nemo1788 Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 От около 6 месеца колата, Audi A4 1.9 TDI 2002 година 131 к.с. комби започна да прави проблем. От начало един ден тръгнах извън града и когато натиснах педала на газта, колата се ускоряваше много бавно - все едно, че турбото не работи. Вдигнах 120км/ч. които и набра много бално. Тогава отидох при майстор и от неговата кола /същата/ сложихме неговия дебитомер. Атомобила вървеше идеално. Моя дебитомер го изчистихме с някакъв препарат и отново го монтирахме. Колата вървеше добре няколко месеца /през това време не е карана много/. След това направи подобен проблем, а именно при настъпване педала на газта до известен момент ускоряваше /турбото работи/ и след това заглъхва все едно се включва ограничител около 3500 оборота. Купих нов дебитомер и отначало работеше добре. Вчера един приятел се качи да го повозя /иска да купува същата кола/. Двигателя не беше още загрял и аз я настъпих здраво за да види как набира. От начало ускори добре, но след като намалих и опитах отново да ускоря не искаше /набира бавно и все едно не се включва турбината или не стига горивата/. Ако може някой да помогне откъде идва проблема. Вече си поръчах кабели за диагностика VCDS-Lite от sklad66.com и ако знае някой на кои канали и какво трябва да проверявам - стойности и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Провери клапан Н75!Провери ЕГР-а, турбопътищата и турбината да не е омаслено около нея! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nemo1788 Публикувано 1 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Турбината не е омаслена. Как се проверява клапан Н75 и ЕГР-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Ваг-Ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nemo1788 Публикувано 1 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Ясно, но на кои канали и какво да гладам. Днес очаквам да получа VCDS-Lite, но още не съм наясно, точно какво точно да гледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 (Редактирано) В кои точно канали не знам, аз ходя при майстори, които разбират, сам не се наемам да правя нищо.За турбо пътищата и ЕГР мисля, че могат да се проверят и без Ваг-Ком, но и за това се иска човек, който разбира. Редактирано 1 Март 2012 от asenovb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Аз бих отишъл при Мишо!!! Сам не се наемай да я лекуваш, да не стане по-зле! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 (Редактирано) Колега, като ти го направи този номер,пробвай да изгасиш и да запалиш отново(разбира се не в движение да не стане някой сакатлък) и ако се оправя значи ти е зацапана геометрията на турбината.Най-лесният вариант при зацапана турбина е да изкараш колата на магистралата и да я покараш поне половин час с над 3000 оборота, за да издуха саждите. А и с Ваг-ком-а виж в select/engine и в ляво най-отгоре имаш прозорче fault codes: влизаш там и гледаш какви грешки е записал компютърът, без да ги триеш, а ги "сейфни" някъде и после може да ги качиш тук, за да видят по-знещите за какво иде реч. Редактирано 1 Март 2012 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nemo1788 Публикувано 1 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Благодаря, ще закача Ваг-ком-а и ще копирам грешките във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Зацапана геометрия, блокиращ ЕГР, клапан Н75, калпав дебитомер(може да е нов, но ако не е оригинален е потенциален виновник), замърсен или калпав въздушен филтър.Без диагностика няма да стане.Обади се на Мишо, най-големия е .Мога да ти дам телефон на ЛС ако имаш желание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nemo1788 Публикувано 2 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 След Ваг-ком-а ето какво излезе:1 Fault Found:17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - IntermittentДоколкото разбирам може да е от /ЕГР, клапан Н75/Ако някой знае с VCDS Lite на кои канали може да се проверят стойностите им дали са в граници и къде е причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 3 Март 2012 Доклад Share Публикувано 3 Март 2012 Fault 17965 Демек всичко, което ти е писал Райно отгоре може да е причината.Но най-вероятната е зацапана геометрия, значи излизаш на магистрала, караш и трябва да се оправи временно.Но най-хубаво е да се свали турбината и да се почисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Март 2012 Доклад Share Публикувано 3 Март 2012 По-хубаво от почистена турбина си няма. Лесно е, относително бързо става, ефекта е поразяващ и въобще няма да съжаляваш за времето което си отделил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hym Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Имам въпрос. Аз имам същите проблеми, смених дебитомер и не се оправи. Имам омазняване по ЕРГ клапана и по интеркулера отгоре. С почистване на турбото ще стане ли или турбото е за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Изчисти го, ако се оправи значи това е било, но може да са и вакуми, Н75 или друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boisis Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 И аз имам подобен проблем но е по различен,Значи колата си ускорява перфектно и по някое време запо4ва да забива варвенето все едно неи достига гориво но наи вече става така като превклуча на 4 та скорост.Ако някои може нека помогне с някаква идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balkanski_171 Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Преди около седмица се заех със същия проблем , след 120 140 почваше да прекъсва ... По скоро да придърпва сеедно не и стига гориво ... Закачиха я и нищо не показа , никакви грешки . Накрая реших да почистя турбо пътища , кулери , колектора егр-а исках и турбото ,но майстора ми каза ,че няма смисъл (имало нещо електрическо в него и ако имало проблем щяло да спре и да даде грешка) Пеперудите които са на колектора бяха блокирали от нагара ..Колата е б7 170 кс Редактирано 30 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boisis Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Разбирам те колега но моита кола не придарпва а като и давам газ си варви много добре после забива и като спра на едно място да поработи на обороти и като трагна пак се изрязва здраво до някое положение и пак забива,горивния филтар съм го сменял и незнам дане би да има нещо друго за сменяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Нещо с управлението на турбината да им проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 и при мен го имаше това,като изгасих и тръгнах се беше оправило,на ваг кома ми даде някакъв соленойд, и low charger pressure Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване