Jump to content

Audi coupe quattro с двигател AAN


Recommended Posts

обмислям и слагането на Garrett 4082

IMG277.jpg

и дюзи има 550сс

целта на занятието е 380-400к.с.

Специалистите дадоха добро...:dance:/>

Редактирано от knikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 310
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Защото, не ми се прави за всеки сетъп колектори ,следващия се кове мотора и ремап...може да е грешно незнам...

...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами възможно е и да не е грешно погледнато от едната страна, но от друга с тази 4082, без да се ангажирам с конкретни цифри, ще тръгва значително по-късно от 3076 и въпреки, че мотора е голям, ще имаш по-малък диапазон, което пък прави автомобила по-кофти за градско каране. Разбира се можеш да сложиш и 4082 на тръц на предно и да си направиш дино кралица, ама дали това ще е оптималното за каране в градски условия?

Отделно, ако имаш турбината 4082, която не знам на какъв фланец е, но сигурно е на Т3, можеш да закараш колата да ти направят колектор, така че 40-ката да е разположена оптимално и след това да се сложи примерно 30-ката. В този случай при смяната на турбините (на по-късен етап), ще трябва да се преправят най-вероятно турбопътищата и даунпайпа, но няма да е нищо фрапантно. Също като бонус за по-малката турбина си заслужава да се спомене, че ако счупиш 3076 до един-два дни ще имаш друга такава турбина, защото тук в БГ са на голяма почит и повечето тунери едва ли не си държат по една на рафта за украса, докато тази 40-ка може да се окаже голям дефицит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами възможно е и да не е грешно погледнато от едната страна, но от друга с тази 4082, без да се ангажирам с конкретни цифри, ще тръгва значително по-късно от 3076 и въпреки, че мотора е голям, ще имаш по-малък диапазон, което пък прави автомобила по-кофти за градско каране. Разбира се можеш да сложиш и 4082 на тръц на предно и да си направиш дино кралица, ама дали това ще е оптималното за каране в градски условия?

Отделно, ако имаш турбината 4082, която не знам на какъв фланец е, но сигурно е на Т3, можеш да закараш колата да ти направят колектор, така че 40-ката да е разположена оптимално и след това да се сложи примерно 30-ката. В този случай при смяната на турбините (на по-късен етап), ще трябва да се преправят най-вероятно турбопътищата и даунпайпа, но няма да е нищо фрапантно. Също като бонус за по-малката турбина си заслужава да се спомене, че ако счупиш 3076 до един-два дни ще имаш друга такава турбина, защото тук в БГ са на голяма почит и повечето тунери едва ли не си държат по една на рафта за украса, докато тази 40-ка може да се окаже голям дефицит.

Ами аз остъргах доста топлата част на турбината , но си остава с фланец Т3 ей сега ще кача примерни снимки....

9gkgus.jpg

тази е от нета свалена...мойта е с много по симетричен разрез , правих я на фреза...

утре ще се заваря с нераждавйка 3,5мм (неможах да намеря по-дебела)

така остъргана тръгвала на 2600 и на 2800-3000 била в пълен буст ...а оригинално с топлото тяло което е А/R 1,14 тръгва на 5000 оборота

Редактирано от knikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо, чугун ли е ?

да , примесен с никел....с нераждавейка се заваря добре...утре ще си проличи:hilezh:/>

Редактирано от knikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова голема турбина за толкова малко коне ми се струва безмислено ама ако ти е изпаднала изгодно може и да е смислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз остъргах доста топлата част на турбината , но си остава с фланец Т3 ей сега ще кача примерни снимки....

9gkgus.jpg

така остъргана тръгвала на 2600 и на 2800-3000 била в пълен буст ...а оригинално с топлото тяло което е А/R 1,14 тръгва на 5000 оборота

Ако найстина тръгва толкова рано това може само и единствено да ти създаде проблеми :)/> , ако всичко беше толко просто то щяха производители на турбини да продават хибриди с 4см идюсер на топлата перка и 10см ексдюсер на комресорната, така ем ще тръгва като К04 на 2000об/мин ем ще бута за 700-800коня :D/>

С тая втулкова турбина ще надува много мудно на 2.2л обем, предния пост го написах на бъзик, че е малка, просто си иска 3.0литра мин. 2.5л. мотор това нещо (освен, ако не правиш някаква драгаджийка).

Не си представям колко ще е неприятна за каране колата с тоя втулков гигант буст на 3та ще виждаш след 5000об/мин, а 1ва и на 2ра скорост ще си изцяло атмосферен.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички минуси за които написа съм ги взел предвид,правено е това ,но не на този мотор а на Кади с ВР6 само че пича се е поувлякъл малко и решил да покара повече на сток мотор използвайки пълния капацитет на турбото и имал проблеми след това...после подковал мотора и изкарал 550к.с Аз искам да видя как ще е на 400к.с. и ако заслужава ...тогава...ще се гради нагоре

То това турбо е камионско...дават го 450-550 к.с ...не е кой знае какво аз си мислих да го ползвам до 400 на сток с много ограничения а после като посменя малко железа да го пробвам и на след 500...като целта беше да се прави железарията един път ...само ремап след това ...Свирено е вече ще видим какво ще излезе ...ако строша мотора ...поне ще е пример за други да не правят така...което в никакъв случай няма да ме откаже да върша простотии:hilezh:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За твойте цели можеше да вземеш едно Т3/Т4 с подходящ чугун/перки и щеше да си свиркаш.

нищо... следващия път...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много се въртиш около конете, които са си някакво число и се променят в зависимост от атмосферното налягане, температура на въздуха, гориво и тн... Щом вече имаш турбина и си твърдо решил да я качваш - ОК, така си преценил, така си направил :bia:

Но на 100% колата ще е доста по-приятна с по-малка турбина. Аз лично предпочитам автомобил с по-малко коне, но караем на всяка предавка, защото не ми се чакат тия 5 500 оборота на 4-та, което реално може да се случи на три или четири булеварда в София.

А можеш ли да разясниш, какво точно си направил с топлата част на турбината? Малко съм лайк и само така по снимките не се ориентирам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мислех, че тОрбините са няква прецизна технология... :gruebel: Такова рязане и заваряване на око не се ли отразява негативно на цялата схема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А можеш ли да разясниш, какво точно си направил с топлата част на турбината? Малко съм лайк и само така по снимките не се ориентирам...

това е примерна снимка на същата топла част правена за едно "фау ве"някаде в Англия...а моята е качих на фреза и машината я отнема стружка по стружка от 9;30 до 14;00 часа ...правени са опити на ВР6 на това кадди тръгва на 5к а след остъргването на 3к

m8mrsx.jpg

2i6e9uc.jpg

утре вземам моята ...да видим как са я заварили....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за добрата заварка и идея. Аз съм пълен лайк, и още само чета. При намаляване сечението на чугуна на турбината вдигаме скоростта. От там ефекта дето търсиш, ранен буст на зверската турбина. Ако сега караш колата купи си уред за мерене на темп. на газовете в изпускателния колектор. Покарай малко всички режими и виж. После сложи тунингованата и виж. При всички положения ако въпросната температура седи с 200 градуса повече значи не е добре :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за добрата заварка и идея. Аз съм пълен лайк, и още само чета. При намаляване сечението на чугуна на турбината вдигаме скоростта. От там ефекта дето търсиш, ранен буст на зверската турбина. Ако сега караш колата купи си уред за мерене на темп. на газовете в изпускателния колектор. Покарай малко всички режими и виж. После сложи тунингованата и виж. При всички положения ако въпросната температура седи с 200 градуса повече значи не е добре zustimm.gif

Това и ще направя...но март месец като се върна ...сега отивам да побачкам малко....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...