Jump to content

Препоръчайте добри летни гуми размер 215/55/16


Recommended Posts

За конкретните модели не знам, но принципно Потенца и Спортконтакт са "по-спортните" гуми на двата производителя. Т.е. по-твърди са, с по-голяма стабилност в завои, по-точно управление, по-голямо сцепление при спиране. Обикновено са с по-широки канали, с по-едри и цели ламели. Но има възможност да са по-шумни и искат по-висока температура.

КонтиСпортКонтакт2 има средно поведение между ПремиумКонтакт и СК3. Тиха е, не иска толкова загряване, държи се отлично на мокро.

ЕкоКонтакт - не.

Ето ПремумКонтакт5: http://pneumatiky.heureka.sk/continental-contipremiumcontact-5-185-55-r15-82h/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

аз съм с еко контакт на Б3-ката но са с размер 175/70/14 по принцип те са гуми за малкия клас коли, аз лично съм мн доволен от тях, в сравнение с BFGOODRICH PROGRIP 2 се държат доста по-добре особенно на мокро и като минавам през локви аквапланинга е по-малък (по малко дърпа колата на страната на която са влезли гумите във локвата). За твоя размер или премиум контакт или спор контакт. Аз май от както сложих контитата и зимата и лятото ще съм с такива :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

robobug,най-после снимка на contipremium contact 5.don diego RE002 отпада от избора ми - действително е много спортно ориентирана.Спирам се на новите модели Br.turanza t001 и contipremium contact 5.Харесва ми,че са с прав модел на протектора и като наследници на победители в тестове очаквам да са на ниво.Би трябвало вече да се появи допълнителна информация за тях, но...ще чакам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да извинявам се ... не съм го видял! :zustimm: Хубава е шарката - интересно дали ще е добра тази гума, защото съм се насочил май към нея ... :gruebel:

Редактирано от Sambata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На сайта на ADAC е отразена информация за нови тестове на летни гуми за 2012г.За р-р 205/55/16,който е и най-близък до моя победител е ContiPremiumContact 5.Препоръчителни са още моделите Goodyear OptiGrip,Dunlop SP SportFastresponse,Bridgestone Turanza T001 и Semperit Speed-Life.

Редактирано от atangraz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се оправя с немския на сайта на АDAC :wall:

Опитах се да намеря тест 2012 за летни 225 45 17 и нищо не намерих. :gruebel:

Ако някой може да помага

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се оправя с немския на сайта на АDAC :wall:

Опитах се да намеря тест 2012 за летни 225 45 17 и нищо не намерих. :gruebel:

Ако някой може да помага

За този размер няма публикувани тестове. Има само за 14'', 16'' и за SUV. Ето линк към този за 205/55/16.

Не знам дали ще пуснат и за други размери, но стават горе долу за ориентир!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е има гоогле транслате. Всяка година аз или Визи ви ги превеждаме тия тестове криво-ляво ама научете се какво е Nasse и какво е Trocken и няма да имате проблеми с разбирането им :hilezh:

Май се насочвам към Конти-то спира превъзходно на сухо и мокро, превъзходен хендлинг и стабилити на сухо

само в аква-планинга е зле.

Гуудиъра прекрасен на аквапланинг - никакъв го няма нито на сухо нито на мокро спиране.

Дънлопа явно са се усетили че предишните им гуми бяха с индекс на износване 5+ (малката цифра е по-добра) и сега са направили чугунен модел с индекс 0.8.

Направо се учудвам ако е толкова пластмасова тая гума как успява да докара такива показатели на сухо и мокро. Или сухото е след зверско загряване или ползват вуду-магия :hilezh:

това са ми коментарите на книжен плъх гледащ показателите

П.С. дали може средната летничка грайфери от гоодиъра да го отпоря и монтирам на континенталките при някои вулканизатор на тираджийски гуми ?

че да докарам и читав аква-планинг ? :hilezh:

бриджстона и семперита директно ги заебах да го гледам щото са с показатели на дънлопа но цената им е двойна

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бриджстона и семперита директно ги заебах да го гледам щото са с показатели на дънлопа но цената им е двойна

Не знам коя табличка коментираш.Ако е тази от линка на колегата Sambata, там Семперита е една от най-евтините гуми и най-евтината от тези,които са маркирани с +.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе GLS повдигна въпроса за тест за летни гуми р-р 225/45/17.Скоро ще излезе резултат в AUTO BILD.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен вземи Континентал. Кой модел вече сам решавай на място като им видиш шарките на живо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тестове-местове,всичко е ташак....

Зависи каква е колата,как се кара,къде се кара и т.н.

А в тез тестове може и пари да играят.Отделно 225/45/17 може да е отлична ,но 205/55/16,добра.

За моят стил на каране,няма по - добра ежедневна лятна гума от Hankook Ventus RS2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦЕЦО е прав. Зависи от колата и от стила на каране. А и тестовете не може да са меродавни за всички коли и размери на гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ми каза едно много, много старо куче с огромен опит:

1. Спортен стил на каране: Дънлоп, Пирели, Гудиър.

2. Максимален комфорт - гумите на "Контигруп" и най-вече - Континентал или Семперит. Унироял е по-особена гума.

3. Максимална здравина - "Бриджстоун груп" - Бриджстоун и Файрстън.

Мишелина е пропуснат защото човека мрази тези гуми и това е субективно. Мнението е за летни гуми.

Корейските са определено компромис. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто любопитство ме гони, като каза корейски, какво ви е мнението за Apollo? Не знам правилно ли се пише, не съм виждал подобна гума на живо. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аполото са индийски :hilezh:

Сега някой ще се изкряска колко били яки, щото били собственик на Vredestein и имали гума на по-предни позиции в тест на адак :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аполо за някоя мънинка колица дето я таркаляш градско и не вдигаш повече от 60км. стават. И напълно съм съгласен със списъкът на КОКО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и дънлопа са катастрофа или поне тия дето аз карах

изжулиха се за има няма 18 000 км като не ги пиля по гонки и 0-400м стартове

загубиха сцепление още на 2-рото лято. пързалят се на сухо. на мокро. на равно, на наклон, с пясък, без пясък. като пластмасови са

спирането под въпрос всеки път. независимо дали съм ги загрял или ги жуля грацко на студено от светофар до светофар.

тая година ще се пробвам с едни континенталки 5

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

195/65/15 91H Dunlop SP SPort Fast Response дот април 2008-ма и вече от пролетта на 2009-та бяха пързалакис яко. 2010-та ги забелязах че са се поизлизали до протектора между грайферите който показва кога да се изхвърли гумата при навъртяни 18 000км от които 14 000 извънграЦко. 2011-та ги карах за последно и тая ще ги изхвърлям

И реално нямам проблем с това че са се изтъркали аз така или иначе след 4-5 години ги изхвърлям гумите като не им правя повече от 25 000 през периода на ползване.

На мен основния ми проблем с тия гуми беше че след първата година НЯМАХА НИКАКВО СЦЕПЛЕНИЕ

Отначало си мислех че си въобразявам

После си мислех че много се засилвам като влизам по изкачвалката от кулата към ЦариграЦко в посока Пловдив.

Послех си мислех че в София е много прашно и затова се пързалям върху мръсотията отгоре

После си мислех че съм купил някаква супер-хипер-гига-свръх спортна гума и че не я загрявам достатъчно в грацко и затова спира зле.

После потренирах и в летните жеги миналите години - ами усещането беше че някой ги облива постоянно с вазелин и аз просто си се пързалям по топлия хАсфалтец надлъж и нашир.

И най-накрая установих че получавам същото веселие и изтръпване под езика и на чуждите магистрали ако се вкарам в някой завой с по висока скорост

Отделно от пързалянето при спиране почти всеки път независимо от метеорологичните условия

Отделно от от изправния АБС кото приритва при почти всяко спиране към края.

Сега съм с едни смотани зимни Фулди от 2006-та с меки бордове и нямам тези проблеми даже на снега и леда навън.

Така че Дънлоп ? Нивгаш вече ...

Може би ще ги подаря на Спас че е решил да слага 15-ски на дзверо. Че да им покаже теловете с 2-3 дрифта, ма'а им циганска и гуми смотани

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аполото са нема такъв боклук. Не си взимай Ради дори да ти ги подаряват.

Благодаря, не мисля да взимам, просто питам, понеже едни разбирачи ми обясняваха 2 часа на една гумаджийница, как гиславет бил боклук, а аполото били топ топ над гудиара например. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така че Дънлоп ? Нивгаш вече ...

Недей така крайно колега. Аз 5 лета и 50000км съм с Dunlop SP Sport 01 и продължават да се държат добре. Сега ги сменям, че станаха доста шумни и са започнали да "щърбят".

Определено Дънлоп си е много добра гума. Явно има логическо обяснение защо при теб се е получило така.

Редактирано от velas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...