Jump to content

Радар детектори Beltronics и Valentine 1


Recommended Posts

С моя ескорт и проблема в града е решен. След като се ми е три пъти през едно и също място с фалшиви аларми, се отбелязва автоматично в картата на детектора и повече не се обажда на това място. Бях само една седмица в Бг, като в един и същ град не съм бил над два дни, но запачна да ги отсява към края и да ги анулира. Ще ми е интересно, да видя как се справя наистина след отсяването, но другия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 182
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А това филтриране при ескорт как точно работи? В смисъл, ако днес на бензиностанция Х има фалшив сигнал на К-банд, а утре на същата бензиностанция дебне патрулка с камера на К-банд, ще засече ли камерата? Малко вероятен сценарий, но все пак в София К-банд ми пищи през половината от пътуването...

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на какъв принцип работи, но се самообучава и разбира фалшивите сигнали и ги елеминира след третото преминаване. Видях го как ги запомняше на няколко места и след това не се обаждаше. Ако утре има радар ще писне разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Здравейте, наскоро си купих Escort Passport 9500ix и искам да споделя впечетленията си.

Много четох преди да го взема. Исках да взема радар детектор с gps база за България.

Досега използвах Гармин за камерите, а и в колата имам RNS 510 с подробна карта на България, но пък тя не издава звуков сигнал при достигане на камерите.

До последно се колебаех между Snooper 3ZERO и Escort Passport 9500ix.

Реших да дам повече пари, но да взема възможно най-доброто.

За няколко дена 9500ix филтрира фалшивите сигнали (има такава функция Auto-Learn) и сега сигнализира само на реални заплахи.

Има база данни за gps с вкарани камери за Европа, която се актуализира всеки месец. Първите 3 месеца е безплатно, след това се плаща 80 долара за 3 години.

За тези който евентуално решат да вземат Escort Passport 9500ix, задължително да гледат да е международна версия. Познава се по серийния номер, трябва да започва с 32. Ако не е международен модел не може да се актуализират базати данни за Европа (това го знам със сигурност от официалния форум на Escort).

Да продължа с впечетленията- реших да пробвам на какво разстояние ще хване спийд камерите.

В Плевен има една на околовръсното. Първо ме предупреди от 400 метра за нея чрез gps.

След 5 минавания покрай камерата, какво установих:

Срещу камерата хваща "K" сигнал от над 300 метра (отделно gps казва че има камера).

Но след като обърна колата, по-посока на движението тази камера не се лови.

Изключих всички бандове с изключение на "K2", което ми е от 24,110- 24,174 GHz, същата работа.

Бъдете много внимателни с тези камери.

За мен радар детектор без gps данни за камерите е много рисковано.

И последно искам да попитам по знаещите дали съм направил правилно настройките на Escort Passport 9500ix:

escortpassport9500ix.png

А някой знае ли K Pulse : 24.050-24.250 GHz дали трябва да е включен въпреки, че че съм включил K2 : 24.110-24.174 GHz ?

И още нещо ме интересува, след като съм влючил Ka POP: 33.725-33.875 GHz, трябва ли да държа включено и Ka- band(SuperWide) 34.700GHZ+-1300MHz заради прословутия RADAR AUTOVISION DIGITAL MPH-BEE ІІІ - Ka 33.8 GHz ± 100 MHz ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Камерата край Метро Плевен е много опасна, с много слабо излъчване, моя V1 в гръб я хваща едва когато си до нея, което си е късно, отделно и не квичи убедително като на другите.

Понякога и отпред не пищи, според мен тогава просто не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Плевен има една на околовръсното. Първо ме предупреди от 400 метра за нея чрез gps.

След 5 минавания покрай камерата, какво установих:

Срещу камерата хваща "K" сигнал от над 300 метра (отделно gps казва че има камера).

Но след като обърна колата, по-посока на движението тази камера не се лови.

В плевенско е показана само една камера :gruebel:/>

http://paralax.org/garmin/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно настройките заради RADAR AUTOVISION DIGITAL MPH-BEE ІІІ - Ka 33.8 GHz ± 100 MHz, някой ще ми даде ли съвет?

Трябва ли да включа целият огромен диапазон Ka- band(SuperWide) и ако е влючен няма ли да се намали чуствителността на радар-детектора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

След 5 минавания покрай камерата, какво установих:

Срещу камерата хваща "K" сигнал от над 300 метра (отделно gps казва че има камера).

Но след като обърна колата, по-посока на движението тази камера не се лови.

Изключих всички бандове с изключение на "K2", което ми е от 24,110- 24,174 GHz, същата работа.

Бъдете много внимателни с тези камери.

За мен радар детектор без gps данни за камерите е много рисковано.

...

Колега, за мен пък е точно обратното - радар детекторът трябва да е колкото се може по-истински, фокусиран само в това да е отличен детектор, а не да има и ГПС и iOS, и микровълнова и кафе да прави и тетрис да играеш... защото всъщност си си купил един гармин с пискун срещу гарги.

Следващия път си вземи един Beltronics и ще останеш изненадан, че няма да ти трябва ГПС и няма да се чудиш защо детекторът ти мълчи, като разминаваш работеща камера cool.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не дей да пишеш глупости.

Какво съм си купил, си е мой проблем.

Beltronics и Escort са с еднакви параметри от един производител.

Моя Escort 9500ix има много повече екстри, който елиминарат фалшивите сигнали, благодарение на gps.

А за тази камера в гръб, и колегата с по-чуствителният V1 не я хваща.

Пиша тук най-вече за съвет за настройките, а не кой радар детектор да си купя.

Редактирано от etgecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С V1 имам над 50х км вече, до момента на Ка не ми е пищяло за радар и честно казано бих го изключил, но май няма такава настройка. Всички истински засичания са ми на К и Х, като К ми пищи за стационарните камери, а патрулките винаги са на Х. И според мен нашите нямат лазер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се изключи Ка, чувствителността ще се увеличи драстично. И да, точно понеже има гпс, е възможно да отсее с времето фалшивите аларми, а не да пищи постоянно, както болшинството

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, разгледах четири модела и се чудя защо цената им е толкова различна.

Beltronics Pro RX65 - $200

Escort - Passport 9500IX - $500

Escort - Passport 8500 х50 - 399лв

Valentine V1 - 699лв

Чудя се тоя 8500 и РХ65(тва пък само в щатите се пращало) дали стават.

Редактирано от Jorata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Тази камера до Плевен се оказа, че е "MultaRadar S 580" - K Band (24.100 GHz)

А не SITRAFFIC ERS 400-честота на работа – K band (24.125GHz).

Тази "MultaRadar S 580" е една от най-трудно уловимите, особено в гръб.

Най-вероятно и другите 7 камери, който се монтираха преди около година са "MultaRadar S 580".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво излезе накратко : Ако те снима в гръб по-нов модел камера няма кой да ти помогне , освен ако няма вграден GPS . А от друга страна gps приложения за смартфони бол и то фрии... :gruebel:/>

Само с мобилните камери в патрулките нещо не ми се изясни . Ескорт-а и V1 хващат ли ги от безопасна дистанция ?

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво излезе накратко : Ако те снима в гръб по-нов модел камера няма кой да ти помогне , освен ако няма вграден GPS . А от друга страна gps приложения за смартфони бол и то фрии... :gruebel:/>/>

Само с мобилните камери в патрулките нещо не ми се изясни . Ескорт-а и V1 хващат ли ги от безопасна дистанция ?

Мобилните ги ловят от достатъчна дистанция.

А стационарните се виждат отдалече и почти пред всяка има знак "Radar".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, разгледах четири модела и се чудя защо цената им е толкова различна.

Beltronics Pro RX65 - $200

Escort - Passport 9500IX - $500

Escort - Passport 8500 х50 - 399лв

Valentine V1 - 699лв

Чудя се тоя 8500 и РХ65(тва пък само в щатите се пращало) дали стават.

От тези тука, най-добре V1, 9500ix е много добре, но в случая няма да ти върши работа, понеже ще е с американската карта на гпс-а. За Европа пък, цените са доста различни..

Много ме блазни един втора ръка sti-r plus intl, най-доброто и най-важното е неоткриваемо, може да се пътува с него и в държави където е забранено.

Редактирано от toro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ви е да давате толкова пара за "анти-радар"?По принцип като си с превишена скорост и те засече радара,той ти засича само скоростта от там на татък се знае процедурата.По добре да се метнат парите да се направи номера да се сменя като минаваш през полицайчетата или да се скрива по някакъв начин.Идеи колкото искаш.Това за номера не съм го гледал по филмите просто казвам,че може да се направи,не е лесно,но ще струва по малко от 1 радар...Всеки си има мнение по въпроса :stupid:<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам и "анти-радара" е незаконен,но може и да греша незнам.Колкото до това да се направи номера да се скрива,върти или нещо си там ще се направи както требва.Примерно във Гърция съм виждал номера на една кола като чели беше облечен във плексигласова кутия(по тъмна,но пак се виждаше.Та идеята ми е какво пречи да се поставят 2-4 диода или по силни светлини вътре между пространството на плексигласа и номера и да се изведе бутонче до шофиорското място на удобно място и филмат е готов. :zustimm:

b.t.w.Това със номера ми дойде ей така,но може да се направи и да се измисли,въпкреки,че не е удачно да се бяга от властите,но все пак си е fun..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам и "анти-радара"

Устройствата които коментираме тук са радар-детектори, нищо че на жаргон им казват анти-радари :)

Не са забранени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В доста държави детекторите са забранени, а за анти радарите да не говорим. Това с номерата, ако те хванат навън не ми се мисли какви глоби ще отнесеш. Лошото е че се навъдиха все повече радари, които не излъчват нищо и няма спасение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...