Jump to content

А6 C5 1.8T 180K.C ПРОБЛРМ


RASI

Recommended Posts

колеги става въпрос за следния проблем,сутрин като я запала ведна гасне паля втори път и я оставям да работи и в момента в които подам газ гасне или почва да тресе,ако огасне паля трети път и тогава вече е наред,форсирасе всичко е наред докатото не тръгна влезнели обортомера в 2000 об. до 3000 няма каранееееее става страшно прекъсване предърпване чупене на врътове,карам на полу съединител с повече газ и такае докато не загрее както трябва,после остава само заглъхване на 2500 об.докато не подмине 3000об. и почва да се истрелва.Да спомена че колата е с газов инжекцион и на газ няма никакви проблеми нито глъхне нито предърпва направо спи.Дано сте ме разбрали и даите някакво мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалят се дюзите и се занасят в сервиз, за да ги закачат на стенд,

където се извършва цялата процедура по почистването.

Отнема доста време, така, че за ден ще си без автомобил.

Моите на Audi Coupe 2,0 АВК ги носих на едни до т.н. Италианец

( намира се между Красна поляна и Овча купел ), на сервиза

пише, че извършват диагностика. Та там ми взеха по 10.00 лева на дюза.

Останах доволен, щото след интервенцията оборотите на празен ход заспаха.

Гледам, че си писал локация: София, ако ти се занимава ходи ги виж

тея дали ще ти свършат работа. Ако решиш може и при други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем със паленето сутрин и придърпването.Просто от толкова каране на газ дюзите са си таковали в таковата и трябва да се почистят,въпреки че пак ще станесъщото положение след време.Сипи някаква силна добавка и я изпъни на магистралата известно време да се поизчисти.

При мен записва и някаква грешка на дросела и като я изчистя пали отпървия път като е студена.Но се примирих и вече 2 години си карам така :rolleyes::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно да е от дебитомера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай бобините една по една.Това не е от дюзи.Въоръжи се с шестограм и една работеща бобина от морга,махаш пластмасовият капак и ги почваш една по една.Ако лулите ти плуват в масло ще трябва да смениш и гарнитура на капака и свещи.Ако са сухи като ги завъртиш всичките ще разбереш коя е проблемната и така.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги късно снощи говорих с един хакер мои приятел и ми каза да направя следното нещо:сутринта демек тази сутрин да откача акумулатора преди да паля за 10мин.после да закача акумулатора и да дам на контакт пак за 10мин.и след това да я запаля да работи докато стигне 90 градуса без да пипам педала на газта,направих го и да викажа колата е страхотна сега но още не съм я превключвал на газ,та въпросния човек ми каза че проблемите са от скапания газов инжекцион.

Сега една молба как мога да си проверя по вин колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се съмнявам дюзите да правят чак такива проблеми.

правят, правят. Уцелваш няколко пъти скапано гориво или колата е имала газ и е карана предимно на газ и ето ти го филма. С чистене е малък шансът да тръгне като хората колата. Нови дюзи ти е играта. Успех

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен колата е карана над 100 000км на газ и този проблем е нормален,но ще пробвам това което е написал колегата въпреки че шанса за подобрение клони към 0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДЕ БИ ТО МЕР или с други думи: ДЕМИТОМЕР. 100%. Ходи в оторизиран сервиз на фолксваген или ауди и ще ти го докажат. Да направят функция с Ваг-Ком. Приготви си 100 до 150 лв. за дебитомер втора ръка или 550 лв. за нов оригинален. Късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо на газ проблеми няма.

Какви трябва да са стойностите на дебитомера и на кой канал във ваг-ком-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги късно снощи говорих с един хакер мои приятел и ми каза да направя следното нещо:сутринта демек тази сутрин да откача акумулатора преди да паля за 10мин.после да закача акумулатора и да дам на контакт пак за 10мин.и след това да я запаля да работи докато стигне 90 градуса без да пипам педала на газта,направих го и да викажа колата е страхотна сега но още не съм я превключвал на газ,та въпросния човек ми каза че проблемите са от скапания газов инжекцион.

Сега една молба как мога да си проверя по вин колата

Сега направи същата процедура с включени всички консуматори в колата за още по-добре...а ако после решиш да караш на газ, си прочети грешките в компа, за да не лъскаме кристалната топка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е идеята да покарам 2-3 дена на бенз и после на газ и да видиме кво става с компа на колата щото явно като е на газ дава некви грешки и се ошашква

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта 6ца 150кс. от почти година сутрин ми играеха оборотите,паля колата и след секунди гасне,въртя 2ри път пали и горе долу се закрепва,карам примерно със 120-130 километра ,освобождавам от скорост и аха да изгасне ...или някой път направо си гасне.Чета с вага и постоянно ми дава грешка в дросела,смених един ..смених 2ри...същата работа,това лято спря да върви както трябва :flehan: ,чета за грешки ..няма нищо освен дросела ;) ...

Един приятел ми подшушна ДЕБИТОМЕР,свалих дебитомера и отидох при един колега да го пръсне с специален спрей за дебитомери,пръснахме го и умря тотално...Купих си нов дебитомер...друга кола ;) ,тръгна си както трябва ,оборотите се оправиха... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес е 3-ти ден само на бензин никакви проблеми пали работи и върви като нова много хубаво работи на място чак поглеждам обортомера дали не е угаснала,тия дни ще я карам при газаджии да я погледнат че от една седмица я имам и не знам кои и как е слагал газта СКАПАНА,та с 2 думи съм нов фен на ауди и не ги познавам като коли,до сега само бмв но ми писнаха,ще пиша пак като има нещо ново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите с дебитомера не са постоянни. Имал съм дни, дори понякога седмица, когато колата не е правила никакви проблеми. Тъпия дебитомер подава грешни сигнали за масата на въздуха, който влиза в двигателя и подаваното гориво става повече или по-малко в зависимост от грешния сигнал. Затова или се дави или гасне. Поне при мен беше така. Отиди на сервиз, да ти прегледат с ваг-ком дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...