drag_bg Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!не е точно така ..... забелязвам че масово се ползва еку сейф и после - няма грешки, ама пуши .....еми ще пуши Редактирано 26 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Премахва се пост инжекцията, ако суича не работи. ECUSAFE е скапана програма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Top5 Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Крематор кога ше вършим работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Писах ти на лични да се разберем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Колеги,а премахнат дпф ако се върне обратно какво се прави на компютъра, налива се направо последния софтуер или пак се прави нещо като ремап? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 Инсталация на последния софтуер с VAS за твоя модел ECM и се активира автоматично. Беля става, ако се премахне DPF-a софтуерно и хардуерно и си флашнеш компа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Top5 Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Без този филтър колеги се живее по спокойно е не без професионалната намеса на Крематора разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 https://www.gov.uk/government/news/new-rules-for-mot-to-test-for-diesel-particulate-filter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavel808 Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Колеги здравеите!!! Имам а6 3,0тди 4ф авант 2006г. Притежавам го от половин година. Имах много странен проблем. Преди време след дълго карене колата започна да пуши за около 5мин. при нормално каране. Усети че на празен ход се менят леко оборотите и не работи равномерно. също така останових че маслото се е покачило над максимума. Смених маслото и след време ми изписа на таблото че дпф-а иска регенерация. (Изпълних я по книга) и всичко заспа. Но уви до вчера,пак същото. Лютив пушек,неравномерна работа и високо масло. Днес пуснах регенерация от вагком и мина успешно но, не разчитам на това. След първия път смених една дюза която си беше в норми но нали........ отчаяние. Ето и стоиностите на тях 1. -16.0 0,0 0,02. 0,0 4,0 2,03. 6,0 4,0 0,04. 0,0 12,0 4,05. 2,0 8,0 0,06. -4,0 2,0 2,0Моля помагаите!!! Нормални ли са стоиностите. Честита нова година!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Дюзите са ОК! Ходи да ти махнат филтъра и забрави за проблемите до който води! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavel808 Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 А межо другото дюзите са в милисекунди нали така. Гледам ги не на вагком а на софт. На делфи. От 72 до 78канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Да в мс са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavel808 Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Незнам дали да рискувам с премахването му. не ми даде индикасия че е в регенерация при проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 A aз малко като идиот да попитам как да разберем дали имаме DPF ? Защото знам, че не всички коли имат преди 2008г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavel808 Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 ами поне на мен по рама и кода на двг ми излеле че има. Пак то си си вижда под колата гърне с две тръбички. Колеги даите мнения по моя въпрос!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Дай VIN и ще ти кажа имало ли е заводски. Иначе дали все още го има, някой друг да каже как се разбира със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 A aз малко като идиот да попитам как да разберем дали имаме DPF ? Защото знам, че не всички коли имат преди 2008г.Бъркаш в ауспуха, ако има сажди си без ДПФ, ако няма сажди и е чист значи си с ДПФ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 А6 4F като му се забрани ДПФ-а да търси си кара по софтуера, който си е на БМК/АСБ без ДПФ. Сиеменс ППД на 2.0тди там се лъже компютъра като се търкат грешките и се променя мощността на аварийния режим и там махането на ДПФ е нож с две остриета. Като светне жълтата лампа за грешка трябва незабавно да се прочете, защото примерно запекла геометрия на турбо няма да вкара колата в limp mode with reduced torque. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavel808 Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Честита нова година колеги, По моя въпрос- обаче когато и двата пъти ми пълни маслото и трепкат оборотите не ми светва никаква индикация! Много странно! Нямам решение на въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Премахни го, щото като пълни маслото с нафта или сажда си влошава качеството и после турбо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavel808 Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Да ще го махна но дали тои е проблема. Някои не се ли е зблъсквал с този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Виж с вагком какво става по 100,101,102,103 канал. Виж дали нямаш грешки записани относно температурните сензори и да не иска да ти пуска регенерация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 То на последък всякакви болешки се лекуват с махане на DPF филтъра, независимо дали той ги причинява или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavel808 Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Единствената грешка излизаше че моторчето на всмукателя дава неприемлив сигнал. Но ту се оправя ту изчезва и чека светва и угасва. Също така веднъж беше дало грешка в дросел клапата но надали е това че и тя е за смяна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Виж дали имаш луфт във вихровите клапи. Сигнала се взима с датчици на хол, които са в корпуса на капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване