ole Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Какви са признаците на заминал термостат? Постоянно ми прегрява колата от вчера, от няколко седмици се опитвам да изкарам въздуха от системата и мисля че вече няма, не знам нещо не можех да се оправя с тая система, вчера или имах парно и прегряваше, или нямах парно и си седеше на 90 градуса стрелката... докато колата дига градуси радиатора седи целия студен, после като започна да отвъртам капачката на казанчето я спирам до едно положение когато цялото казанче се изпълнва с течност, радиатора става топъл и колата почва да сваля градуси и след време пак дига.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Да не би проблема да е в помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Колко пъти да ти казвам, че тази кола е за моргата? Първо - на студен мотор палиш и след 4 минути хващаш дебелия маркуч - ако е топъл - значи термостата е забил в отворено положение. Не е страшно.Ако обаче е забил и не отваря, да си разбрал веднага - след десетата минута всичката вода ще е извряла през разширителния съд.Не е лято, та да обвиня температурния датчик на радиатора отпред, така че най-вероятно си дхнал гарнитура. Виж датчика на радиатора за всеки случай, макар, че се съмнявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 СтраОтно Викаш гарнитурата е заминала, термостата също? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Не, бе човек. Не казвам такова нещо. Провери как се държи термостата. Например - закачи я на ваг ком и виж при показания на водата кога става топъл втория кръг. И кога почва да надува маркучите. Изказах само предположение. Дано не съм прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Тоя маркуч дето е от горната страна на радиатора се надува яко, това като е дигнала към 100-110 градуса по стрелка и като развъртам казанчето и спада маркуча. Ще видя тогава на ваг ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Може да провериш ако е омаслено казанчето или ако има вода в маслото значи е гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Според мен, ако направиш още някоя и друга проба,термостата ще ти е най-малкият проблем Като гледам, уверено си се запътил към шлайф на глава (плюс гарнитура, болтове и някои други изненади).Предвиди и некой леФ за водна помпа.Възможно е, оттам да е започнало всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Няма видими следи от масло в казанчето, проверих щеката на маслото не си личи да има вода, маслото си е същото. Вчера я покарах точно 30 мин за да установя това и днес понеже ми се наложи още 30 мин, надявам се да няма последиците, които си изредил След НГ направо взимам оригинален термостат, водна помпа и гарнитури като преди това се уверя че наистина са за смяна, само трябва да си намеря място на което да работа че пред блока не става зимата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Аз залагам на водна помпа. На място какво прави колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 На място също дига градуси, седи си на 90 и като и скимне почва да дига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 При мен преди години, като имах такъв проблем с прегряване, дори и бавно и малко да я карам качваше над 100 градуса, се оказа водна помпа. Но на място не вдигаше градуси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 За да вдига градуси аз леко и подавах газ да видя дали ще дига пак градуси и има няма след 3-4 мин почва да ги вдига, не съм пробвал ако не и давам газ дали ще седи на 90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 31 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 За да вдига градуси аз леко и подавах газ да видя дали ще дига пак градуси и има няма след 3-4 мин почва да ги вдига, не съм пробвал ако не и давам газ дали ще седи на 90А мойта пък много трудно качва над 80. Нормално ли е? Или и аз да почвам да събирам пари аз полвин двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 31 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 Работната температура на повечето коли е 90 градуса.Бензин,сега зимата най-много за 3 кил. трябва да си закове 90 градуса и да си ги държи там.Всичко друго като описание карам на дълго,карам на късо,баир нагоре,спускане надолу и температурата пада е проблем.В повечето случай - термостат.А може и друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 31 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 Водна помпа ще да излезе. При мен на място държеше 90 градуса, а започнех ли да карам отиваше 100+. Примерно карам из града вдига към 100, спра на някой светофар и веднага падаше на 90. Оказа се че гнусната пластмасова турбинка на помпата се беше откачила от оста и при ниски обороти завърташе водата, обаче при вдигане на оборотите - не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 31 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 Работната температура на повечето коли е 90 градуса.Бензин,сега зимата най-много за 3 кил. трябва да си закове 90 градуса и да си ги държи там.Всичко друго като описание карам на дълго,карам на късо,баир нагоре,спускане надолу и температурата пада е проблем.В повечето случай - термостат.А може и другоЗа 3 км. ти сериозен ли си?Искам да видя как става,палиш на -5 да кажем и тръгваш веднага и след 3км.си на 90о.Според мен няма да стане и зависи много от двигателя и вида на мотора и задръстванията естествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pickov Публикувано 31 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 колега що не пробваш да изолираш радиаторчето на парното и да видиш тогава дали ще загрява поне не е сварзано с набутване на пари е малко кофти без парно сега ама. пробери и капачката на казанчето и аз биах се на сочил кам гарнитура на главата ама добре че преди това разбрахме че е от нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 Като ги дигне веднъж градусите към 100-110 и спра на място сама не ги сваля, трябва да отвъртя малко капачката на казанчето за да ги свали, тогава водния радиатор става топъл и стрелката пада на 90. Демек аз до колкото разбирам термостата не отваря правилно? Мисля 1-во него да го сменя и ако след това проблема още го има да мина на водна помпа и чак след това до сваляне на глава и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 31 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 (Редактирано) Колега, писах ти, че ако продължаваш с експериментите,парите за ремонта ще се увеличават.Първо: от моя майстор знам, че когато колата е прегрялаи е изхвърлила антифриза, задължително се сменят 3 елемента-капачка на разширителният съд (има калиброван клапан в нея),термостат и темп. датчик. Тези 3 елемента са компрометирании съмнителни. Не са скъпи. Вземат се задължително нови.Второ-трябва да се открие причината за прегряването.Това е, което ти постоянно пропускаш.Трето-ако още не си разбрал, да ти кажа:охладителната система работи под налягане.Така е проектирана и така е нормалният и режимКато отвърташ капачката, нищо, ама нищо не правиш!Нито и помагаш, нито си решаваш проблема.Четвърто-повечето от водните помпи са с пластмасова турбинка,която след определено време има навика да превърта в металната ос.Това няма как да го разбереш, докато не я извадиш.Пето- след систематичните прегрявания, които правиш,отиваш към изкривяване на глава. (Ако вече не е станало).Това не го ли разбра най-накрая?Не се кара в това състояние! Бягаш в сервиза и толкова.И ако след всичко това, се разминеш само с водна помпа,трябва да викаш ура и да се кланяш на горката машинка,че е изтърпяла тормоза... Редактирано 31 Декември 2011 от Veselin Milev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 Повече експерименти не съм си правил, колата си седи пред блока. Както писах и по-горе ще сменя термостата защото явно е проблемен, така че не мисля че пропускам да търся причината, вчера от колегата More в моргата му взех друга капачка за разширителния съд. Ще взема и този датчик, за който казваш. А забелязах че като беше дигнала градуси и тая лявата перка, като застана пред колата не се включва, предполагам че нейния датчик е изгорял, или моторчето което я върти. Тези 2 датчика ли са на пластмасовия тройник на главата? Или този на перката е някъде другаде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 31 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 Когато взех колата и направих пълно обслужване: ремъци, ролки, термостат, водна помпа (старата бе перфектна, но..), антифриз и т.н...За мое успокоение смених и датчика на радиатора, който включва вентилаторите с нов оригинален.Колкото и да изглеждат добре елементите, те са на възраст и параметрите им се изменят.Закарай колата в сервиз и нека там тестват до намиране на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Нова Година нов късмет Е как да я правя още тая кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Здрасти,още преди доста време ти казахме да не я взимаш.Няма евтино и хубаво.Искаш съвети и помощ,а не отбираш......дори и да е на 15 години А4 Б5,поддръжката й е скъпа и трябва да се прави с хубави консумативи без компромиси.Отивай за смяна на водна помпа,термостат и датчик,за да не стане ремонта по-скъп от колата.Да я беше разпродал на части до сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Нова Година нов късмет ...Баси късмета.... махай я. Сметни си парите, които трябва да вложиш задължително, за да добие търговски вид и прецени дали си заслужава да я правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване