knikov Публикувано 15 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 (Редактирано) обмислям и слагането на Garrett 4082 и дюзи има 550сс целта на занятието е 380-400к.с.Специалистите дадоха добро...:dance:/> Редактирано 15 Декември 2012 от knikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Сложи по-голяма турбина тая е много малка са тия коне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 15 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Сложи по-голяма турбина тая е много малка са тия коне. добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 26 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2012 Пийте по хубав алкохол - сегашния Ви е менте....!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 А защо 4082? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 27 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 Защото, не ми се прави за всеки сетъп колектори ,следващия се кове мотора и ремап...може да е грешно незнам...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 Ами възможно е и да не е грешно погледнато от едната страна, но от друга с тази 4082, без да се ангажирам с конкретни цифри, ще тръгва значително по-късно от 3076 и въпреки, че мотора е голям, ще имаш по-малък диапазон, което пък прави автомобила по-кофти за градско каране. Разбира се можеш да сложиш и 4082 на тръц на предно и да си направиш дино кралица, ама дали това ще е оптималното за каране в градски условия? Отделно, ако имаш турбината 4082, която не знам на какъв фланец е, но сигурно е на Т3, можеш да закараш колата да ти направят колектор, така че 40-ката да е разположена оптимално и след това да се сложи примерно 30-ката. В този случай при смяната на турбините (на по-късен етап), ще трябва да се преправят най-вероятно турбопътищата и даунпайпа, но няма да е нищо фрапантно. Също като бонус за по-малката турбина си заслужава да се спомене, че ако счупиш 3076 до един-два дни ще имаш друга такава турбина, защото тук в БГ са на голяма почит и повечето тунери едва ли не си държат по една на рафта за украса, докато тази 40-ка може да се окаже голям дефицит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 27 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 (Редактирано) Ами възможно е и да не е грешно погледнато от едната страна, но от друга с тази 4082, без да се ангажирам с конкретни цифри, ще тръгва значително по-късно от 3076 и въпреки, че мотора е голям, ще имаш по-малък диапазон, което пък прави автомобила по-кофти за градско каране. Разбира се можеш да сложиш и 4082 на тръц на предно и да си направиш дино кралица, ама дали това ще е оптималното за каране в градски условия? Отделно, ако имаш турбината 4082, която не знам на какъв фланец е, но сигурно е на Т3, можеш да закараш колата да ти направят колектор, така че 40-ката да е разположена оптимално и след това да се сложи примерно 30-ката. В този случай при смяната на турбините (на по-късен етап), ще трябва да се преправят най-вероятно турбопътищата и даунпайпа, но няма да е нищо фрапантно. Също като бонус за по-малката турбина си заслужава да се спомене, че ако счупиш 3076 до един-два дни ще имаш друга такава турбина, защото тук в БГ са на голяма почит и повечето тунери едва ли не си държат по една на рафта за украса, докато тази 40-ка може да се окаже голям дефицит.Ами аз остъргах доста топлата част на турбината , но си остава с фланец Т3 ей сега ще кача примерни снимки....тази е от нета свалена...мойта е с много по симетричен разрез , правих я на фреза...утре ще се заваря с нераждавйка 3,5мм (неможах да намеря по-дебела)така остъргана тръгвала на 2600 и на 2800-3000 била в пълен буст ...а оригинално с топлото тяло което е А/R 1,14 тръгва на 5000 оборота Редактирано 27 Декември 2012 от knikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 Това нещо, чугун ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 27 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 (Редактирано) Това нещо, чугун ли е ?да , примесен с никел....с нераждавейка се заваря добре...утре ще си проличи:hilezh:/> Редактирано 27 Декември 2012 от knikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 Толкова голема турбина за толкова малко коне ми се струва безмислено ама ако ти е изпаднала изгодно може и да е смислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 ОМГ какво сте причинили на турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 28 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 (Редактирано) Ами аз остъргах доста топлата част на турбината , но си остава с фланец Т3 ей сега ще кача примерни снимки....така остъргана тръгвала на 2600 и на 2800-3000 била в пълен буст ...а оригинално с топлото тяло което е А/R 1,14 тръгва на 5000 оборотаАко найстина тръгва толкова рано това може само и единствено да ти създаде проблеми :)/> , ако всичко беше толко просто то щяха производители на турбини да продават хибриди с 4см идюсер на топлата перка и 10см ексдюсер на комресорната, така ем ще тръгва като К04 на 2000об/мин ем ще бута за 700-800коня :D/> С тая втулкова турбина ще надува много мудно на 2.2л обем, предния пост го написах на бъзик, че е малка, просто си иска 3.0литра мин. 2.5л. мотор това нещо (освен, ако не правиш някаква драгаджийка). Не си представям колко ще е неприятна за каране колата с тоя втулков гигант буст на 3та ще виждаш след 5000об/мин, а 1ва и на 2ра скорост ще си изцяло атмосферен. Редактирано 28 Декември 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 28 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 Почти всички минуси за които написа съм ги взел предвид,правено е това ,но не на този мотор а на Кади с ВР6 само че пича се е поувлякъл малко и решил да покара повече на сток мотор използвайки пълния капацитет на турбото и имал проблеми след това...после подковал мотора и изкарал 550к.с Аз искам да видя как ще е на 400к.с. и ако заслужава ...тогава...ще се гради нагореТо това турбо е камионско...дават го 450-550 к.с ...не е кой знае какво аз си мислих да го ползвам до 400 на сток с много ограничения а после като посменя малко железа да го пробвам и на след 500...като целта беше да се прави железарията един път ...само ремап след това ...Свирено е вече ще видим какво ще излезе ...ако строша мотора ...поне ще е пример за други да не правят така...което в никакъв случай няма да ме откаже да върша простотии:hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 28 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 За твойте цели можеше да вземеш едно Т3/Т4 с подходящ чугун/перки и щеше да си свиркаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 28 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 За твойте цели можеше да вземеш едно Т3/Т4 с подходящ чугун/перки и щеше да си свиркаш.нищо... следващия път... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 28 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 Колега, много се въртиш около конете, които са си някакво число и се променят в зависимост от атмосферното налягане, температура на въздуха, гориво и тн... Щом вече имаш турбина и си твърдо решил да я качваш - ОК, така си преценил, така си направил Но на 100% колата ще е доста по-приятна с по-малка турбина. Аз лично предпочитам автомобил с по-малко коне, но караем на всяка предавка, защото не ми се чакат тия 5 500 оборота на 4-та, което реално може да се случи на три или четири булеварда в София. А можеш ли да разясниш, какво точно си направил с топлата част на турбината? Малко съм лайк и само така по снимките не се ориентирам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 Орязал я е, в най-грубия смисъл на думата, разбирай че е намалил обема! Сега ще я затваря със заварка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 28 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 Все си мислех, че тОрбините са няква прецизна технология... Такова рязане и заваряване на око не се ли отразява негативно на цялата схема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 На чугуна, на дали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 28 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 А можеш ли да разясниш, какво точно си направил с топлата част на турбината? Малко съм лайк и само така по снимките не се ориентирам...това е примерна снимка на същата топла част правена за едно "фау ве"някаде в Англия...а моята е качих на фреза и машината я отнема стружка по стружка от 9;30 до 14;00 часа ...правени са опити на ВР6 на това кадди тръгва на 5к а след остъргването на 3кутре вземам моята ...да видим как са я заварили.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 29 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 добре е заварена...почти като на англичанчето.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 Поздравления за добрата заварка и идея. Аз съм пълен лайк, и още само чета. При намаляване сечението на чугуна на турбината вдигаме скоростта. От там ефекта дето търсиш, ранен буст на зверската турбина. Ако сега караш колата купи си уред за мерене на темп. на газовете в изпускателния колектор. Покарай малко всички режими и виж. После сложи тунингованата и виж. При всички положения ако въпросната температура седи с 200 градуса повече значи не е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 29 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 Поздравления за добрата заварка и идея. Аз съм пълен лайк, и още само чета. При намаляване сечението на чугуна на турбината вдигаме скоростта. От там ефекта дето търсиш, ранен буст на зверската турбина. Ако сега караш колата купи си уред за мерене на темп. на газовете в изпускателния колектор. Покарай малко всички режими и виж. После сложи тунингованата и виж. При всички положения ако въпросната температура седи с 200 градуса повече значи не е добре Това и ще направя...но март месец като се върна ...сега отивам да побачкам малко.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 Такива заварки, не се пилят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване