dak Публикувано 19 Април 2006 Доклад Share Публикувано 19 Април 2006 Колко трябва да показва нормално стрелката за измерване на налягането на маслото при ACE 2.0 16V на свободен ход при 1000 оборота и малко над 90 градуса температура на водата???При мен е на делението преди 2,тоест предполагам,че това трябва да значи 1.Вече няколко човека ми казват,че това не е нормални че по принцип при това положение стрелката трябва да е на 2 и дори над 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 19 Април 2006 Доклад Share Публикувано 19 Април 2006 От къде знаеш, че уредът ти показва вярно?По принцип на загрял двигател при празен ход трябва да покозва 2 - 2 и нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 19 Април 2006 Доклад Share Публикувано 19 Април 2006 да бе.. 5 ще показва....знаете ли на колко бар-а е първия и втория ключ за налягането?хинт4е: 0.3 и 1.8изводите си ги правете сами.. от Ауди са преценили 4е на празен ход налягането не трябва да пада под 0.3бар-а и ако падне трябва да ви светне лампа.над 2000 оборота налягането не трябва да е по-малко от 1.8 бар-а.при загрял мотор може и до 1 да си падне спокойно на празен ход, а и от масло до масло има разлика все пак.. небързайте да фърляте матора.Стрелковия уред на таблото по принцип не е от най-точните и се отличава с една доста мудна реакция, но все пак немисля че в него има проблем в случея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 20 Април 2006 Доклад Share Публикувано 20 Април 2006 При мен на добре загрял мотор и най-вече масло налягането е към 1 бар. Мисля си, че това е напълно нормално. Маслото в Valvoline Durablend 10W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fanatic Публикувано 20 Април 2006 Доклад Share Публикувано 20 Април 2006 Колко трябва да показва нормално стрелката за измерване на налягането на маслото при ACE 2.0 16V на свободен ход при 1000 оборота и малко над 90 градуса температура на водата???При мен е на делението преди 2,тоест предполагам,че това трябва да значи 1.Вече няколко човека ми казват,че това не е нормални че по принцип при това положение стрелката трябва да е на 2 и дори над 2 ←колко ти показва минимун не се притеснявай за липса на налягане си имаш лампа и двигателя ще почне да ти тропа като шевна машина, по-скоро си провери като го настъпиш дали ти дига докрай трябва една идея преди последното деление да ти отива стрелката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 20 Април 2006 Доклад Share Публикувано 20 Април 2006 При мене:При студен двигател - показва 5При оборити над 3500 също отива към 5При загрял двигател и празен ход (950 об) - показва точно 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 20 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2006 Като го форсирам се вдига до 5.Другото което забелязах е,че като поизстине малко маслото се вдига на 1,5 бара ама като вдигне 70 градуса на маслото и пада на 1.Явно маслото не е от най качествените10Х за мненията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fanatic Публикувано 20 Април 2006 Доклад Share Публикувано 20 Април 2006 Като го форсирам се вдига до 5.Другото което забелязах е,че като поизстине малко маслото се вдига на 1,5 бара ама като вдигне 70 градуса на маслото и пада на 1.Явно маслото не е от най качествените10Х за мненията!←както е казал колегата Lord of the Rings на студен двг. пак се дига на 5 така трябва да е, а качеството на маслото не можеш да го съдиш по този уред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fanatic Публикувано 20 Април 2006 Доклад Share Публикувано 20 Април 2006 (Редактирано) .. Редактирано 20 Април 2006 от Fanatic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 20 Април 2006 Доклад Share Публикувано 20 Април 2006 Добре де,казвате че може да показва и 1 и 2-а бара,ама при мене си показваше 2-а бара в началото,сега го гледам 1.5 бара!!!А колата се държи,както преди-не тресе,не се дави.Един приятел сподели,че може да е маслена помпа/пред разваляне/.Възможен ли е и този вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 22 Април 2006 Доклад Share Публикувано 22 Април 2006 Отправям един апел:Нека колеги, които имат уред за показване на налягането на маслото, независимо от това с какъв модел и мотор на Ауди са, да кажат какво е отчитането на налягането при тях. И да кажат с какво масло карат.Приемрно:кола, мотор, марка и спесификация на маслото, налягане на празен ход при загрял мотор и при повишени оборотиМисля, че ще е полезно за всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_Joko Публикувано 22 Април 2006 Доклад Share Публикувано 22 Април 2006 Мотора ми е 1.8 DZ,маслото е Castrol GTX Magnatec 10w-40 полусинтетика.При студен мотор(когато маслото е студено и не разбито)показва към 5 бара,с загряването налягането постепенно пада при празен ход и при напълно загрят мотор дава следните стойности - около 1 бар при 1000 оборота,около 3 бара при 2000 оборота а при по високи отива почти до 5 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 22 Април 2006 Доклад Share Публикувано 22 Април 2006 (Редактирано) Аз съм с АСЕ двигател, масло Liqui Moly (или нещо подобно - не съм сигурен в правописа) 10W40. На топъл двигател на празен ход (около 800-850 оборота) показанитео на уреда е някъде около 1,5 bar. Над 2500 оборота пълня скалата на налягането почти докрай. Редактирано 22 Април 2006 от Един_Луд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 22 Април 2006 Доклад Share Публикувано 22 Април 2006 (Редактирано) ACE 2.0 16V,масло MOTUL 6100 10W40,при студен двигател 5 бара,при загрял(90градуса) 1.5 бара,ама доскоро показваше 2 бара(до преди половин година) А,и при подаване на газ,пълня скалата. Редактирано 22 Април 2006 от BADJO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 23 Април 2006 Доклад Share Публикувано 23 Април 2006 AAN мотор, масло Мотул Льо Ман, 20W60, на загрели двигател и масло, 800 оборота, показва 2-2,5 атмосфери. Като мина десетина хиляди, на празен ход ми пада до 2 атмосфери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreo Публикувано 23 Април 2006 Доклад Share Публикувано 23 Април 2006 Критичният момент под 2bar при 2000rpm тогава е за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longman Публикувано 24 Април 2006 Доклад Share Публикувано 24 Април 2006 (Редактирано) Двигател АСЕ:на студено-5,на загрял-2,като го форсирам-пълни до пет.Масло-AC Delco-15W40,минералише. Редактирано 24 Април 2006 от longman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts