Jump to content

Автоматично включване на фаровете за 8,8 лв.


billy_boy

Recommended Posts

Ще ти кажа! :bia: "реле за време 1 ДОБРИ КОМЕРС"

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да споделя опит....

Карам около 100км. на ден (не съм Бакшиш) с 15-20 паления и гасенета на колата. Крушките на този режим на каране изкарват, между 1 и 2 месеца. Ключа на фаровете максимум Година. Един ден нямах работа и реших да си Запоя ето това нещо...... http://www.clubcitroen.bg//forum/viewtopic.php?f=8&t=56177.

Предимства.... Много....

1 - Крушките светят на 35% мощност и почти никога не горят.

2 - Консумация на 100% мощност + габарити и табло е 140W докато на 35% е едва 40W, съответно разхода на гориво е по малък.

3 - Нещото се пуска само, само на запален двигател, и спира при изгасяне на колата (няма начин да го забравиш и да се напечелиш с нов акомулатор за 200лв.)

4 - Цена на елементите към момента е около 20лв.

5 - НЕДОСТАТЪЦИ - трябва да се програмира чип, трябва да знаеш от Коя Страна се Хваща поялника........

ето и снимки на творението....

image.jpg

Прочетете темата + линка към форума на РЕНО и ще се справите сами.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.dobrikit.dir.bg/page73.htm < като кликна на релета за време... вече го гледах тоя линк

Недей кликва ами дръпни страницата надолу има цяла таблица .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,следя темата с интерес и ровя из нета и попаднах на това кажете какво мислите или ако накой го е ползвал или ползва.....Функция “Автоматични дневни светлини”•Два независими канала за управление на основните светлини.•Избор на сила на светене: 20%, 25%, 30%, 35%, 40%, 50%, 60%, 100%•Политонални звукови сигнали - с избор включени/изключени в работен режим.•5 (пет) програмируеми ДРЛ функции.•Програмиране чрез светлинния клаксон на автомобила, без необходимоста от добавяне на допълнителни ключета или бутони.•Управление на габаритните светлини, чрез допълнително външно реле.•9 (девет) точки на присъединяване към автомобилната инсталация при пълна функционалност•Функция “Follow to home” с програмно избираемо време - 10, 20, 40, 60, 80, 100, 120 секунди.•Управление на функцията чрез светлинния клаксон на автомобила, изцяло според желанието на ползвателя без допълнителни условия. Функционалност както при най-новите марки и модели автомобили.•Избор на линия за управление - чрез основните светлини / чрез габаритните светлини.•Функция “Parking” с програмно избираемо време - 10, 20, 40, 60, 80, 100, 120 секунди.•Управление на функцията чрез монтираната в автомобила алармена система. Включване на светлините при отключване/заключване на автомобила - в зависимост от свързването. С функция Ден/Нощ - включва светлините само ако в текущия период на работа на модула от стартиране до изключване на двигателя сме включвали поне един път стандартните светлини на автомобила.•Избор на линия за управление - чрез основните светлини / чрез габаритните светлини. !!! Всяка една от функциите се управлява самостоятелно от програмното меню на модула, и могат да се използват по избор само една от тях или в комбинация, изцяло според желанието на ползвателя и в зависимост от реализирания монтаж.И В ФОРУМА ИМА КОЛЕГА КОИТО ПРЕДЛАГА ОТ ТЕЗИ МОДУЛИ.

post-65772-0-27645100-1345817677_thumb.j

Редактирано от Danko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

....

Потвърждавам правилната работа на посочената схема.

Монтирана е в моя автомобил и едно рено туинго.

Откази никакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди малко опитахме по тази схема... обаче

на 85 е маса когато не работят габаритите и в момента в който пусна габарита на 85 имам ~12v а на 86 имам ~14v при което релето пак си остава лепнато и системата продължава да работи --- Това когато колата работи

обратния вариант когато колата не работи на 86 е маса и като пусна габарит системата заработва и ми светват и късите

как да го избегна тоя момент ?

lamp_relay.GIF

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш някой диод под ръка прекъсни проводника от Д+ до клема 86 като сложиш анода към Д+ и пиши какво е станало :),ако незнаеш кое е анод и катод пробвай да го въртиш няма страшно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш някой диод под ръка прекъсни проводника от Д+ ...

никак не става :) въртях го всякак ... единственото което измислих е с още едно реле

нормално затворено

ще се захранва от 87 на нормално отвореното реле и ще се управлява от габарита като ще си има вързана истинска маса :)

а нормално отвореното реле ще се захранва от акумулатора , ще се управлява от алтернатора и ще си има маса

не знам как точно работят тия диоди иначе сиг става и стях :) то и релетата не знаех как точно работят ама вчера докато си играех ги научих :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не правиш нещата както тряба май ама щом си намерил решение... :bia:

току що направих моя начин с 2 релета... стана една плетеница от кабели ама работи :)

а твоя нещо не го разбрах как да го вържа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам въпрос за а4 2000

искам да захрана дългите схемата с 2те релета през силно съпротивление, за да намаля интезитета им само подавам + на дългите това е достатъчно? Те дългите се комадват през една ръчка тя командва директно фаровете или тя командва реле то фаровете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги днес си закупих устройство за автом. вкл. на фаровете от ЕЛИМЕКС с настройка за времето за пускане и т.н. Колата е ауди 80 91г. карбуратор. Въпросите са ми следните:

1. Можете ли да ми кажете кои кабел с какъв цвят е от инсталацията на колата за които трябва да свържа устройството за да не се лутам да ги търся

2. Да монтирам ли реле заедно с устройството тъй като нямам монтирано такова на фаровете

самоче немога да кача снимка на схемата

тук за това

http://prikachi.com/images.php?images/29/5307029G.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да купиш това устройство прочете ли темата ,и въобще темите тука.Предполагам ,че си с една крушка за къси и дълги/Н4/,искам да те питам как ще караш само на дълги изключвайки късите защото понякога се налага? С това устройство не става, като караш на дълги ще ти светят и късите което е проблем.Но нищо вече си го купил :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с Н4 крушки съм. То ако се налага да съм на дълги да карам това ще е през нощта такаче мога да изключа устройството

Да това е вариант но е тъпо има такива устройства с който не се занимаваш с включване и изключване ,т.е. като пуснеш дългите късите спират и е на същата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audi.service-bg.com/Articles/usermanuals/Audi-80_90_100/ твоят файл е 54060232 страница 157 Редактирано от valentino76bs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам, че ползвам темата на колегата, но може ли някой да ме посъветва за сервиз в София където да ми сложат такова устройство. За предпочитане е в южните квартали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам, че ползвам темата на колегата, но може ли някой да ме посъветва за сервиз в София където да ми сложат такова устройство. За предпочитане е в южните квартали.

Аз сложих за 50лв джаджа, която пали фарове след запалване на автомобила като качи тока от алтернатора и без допълнителни функции.

Сервиза е в района на жк. Сердика, до бившия обувен завод. Ако те интересува пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам, че ползвам темата на колегата, но може ли някой да ме посъветва за сервиз в София където да ми сложат такова устройство. За предпочитане е в южните квартали.

http://alsys.info/Avtoaksesoari/Ustroystvo-za-Avtomatichno-vklyuchvane-na-Farovete.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...