Jump to content

Странно поведение след смяна на ламбда..


radil

Recommended Posts

Здравейте колеги!

От няколко дни забелязах много висок разход на гориво съпътствано с кофти работа в ниски обороти и отидох да я погледнат.Майстора я закачи и видя че обогатява много сместа закачи я на компа но не му показа никъде проблем и започна да рови и да мери.Каза че ламда сондата е спряла да работи и трябва да я сменя.Взех втора ръка защото нямам възможност в момента да си купя нова а тази беше със същите букси само с малко по-дълги кабели.Сложих я и видимо нямаше кой знае каква промяна пак попрекъсваше докато не я поразкарах и започна яко да забива муцуната до 2000 об. от там нагоре се оправя .Ходих при майстора пак и той ме увери че имало пробег на напасване от 50 до 100км и щяло да се оправи.

Въпроса ми е имали такава щуротия или да връщам сондата има още 4 5 с който мога да подменя.

Колата е Б4 2,0Е 115к.с АБК 92г.

Редактирано от radil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщай я и вземи друга за проба . Аз имах същия проблем със забиването на муцуната и откачих за проба кабелите на ламбда сондата и колата се оправи , вървеше много добре но миришеше доста на бензин демек разхода щеше за е " чуден " . Взех си и аз сонда втора употреба , но явно съм уцелил горе долу читава , понеже вече не забива муцуната и си харчи нормално .

По натам ще си взема нова , като реша да прежаля едни 200 лв. някъде ... :steinigung:

Редактирано от Milanski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали уж има универсални сонди по 70-80 лв. Не ги знам колко са читави обаче....втора ръка за АБК, колко парЕ е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтините от по 70-80-90 лева не са много читави. Такава при мен изкара около 10 000 км. Взех си Бош универсална и определено е значително по-качествена.

А пък ламбда втора употрева е подобно на памперс втора употреба. Ламбдата си има експлоатационен срок, не е като другите датчици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбдата си има експлоатационен срок, не е като другите датчици.

Абсолютно.

Ланбдата е с пробег около 70 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,извинявай за въпроса но какво имаш в предвид ,че колата забива муцуна?Губи мощност ли?Питам защото колата ми е също Б4 2,0Е 115к. АБК 91г.и за последната година съм наблъскал вече над 3000 лв. за ремонти включително основен ремонт.Напатих се от толкова проблеми с тая кола че си мисля за друга марка.Все пак питам и се опитвам да подкарам тая морга.Благодаря и на Форума за някои съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И никой ли не се сеща за пустият му син датчик ????

Смени го, хвърли го някъде, купи си нов !

400 км адаптация - bullshit !

Точно 3 минути и трябват да почне да приказва !

Даже Антонио на прекъсвач ги сработва :hilezh:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък трябва да го сменя ? Да види на вагком какви стойности дава , ако е изправен да си кара с него и толкова. Не виждам смисъл да се сменя нещо , което има вероятност да работи.

Редактирано от iovkom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за последната година съм наблъскал вече над 3000 лв.

Say again !?

Ти знаеш ли за 3 бона, че всичко трябва да ти е ново ?!

Искаш да кажеш, че си сменил дебитомера, заедно с ТПС датчика, нова клапа за ПХ, нов бензинов регулатор, нова бензинова помпа ! Всичко тези неща, дори и оригинални с една отстъпка трудно минават 1500 лева !?

Основен ремонт !?

Кфо толкова основно сте правили на 4 бутала - сегменти за 100 лева ли !? Или лагери на биелата за 40, или тези на коляновият вал за 60 !?

Една г-ра на главата за 40, или всички г-ри комплект за 200 !?

Клапани ли сте и сменявали !? Осем бройки по 12 лева ? И на всички тези неща едни 15% !

Не бе хора, не се изхвърляйте така !?

Ти за 3 бона - таз кола в музей трябва да я вкарате някъде !

Не знам ...

Аз бих искал да видя под капака как всичко лъщи за 30 стоянки ! Де да знам !

Постоянно се пускат теми за Емо и Спас :flehan: , Васко не е спирал да работи ...

Интересно ми е да разбера за какво са дадени толкова пари !?

И при положение, че по колата имаш общо 5 "датчика" - демек няма как да си дал една торба пари за диагностика ! А в това число съм сложил и АБС системата - да приемем че е един датчик !

Освен ако не си попаднал на толкова склефан майстор, дето не може да сметне 2+2, и да го раздели пак на 2 !

Ако действително си дал толкова пари, и както пишеш колата не е наред - клецат те my friend ... И то здраво и стабилно !

Другия път ходи на друг майстор, и ако и той ти каже същото - под ръка с него и при друг майстор !

И съветвай се с колегите тук - няма да те изядем или сготвим !!!

Защо пък трябва да го сменя

Извинявай - прав си !

Аз не го изтрайвам повече от половин година ... :hilezh:

По-тъмен почва да ми седи някак си, и ме дразни, и го разкарвам ...

Ся мисля да втъкна Хела, и да се мирна малко, че ще се разчекнат кабелните обувки в буксата ! :hilezh:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

210лв.-датчик на Хол,Нова бубина,центровка,труд.

За основния ремонт:при Сашо и баща му във Владая

200лв.-колянов вал

425лв.-всички лагери и гарнитури,маслена помпа,биела,антифриз,масло,филтри,семеринги,капак на ангренажа.

350лв.-труд.

Миналото лято:

1500лв-ходовата част,хидравлика,жила и много други-описал съм всичко по цени в една от моите теми за проблеми.

Ремонта беше в ЕМ Комплект под Бояна.

Преди студа ремонт в Дунев мотор спорт в Дружба:

500лв.-нова ламбда,датчици,реглаж дебитомер,диагностика и др.-Общо за 2 ходения.

ДАЖЕ КОЛЕГА СЪМ НАДХВЪРЛИЛ 3000 ЛВ.

Всеки път сменям сервиза и сега имам да хвърля още около 300 лв.-за гърнета и разни дребни работи.Тая кола е толкова трошлива, че ми излиза ЗЛАТНА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди малко я следих какво и кога го прави(само да вметна за синия датчик че работи коректно проверен е )та по темата след запалване всичко е ок ускорява няма прекъсвания няма забивания дигне ли към 60 70 започва да се давчи при ускорение -първа препъпля ,втора препъпля на трета вече като я оставя до 4000 4500 се оправя до следващото мъчене за ускорение .На място и набоцах гаста до долу няколко пъти от 900 об. и на няколко пъти дори имаше гърмежи които не ги е имало дори с откачена ламбда .Нз наистина само колко време се адаптира тая сонда би трябвало до загряване на 90 градуса и да е вече едно цяло с компа поправете ме ако греша ,нз дали тоя майстор не говори на изуст да е чул че трябва да се кара 50 100 км и тогава вече е сработила ...

Мисля все пак да отида да я сменя с друга да видим как ще е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

210лв.-датчик на Хол,Нова бубина,центровка,труд.

За основния ремонт:при Сашо и баща му във Владая

200лв.-колянов вал

425лв.-всички лагери и гарнитури,маслена помпа,биела,антифриз,масло,филтри,семеринги,капак на ангренажа.

350лв.-труд.

Миналото лято:

1500лв-ходовата част,хидравлика,жила и много други-описал съм всичко по цени в една от моите теми за проблеми.

Ремонта беше в ЕМ Комплект под Бояна.

Яко са те натоварили - двойно даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти ужаса....да пази Господ. Не мога да повярвам чак.....кофти бройка си случил колега и гадни майстори....той иначе модела си е добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

210лв.-датчик на Хол

Имаш ли представа, че оригинално делко, комплект с капачка,палец,датчика на Хол, и всичко по него е точно 167 лева ! 167 !

И то преди някаква отстъпка от 10-тина процента - 150 !

Оригинално !

Цялото !

С всичко по него !

Не мога да си обясня как ги давате тез пари !

Всъщност сега се сетих, че май точно ти беше с таз ф-ра от Ем Комплект !

Ми продай я !

Купи си нещо японско, да се видиш в кола ...

По начина по който си ремонтираш колите, за нея ще отиват около 3500-4000 лева на месец !

За да не даваш толкова много грешни пари, и да кълнеш един толкова евтин автомобил като Ауди - пусни тема какъв ти е проблем, да те ориентираме в цените !

Ако пък си някой паралия - go on !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю,в момента връщам заем заради колата.Утре отивам пак в сервиза защото ми свети лампата за маслото ден след основния ремонт.Този път или "майстора" ще си дооправи всичко или много лошо ще го пребия.Ако имам питания ще се обръщам първо към Вас.Помияра ми таксува 97лв.само за датчика на Хол така че ще го изкормя.Благодаря на всички Форумци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Колеги преди малко се върнах от Красно Село,проверих в 2 различни магазина за цена на Хол и в двата ми отговориха 90лв оргинален немски.Значи ако изхождам от това не са ме излъгали с много с цената в сервиза.Кажете от къде е по-евтино.Обичам си стария кошник и с обич искам да се разделя с него - ама след време.Имам доста въпроси към Вас но ще си отворя нова тема (да ме извини Колегата,че му замътих темата с мен).Благодаря на всички .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го приемай като заяждане !

Никак даже Ивчо.

:bia:

Просто ако има нужда от отговор на някои въпроси, да не се притеснява да ми звънне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново

Подмених лабдата с друга и нещата се пооправиха но сега остана едно мудно ускорение и то само като позагрее започва да го прави докато е студена е като самолет ...дайте идеи какво да сменям :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже още ти е богата сместа, затова "студена" повече бяга ...

Ти каза че синият датчик е нов ...

Мммм, евентуално да видиш какво точно показа новата сонда ...

Нещо може да ти беднее сместа ми е мисълта !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Проблемът продължава

Втори майстор съответно смяна на свещи бенз. филтър проверка на дебитомер , тпс , запалването е точно , не губи центровка .Направо ми идва да я разглобя и зглобя и да я видя дали ще тругне.

По думите на майстора оставало и инжекторите да се видят да няма задръстен и вече си нямал на идея какво е ,продължава и продължава да препатква и това е и студена вече го прави .

Дайте някой сигурен майстор в Добрич или някаква идея какво още да и сменям и проверявам

Редактирано от radil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...