In Audi we trust Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Здраввейте ,на всички почитатели на Ауди. За мен е радост най -после да стана част от клуба. След Пасат 6 и Шкода най-после Ауди.Имам А4 Б6 2003 2.4 V6.Колата е в много добро състояние и на реални километри (153К).Едиствената дилема е ,че е с мултитроник (ако тове е проблем).До сега съм карал обикновен типтроник и ръчка. Въпросът е ако направя пълен сервиз на кутията ( и решетката )дали ще имам още проблеми.И как да карам с тези скорости? Как да накарам 170 коня да бягат с мултитроник.Имам две копчета на волана май са за смяна скоростите?Благодаря Ви много !! Лека и безаварийна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 (Редактирано) Сега очаквай цялата ни "дипломирана" общественост да излее тонове помия по мултитроника! Само глей кво следва! Редактирано 19 Февруари 2012 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Ще я караш както си искаш,правиш и едно обслужване и си ти. Има ли твоята S-режим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Сега очаквай цялата ни "дипломирана" общественост да излее тонове помия по мултитроника! Само глей кво следва! абсолютно точно казано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Проблема е, че кутиите се водят като "по-капризни".А поради факта, че малко сервизи правят ремонти на този вид кутии и като добавим високите цени на резервни части за ремонт на кутията, цената за ремонт или за кутия втора употреба е колкото 1/4 от колата, ако не и повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Тоталния ремонт на тази кутия при Мишо е между 3000 и 4000 лв. Малко по-малко излиза смяната на съединител с маховик, ако колата е с ръчна кутия. А колко взимат за тотален ремонт на типтроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 А освен тоталния ремонт,има вариант за купуване на кутия от някоя ударена за 2000 до 3000 лева.НЕ е толкова страшно да караш мулти ,а кефа е страшно голям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
In Audi we trust Публикувано 20 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Вчера я по "натиснах" малко и се държа доста прилично. Мисля , че е обикновен мултитроник ( P , R , N , D) с командване от волана .Не знам защо, но има две копчета.Смятам да ,сменя маслото и филтъра на ск.кутия. Един стар познат ме посъветв да сменя и решетката ???.Нещо да пропускам което да не ме доведе до ремонт?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Някой по-горе ти беше писал за Мишо, но никой не ти даде линк към сайта му:http://multitronic-box.com/questions-and-answersИначе филтрите са 2 - вътрешен и външен, цената на външния ще те втрещи леко .... масло само оригиналния ATF, иначе после мъка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
In Audi we trust Публикувано 20 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Веско,благодаря ти . Не мога да повярвам ,че Ауди е направил нещо толкова ....комплицирано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Аз не искам да се конфронтирам с Дакс-а, но се надявам че след като покараш това недоразумение на LUK все още ще вярваш в Ауди и тяхната "техническа" мисъл...В смисъл Ауди не си правят сами автоматите, вземат ги от доставчици (дизайн, изпълнение, всичко)... мултитрошляка е на LUK, типтрониците са на ZF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 (Редактирано) Аз си им вярвам в техническата мисъл. Вече 4-та година карам такъв "скапан" мултитроник, обслужих си го на 120 000 км. и продължавам да му се кефя. Да, мнения всякакви, но моето е такова. Така, че колега, давай газ и не се притеснявай, че щяло нещо да се счупи, ами то и края на света идва (според маите), какво да се самоубиваме ли ? Редактирано 20 Февруари 2012 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 аз също съм с мултитроник,автомобила ми е 2001,B6 имам го от 3 години и да не чуе дявола не ми е създавал проблеми.Смених му маслото когато я купих защото не знаех какво е било отношението на предишния собственик и мисля да го правя на всеки 60000 км както препоръчват.Освен това ми казаха че когато се източва маслото за смяна е добре да се гледа какво е състоянието му...ако има стружки в него значи се очаква в скоро време да се появят проблеми и е симптом че нещо става в тази кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitovM Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 аз също съм с мултитроник,автомобила ми е 2001,B6 имам го от 3 години и да не чуе дявола не ми е създавал проблеми.Смених му маслото когато я купих защото не знаех какво е било отношението на предишния собственик и мисля да го правя на всеки 60000 км както препоръчват.Освен това ми казаха че когато се източва маслото за смяна е добре да се гледа какво е състоянието му...ако има стружки в него значи се очаква в скоро време да се появят проблеми и е симптом че нещо става в тази кутия.Здравейте!Реших да пиша в тази тема за да не задръствам форума. Та: и аз съм нов (горд) собственик на А4 2002, 2,0 мултитроник. Сега въпроса:на ниски обороти леееееко придърпва. От кутията ли е и колко е сериозно? Може ли да е от това, че сложих газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 (Редактирано) и аз съм на газ от 1 година,не би трябвало да има значение това,аз не усещам да прави така освен за секунда когато минава от газ на бензин но го усещам само ако съм спрял на някой светофар иначе не и не мисля че това е от кутията.Не се тормози излишно а я наблюдавай как се държи по време на движение. Редактирано 21 Февруари 2012 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Сега въпроса:на ниски обороти леееееко придърпва. От кутията ли е и колко е сериозно? Ако го прави на едни и същи обороти винаги , примерно около 1200 оборота, има вариант да е от кутията.Сутрин при потегляне когато е студено (маслото в кутията е гъсто) няма придърпване, а когато загрее има, така ли е е или не е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitovM Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 (Редактирано) Ако го прави на едни и същи обороти винаги , примерно около 1200 оборота, има вариант да е от кутията.Сутрин при потегляне когато е студено (маслото в кутията е гъсто) няма придърпване, а когато загрее има, така ли е е или не е ?Абе като се замисля може и така да е...Само че днес го усетих и при преминаване на газ... Да не говорим, че ходя 3 пъти да настройват газовата. Съмнявам се че може и там нещо да не са направили както трябва. Кутията я минах на диагностика и уж всичко е ОК. И какво да очаквам сега??? Щото от толкова четене за тия мултитроници се ослушвам за всеки шум и друсане...И да кажа, че и смених масло и филтър, но не ми казаха за стружки вътре. Може ли да не са сложили правилното масло? Редактирано 22 Февруари 2012 от MitovM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Е, чак пък стружки, то кутията ще е на таратор ако има стружки. Карай не бой се. Каквото има да става ще става. Имал съм кола и с ръчна ск.кутия ,която блокира като паметник на едно кръстовище. Сложихме друга и така. Ние да сме здрави, желязото се ремонтира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitovM Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Е, чак пък стружки, то кутията ще е на таратор ако има стружки. Карай не бой се. Каквото има да става ще става. Имал съм кола и с ръчна ск.кутия ,която блокира като паметник на едно кръстовище. Сложихме друга и така. Ние да сме здрави, желязото се ремонтира Колега, е тва ми трябваше! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Е, чак пък стружки, то кутията ще е на таратор ако има стружки. Карай не бой се. Каквото има да става ще става. Имал съм кола и с ръчна ск.кутия ,която блокира като паметник на едно кръстовище. Сложихме друга и така. Ние да сме здрави, желязото се ремонтира само дето не уточняваш колко пари ти излезе тази кутия а и не би трябвало да сравняваме ръчна с автоматична скоростна кутия като цени....е,много ясно че всякакви проблеми се решават но щом ремонта на мултитроника е около 3000 лв с подмяна на карантиите вътре то кой знае колко ще струва втора употреба,,,За тия пари други хора си купуват цяла кола,така че не са евтини тия неща.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 Никой не твърди, че е евтино.То на мен и нафтата ми скъпа по 2,65 лв., ама какво, Лукойл викат "Е..и си мамата, не е скъпа" Нали знаеш, че понятието "евтино и скъпо" е много субективно. Казваш някой хора си купуват кола за 3к. Ами ОК. То има и такива хора дето не дават 3к за кола, ами си купуват 2 прасета ,1 овца и 6 кокошки вместо кола. Ама ние не сме от тях , нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 само дето не уточняваш колко пари ти излезе тази кутия а и не би трябвало да сравняваме ръчна с автоматична скоростна кутия като цени....е,много ясно че всякакви проблеми се решават но щом ремонта на мултитроника е около 3000 лв с подмяна на карантиите вътре то кой знае колко ще струва втора употреба,,,За тия пари други хора си купуват цяла кола,така че не са евтини тия неща..3000 лв. за основен ремонт на възлов агрегат по една съвременна кола никак не са много, колега. Съвсем не! Пак ще обърна внимание да се поинтересувате колко струва смяната на комплект съединител и маховик на Б6 примерно. А на Б7 с 2.0тди? А с 3.0тди? А на А6/4Ф с 3,0 тди и ръчна кутия? А на Туарег със същата комбинация? Ще ви кажа - пак толкова! Така че, ако искаме да се предпазим от скъпи ремонти - Б3 с карбуратор и без хидравлика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 Е Тони защо споменаваш само дизелчета при смяна на съединител. Кажи и за бензинките.Безмислен е спора така или иначе, всеки който има ще твърди че е супер кутията и няколко хиляди за ремонт няма как да е драма. Такива сме си ние българите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitovM Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 За какво ставало въпрос в моя случай: обадих се на Мишо(читаво момче ми се видя) и той каза че са фрикциони и засега може така да се кара, а като се сгрее ще я правим.Цената не ми се видя кой знае колко висока и ако това е проблема само направо се радвам. Кефа от карането си струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 23 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 (Редактирано) Според мен пък е необосновано да ремонтирам скорости за 3000лв. при положение ,че цялата кола струва близо 10 х.лв и да нямам поне 2-3г. гаранция(а на мултито никой не ти дава реална гаранция освен Мишо).Иначе смяна на демпферен маховик и съединител оригинални на Б6 са около 1600 лв.,а пък на бензиновите почти не съм чул някой да сменява маховик,ако не е позасилена... Редактирано 23 Февруари 2012 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване