ole Публикувано 18 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 (Редактирано) На мене ми се струва че тва не е от тоя 1-2 пъти дето карах колата на повече от нормалната температура, смисъл за нагара от масло по бутала и т.н. за маслото в антифриза ясно е че е от скоро ама как и да е. Тя по километраж е на 316к. Главата ще я правя както си трябва, което да означава шлайфане, нови гарнитури и болтове, почистване от налепи, напсване на клапани и сменяне на гумичките им. Само можеш ли да ме ориентираш за цена на всички тези удоволствия? Редактирано 18 Януари 2012 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 19 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 За съжаление, с цени не мога да те ориентирам.Но си мисля, щом имаш масло в антифриза,дали пък нямаш и антифриз в маслото?Може би трябва да помислиш и за масло и филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 19 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 Сега като се замисля какво бяхте писали в темата и собственика какво обясняваше - той нали каза , че като отвъртял капачката да я обезвъздуши уш сваляла градусите и радиатора загрявал-това става защото като загрява течността тя се разширява , но в неговия случаи е загрявала само в блока и то е прегрявала и може налягането да е било доста над допстимото и като освободи налягането от сиситемата на турбинката на помпати е по-лесно да се развърти един път , след което подържа някакво минимално налягане колкото да върти малко от малко антифриза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 19 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 Предполагам че нещо такова се е получавало да, а нали датчика е точно на тва пластмасовото което е на главата ,та предполагам че разликата в температурите които е показвала стрелката и вътре в блока не са били много големи, защоот на стрелката ми стигаше до 110.За съжаление, с цени не мога да те ориентирам.Но си мисля, щом имаш масло в антифриза,дали пък нямаш и антифриз в маслото?Може би трябва да помислиш и за масло и филтър.Възможно, тия дни ще източа маслото и ще го видя в какво състояние е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 19 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 А и забравих да отбележа че според белезите на ангренажа предния път като й е сваляна главата не е зацепена правилно, понеже като съвпада долу белега на шайбата на коляновия вал горе зъбното колело не съвпада с белега, може би с 1 зъб има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 19 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 На мен същата процедура ми струваше 900 лева всичко, с труда. Само че за 1.6 двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 19 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 Че какво са ти правили за 900лв на главата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 20 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2012 Шлайфане, смяна болтове, смяна клапани, смяна на сегменти, смяна на вложки, смяна на биелни лагери, смяна на гарнитури естествено, почистване и труд. Мисля че ценоразписа го имам. Мога да ти го разбия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 31 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 Колега какво стана - в сервиза ли си вече- много ли е зле положението ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 На А4-ката ни с АЕВ започна да се случва същото-долният маркуч стои студен.Свалихме термостата и пратих младежа с колата да търси същия,понеже съм си патил няколко пъти " ето това е твоята част" и така 1-2 пъти разглобявай- сглобявай. Докато обикалял магазините,температурата на антифриза не е вдигнала повече от 80 градуса,което е логично в случая.Така,слагаме новия термостат и се появи същия проблем,стига до 100 гр.по уред ,а 92-до 94 гр по данни на климатроника, долният маркуч си стои студен.Веднага смъкнахме термостата и от вчера вечерта кара без него.Двигателя бавно загрява и температурата стои към 70-80 гр. Помпата смятам,че циркулира правилно антифриза,защото като издърпахме маркуча за обезвъздушаване,като подам газ, от дупчицата хвърчи течност чак до капака.Сложихме термостатите във вода,но понеже нямаме нужния термометър и не можехме да преценим на колко градуса отварят,но отварят малко преди да заври водата. Познати в автосервизи,ми казаха,че доста са си патили от дефектни нови резервни части.Утре ще отида в магазина и заменя термостата,но според вас,дали причината е в него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) Причината се оказа водната помпа.Като я смъкнах се виждаше,че всичко по нея е наред,турбинката беше здрава,но после видях,че превърта в оста и явно на моменти е увличала антифриза.В момента,когато я стиснах леко с ръце,се натроши в ръцете ми на парченца. На няколко места имаше емблемата на ауди и фв.Чудно ми е как за 350 000 км никой не се е сетил да я смени.Преди 35 000 км са сменени ремъци и ролка,което беше очевидно.Огледах сервизната книжка.Пишеше че доста неща са сменени,но водна помпа,не. Редактирано 9 Декември 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Поради тази причина когато се купи кола веднага се сменя всичко,независимо дали продаваче се кълне,че е обслужена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) Много си прав,но беше очевидно,че е обслужен в автосервиз в Плевен,както беше описано в книжката.Защо да сменям всичко при условие,че преди 15 000 км е направено.Един познат си купи А4 и предишния собственик,спомена,че е сменен съединителя-преди 2000 км,но човек трудно би повярвал.В крайна сметка след обслужването му реши да смени и него.Оказа се,че наистина е сменен,дори в данните на шублера,нямаше никаква разлика с чисто нов комплект и този,който е на колата и за да приключи с удоволствието,сложи новия.Според мен малоумщина при всичките тези обслужвания да не сменят поне веднъж помпата. Редактирано 9 Декември 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Мдаа и аз и един приятел с Б5-ци 99 и 98 набори извадихме напълно оригинални помпи, неговата си беше здрава още, но моята я извадих с турибнка от 2 части. Нямам логично обяснение защо никога не бяха сменяни, но явно на доста аудита е такъв случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване