valentino76bs Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Ще ти кажа! "реле за време 1 ДОБРИ КОМЕРС" Редактирано 14 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 дай линк към сайт... че нещо в гугъл не намирам ... ако може де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Loley Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Мога да споделя опит....Карам около 100км. на ден (не съм Бакшиш) с 15-20 паления и гасенета на колата. Крушките на този режим на каране изкарват, между 1 и 2 месеца. Ключа на фаровете максимум Година. Един ден нямах работа и реших да си Запоя ето това нещо...... http://www.clubcitroen.bg//forum/viewtopic.php?f=8&t=56177.Предимства.... Много....1 - Крушките светят на 35% мощност и почти никога не горят.2 - Консумация на 100% мощност + габарити и табло е 140W докато на 35% е едва 40W, съответно разхода на гориво е по малък. 3 - Нещото се пуска само, само на запален двигател, и спира при изгасяне на колата (няма начин да го забравиш и да се напечелиш с нов акомулатор за 200лв.)4 - Цена на елементите към момента е около 20лв.5 - НЕДОСТАТЪЦИ - трябва да се програмира чип, трябва да знаеш от Коя Страна се Хваща поялника........ето и снимки на творението....Прочетете темата + линка към форума на РЕНО и ще се справите сами. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 дай линк към сайт... че нещо в гугъл не намирам ... ако може деhttp://www.dobrikit.dir.bg/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 http://www.dobrikit.dir.bg/http://www.dobrikit.dir.bg/page73.htm < като кликна на релета за време... вече го гледах тоя линк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 http://www.dobrikit.dir.bg/page73.htm < като кликна на релета за време... вече го гледах тоя линк Недей кликва ами дръпни страницата надолу има цяла таблица . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danko_ Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 (Редактирано) Здравеите,следя темата с интерес и ровя из нета и попаднах на това кажете какво мислите или ако накой го е ползвал или ползва.....Функция “Автоматични дневни светлини”•Два независими канала за управление на основните светлини.•Избор на сила на светене: 20%, 25%, 30%, 35%, 40%, 50%, 60%, 100%•Политонални звукови сигнали - с избор включени/изключени в работен режим.•5 (пет) програмируеми ДРЛ функции.•Програмиране чрез светлинния клаксон на автомобила, без необходимоста от добавяне на допълнителни ключета или бутони.•Управление на габаритните светлини, чрез допълнително външно реле.•9 (девет) точки на присъединяване към автомобилната инсталация при пълна функционалност•Функция “Follow to home” с програмно избираемо време - 10, 20, 40, 60, 80, 100, 120 секунди.•Управление на функцията чрез светлинния клаксон на автомобила, изцяло според желанието на ползвателя без допълнителни условия. Функционалност както при най-новите марки и модели автомобили.•Избор на линия за управление - чрез основните светлини / чрез габаритните светлини.•Функция “Parking” с програмно избираемо време - 10, 20, 40, 60, 80, 100, 120 секунди.•Управление на функцията чрез монтираната в автомобила алармена система. Включване на светлините при отключване/заключване на автомобила - в зависимост от свързването. С функция Ден/Нощ - включва светлините само ако в текущия период на работа на модула от стартиране до изключване на двигателя сме включвали поне един път стандартните светлини на автомобила.•Избор на линия за управление - чрез основните светлини / чрез габаритните светлини. !!! Всяка една от функциите се управлява самостоятелно от програмното меню на модула, и могат да се използват по избор само една от тях или в комбинация, изцяло според желанието на ползвателя и в зависимост от реализирания монтаж.И В ФОРУМА ИМА КОЛЕГА КОИТО ПРЕДЛАГА ОТ ТЕЗИ МОДУЛИ. Редактирано 24 Август 2012 от Danko_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Кой е той? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danko_ Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Кой е той?"a_stankov " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 ....Потвърждавам правилната работа на посочената схема.Монтирана е в моя автомобил и едно рено туинго.Откази никакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 преди малко опитахме по тази схема... обачена 85 е маса когато не работят габаритите и в момента в който пусна габарита на 85 имам ~12v а на 86 имам ~14v при което релето пак си остава лепнато и системата продължава да работи --- Това когато колата работиобратния вариант когато колата не работи на 86 е маса и като пусна габарит системата заработва и ми светват и къситекак да го избегна тоя момент ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 Ако имаш някой диод под ръка прекъсни проводника от Д+ до клема 86 като сложиш анода към Д+ и пиши какво е станало ,ако незнаеш кое е анод и катод пробвай да го въртиш няма страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 Ако имаш някой диод под ръка прекъсни проводника от Д+ ...никак не става въртях го всякак ... единственото което измислих е с още едно реленормално затвореноще се захранва от 87 на нормално отвореното реле и ще се управлява от габарита като ще си има вързана истинска маса а нормално отвореното реле ще се захранва от акумулатора , ще се управлява от алтернатора и ще си има маса не знам как точно работят тия диоди иначе сиг става и стях то и релетата не знаех как точно работят ама вчера докато си играех ги научих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 Нещо не правиш нещата както тряба май ама щом си намерил решение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 Нещо не правиш нещата както тряба май ама щом си намерил решение... току що направих моя начин с 2 релета... стана една плетеница от кабели ама работи а твоя нещо не го разбрах как да го вържа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 имам въпрос за а4 2000искам да захрана дългите схемата с 2те релета през силно съпротивление, за да намаля интезитета им само подавам + на дългите това е достатъчно? Те дългите се комадват през една ръчка тя командва директно фаровете или тя командва реле то фаровете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Здравейте колеги днес си закупих устройство за автом. вкл. на фаровете от ЕЛИМЕКС с настройка за времето за пускане и т.н. Колата е ауди 80 91г. карбуратор. Въпросите са ми следните:1. Можете ли да ми кажете кои кабел с какъв цвят е от инсталацията на колата за които трябва да свържа устройството за да не се лутам да ги търся2. Да монтирам ли реле заедно с устройството тъй като нямам монтирано такова на фароветесамоче немога да кача снимка на схемататук за това http://prikachi.com/images.php?images/29/5307029G.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 Преди да купиш това устройство прочете ли темата ,и въобще темите тука.Предполагам ,че си с една крушка за къси и дълги/Н4/,искам да те питам как ще караш само на дълги изключвайки късите защото понякога се налага? С това устройство не става, като караш на дълги ще ти светят и късите което е проблем.Но нищо вече си го купил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 Да с Н4 крушки съм. То ако се налага да съм на дълги да карам това ще е през нощта такаче мога да изключа устройството Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 Да с Н4 крушки съм. То ако се налага да съм на дълги да карам това ще е през нощта такаче мога да изключа устройствотоДа това е вариант но е тъпо има такива устройства с който не се занимаваш с включване и изключване ,т.е. като пуснеш дългите късите спират и е на същата цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 (Редактирано) http://audi.service-bg.com/Articles/usermanuals/Audi-80_90_100/ твоят файл е 54060232 страница 157 Редактирано 25 Септември 2012 от valentino76bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_hristov Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Добре измислено от твоя страна. ПоЗдравлениЯ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Предварително се извинявам, че ползвам темата на колегата, но може ли някой да ме посъветва за сервиз в София където да ми сложат такова устройство. За предпочитане е в южните квартали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogo Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Предварително се извинявам, че ползвам темата на колегата, но може ли някой да ме посъветва за сервиз в София където да ми сложат такова устройство. За предпочитане е в южните квартали.Аз сложих за 50лв джаджа, която пали фарове след запалване на автомобила като качи тока от алтернатора и без допълнителни функции.Сервиза е в района на жк. Сердика, до бившия обувен завод. Ако те интересува пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 5 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2012 Предварително се извинявам, че ползвам темата на колегата, но може ли някой да ме посъветва за сервиз в София където да ми сложат такова устройство. За предпочитане е в южните квартали.http://alsys.info/Avtoaksesoari/Ustroystvo-za-Avtomatichno-vklyuchvane-na-Farovete.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts