robobug Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 За Дънлоп Спортмакс мога да потвърдя - на две коли след второто лято започнаха да "лупат", но без загуба на качество. Спортмакс ТТ е съвсем друга гума. Дънлоп фастреспонс е подходяща за Б4-ка или Голф.Теоретичната разлика между 205/55 и 215/55 е 6мм. Напълно е възможно даден модел 205/55 да е по-висок от друг модел 215/55. Много тиха, добра и евтина гума е Континентал Спортконтакт2.За марките Мишлен и Бриджстоун е характерно, че евтините им модели винаги са били далеч под средното ниво. Важи и за летните и за зимните им модели. Вероятно е случайност, че това са единствените доставчици за Формула 1, а може и да е експлоатиране на човешкото невежество. И след като "MICHELIN ENERGY SAVER" са едни от най-скапаните гуми които си карал сега с какви си бе ??? разбирачо Доста невъзпитано се държиш, заради едни гуми. На колко години си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi267 Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 За Дънлоп Спортмакс мога да потвърдя - на две коли след второто лято започнаха да "лупат", но без загуба на качество. Спортмакс ТТ е съвсем друга гума. Дънлоп фастреспонс е подходяща за Б4-ка или Голф.Теоретичната разлика между 205/55 и 215/55 е 6мм. Напълно е възможно даден модел 205/55 да е по-висок от друг модел 215/55. Много тиха, добра и евтина гума е Континентал Спортконтакт2.За марките Мишлен и Бриджстоун е характерно, че евтините им модели винаги са били далеч под средното ниво. Важи и за летните и за зимните им модели. Вероятно е случайност, че това са единствените доставчици за Формула 1, а може и да е експлоатиране на човешкото невежество. Доста невъзпитано се държиш, заради едни гуми. На колко години си?Не се държа невъзпитано!А просто не ми хареса начина по който окачестви гумите ми!Ще ми отговориш ли с какви гуми си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Това не са "твойте" гуми, а модел известен с ниското си качество.На лични коли имам Бриджстоун Потенца, Конти СпортКонтакт3, Ултрагрип7, Мишлен 4x4.Карал съм почти всички коментирани гуми. Енерджи, ЕР300, ЛМ25, Ф1, Спортмакс, Нокиан и още много.Кажи ти какво освен Енерджи си карал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi267 Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Това не са "твойте" гуми, а модел известен с ниското си качество.На лични коли имам Бриджстоун Потенца, Конти СпортКонтакт3, Ултрагрип7, Мишлен 4x4.Карал съм почти всички коментирани гуми. Енерджи, ЕР300, ЛМ25, Ф1, Спортмакс, Нокиан и още много.Кажи ти какво освен Енерджи си карал?юКакто казах по-горе карал съм Бриджстоун туранза ЕР 300,както и техния подклас за зимни гуми Фулда, карал сум и с Гуудиър, както и Клебер,Континентал конти уинтър контакт !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 И какво им е на гумите ми, че нещо не разбрах? Ами едни 50000 им се случиха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_Videv Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Напълно е възможно даден модел 205/55 да е по-висок от друг модел 215/55.а колега вие можете ли ми кажете как 205/55 може да бъде по висок от 215/55 освен в случаите когато говориме за различни цолажи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Щом искаш височина, наистина 215ките са ти вариант, но наистина са доста по-скъпи.На този размер съм карал Премиум контакт 2 и бях доволен. Минах на 17ки и бая километри врътнах на Dunlop SP Sport Max, много съм доволен.Michelin не ги харесвам по доста причини.Относно Michelin Energy saver мога да кажа, че не блестят с никакви качества, напълно посредствена гума, която отгорене на всячко е със скосен профил и изглеждат тънички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 http://www.nittotire.com/TireSelector/Category?tireSection=street#nt450- колега погледни тези гуми като качество според мен са много добре.баща ми кара 17(225-245) от тях и е много по-доволен от мишелин пилот като поведение имат си и борд за джантоците .иначе аз съм с клебер 15'(195/65) и съм си доволен от него. Вече е на 4 години и около 35 хиляди и си има качествата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 а колега вие можете ли ми кажете как 205/55 може да бъде по висок от 215/55 освен в случаите когато говориме за различни цолажиРазликата във височината на борда при тези размери е точно 5.5мм и не зависи от цолажа.Нека ДонДиего да каже, дали всички гуми от с еднакъв размер са абсолютно еднакво високи - немонтирани в зависимост от модела имат ли някаква разлика, която при офроуд гумите може да стигне и до сантиметри.Следва монтаж на джанта - но два различни размера на еднакво широка джанта се държат по различен начин - пак предпоставка за разлика. И накрая следва помпене - пак при примерно 2 атмосфери и 2Т масов автомобил с пътници и багаж различните гуми се деформират по различен начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Nitto не предлага на търсения размер Всяка марка гума е с различна височина на протектора (грайфера) на различните модели. Колко ще се смачка гумата под тежестта на колата зависи от здравината на борда на гумата - колкото по мек е той, толкова повече се мачка гумата и човек си мисли, че гумата му е спаднала и като закачи манометъра вижда, че не е. Мишелините са дъвки, супер меки бордове имат без значение дали е усилен, засилен, подсилен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Nitto не предлага на търсения размер Всяка марка гума е с различна височина на протектора (грайфера) на различните модели. Колко ще се смачка гумата под тежестта на колата зависи от здравината на борда на гумата - колкото по мек е той, толкова повече се мачка гумата и човек си мисли, че гумата му е спаднала и като закачи манометъра вижда, че не е. Мишелините са дъвки, супер меки бордове имат без значение дали е усилен, засилен, подсилен благодаря за корекцията!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Следя темата на колегата, че и мен ме интересува. А от по-горните постове да споделя моя опит.Летните ми гуми са Дънлоп спорт 01, 205/55/16. Според калкулаторите, спрямо оригиналния размер за колата 195/65/15, са с 1,5мм по-ниски. Може би, защото съм със спортни пружини колата с този размер е много ниска...почти съм натрошил кората отдолу, а съм много внимателен...Зимните ми гуми са Мишелин Алин3 205/60/16 и според калкулатора са с 10,5мм по-високи от летните. Не знам дали е точно толкова, но разликата е осезаема. Струва ми се, че колата е по-висока с педя...на места, където преди съм опирал сега минавам без притеснения с по-висока скорост. Не знам дали Мишелин са дъвки, бонбони и пр., но аз съм много доволен от тази гума. Наистина борда им е много мек. Гумата не може да се носи за борда, но спрямо Дънлопа с твърдия, усилен борд, колата е доста по-висока.Единствения недостатък на този размер е, че при по-висока скорост и в завой колата осезаемо се "люлее" след минаване през неравност. Не става за лятото, затова съм се насочил към размер 215/55/16 за летни гуми. Калкулатора казва, че са с 5,5мм по-високи от размер 205/55/16...ще видим...ако взема такива...Сега по темата. Много съм харесал Hankook Ventus V12 evo...и според тестовете и на външен вид гумата е отлична...проблема е, че не виждам да се продава в размер 215/55/16... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Според мен Дакс-а е прав, аз също бих препоръчал да се избягват Мишелин, вече не са това което бяха-бих предпочел Континентал,Дънлоп или Гуд Иър.Но на първо място Контито бих поставил-просто е невероятна гумата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Бях с MICHELIN PILOT PRIMACY 205/60/15, но не бях очарован Бързо стареят, стават "пластмасови" и сцеплението е под всякаква критика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Сега по темата. Много съм харесал Hankook Ventus V12 evo...и според тестовете и на външен вид гумата е отлична...проблема е, че не виждам да се продава в размер 215/55/16...Не се продава, защото не се произвежда в този размер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Бях с MICHELIN PILOT PRIMACY 205/60/15, но не бях очарован Бързо стареят, стават "пластмасови" и сцеплението е под всякаква критика.Имам едни такива 17ки, малко по-твърди от Run-flat гумите са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 (Редактирано) Имам едни такива 17ки, малко по-твърди от Run-flat гумите са Това си е постижение. :hilezh: Дънлоп нема ли да изкарват нов модел в малкия клас ? Редактирано 6 Февруари 2012 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 За сега май не, по-вероятно е да вкарат някой модел от високия клас в малките размери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 дано е спорт макс тт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 На 15" е по-вероятно да пуснат Sport Maxx, но едва ли ще е тази година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atangraz Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Колеги,имайки предвид тестове на ADAC,информ. от форума общо и конкретно по темата,както и моите предпочитания,се спирам на марките CONTINENTAL и BRIDGESTONE.Ще избирам от:CONT.PREMIUM CONTACT 2,BRIDG.TURANZA ER300,CONT.PREMIUM CONTACT 5,BRIDG.TURANZA T001,BRIDG.POTENZA ADRENALIN RE002.За последните три модела гуми почти нямам информация-нови са.Вероятно скоро ще излезе i за тях.Ако някой има инфо моля да сподели.Приемам съвети относно избора ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Adrenalin Re002 не е чак толкова нов модел (мисля миналата година ги пуснаха, но от тази официално влязоха по ценовите листи). Съмнявам се обаче да се предлага на нашия пазар, прекалено спортно ориентирана е и в много малко размери се предлага за момента Като цена е една идея над новия модел на Continental Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 (Редактирано) Като цена е една идея над новия модел на ContinentalТоя Continental Premium 5 не мога даже и снимчица да му намеря, за да видя как изглежда! И тия EcoContact 5 дали ще ги бива или... Редактирано 8 Февруари 2012 от Sambata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Не е лошо да се погледне и ханкуук като марка/модели.За 15ка и след 7000км мога за кажа че си струва всеки лев (Ventus Prime).Много добро пътно поведение на мокро и сухо, нисък шум и здрави бордове.Протектора за тези километри не е мръднал или поне не видимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atangraz Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Вероятно има някаква връзка между Br.turanza t001 и Br.potenza s001,както и между Cont.premium contact 5 и Cont. sport contact 5.Шарката на протектора ли е или има и друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване