robobug Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 За конкретните модели не знам, но принципно Потенца и Спортконтакт са "по-спортните" гуми на двата производителя. Т.е. по-твърди са, с по-голяма стабилност в завои, по-точно управление, по-голямо сцепление при спиране. Обикновено са с по-широки канали, с по-едри и цели ламели. Но има възможност да са по-шумни и искат по-висока температура.КонтиСпортКонтакт2 има средно поведение между ПремиумКонтакт и СК3. Тиха е, не иска толкова загряване, държи се отлично на мокро. ЕкоКонтакт - не.Ето ПремумКонтакт5: http://pneumatiky.heureka.sk/continental-contipremiumcontact-5-185-55-r15-82h/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 аз съм с еко контакт на Б3-ката но са с размер 175/70/14 по принцип те са гуми за малкия клас коли, аз лично съм мн доволен от тях, в сравнение с BFGOODRICH PROGRIP 2 се държат доста по-добре особенно на мокро и като минавам през локви аквапланинга е по-малък (по малко дърпа колата на страната на която са влезли гумите във локвата). За твоя размер или премиум контакт или спор контакт. Аз май от както сложих контитата и зимата и лятото ще съм с такива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atangraz Публикувано 10 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 robobug,най-после снимка на contipremium contact 5.don diego RE002 отпада от избора ми - действително е много спортно ориентирана.Спирам се на новите модели Br.turanza t001 и contipremium contact 5.Харесва ми,че са с прав модел на протектора и като наследници на победители в тестове очаквам да са на ниво.Би трябвало вече да се появи допълнителна информация за тях, но...ще чакам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 11 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2012 Колега къде си намерил снимка на Премиум 5 или нещо не съм те разбрал? Ако си сложи да ги видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 11 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2012 robobug е пуснал линк по-нагоре в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 12 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2012 (Редактирано) Да извинявам се ... не съм го видял! Хубава е шарката - интересно дали ще е добра тази гума, защото съм се насочил май към нея ... Редактирано 12 Февруари 2012 от Sambata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atangraz Публикувано 24 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 (Редактирано) На сайта на ADAC е отразена информация за нови тестове на летни гуми за 2012г.За р-р 205/55/16,който е и най-близък до моя победител е ContiPremiumContact 5.Препоръчителни са още моделите Goodyear OptiGrip,Dunlop SP SportFastresponse,Bridgestone Turanza T001 и Semperit Speed-Life. Редактирано 24 Февруари 2012 от atangraz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 (Редактирано) Не мога да се оправя с немския на сайта на АDAC Опитах се да намеря тест 2012 за летни 225 45 17 и нищо не намерих. Ако някой може да помага Редактирано 25 Февруари 2012 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Не мога да се оправя с немския на сайта на АDAC Опитах се да намеря тест 2012 за летни 225 45 17 и нищо не намерих. Ако някой може да помагаЗа този размер няма публикувани тестове. Има само за 14'', 16'' и за SUV. Ето линк към този за 205/55/16.Не знам дали ще пуснат и за други размери, но стават горе долу за ориентир! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 (Редактирано) Е има гоогле транслате. Всяка година аз или Визи ви ги превеждаме тия тестове криво-ляво ама научете се какво е Nasse и какво е Trocken и няма да имате проблеми с разбирането им Май се насочвам към Конти-то спира превъзходно на сухо и мокро, превъзходен хендлинг и стабилити на сухосамо в аква-планинга е зле.Гуудиъра прекрасен на аквапланинг - никакъв го няма нито на сухо нито на мокро спиране.Дънлопа явно са се усетили че предишните им гуми бяха с индекс на износване 5+ (малката цифра е по-добра) и сега са направили чугунен модел с индекс 0.8.Направо се учудвам ако е толкова пластмасова тая гума как успява да докара такива показатели на сухо и мокро. Или сухото е след зверско загряване или ползват вуду-магия това са ми коментарите на книжен плъх гледащ показателитеП.С. дали може средната летничка грайфери от гоодиъра да го отпоря и монтирам на континенталките при някои вулканизатор на тираджийски гуми ?че да докарам и читав аква-планинг ? бриджстона и семперита директно ги заебах да го гледам щото са с показатели на дънлопа но цената им е двойна Редактирано 26 Февруари 2012 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 бриджстона и семперита директно ги заебах да го гледам щото са с показатели на дънлопа но цената им е двойна Не знам коя табличка коментираш.Ако е тази от линка на колегата Sambata, там Семперита е една от най-евтините гуми и най-евтината от тези,които са маркирани с +. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atangraz Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 По-горе GLS повдигна въпроса за тест за летни гуми р-р 225/45/17.Скоро ще излезе резултат в AUTO BILD. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Според мен вземи Континентал. Кой модел вече сам решавай на място като им видиш шарките на живо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Тестове-местове,всичко е ташак....Зависи каква е колата,как се кара,къде се кара и т.н.А в тез тестове може и пари да играят.Отделно 225/45/17 може да е отлична ,но 205/55/16,добра.За моят стил на каране,няма по - добра ежедневна лятна гума от Hankook Ventus RS2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 ЦЕЦО е прав. Зависи от колата и от стила на каране. А и тестовете не може да са меродавни за всички коли и размери на гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Какво ми каза едно много, много старо куче с огромен опит:1. Спортен стил на каране: Дънлоп, Пирели, Гудиър.2. Максимален комфорт - гумите на "Контигруп" и най-вече - Континентал или Семперит. Унироял е по-особена гума.3. Максимална здравина - "Бриджстоун груп" - Бриджстоун и Файрстън.Мишелина е пропуснат защото човека мрази тези гуми и това е субективно. Мнението е за летни гуми.Корейските са определено компромис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Чисто любопитство ме гони, като каза корейски, какво ви е мнението за Apollo? Не знам правилно ли се пише, не съм виждал подобна гума на живо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Аполото са индийски Сега някой ще се изкряска колко били яки, щото били собственик на Vredestein и имали гума на по-предни позиции в тест на адак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Аполото са нема такъв боклук. Не си взимай Ради дори да ти ги подаряват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Аполо за някоя мънинка колица дето я таркаляш градско и не вдигаш повече от 60км. стават. И напълно съм съгласен със списъкът на КОКО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 (Редактирано) Те и дънлопа са катастрофа или поне тия дето аз карах изжулиха се за има няма 18 000 км като не ги пиля по гонки и 0-400м стартовезагубиха сцепление още на 2-рото лято. пързалят се на сухо. на мокро. на равно, на наклон, с пясък, без пясък. като пластмасови саспирането под въпрос всеки път. независимо дали съм ги загрял или ги жуля грацко на студено от светофар до светофар. тая година ще се пробвам с едни континенталки 5 Редактирано 29 Февруари 2012 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Кои дънлопки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 (Редактирано) 195/65/15 91H Dunlop SP SPort Fast Response дот април 2008-ма и вече от пролетта на 2009-та бяха пързалакис яко. 2010-та ги забелязах че са се поизлизали до протектора между грайферите който показва кога да се изхвърли гумата при навъртяни 18 000км от които 14 000 извънграЦко. 2011-та ги карах за последно и тая ще ги изхвърлям И реално нямам проблем с това че са се изтъркали аз така или иначе след 4-5 години ги изхвърлям гумите като не им правя повече от 25 000 през периода на ползване.На мен основния ми проблем с тия гуми беше че след първата година НЯМАХА НИКАКВО СЦЕПЛЕНИЕОтначало си мислех че си въобразявамПосле си мислех че много се засилвам като влизам по изкачвалката от кулата към ЦариграЦко в посока Пловдив.Послех си мислех че в София е много прашно и затова се пързалям върху мръсотията отгореПосле си мислех че съм купил някаква супер-хипер-гига-свръх спортна гума и че не я загрявам достатъчно в грацко и затова спира зле.После потренирах и в летните жеги миналите години - ами усещането беше че някой ги облива постоянно с вазелин и аз просто си се пързалям по топлия хАсфалтец надлъж и нашир.И най-накрая установих че получавам същото веселие и изтръпване под езика и на чуждите магистрали ако се вкарам в някой завой с по висока скоростОтделно от пързалянето при спиране почти всеки път независимо от метеорологичните условияОтделно от от изправния АБС кото приритва при почти всяко спиране към края.Сега съм с едни смотани зимни Фулди от 2006-та с меки бордове и нямам тези проблеми даже на снега и леда навън.Така че Дънлоп ? Нивгаш вече ...Може би ще ги подаря на Спас че е решил да слага 15-ски на дзверо. Че да им покаже теловете с 2-3 дрифта, ма'а им циганска и гуми смотани Редактирано 1 Март 2012 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Аполото са нема такъв боклук. Не си взимай Ради дори да ти ги подаряват.Благодаря, не мисля да взимам, просто питам, понеже едни разбирачи ми обясняваха 2 часа на една гумаджийница, как гиславет бил боклук, а аполото били топ топ над гудиара например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 (Редактирано) Така че Дънлоп ? Нивгаш вече ...Недей така крайно колега. Аз 5 лета и 50000км съм с Dunlop SP Sport 01 и продължават да се държат добре. Сега ги сменям, че станаха доста шумни и са започнали да "щърбят".Определено Дънлоп си е много добра гума. Явно има логическо обяснение защо при теб се е получило така. Редактирано 5 Март 2012 от velas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване