Jump to content

Хубава работа ама Българска-FOBOS


Recommended Posts

По-важното е, макар никой да се си го призна в крайна сметка от хейтърския състав, че проблемът не е бил в монтажа, не е бил в настройките, не е бил в самия фобус, а е бил страничен и не пряко свързан със самия ГИ!

Надявам се сега един - двама, които плюят системно по фобос - а, сега да се извинят за държанието си по-горе! Да не ги назовавам по имена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изберете Българското -FOBOS

Явно е капризен на по ,,старички коли ,,- с Лоша Ел.Система. но проблема се решава от компетентен МАЙСТОР :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е българското само това не мога да се сетя?

Монтажа.

Радвам се че колегата си е решил "сериозния" проблем, след само пет посещения във фирмения сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра, кабелажа, копчето, датчика за налягане, вакум, и двата температурни датчика са български, изпарителя и рейката са италиански. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е сладко да си правите реклама и анти реклама за наша сметка.

Много е хубаво да се разтоварвте в форума и да пишете неща които не разбирате и не са верни.

Но лошото е, че хората който не разбират си вадят грешни изводи.

Писането по-форумите в момента за съжалениее основно оръжие на конкурентите ни.

Уважаеми клиенти и конкуренти моля не пишете глупости относно компетенциите на сервиза ни в Долни Богров.

Работа има за всички и това, че плюете по нас няма да ви прати повече клиенти на вас.

На колегата от Евро Газ ще отговоря, че нората не пишат лоши неща по форумите за него не само защото е професиналист, а защото е избрал политика да си пробира колите.

Ние обаче приемаме всички коли за монтаж и често се случва да ни доиде кола като по-долоо описаната.

Също така обедняването на хората води да един много неприятен процес - клиентите на спазват препоръките за подмяна на консумативи и после се чувства нещастни.

Спрямо миналата годена сме обслужили 30% повече коли, а сме продали 60% но-малко свещи, кабели и филтри.

Това означава че хората от беднотия често казват " Сега нямам пари за свещи, но ми настройте системата колкото може" което в последствие не им пречи обаче в форумите да обясняват колко пъти са идвали.

Няма вариянт всички да са доволни, но процента на доволните ни клиенти е много висок и тово го доказва броя на монтажите които прави сервиза дори и извън сезон.

В началото на годината внедрихме система за управление и имаме пълна статистика за веки един автомолил както и статистика на повтаряеми проблеми.

Много ми е страно как всички идват да им помагаме, колегите всяка седмица преправят по-няколко коли правени в други сервизи и после същите тези хора ни плюят.

От година и нещо не следя форумите тъи като нямам време за това, но – “недоволния клиент” беше така добър да ми изпрати линк с поста си което ме задължава да отговоря.

Тъи като клиенат твърди, че постояно идва при нас ще опиша хронологията.

1 първо идване – оплакването е, че автомобила прехврля на бензин.

Показана е на клиента окислена клема на масата на акумулатора и той решава да си я оправя сам. Пачистил я е с някакъв спрей. Не сме гледали колата!

2 Второ идване – оплакването е че автомобила прехврля на бензин. Направен е основен преглед на газовата система забелязан е проблем с окисляването на

клемите на акумулатора препоръчано е да се сменят клемите на акумулатора проблема не се е проявил на място.

3 Трето идване. Оплакването е, че автомобила прехврля на бензин.

Клиента си е сменил минусувата клема на акумул като вместо нава клема е използвал още по-окислена клема от стара волга.

Правим основен преглед на системата, но не огкриваме проблем. Имаме съмнение че проблема е в хлабава клема на бушон която е подменена.

4 Четвърто идване. Оплакването е, че автомобила прехврля на бензин и ключа гасне. Диагностицирано е, че ключа гасне защото напрежениета на бобината откъдето е взет + след контакт се променя от 14 на 8 волта. Преместен е плюса след контакт на “по-стабилен” источник с колебания само от 2 волта.

Препоръчано е автомобила да се оправи на бензин.

След четвъртото идване клиента пише емоционален пост в форума.

5 Пето идване – Правим изследване на бензин с цел да докажем, че проблема не е в инжекциона което естествено не се заплаща защото както всеки клиент и въпросния е заразен от мисленето, че сервиза монтирал газовата му ситема е виновен за всички беди.

Поставено му е реле с което се опитваме да заобиколим странните плюсове по ел системата.

Доклод от иследването.

1 Цялата ел система е окислена.

2 Акумулатора кипи и залива с киселина всичко наоколо включително и газовиия компютър.

3 Всички клеми са окислени .

4 Зохранващото напрежение се колебае в рамките на 20-30%

3 Плюса на бобината от време на време прекъсва.

Разбира се прилагаме снимки. може да погледнете тук

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.236153286443191.60198.108350355890152&type=1

Редактирано от Fobos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не кажем голема дума ама половината по форумите са едни разбирачи :rolleyes: Не че и аз разбирам ама се допитвам до професионалистите.Аз кат разбирам от гуми как да давам акъл на газаджии или те на мен :) А ПС-експертите дет колата само я карат не искам и да ги коментирам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много клиенти идват без никаква подръжка на автомобилите си е така.След това чакат газаджиите да ги решат което в много случаи не е тяхна работа.В случая си напълно прав!!!Можехте все пак Вие да смените тажи клема и да не се стига до подобна дискусия.Аз също се подведох от написаното и помислих че грешката е ваша.Правописа обаче ти е отвратителен! :steinigung: Циганин да беше хванал по правилно щеше да го напише! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правописа обаче ти е отвратителен! :steinigung: Циганин да беше хванал по правилно щеше да го напише! :zustimm:

Като говорим за правопис, ти също има над какво да се замислиш! Например пълен и кратък член в този цитат по-горе!

Още един остроумен коментар от твоя страна ще ме накара да се замисля сериозно над въпроса четеш ли моите постове във всички теми, които активно зацапваш или не!!!

Това, че граматиката на един индивид му куца, не значи, че не е силно развит в друга насока.

Приеми този ми пост като последно приятелско предупреждение.

Последващ пост в темата, изпълнен с обидни, язвителни или неприлични квалификации, ще бъде носител на БАН за неговия автор.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можехте все пак Вие да смените тажи клема и да не се стига до подобна дискусия.

Е нали е написал, че човека е решил сам да си я оправя. Чети малко.

...

А кой пише от името на фобос, ако не е тайна. Жалко, че не ти остава време да влизаш, доста митове можеш да разбиеш и ще си направиш реклама макар и малка. За пример давам как хора тук в темите започнаха да препоръчват сервиза в Горна баня без да са ходили или виждали наживо. Само щото собственика се рекламира тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг не виждам в момента.На едни си адвокат,други по всякакъв начин режеш.За какво ли коментирам въобще навсякъде в живота хранилката определя и поведението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правописа обаче ти е отвратителен! :gruebel: Циганин да беше хванал по правилно щеше да го напише! :rotcol:

В такива случай съжалявам че няма минусчета

Редактирано от Simeonov_B
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от името на фобос пише Ивайло Вендов.

Нямам нищо напротив да препоръчват колегата от Еврогаз. Ние имаме ограничен капацитет и повече от 3 коли в момента не можем да правим на ден, а и все пак той е

професиналист и е един от малкото сервизи на които не е нужно да се дава инструкция втори път.

Стратегията е той да покрива северния регион на София.

За съжаление понякога прекалява с саморекламата :zustimm:

Не влизам в форумите защото според мен отдавна мина времето когато доказвахме, че сме направили конкурентен продукт.

А сега както разбирам на прицел ни е Фирмения Сервиз.

Разбира се в него работят хора които понякога грешат. Но като цяло екипа е на нужното техническо ниво.

Сервиза разполага със Системи за управление на качеството.

От началото на годината срещу всяка операция стой подпис на извършителя. Всеки един автомобил си има досие и разполатаме с пълна статистика.

По етапно внедряваме софтуер за управление и около нова година дилърите ни онлайн ще могат да регистрираме всяка една монтирана газова система и сервизните и интервали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина избирам колите преди монтаж, съвсем разбираемо е че няма как да монтирам всичко възможно, и точно на такива коли отказвам монтаж веднага, няма смисъл да се влагат усилия и да си губим времето взаимно.

Лично правя обстоен преглед на абсолютно всяка кола преди монтаж, отказвам и много "неприемливи" изисквания на клиента ако е застрашена безопасността, резултата е доста отказани монтажи, а тези които са монтирани са доволни от Фобос и от моя сервиз.

Има още нещо което е много важно за качеството, лично аз настройвам всяка една кола, в моя сервиз никой служител няма право да настройва коли, това не е реклама а самата истина, това е моята система за качество в последните 15 години, така пазя името на марката FOBOS и името на сервиз EUROGAS.

След монтажа се качвам лично на колата, зареждам я лично с гориво, следя как загрява мотора, дали е обезвъздушен правилно, след загряването настройвам в движение, всяко отклонение го хващам на момента без да разчитам на някой "съвестен" служител, повярвайте има толкова много детайли в тази работа, че невиждам как някой човек на заплата ще положи нужните усилия и внимание за да изпълни всичко както е нужно.

Не съжалявам за нито една такава върната неизправна кола, нито пък съжалявам за тези които са поискали бутилката да "виси" под колата на опасно място, напротив съжалявам за няколкото коли с повреди които не съм забелязал и впоследствие са ми загубили времето....и клиента си е помислил за секунда че ние не си разбираме от работата.

Благодаря за разбирането на всички на които съм отказал монтаж, колеги ние монтираме ГАЗ а не музика или ксенон, има разлика, газта гърми и от това умират хора, точно затова нямаме никакво право на грешки !!! :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво се оказа сега - колегата имал ядове с колата, а побърза да обвини газовия сервиз, даже и тема пусна. :zustimm:

Със сигурност при газаджиите, както и при всички "майстори" има некъдърници и мърлячи - но в случая на 100% се доказа - даже и със снимков материал, че газовата уредба няма нищо общо.

Това е голям проблем на хората, които искат газ, в частност ГИ - отиват с 15+++ годишните си кофтори за монтаж и се чудят защо им отказват - еми няма как ГИ да работи, без колата да е перфектна на бензин - но хОди му разправяй на Ганьо - той си знае - майсторите са го прекарали... :hilezh:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един технически въпрос - газово ФОБОС, от два дена след като загася мотораи изкарам ключа, лампичките на ключа на газовото след кратко мигане остават да светят постоянно. Преди си изгасваха веднага. Колата си върви нормално и няма други проблеми. Та защо остават да светят светодиодите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един технически въпрос - газово ФОБОС, от два дена след като загася мотораи изкарам ключа, лампичките на ключа на газовото след кратко мигане остават да светят постоянно. Преди си изгасваха веднага. Колата си върви нормално и няма други проблеми. Та защо остават да светят светодиодите?

Най вероятно плюса при контакт не спира и трябва да се премести.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...