bsdnikolov Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Сподели къде имаш драма и ако мога ще помогна с измисрянето на решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Виж пост #135 по-горе. С 2 думи от ниската раб. честота на шим бучи фара и трепти "пердето" на биксенона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 (Редактирано) Ако си готов (и имаш от къде) да вкараш още една жица във фарът, мога да ти вдигна схема при която:1. При запален двигател се пали само халогенната крушка с ШИМ на подбран % от теб.2. При пускане на габарит или къси (по твой избор) халогенната крушка изгасва.3. При пускане на дълги (или светлинен клаксун) светва и халогенната крушка с пълен интензитет и би-ксенонът.Единствено условие е да изведеш управлението на халогенната крушка от фарът и да се управлява от малка платчица, взимаща само управляващи сигнали от фабричната инсталация.Ако имаш интерес, може да нахвърлям схемата на симулатора (че сега ми е само в главата) и да ти постна клипче. Редактирано 6 Септември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Мерси за готовността, но ще мисля за по-прост вариант и с минимална/никаква промяна по инсталацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko110 Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Намерих време и разглобих малко стигнах до синята букса, но там нямаше чисто син проводник, а на мястото на 12 пин е лилав с жълта ивица на която идваше вариращо напржение.Оказа се,че синия проводник е на зелената букса. Вече си имам ХАФтоматично пускащи се фарове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dm762 Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 не е ли по-лесно да се сложат заводските релета за ДРЛ и да се свържат по схема? едно реле е 5-10лв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 (Редактирано) Нали целта е да НЕ светят късите на 100%. Със заводските релета, това е непостижимо. Редактирано 12 Октомври 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dm762 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 До колкото знам освен релетата в заводския ДРЛ е включен и резистор, чрез който се намалява пада на напрежение в/у фаровете. И ако се върже релето към дългите вместо късите няма ли да стане? Или ще се обърка работата на ключа за фарове така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Бая мощен резистор ще трябва да се върже...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Не е резистор,електроника е,ако е резистор ще е с големината на дезодорант....тва без радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dm762 Публикувано 19 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 (Редактирано) може да се вържат два реотана (в ролята на резистори), които да се сложат под седалките и хем ДРЛ хем отопление :Дсериозно - а ценеров диод ще свърши ли работа? може ли да се направи схема с реле, свързано с постоянен +, + след алтернатор, маса, изход + към дълги като на изхода '+ към дълги' да се сложи ценеровия диод и към крушките да отиват 3-4 волта? като може и преди '+ след алтернатор' пина да се сложи едно реле за време - 10ина секунди. Редактирано 19 Октомври 2015 от dm762 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 19 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 Аз ползвам тази схема за PWM регулатор с обикновени халогенни крушки. Не съм имал проблеми с шумове. http://everycircuit.com/circuit/6550946454700032/pwm-regulator-for-automotive-drl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts