия:

-Запалването ON

-Двигателя (работи)

-Температурата на маслото над 70 ° C (виж MVB 007.2)

-Филтър за твърди частици товар под 68 мг (виж MVB 104.3) Ако филтър за твърди частици е над 68 мг филтър за частици трябва да се смени, тъй като колата може да изгори, когато регенерира.

-Капака на двигателя, ЗАТВОРЕН

-Ръчната спирачка, ВДИГНАТА !!!!!!!

-Предавka (P) ARK

-Температурата в изпускателната система може да се повиши до 300 ° C!

-Кодове за съхраняваните грешки да няма

-Включени консуматори на енергия (светлина, отопление на седалките, нагреватели на стъкла, климатроник)

Регенерацията може да отнеме до 40 минути, оборотите на двигателя автоматично се увеличава до около 1500 оборота в минута.

[select]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

Започнете Регенерация чрез въвеждане на 10016 .

[Do It!]

[Meas. Blocks - 08]

Избор на всички три групи наведнъж 100, 101 и 102 [Go!

MVB 100.1: обороти на двигателя

MVB 100.3: Регенерация Брояч / таймер

MVB 100.4: Регенерация Abort призна (0 = Не Abort / 1 = Прекрати признати)

MVB 101.4 : Регенерация Статус (001 = загряване, 010 = регенерация, 100 = охлаждане)

MVB 102.1: Температура преди Catalyst

MVB 102.2: Температура преди филтър за твърди частици

[Done, Go Back] [

Close Controller, Go Back - 06]

Искам да добавя и тази инструкция : http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_336.pdf

Редактирано от Stoqan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да я изгася тази лампа и това е! Успях да пусна тази принудителна регенерация с Ваг-Кома. Тръгва процеса и като наблюдавам в [Meas.Blocks-08] група MVB 101.4 : Регенерация Статус (001 = загряване, 010 = регенерация, 100 = охлаждане) , започва със статус 001 оборотите се повишиха на 1500 буча си димя си околу 10на мин. и си достигна 300 градуса температура на филтъра и в следващия момент , в същата група 101.4 изписа статус 000, оборотите паднаха и в група MVB 100.4: Регенерация Abort призна (0 = Не Abort / 1 = Прекрати признати) стана на 1, регенерацията е прекратана. Лампата продължава да си свети, чета грешки , дава грешки за ламбда сонда нисък волтаж и за датчика за деференциално налягане. Филтъра за сажди си е чист, свалях го но за взеки случай го изкъпах с меглио и пароструйка. След края на така наречената принудителна регенерация от аспухите се стича нафта. Наблюдава се леко вдигане на нивото на маслото на двигателя, защото в акробатския файл който съм приложил пиши че отделителя на нафта от маслоутаителя може да прави това само с чиста нафта но не и с нафта в която има био компоненти....каквато е в Родината ни милата по закон 6% био дизел. И няма да намерите бензиностанция в страната където да не се продава точно такава нафта защото има Комисия по контрол на качеството на горивата , която прави актове и започват от 10 000лв. Мисля, че това регенериране е процес който излишно амортизира турбото , нагрява го без смислено до 750 градуса за нещо което я се случи я не се случи, при това впръскването на нафта при тази регенерация става няколко пъти дори при такта на изпускане на газовете, в резултат на което маслото защото никак не е евтино е станало за хвърляне като се повтори няколко пъти процедурата с неуспех. Ако има някой някаква идея как се гаси тази лапма, нека пише. Чудя се дали няма да се излъжи ако двете тръбички на диференциалния датчик за налягане останат развити и си висят, ако забелазахте на картината за датчика какво представлява той е мембрана с пиезо елемент който подава сигнала, ако мембраната не е издута филтъра е шест. Ще пробвам и ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се струва, че или трябва да го оправиш тоя ДПФ (т.е. да видиш термосондата защо дава грешки и т.н.)... или направо да го махнеш и да флашваш ЕКУ-то на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че термо сондата дава грешки или работи неправилно, до сега не съм прочел грешка за нея, а и си измерва температурата. Достигна 300 градуса, тя служи само за сигнал , да знае блока до кога да подава повече нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да я изгася тази лампа и това е! Успях да пусна тази принудителна регенерация с Ваг-Кома. Тръгва процеса и като наблюдавам в [Meas.Blocks-08] група MVB 101.4 :

Евала за инструкциите. Защо не отидеш в Порше да ти направят регенерацията като хората ако е възможно? Аз също карам с Биодизел (на капачката ми пише Not for Biodiesel), но тава изглежда не е проблем защото в Порше се справиха успешно. Въпреки че знам как се прави това с Вагком, точно за тая процедура реших че те с техния ВАС е по-добре да го направят.zustimm.gif Не беше 10 мин, а поне 40 мин.

п.п. Почти сигурен че Вагком се е абортнал и ти е направил мизерията (последните му версии са много зле).

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли защо няма да отида в Порше да ми направят регенерацията, един път защото проблема според мен не е регенерацията и после е защото ще ме убеждават , че е необходимо да си смена ДПФ филтър, няма проблем ще го смена но искам да стоя плътно до тях и да видя че ще изгасни лампата след смяната му , нещо в което не съм убеден. Писах че имам грешки от някои датчици, именно ...когато слезнах в канала и видях филтъра , на задната тръбичка гайка беше спукана , от което следва датчика получава налудничави данни...от там му идва на ум че ще се прецака филтара (датчика е за делта -налягането е мембрана с пиезо елемент ..и ако е надувала само едната тръбичка от входа най вероятно е повредила мемраната или пиезо елемента , след като е нямало съпротивляващото налягане от другия край, тя е в атмосферата) и няма никой да разбере и светва лампата ...при тези ситуации ...описват в инструкциите ...че и задника да си съдерете от регенерации нищо няма да стане ..след 1000км или период от време ще влезе колата в авариен режим. Някой датчик не мери както трябва в това е проблема, при това положение никоя регенерация няма да оправи нещата ...ако ще в порше на марсс да отида. И второ, мисля , че всякакви съвети от сорта за решаване и мнение за проблем..на - отиди в Порше, ела ще ти го оправя , пиши ми на личен, не са предмет и на идеята за ФОРУМ...тук се пишат проблеми които са се решили ...за да могат хората да имат отговори ....предсатвете си какъв добър отговор е - отиваш в порше....ми тогава за какво е тази тема или пък изобщо за какво е този форум. Благодаря за вниманието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта при мен от тази принудителна регенерация, отиваш шофираш 15 мин на 2000-2500 обр. а аз не 15 мин. а с часове я продължих , беше разредено масло на двигателя, 3л. изпуснах за да дойде нивото на максиму....после съответно го смених. Лонг Лайф....честито на регенериращите колеги. Това е някаква атомна простотия , светва ти лампа за нещо което на практика не се е състояло и трябва да правиш нещо докато се случи ....най вероятно да затегни двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де... като си му набрал толкова просто го разкарай тоя ДПФ и не се занимавай повече

До сега като гледам колко пари и усилия си хвърлил направо ти се чудя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може човекът да иска колата да е сток. Достатъчно сложна машина е, за да я човърка така генерално.

Моята ако имаше DPF, също бих се замислил да го изрязвам или не и по-скоро бих потърсил някакъв рециклиран.

Само не разбрах откъде се е взело това 3 литра масло и какво и вреди на колата да я попържиш 1 час, тя за това е правена, да се кара както трябва?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега просто отиди да ти махнат тоз китук и забрави за него.

Процедурата не е сложна и до сега не съм чул за проблеми след правилно премахване на дпф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и сега си и стигат конете , от зад няма хромирани 3.0 TDI, S line,quattro ..и доста интусиасти проявяват въображение

Значи въпрос, някой може да маха този ДПФ филтър , съответно значи може да изчисти светналата лампа ....при положение , че филтъра е чист и няма прегради обаче никой не казва , как се отрива лампата да не свети ...много ми е съмнитетелен събора тук. След като махниш филтъра значи лампата не свети , питам някой който го е правил, не някой който е ходил при някой и някой му е направил нещо ...Защото аз не съм ял баничка , но бати е гледал как един е ял и вика много е вкусно .

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора се флашва със софтуер за такъв без ДПФ и готово ... не разбирам какви притеснения може да имаш, доста тунери надобряха във въпросната процедура иса направили не една и две коли

Виж в темата на Маднес Моторспорт - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=138102&st=0 .. там има клипове на чипнати коли с махнат ДПФ

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй първото дето го каза не съм особено сигурен :rolleyes:/>

По - скоро се работи върху картите на екологията.

Трябва да се има в предвид, че софтуеърното премахване на ДПФ в тоя клас не е лесна работа и се прави строго индивидуално за съответния автомобил.

Нещо като панацея няма!

Има доста примери за бъгове в електрониката след подобни интервенции.

Появяват се предимно след около 1000 - 2000км. след намесата.

Ако колегата смята, че са му достатъчни конете, то нищо не пречи заедно с премахването да ДПФ-а софта леко да се оптимизира.

Мисля си все пак, че в тоя случай ще е още по - доволен!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стояне гледай сега бате да ти кажа нещо, никой няма да ти каже как се маха дпф и как се оправя софтуера за да не ти плаче компа след това.

Доста голяма част от собствениците на 3.0тди от този форум са гледали как им правят различни версии на горивните карти и са с премахнати дпф.

При това са доста хепи от факта!

Така че не си хаби времето и парите, а отиди и свърши работата като хората при проверен сервиз.

Стоил да ти каже къде маха неговия и дали е доволен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля, успях да загася лампата за ДПФ, канал 104.3 - 6.2 мг сажди. Смених, датчика за деференциално налягане, съмняваше ме с грешките си ...не измерваше никакво налягане. Проблема беше, после, иска явно някакво опознаване или някакъв специален ритуал за монтирането му (я пролетно време, студен двигател, изминати километри за опознаване или пък нещо друго). След една седмица четене на финладски , руски , канадски и какви ли не швабщайн форуми.

Някаква процедура от четири точки, която се повтаря 5 пъти.

1.Контакт

2.5сек.

3.Изгасяне

4.40сек.

После адаптиране10, в енджина 1, канал 81-83 , 0001 тест, сейф.

Някъде имаше съвет за кодиране в кодинг11 и код 30605, но не ми го хареса този код, реших , че е от версията на ВагКома. Както и да е лампата изгасна и датчика за деференциално налягане взе да си мери саждите, които са много малко. От тази година ЕС ще се приема деректива, за данъците на автомобилите и критерий няма да са конете, годината, а вредните емисии.

post-77059-0-82932900-1362500817_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...