Jump to content

Колата прегрява


ole

Recommended Posts

На мене ми се струва че тва не е от тоя 1-2 пъти дето карах колата на повече от нормалната температура, смисъл за нагара от масло по бутала и т.н. за маслото в антифриза ясно е че е от скоро ама как и да е. Тя по километраж е на 316к. Главата ще я правя както си трябва, което да означава шлайфане, нови гарнитури и болтове, почистване от налепи, напсване на клапани и сменяне на гумичките им. Само можеш ли да ме ориентираш за цена на всички тези удоволствия?

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За съжаление, с цени не мога да те ориентирам.

Но си мисля, щом имаш масло в антифриза,

дали пък нямаш и антифриз в маслото?

Може би трябва да помислиш и за масло и филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като се замисля какво бяхте писали в темата и собственика какво обясняваше - той нали каза , че като отвъртял капачката да я обезвъздуши уш сваляла градусите и радиатора загрявал-това става защото като загрява течността тя се разширява , но в неговия случаи е загрявала само в блока и то е прегрявала и може налягането да е било доста над допстимото и като освободи налягането от сиситемата на турбинката на помпати е по-лесно да се развърти един път , след което подържа някакво минимално налягане колкото да върти малко от малко антифриза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че нещо такова се е получавало да, а нали датчика е точно на тва пластмасовото което е на главата ,та предполагам че разликата в температурите които е показвала стрелката и вътре в блока не са били много големи, защоот на стрелката ми стигаше до 110.

За съжаление, с цени не мога да те ориентирам.

Но си мисля, щом имаш масло в антифриза,

дали пък нямаш и антифриз в маслото?

Може би трябва да помислиш и за масло и филтър.

Възможно, тия дни ще източа маслото и ще го видя в какво състояние е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и забравих да отбележа че според белезите на ангренажа предния път като й е сваляна главата не е зацепена правилно, понеже като съвпада долу белега на шайбата на коляновия вал горе зъбното колело не съвпада с белега, може би с 1 зъб има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шлайфане, смяна болтове, смяна клапани, смяна на сегменти, смяна на вложки, смяна на биелни лагери, смяна на гарнитури естествено, почистване и труд. Мисля че ценоразписа го имам. Мога да ти го разбия :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...

На А4-ката ни с АЕВ започна да се случва същото-долният маркуч стои студен.Свалихме термостата и пратих младежа с колата да търси същия,понеже съм си патил няколко пъти " ето това е твоята част" и така 1-2 пъти разглобявай- сглобявай. Докато обикалял магазините,температурата на антифриза не е вдигнала повече от 80 градуса,което е логично в случая.Така,слагаме новия термостат и се появи същия проблем,стига до 100 гр.по уред ,а 92-до 94 гр по данни на климатроника, долният маркуч си стои студен.Веднага смъкнахме термостата и от вчера вечерта кара без него.Двигателя бавно загрява и температурата стои към 70-80 гр. Помпата смятам,че циркулира правилно антифриза,защото като издърпахме маркуча за обезвъздушаване,като подам газ, от дупчицата хвърчи течност чак до капака.Сложихме термостатите във вода,но понеже нямаме нужния термометър и не можехме да преценим на колко градуса отварят,но отварят малко преди да заври водата. Познати в автосервизи,ми казаха,че доста са си патили от дефектни нови резервни части.Утре ще отида в магазина и заменя термостата,но според вас,дали причината е в него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината се оказа водната помпа.Като я смъкнах се виждаше,че всичко по нея е наред,турбинката беше здрава,но после видях,че превърта в оста и явно на моменти е увличала антифриза.В момента,когато я стиснах леко с ръце,се натроши в ръцете ми на парченца. На няколко места имаше емблемата на ауди и фв.Чудно ми е как за 350 000 км никой не се е сетил да я смени.Преди 35 000 км са сменени ремъци и ролка,което беше очевидно.Огледах сервизната книжка.Пишеше че доста неща са сменени,но водна помпа,не.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради тази причина когато се купи кола веднага се сменя всичко,независимо дали продаваче се кълне,че е обслужена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав,но беше очевидно,че е обслужен в автосервиз в Плевен,както беше описано в книжката.Защо да сменям всичко при условие,че преди 15 000 км е направено.Един познат си купи А4 и предишния собственик,спомена,че е сменен съединителя-преди 2000 км,но човек трудно би повярвал.В крайна сметка след обслужването му реши да смени и него.Оказа се,че наистина е сменен,дори в данните на шублера,нямаше никаква разлика с чисто нов комплект и този,който е на колата и за да приключи с удоволствието,сложи новия.Според мен малоумщина при всичките тези обслужвания да не сменят поне веднъж помпата.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа и аз и един приятел с Б5-ци 99 и 98 набори извадихме напълно оригинални помпи, неговата си беше здрава още, но моята я извадих с турибнка от 2 части. Нямам логично обяснение защо никога не бяха сменяни, но явно на доста аудита е такъв случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...