Milanski Публикувано 1 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2012 При такситата почти няма студен старт , особено ако се кара от двама души единия през деня а другия нощем , затова без проблем карат и по 1 000 000 км. За Дачията , колко още ще изкара не знам ... Иначе е добра реклама на Приста , явно не са лоши маслата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 1 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2012 Давах 3 пъти повече пари за боклуци където били "от там", и от "официални доставчици", "1000% оригинални" и нищо. Особени проблеми не съм имал. След 2 студени старта на бившия Опел "металния брутален звук от хубавото масло" ме накара да го сменя още на другия ден (струваше около 120лв.) Поне се бях изнервил сипах ниско качествено масло от варел на фирмата "Мобил"(50-60лв.), разликата се видя веднага. Дори с Турския Мобил колата беше пъти по-добре след 1 ден работа с него. На по-студено беше по-тиха. Сега си представете колко е било хубаво другото масло струващо 2 пъти повече След този факт, вече бях много претръпнал. Дотегна ми всеки да ми хвали боклуци, и си казах сипах Турски боклук и колата е по-добре, е защо да не налея Български??? Все пак Българския поне е на половин цена На смяна на масло до сега давах куп пари, и не получих нищо в замяна, а сега ще се чудя за 50лв? Реално аз подходих към Пристата не предубеден, знаех че може да има проблем, но вярвах и че може да стане Всеки сам си решава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 До сега нито веднъж не съм чул някой да каже,че е имал проблем с Приста,а реално много хора го карат.Наистина всеки сам си решава,но съм и твърдо на мнение,че ако става въпрос за по-евтини масла,то по-добре българската Приста,от колкото турски "маркови". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eodor Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Пристата ми държеше 9-10 градуса по- висока температура на маслото при високи обороти . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ickopicko Публикувано 3 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 И в крайна сметка да сипваме ПРИСТА така ли.Поне е сигурно че не е менте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 И в крайна сметка да сипва който каквото си иска - ВЪПРОС НА ИЗБОР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Имам наблюдения върху следните марки от личен опит на различни коли :- Валволин- Мотул- Тотал- Мобил- Аджип- ФуксНай- добри са като, че ли ТОТАЛ и ФУКС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 (Редактирано) Имам наблюдения върху следните марки от личен опит на различни коли :- Валволин- Мотул- Тотал- Мобил- Аджип- ФуксНай- добри са като, че ли ТОТАЛ и ФУКС Направо изчерпа темата и смаза всички възможни разсъждения по въпроса с това заключение Я на базата на този си емпиричен опит, кажи ми ся ,че се двоумя какво масло да сипя в ДВГ на кола /няма значение каква/ ? Чудя се , дали Валволин 15в40 сипано във фиеста 1.3 е по-добро от тотал 10В40 сипано в пежо 206 1,4 ХДИ или пък бие отвсякъде мотул 8100 5/40 сипано в 1.8 Т или фукса независимо от модела и в кво ще го сипваш ,ко ще и в туба да го наливаш,ги разбива всичките ? Редактирано 3 Януари 2012 от 4ring avus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 въпроса е да сипеш, оригинално масло, иначе всички са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Направо изчерпа темата и смаза всички възможни разсъждения по въпроса с това заключение Я на базата на този си емпиричен опит, кажи ми ся ,че се двоумя какво масло да сипя в ДВГ на кола /няма значение каква/ ? Чудя се , дали Валволин 15в40 сипано във фиеста 1.3 е по-добро от тотал 10В40 сипано в пежо 206 1,4 ХДИ или пък бие отвсякъде мотул 8100 5/40 сипано в 1.8 Т или фукса независимо от модела и в кво ще го сипваш ,ко ще и в туба да го наливаш,ги разбива всичките ? Не, аз си го обяснявам от следното: пробвано е само върху 4 цилиндрови 80-ки, 8 клапанови....в прилично състояние, а качеството на маслото е било такова, на каквото съм случил. Ти не мислиш ли, че в БГ за дадено масло от марка и модел има 3-4 варианта Говоря за 10-40....А МОТУЛ от това ....6100 ли как се водеше, изобщо не е по-добро от ТОТАЛ- КВАРЦ....Засичал съм ги двете масла точно при две смени едното след другото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 И понеже заговорихте за евтини масла, вкарал съм един варел 200 л наливно масло 10W 40 От Англия, доставчика твърди че Вътре е Кастрол, в момента го тестваме на няколко Аудита и се държи много добре, наливно цена за форума е 6 лв литър, Айде народе примоцииия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 .........., наливно цена за форума е 6 лв литър, Айде народе примоцииияЕ това е оферта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 (Редактирано) И понеже заговорихте за евтини масла, вкарал съм един варел 200 л наливно масло 10W 40 От Англия, доставчика твърди че Вътре е Кастрол, в момента го тестваме на няколко Аудита и се държи много добре, наливно цена за форума е 6 лв литър, Айде народе примоцииия<_<етикет няма ли, не знаеш какво си поръчвал? Редактирано 3 Януари 2012 от wolff1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 (Редактирано) етикет няма ли, не знаеш какво си поръчвал? На варела има само надписи със спецификациите, по стандартите на фолксваген и мерцедес на които отговаря маслото няма марка. Дистрибуторите твърдят че в Англия нямат правото да го представят под марката на кастрол, факт е обаче , че маслото не е никак лошо за цената си, най- малкото е по- добро от масово използваното Ac delko. на Аудитата на които е сипано се държи добре, не го харчи, не чукат повдигачи, моторите имат добър студен старт, какво повече му трябва на собственика на 15-20 годишен кош, 4 л масло за 4 цилиндровия мотор на ауди само за 26 лв, купувай народеее. Редактирано 3 Януари 2012 от emsi_audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 И понеже заговорихте за евтини масла, вкарал съм един варел 200 л наливно масло 10W 40 От Англия, доставчика твърди че Вътре е Кастрол, в момента го Хубаво е да напишеш някакви норми на ВАГ групата или други експлоатационни норми, които пише на варела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 На варела има само надписи със спецификациите, по стандартите на фолксваген и мерцедес на които отговаря маслото няма марка. Дистрибуторите твърдят че в Англия нямат правото да го представят под марката на кастрол, факт е обаче , че маслото не е никак лошо за цената си, най- малкото е по- добро от масово използваното Ac delko. на Аудитата на които е сипано се държи добре, не го харчи, не чукат повдигачи, моторите имат добър студен старт, какво повече му трябва на собственика на 15-20 годишен кош, 4 л масло за 4 цилиндровия мотор на ауди само за 26 лв, купувай народеее.щом казваш, купувай народе хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Хубаво е да напишеш някакви норми на ВАГ групата или други експлоатационни норми, които пише на варела. 229 на мерцедес и 505.00 на фолксваген.щом казваш, купувай народе хаха ми защо, ако маслото не е лошо ,както се и оказва, какво те интересува откъде идва, така или иначе повечето от хората които продават масло на 1/2 от цената му от тази на вносителите не могат да дадът документи на произход на маслото, защо мислиш че това масло което предлагам е с нещо по лошо от тяхното, наскоро в Пазарджик разкриха бутилиращ нелегален цех на "Касторл" с какво мислиш че бутилират там ,с истинския Кастрол ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 229 на мерцедес и 505.00 на фолксваген.ми защо, ако маслото не е лошо ,както се и оказва, какво те интересува откъде идва, така или иначе повечето от хората които продават масло на 1/2 от цената му от тази на вносителите не могат да дадът документи на произход на маслото, защо мислиш че това масло което предлагам е с нещо по лошо от тяхното, наскоро в Пазарджик разкриха бутилиращ нелегален цех на "Касторл" с какво мислиш че бутилират там ,с истинския Кастрол ли?не ме кара да мисля нищо, ти защо си мислиш че тези хора които го продават, са по различни от тези от пазарджик? в крайна сметка, както ти казваш, ако маслото е хубаво, другото няма значение, но съм живял в англия, та ги знам и тамошните "играчи", лошо няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 (Редактирано) На Емо маслото за тази цена е оферта наистина, защото аз преди година от сервиз купувах наливен Мобил 10-40 за 8,50 лв. литъра.....от турската партида да подчертая.....Ако осигури колегата безплатна смяна при закупуване на консумативите от него супер ще е Тогава за 35 лв. ще сменям "чорбата" Редактирано 3 Януари 2012 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 Ако ти дам и маслен филтър МАН с отстъпката ще паднеш на 33 лв за 4 л масло и филтър, за съжаление нямам сервизни условия и не мога да поема смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 Ако ти дам и маслен филтър МАН с отстъпката ще паднеш на 33 лв за 4 л масло и филтър, за съжаление нямам сервизни условия и не мога да поема смяната....няма и толкова....АБК-то събира точно 3 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ickopicko Публикувано 4 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 ACE-то и то е точно 3 литра,ама да има за доливане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 5 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 (Редактирано) Така и така се видя че тази тема се измести да викам и аз да се вместя Предстои ми смяна на масълцето на моя маслоят (а именно 2.0 АЛТ) . Досега с Мотул 6100+ го карам и си го гори а и студения старт не е особено приятен. Гледам че в сайтовете препоръчват 0W30 5W30 , но всеки ми казва че ще го гори още повече и ще ми скъса нервите. Виждам че колегите с такива двигатели избягват пълната синтетика и търсят "нещо по-гъстичко" че да не го гори , но нещо не ми се нрави идеята. Някой по-компетентен от мен да даде съвет моля! На бусчето вече 3ти път слагам Титан (Fuchs) и съм много доволен и се чудя дали да не го пробвам и на Хаудито, че май Мотул и Кастрол имат прекалено много менте на пазара. Редактирано 5 Януари 2012 от Rad0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 5 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 Така и така се видя че тази тема се измести да викам и аз да се вместя Предстои ми смяна на масълцето на моя маслоят (а именно 2.0 АЛТ) . Досега с Мотул 6100+ го карам и си го гори а и студения старт не е особено приятен. Гледам че в сайтовете препоръчват 0W30 5W30 , но всеки ми казва че ще го гори още повече и ще ми скъса нервите. Виждам че колегите с такива двигатели избягват пълната синтетика и търсят "нещо по-гъстичко" че да не го гори , но нещо не ми се нрави идеята. Някой по-компетентен от мен да даде съвет моля! На бусчето вече 3ти път слагам Титан (Fuchs) и съм много доволен и се чудя дали да не го пробвам и на Хаудито, че май Мотул и Кастрол имат прекалено много менте на пазара.глупости на търкалета, че го гори колега, градски легенди, говорим за 5в -30, слагай без да се притесняваш, поне ще направиш опит и ще видиш как е. бих ти препоръчал да си купиш от немския ибей, поне има повече шанс да е оригинално, ако те интересуват повече подробности, пиши ми, всичко най Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts