Jump to content

Цена на консумативите за А6


haro

Recommended Posts

Здравейте на всички, нов съм във вашият форум и се регистрирах, защото имам интерес към тази марка автомобили.

Имам един въпрос, който може и да ви се стори глупав, но преди да закупя нещо се интересувам до най-малкия детайл.

Както виждате от заглавието, интересува ме г/д какви пари излиза годишната техническата поддръжка на един такъв авомобил.Имам предвид ремаци,ролки и други.

Говоря по-точно за Audi A6 TDI от 2005г. не съм много сигурен, но мисля, че моделът се води C6/4F.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за кой дизел става въпрос - 2.0, 2,7 или 3.0 ТДИ ?

2,7/3.0 са с вериги, но плоския ремък отпред също се сменя с няколко ролки и обтегач... има един малък ремък за помпата на CR-a

Често след 200 - 250 000 се налага смяна на горните обтегачи на веригите... те са 700 - 800 лв. двата със смяната и след това караш още 250 000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло + филтри около 600 лв в зависимост къде го правиш и с какви материали.

Накладки - предни + задни - около 500 лв оригинални от порше, 300 лв друга марка.

Дискове - по 200 лв парчето, но зависи в какво състояние ги вземеш.

Ремък + обтегач + ролки на водната помпа и динамото - 500 лв средно.

Всички други ремонти са скъпи. Дюзите са ти 1000лв бройката. Всичко по електрониката е скъпо.

Данъка ти е 300-400 лв годишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

380лв данък 3.0тди

дискове 150лв за 321мм, 270лв за 347мм

накладки предни 100-150лв, задни 100лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом се замисляш за разходите , по добре не си взимай .

Казвам го това не за да те отказвам от покупката а защото няма да изпитваш удоволствие от шофирането на този автомобил когато се замисляш - ами сега ако това или онова се счупи колко ли ще срува или що да я взимам след като няма да я карам постоянно (ще стои в гаража) както на някой колеги.

Вземи си автомобил който ще го караш с кеф ( каквото и да означава това за теб).

Поздрави :bia:

Редактирано от mitaka359
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много голямо значение поддръжката, щото примерно едно Порше Боксьор е 15 бона, но после частите са ужасно скъпи. Разширителния съд за антифриза е 500лв, за А6 е 50лв ново оригинално. Виждаш ли разликата в поддръжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как си я научил жената и любовницата, още като се запознаваш трябва да й кажеш, че си тънкач и обичаш газовите уредби и много пари наведнъж не вадиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това пиша , взимайте си автомобил на който няма да ви притеснява поддръжката а не колко струва или колко можете да дадете за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали колегите ще потвърдят. Но евтината кола си иска много ремонти (като кратност в годината) на по малки суми и никога не знаеш кога ще те остави на пътят.

А6 си е доста корава кола, окачване, купе, изработката е много добра, ремонтите са по скъпи но са по рядко (много по рядко)

и като дръпнеш чертата се получава горе долу едно и също.

пример: акумулатора на едно опелче бензин 1.6 ще е около 150лв, сменяш го на 3 години. т.е. 50лв годишно

акумулатора на едно А6 дизел е 300лв, сменяш го на 6 години, т.е. 50лв годишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си прав , евтиното винаги излиза по скъпо.

Проблем е когато се случи да ремонтираш две или три неща по скъпата кола за кратко време.

п.п. но пък се замислям с тези "наши" горива , части и услуги дали скъпото излиза по качествено и по евтино.:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смисълът на този автомобил е друг. Може да си купиш 2 пъти по-евтина шкода на 2 пъти по-малка възраст и ще получиш точно това, за което говориш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една шкода, ако я караш с 150км/ч вътре се чува вятъра, двигателя, не е добре изолирана, докато едно А6 е друго...

Може да те возят с 200км/ч и да четеш вътре спокойно вестник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтината кола си има своите плисове и минуси,както и скъпата.Естествено е по добре да си земе скъпа ако си изкарва парите с нея.Никой неможе да ме обеди че с по скъпата ше изкараш повече километри за същата цена от колкото със евтнийката :zustimm: Може да се развалят по често ама и частите са на смешна цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има резон въпроса на колегата, при положение, че в БГ на всичко е лепнат етикет и за Ауди е , че е с много скъпа подръжка.

Цената на данъка не знам защо го пишете , при положение , че не е защото караш Ауди и си модерен:hilezh:, а по други критерии и има разлика за всеки град. Според мен цената на каското трябва да е по-важна.

От Порше ако купува части човек, там са скъпи и за Ц4 :)

На съвременните дизели не знам да има дюзи по 50лв, така че според мен подръжката си е нормална като за този клас автомобил .

А 8 не е ли по-удачния вариант, ако става въпрос да се поддържа 3.0 дизел...?

П.С:Като става въпрос за Опелчета и т.н. ... на Пунто комън рейл, термостата му е 150лв...Проблема може да се реши и за 15лв, зависи как е решил , човек да поддържа даден автомобил. А за ел. моторчето на хидравликата , не искам да казвам цена...Мисля струваше колкото цялата кола на старо... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори, наистина ми помогнахте, не ми се виждат чак толко скъпи частите имайки предвид клас-а на колата.

Все още не знам дали ще бъде 2.0 , 2.7 или 3.0 двигателя, аз говорех принципно за всичките, но явно имат голяма разлика :rolleyes:

@mitaka359

Колега не се замислям, щом съм си харесал такава кола се предполага, че мога и да я подържам, точно затова ме интересува да знам, закакви пари говориме при евентуален ремонт.

Както каза колегата @kpematop има голямо значение поддръжката.С сигурност ще се кефя много на автомобила и няма да го държа в гаража, това за мене са глупости, да си купиш кола и да я даржиш в гаража само без да я караш.

Аз нетърся да ми излиза по ефтин ремонта и така нататък, просто не съм този тъп хора,а ме интересуваше, закакви пари се говори.

Благодаря ви, още вендъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вие защо смятате, че като е с верига не се сменя никога. Със сигурност трябва да я смени като я купи заедно с ролките, които са поне 2. А после и да не сменя веригата трябва да сменя ролките може би не на 60000, ама на 120 000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Това според Йово или според книгите ?

А смяна на верига + цялата периферия при представителя колко излиза ? А на друго място и алтернативите какви са ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе... на 200 000 веригите са като нови, ако беше така всички да сме за трети комплект вече

В Порше за 4-те вериги с 4-те обтегача + зъбните колела + някакъв водач на мой познат му бяха оферирали ~ 4300 лв. миналата година... все пак се вади мотора и се цепят скоростите за цялата операция... но да го правиш е така, защото някой ти е казал си е пари на вятъра

Един хинт - веригите на 4.2 ФСИ са абсолютно същите (долните), пък той си е едни 100 коня отгоре осмак.... бих казал, че са достатъчно запасени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...