eic-idimitrov Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Фаровете ми, също изгасват за около 20-30 сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 (Редактирано) На каква каква каляска това?Заводска екстра?Или ти си я слагал допълнително?Ако си я слагал, ще дадеш ли ноу-хау-то ? Редактирано 26 Юли 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 12 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2011 (Редактирано) За същото нещо като функции платих 80 лв с монтажа и работи много хубаво през дългите на 40% мощност. Редактирано 26 Юли 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 (Редактирано) http://drl.viewbg.ne...-drl-system.htmhttp://smartdrl.com/index2.htmlhttp://auto-drl.us/index.phphttp://www.er-te.bg/drlАз съм с първия Редактирано 26 Юли 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 26 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2012 Малко да обновя темата предвид наближаващите промени в закона за движение по пътищата.Ето линк за пускане на оригинална инсталация за дневни светлини за а4 б5. Канадските аудите са с такиваhttp://www.audiworld.com/tech/elec123.shtml Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a_stankov Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 В Канада ако нямаш модул или система за дневни светлини, най-често дълги на 50%, не може да си регистрираш колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 Аз имам следното питане относно кратката схема която е дал били бой с червения и жълто червения кабел. Ако срежа само червено-жълтия кабел на който е са късите и искам да го вържа към генератора къде трябва да го свържа. Така от ключа си остават габаритите да си ги пускам когато ми трябват а късите ще светят винаги когато колата е запалена. Ще си сложа и едно ключе он/оф за всеки случай ако все пак при някаква ситуация не искам да ми светят късите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 Колегата пуснал темата ползва подобна схема:Взета от ето тук: http://www.the12volt...s.asp?TID=53705Значи вместо на DRL сигнала се подава на къси ( евентуално габарит, осветление табло и др. )А сигнал OEM Low Beam Switch се взема от габарит-ния кабел от ключа.Сигнал To Low Beam HID's се подава на кабела към габаритп.п. ако има грешка нека някой да ме поправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 може ли малко питане и от мен по приложената от KCV схема. 87а какво се явява, мостче от едната клема 30 към другата клема 30 , която при подаване на напрежение на клема 86 и свързване на 30 с 87 да остава незахранена ? иначе казано при контакт дневните светлини взимат ток директно от акумулатора, а при включване на габарит или къси (според зависи къде се върже) да прекъсва дневните. И второто ми питане, ако се приеме , че горното е вярно, може ли да се ползва реле , което е с 86а вместо 87а ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 Добре де, къде е смисъла на цялата тая мъка, преправяне, преработване, прецакване и т.под.? Коланите слагате ли ги вече механично и без замисляне? Е, с едно елементарно лостче не се ли включват/изключват тия свръх фарове?Толкова ли е трудно да се вложи някакъв процентец от нанокалория и да се цъкне лостчето, че се стига до чак такива "велики преработки" по и без това "побългарените" вече коли? Верно че се забравят, акумулатори летят насам-натам, ама толкова ли е трудно в шофьорската моторика да се вмести още един елементарен "роботизиран" жест към вече съществуващите (ръчна, спирачка, съединител, естествено някъде около тях стартиране/изключване на имобилайзер, колань......)? Лично мое мнение е, че колкото повече се "ъпгрейдва" една система към "уж по-добро", толкова повече същата се компрометира, създават ? се слаби места и ? се скъсява животеца. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 принципно си напълно прав, но когато се разсееш малко и тръгнеш с 4 човека в колата и всеки дудне нещо, особено , когато и възприятията ти за светлина кажат , че не е нужно, ти трябва да превключиш мозъка си , че то не е редно, ама трябва да се направи и вероятността да забравиш веднъж и да те боцнат 50лв , защото така са решили, те кара да мислиш да улесниш и без това прегрелия си мозък да мисли за още някаква глупост. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tita Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 А може би ще работи варианта за автоматични къси светлини, коментиран тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71491 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 принципно си напълно прав..............Когато направиха коланите задължителни, дотогава карах без и ако го сложех се чувствах като арестант, пречи, гадно е, дори сърби. Обаче....., спряха ме веднъж и ме глобиха(вече не помня сумата). Невероятно, но почнах да слагам колан и вече съм дотолкова привикнал с него, че ако случайно тръгна без, ми е направо криво, "терсене" дето се казва, нещо като че ли ми липсва и не мога да шофирам така. Не казвам че трябва да те цъкнат едни пеесе левчета, за да се механизира и лостчето, но на фона на всичките тия "великолепия" технически, като че ли е по-удачния вариант да свикнеш с елементарния жест "вкл./изкл.". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 Аз реших утре ако ми остане време да пробвам схемата която е дал Дани 94 само, че няма да връзвам габаритите, а само късите. Схемата ще бъде - 85 маса, 86 + от генератора, 30 постоянен + и 87 към фаровете. Габаритите и осветление на таблото си остават от ключа. на таблото. Само тоя + от генератора който е за сигнал, че автомобила е запалил не знам къде да го търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 на буксата на алтернатора, имаш два кабела, по тункия го оголваш малко и от него взимаш сигнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 Ок ще пробвам и ще пиша какъв е резултата от схемата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 9 Август 2012 Доклад Share Публикувано 9 Август 2012 (Редактирано) DRL модула на Philips предлага опция за стартиране на светодиодите след стартиране на двигателя. Идеята е да не се товари акумулаторът при палене. Явно следи напрежението, като стане над 13.5V (примерно) значи алтернаторът зарежда. Мисля едно такова модулче (не на Philips) и 2 релета биха свършили отлична работа за стартиране на късите светлини дори и ключът за светлините да е в положение Off. Уловката е, че вечер може да се забрави пускането на габарити, осветление на заден номер. Редактирано 9 Август 2012 от Пламен П Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vyzela Публикувано 9 Август 2012 Доклад Share Публикувано 9 Август 2012 Здравейте колеги,Не знам дали това ще е правилната тема да попитам но ми се струва подходяща,Искам да знам на Б4-ка мога ли да направя така ,че когато изключа от контакт да гасне всичко?А лоста да си остане в горно положение и когато е на контакт да си работят само габаритите както си е нормално и като се запали двигателя да светват и фаровете както също си е заводско, единствено искам да гасне всичко като се изключи от контакт което фабрично не е така.Благодаря предварително,Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 10 Август 2012 Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 Здравейте,Накратко ще опиша какво реализирах вчера. Колата е B4 Avant 95 годинаМатериалите са: две релета, четири диода, монтажни проводници 0.5 мм и 2.5 мм, предпазител 15 А с държач за него, термосвиваем шлаух, .Когато лоста за хфаровете е в положение 0 светят съмо късите светлини. Габарити и осветление на таблото не работят. Ако превключите на габарити и ли на пологение 3 ( къси светлини) всичка си работи по старомуКогато подадете контакт и лоста за фаровете е в 0 то фаровете не светят. Докато стартирате мотора също не светят. След като мотора е стартирал и пуснете контактния ключ - фаровете вече светят.Ето и рисункиWiring-80_90.pdf 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT_power Публикувано 10 Август 2012 Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 И аз да споделя моята схема - става без преправяне на инсталацията, без инвестиции и не изисква специални умения 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 10 Август 2012 Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 (Редактирано) Тази схема я ползувах всяка зима Редактирано 14 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vyzela Публикувано 10 Август 2012 Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 (Редактирано) Някои да има някаква идея по моята схема?Не може ли да се изключи постоянното захранване и да се остави само когато е на контакт ?Наздраве! Редактирано 14 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vyzela Публикувано 10 Август 2012 Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 (Редактирано) Благодаря за отговора,Можеш ли малко по точно да ми обясниш и дали това е безопасно и добре като идея ??Поздрави! Редактирано 14 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vyzela Публикувано 10 Август 2012 Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 (Редактирано) Само още едно питане постоянното захранване го махам и го изолирам и не го ползвам ,но въпроса ми е това което казваш от клемореда да няма опасност да се претовари ? да не взема да запаля инсталацията ?Благодаря, Редактирано 14 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mouldmaker Публикувано 10 Август 2012 Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 Здравейте колеги. Прочетох предишните мнения и идеи за светлините- явно има доста варианти за различните вкусове. Това, което ми се върти на мене в главата е: реле, управлявано от алтернатора, чиито контакти да са паралелно свързани на контакта за къси светлини на ръчката за светлините. Т.к. не съм разглобявал досега въпросната система за включване и изключване на светлините (пропуснах да кажа, че карам ауди 80), нека запознатите да кажат приложимо ли е, може ли да се шунтира контакта на късите от контакта на релето? Така ще избегна диодите, второ реле, търсене от къде да хвана захранващ "+" и т.н., т.е. за мене това е варианта с минимална интервенция, който автоматично да ми включи късите светлини когато шофирам и да ги загаси, когато спра двигателя (това са двете неща, които забравям да правя при шофиране през деня). Ако някъде допускам грешка- моля поправете ме и обяснете как да стане. Благодаря на отзовалите се със съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts